Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ


ΟΛΟΙ  ΓΙΓΑΝΤΩΘΕΙΤΕ,
 ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΤΕ ΟΣΑ ΘΑ’ΡΘΟΥΝ,
ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΙΤΕ.




ΜΕΓΑ    ΤΟ    ΟΝΟΜΑ    ΤΗΣ    ΑΓΙΑΣ    ΤΡΙΑΔΟΣ

+++    


Αιώνια τα χρόνια σας, σας εύχομαι παιδιά Μου, 
εις την Αιωνιότητα νάστε στην αγκαλιά Μου,

στην ευφροσύνη, στην χαρά, στα αιώνια αγαθά Μου.

Γιατί η γήινη ζωή παιδιά Μου τελειώνει,]
 και αλλοίμονο στον άνθρωπο,
 που προς τα κάτω έστριψε , της ζωής του το τιμόνι.
Αν είναι η πορεία αυτού καθοδική,
αιώνια θα χαίρονται ετούτον οι εχθροί.

 Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου, πάρτε την ανηφόρα, 
όσα κι αν έχει εμπόδια, παιδί Μου εσύ προχώρα, 
γιατί στο τέλος θα βρεθείς εις την δική Μου Χώρα. 
Που είναι ο Παράδεισος, τα Θεία μεγαλεία,
 μαζί με Μένα τον Χριστό, την Μάννα Παναγία.

Καιρός των εξετάσεων, είναι η εποχή σας,
αφού εσείς διαλέγετε,
για την Αιωνιότητα, πού θα είναι η ψυχή σας.
Εγώ σας ειδοποίησα όλους επισταμένως,
και έχετε την ευθύνη σας, παιδιά Μου ορισμένως. 

Σας είπα να πιστεύετε στην Θεία Πρόνοιά Μου,
ν’ αφήστε τα προβλήματα στα Χέρια τα δικά Μου, κ
αι νάστε σεις αμέριμνοι, αγαπητά παιδιά Μου.
Να μην φοβάστε τέκνα Μου εσείς για την ζωή σας,
και δίνετε εφόδια να χαίρονται οι εχθροί σας. 

Το τέλος κάθε μιας ζωής, ο Κύριος το ορίζω,
το πόσο εσείς θα ζήσετε, Εγώ το καθορίζω.
Και θάθελα παιδάκια Μου, να ζήσετε πολύ,
να είστε όλοι έτοιμοι σαν φύγετε απ’ την γη,
εις την Αιωνιότητα να είμαστε μαζί.

Όμως ο αντικείμενος δουλεύει εντατικά,
ποντάροντας στον τρόμο σας, σας θολώνει τα μυαλά.
Και αντί βάρος να δώσετε στην σωτηρία της ψυχής σας,
τρέμετε ως ανόητοι, μόνον για την επίγεια ζωή σας. 

Κι αφού Εμένα βάλατε σε τελευταία μοίρα,
κι Εγώ την προστασία Μου, από σας την πήρα.
 Και άφησα τον πονηρό να τερματίσει την ζωή σας,
αφού έτσι και αλλιώς,
μόνοι σας του χαρίσατε, την δύστυχη ψυχή σας.

Γι’ αυτό και τόσο βιάζεται να εμβολιαστείτε,
 κακήν – κακώς να αποδημήσετε, προτού ετοιμαστείτε,
να μην προλάβετε ΗΜΑΡΤΟΝ δύστυχοι εσείς να πείτε,
γι’ αυτό σας διασωληνώνουνε, σε καταστολή να είστε.

Βιάζεται ο αρχέκακος, ο δόλιος σατανάς,
βιάζεται να θερίσει,
όσο περισσότερες γίνεται , ο παγκάκιστος ψυχάς.

Γιατί γνωρίζει ο βρωμερός, πως θα αλυσοδεθεί,
το μιαρό το έργο του, πως θα τερματιστεί.
Σας τόχω τούτο ξαναπεί πως τόχω Εγώ επιτρέψει,
όλα της γης τα άχρηστα, ετούτος να κλαδέψει.

 Γιατί την θέλω καθαρή ο Κύριος την γη Μου,
να χαίρονται να ζουν σ’ αυτήν οι δούλοι οι πιστοί Μου. \

ΑΦΟΥ ΕΚΤΡΩΜΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ
ΤΗΝ ΓΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΥ,
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΑΝ
ΟΙ ΒΡΩΜΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ.


ΘΑΛΑΣΣΑ , ΓΗ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟ,|
ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙ,
 Ο,ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΕΦΤΙΑΞΑ,
 ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΛΑΣΕΙ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΥ,
ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΣΚΟΤΙΣΟΥΝ,
ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΗΣΑΝΕ ΤΟ ΦΩΣ,
ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΣΒΗΣΟΥΝ.


ΟΥΕ! ΟΥΕ! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΥΕ!
 ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΔΑΙΜΟΝΟΥΣ,
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ,
ΤΟΥΣ ΘΕΪΚΟΥΣ ΜΟΥ ΝΟΜΟΥΣ.

ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΙΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ
Ο ΒΡΩΜΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ,
ΠΟΥ ΝΟΜΙΣΑΝ ΘΑ ΥΠΕΡΒΟΥΝ
 ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΘΕΟ.

Νομίζουν ότι άφησα έρμαια τα παιδιά Μου,
χωρίς την προστασία Μου, την Θεία αγκαλιά Μου.

Μα όλοι τους θα εκπλαγούν, όλοι τους θα το δούνε,
πως τα δικά Μου τα παιδιά, θα διαφυλαχθούνε,
τα σκοτεινά τους σχέδια θε να ματαιωθούνε,
ενώ αυτοί από την γη, όλοι τους θα χαθούνε,
μαζί μ’ αυτόν που ακολουθούν, μαζί μ’ αυτόν που ακούνε.

Την Παντοδυναμία Μου, όλοι τους θε να δούνε,
μα θάναι αργά τότε γι’ αυτούς το ΗΜΑΡΤΟΝ να πούνε.

Αυτή η νέα η χρονιά που άρχισε παιδιά Μου,
θα είναι αυτή ορόσημο, για την νέα την γενιά Μου.
Θα γίνουν τέκνα εις αυτήν μεγάλα γεγονότα,
τίποτα πια παιδάκια Μου, δεν θάναι σαν και πρώτα.

Όσοι θα μείνουν στην ζωή, θ’ αλλάξουνε πορεία,
θάχουν στραμμένη την ματιά, στην Άνω Βασιλεία,
θ’ απολαμβάνουν όλοι τους την Χάρη Μου την Θεία,
και θάχουν όλοι τέκνα Μου, την Θεία ευλογία.

Θα φύγει το καρκίνωμα, από την ανθρωπότη,
τα λόγια ετούτα τα μιλώ ο Μέγας ο Δεσπότης,
και βάζω την σφραγίδα Μου, τον Τίμιο Σταυρό,
κανείς να μην αμφισβητεί τον λόγον Μου αυτόν.

Μιλώ σε τούτο το γραπτό ο Ιησούς Χριστός σας,
 που έγινα ΑΝΘΡΩΠΟΣ για σας, ποθώντας το καλό σας.
Γι’ αυτό παιδιά Μου αγαπητά, όλοι γιγαντωθείτε,
ν’ αντέξετε όσα θα ’ρθούν, όσα παιδιά Μου δείτε.

Διώξτε τον φόβο μακρυά, όλοι αναθαρρείστε,
αφού με στην αγκάλη Μου, όλοι ασφαλείς θα είστε
και σε όλα τα γενόμενα μόνον ΘΕΑΤΕΣ θα είστε.

Ετοιμαστείτε γρήγορα εσείς πνευματικά,
ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΜΕ ΟΠΛΑ ΘΕΪΚΑ.
 ΛΑΔΑΚΙ ΑΠΟ ΕΥΧΕΛΑΙΟ, ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΙΑΣΜΟ
ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑΚΤΙΚΩΣ,
 ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΒΡΩΜΕΡΟ ΕΧΘΡΟ.

Σας ευλογώ ο Άναρχος, ο Μέγας ο Θεός,
Θεός ο Τρισυπόστατος, πάντων Δημιουργός.

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

 +++



21 σχόλια:

  1. δόξα το θεό...Χριστός ετεχθη ..μεγα το όνομα τις Αγίας τριάδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δόξα σόι ο Θεός!!! Δόξα σόι ο Θεός!!! Δόξα σόι ο Θεός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ Σοι Κύριε, δοξασμένο τό Πανάγιον Όνομά Σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία,δόξα Σοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δόξα το θεό!!! Αμήν!!! Κύριε Ιησού χριστέ ελεησων ημασ τους αμαρτωλουσ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαζί σου Κύριε, για να κερδίσουμε την ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε ημών Ιησού Χριστέ υιέ Θεού ελέησον και σώσον ημάς Αμην!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΖΕΙ ΚΎΡΙΟΣ Ο ΘΕΌΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΙΏΝΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άλλο ένα μήνυμα όπου ο γέροντας που το έγραψε.... Βάζει τον Χριστό να λέει πως όσοι κάνουν το εμβόλιο θα χάσουν την ζωή τους και την ψυχή τους, δηλαδή τουλάχιστον 7 εκατομμύρια Έλληνες ( και δισεκατομμύρια παγκοσμίως) Τα συμπεράσματα δικά σας ... Θα σας πω μόνο πως κανείς από τους σύγχρονους αγίους γέροντες ( γέροντας Παΐσιος, Πορφύριος, Βασίλειος ο Καυσοκαλυβίτης, Εφραίμ της Αριζόνα κτλ) δεν είπε ποτέ ότι κάνοντας ένα εμβόλιο θα χάσουμε την ζωή και την ψυχή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τράβα τότε πρώτος και κάνε το! Έχεις αργήσει σε πρόλαβε ο Κουλης....

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή