Για να έχουμε αντίληψη του προς τα που βαδίζουμε ως ανθρωπότητα και ως δυτικός κόσμος, πρέπει να εξετάσουμε πρώτα τα θεμέλια πάνω στα οποία οικοδομήθηκε αυτός ο κόσμος και ποιοι, τώρα, προσπαθούν αυτά τα θεμέλια να τα ανατινάξουν.
Η μετα-φεουδαλική Ευρώπη της Αναγέννησης και του Διαφωτισμού, γαλουχήθηκε και ανδρώθηκε κάτω από τη φιλοσοφία του Hobbes, του Locke, του Kant και του Rousseau, όπου εκεί αναδύεται και παγιώνεται η προερχόμενη από τον Αριστοτέλη και τους Έλληνες στοχαστές της φιλοσοφίας του Πολιτικού, έννοια του φυσικού και θετικού δικαίου.
Η βαθύτατη έννοια του Πολιτικού δικαίου, όπως της συνέλαβε ο Αριστοτέλης, που ακόμα μέχρι σήμερα τα εξωτερικά της όρια παραμένουν άγνωστα στην ανθρωπότητα, εξακολουθεί, όπως ο Χριστιανισμός, να παραμένει ως ανθρωποκεντρική έννοια κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής πορείας, μη κατανοητή και μη αφομοιώσιμη από τη διανόησή της.
Οι Ευρωπαίοι στοχαστές της εποχής της αναδιαμόρφωσης του κόσμου, αντιλαμβάνονται το φυσικό δίκαιο, ως ιδιοκτησία. Πρώτα ως ιδιοκτησία του εαυτού μας και του σώματός μας, έναντι οποιουδήποτε και έπειτα, ως ιδιοκτησία υλικών αγαθών.
Το Ευρωπαϊκό οικοδόμημα λοιπόν και αργότερα, σε ακόμα πιο φιλελεύθερο και δημοκρατικό βαθμό, Αμερικανικό, δορυφοριοποιείται επί αιώνες, γύρω από την έννοια της ιδιοκτησίας.
Τα ελληνικά μνημόνια, είχαν ως βασικό τους σκοπό, την αφυδάτωση της έννοιας της ιδιοκτησίας , στο επίπεδο της κατοικίας και κατ’ επέκταση της γειτονιάς, του Δήμου και της Πολιτείας. Ο ΕΝΦΙΑ, είχε ακριβώς αυτή την οικονομική και ψυχολογική στόχευση.
Ο Τσίπρας, μαζί με τον, πολιτικά, αναλφάβητο Πάνο Καμμένο, προχώρησαν ένα βήμα μακρύτερα, ανοίγοντας τα σύνορα σε εκατομμύρια λαθρομεταναστών και με την συνέργεια του Προκόπη Παυλόπουλου, στην αφυδάτωση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της Ελληνικής Μακεδονίας, ως χώρου και φορέα του Ελληνισμού στα πέρατα του κόσμου.
Το τρίτο χτύπημα, ήρθε με τον Covid και την εισαγωγή του Great Reset στην κοσμοσφαίρα του Πολιτικού. Το τρίο χτύπημα λοιπόν, σε Ευρώπη και Αμερική, έχει ως στόχευση την πλήρη αποχύμωση του φυσικού δικαίου από το το θετικό δίκαιο, επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις του διδασκάλου του Έθνους, Γιώργου Κοντογιώργη, για την ταχύτατη επιστροφή του δυτικού κόσμου σε προσολώνιες κοινωνικές και πολιτικές μορφές οργάνωσης και συγκρότησης.
Η αποχύμωση του φυσικού δικαίου, από τα πλήρως ελεγχόμενα, από τις οικονομικές ελίτ, κοινοβούλια, μας οδηγεί στις πιο σκοτεινές περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας , αυτές των προσολώνιων κοινωνιών, όπου η ιδιοκτησία ανθρώπου και αγαθών, εναπόκειται στη βούληση του Μονάρχη και εν προκειμένω στη βούληση του εκλεγμένου μονάρχη.
Στην ασιατική φιλοσοφία του Πολιτικού, η έννοια του φυσικού δικαίου, είναι παντελώς άγνωστη και απορριπτέα και αυτό, εξηγεί την πολιτικο-φιλοσοφική σύμπραξη της Κίνας και τη βαθιά Γερμανική Ευρώπη του Φραγκισμού, του μη πολιτικού, που κυβερνά προσωρινά τον πλανήτη!
Κάθε πολιτικός επιστήμονας που σέβεται τον εαυτό του, κάθε νομικός που αγαπάει την επιστήμη του και τη φιλοσοφία του Δικαίου, κάθε διεθνολόγος, θα έπρεπε να είναι σήμερα στα κάγκελα, βλέποντας πως ο Covid, πολτοποιεί το φυσικό δίκαιο.
Είναι ανατριχιαστική η πολιτική και φιλοσοφική ένδεια του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, κυρίου Πλιώτα, στην προσπάθειά του να επιχειρηματολογήσει κατά των «θεματοφυλάκων» του Συντάγματος, αγνοώντας το κοινωνικό φαινόμενο και τα κίνητρά του, «αγιοποιώντας» το θετικό δίκαιο, έναντι του φυσικού!
Αυτό και μόνο το γεγονός, θα έπρεπε να μας λέει πολλά, για την ποιότητα των ανθρώπων της Ελληνικής δικαιοσύνης.
Ανέφερα παραπάνω τους διεθνολόγους, διότι στην Ελλάδα, έχουμε το εξής, σε σημείο φαιδρότητας, φαινόμενο. Καθηγητές Γεωπολιτικής να αγνοούν θεμελιώδεις αρχές του Πολιτικού! Λειτουργούν, ως το σύγχρονο όπιο του λαού, και γι’ αυτό υπάρχει πάντα θέση στα κανάλια για την εξοχότητά τους.
Δεν στρέφουν τα βέλη τους κατά του πραγματικού και μετρήσιμου εθνικού και πανανθρώπινου κινδύνου, που είναι ο Γερμανο-γαλλικο-κινεζικός άξονας, άλλα αναλώνονται στην κατασκευή μελλοντικών απειλών, δίνοντας στη βιωσιμότητα του συστήματος το άλλοθι που χρειάζεται για να συνεχίζει να παρασιτεί σε βάρος του Έθνους.
Οι επαγγελματίες πατριωτικολόγοι, έχουν σκόπιμα χειραγωγήσει το «πατριωτικό» νοούμενο μόνο ως αντιτουρκικό, αφήνοντας το πιο μετρήσιμα θανάσιμο Γερμανο-Γαλλικό, να διαλύει τη χώρα επί δύο αιώνες, προσφέροντάς του το κάλυμμα που χρειάζεται για να επιβιώνει.
Τους προειδοποιώ, να κόψουν τα παραμύθια και να εστιάσουν στον πραγματικό κίνδυνο που απειλεί το Έθνος, διότι θα αρχίσω να τους κατονομάζω προσωπικά, καθώς και τον ρόλο που παίζουν εις βάρος της χώρας και του Ελληνισμού.
Εάν δεν μπορούμε να προστατεύσουμε το φυσικό δίκαιο, δικαιούμαστε να το απολαμβάνουμε; Εάν δεν μπορούμε να προστατεύσουμε την ιδιοκτησία του εαυτού μας και επέκεινα, μπορούμε να την κατέχουμε;
Το θετικό δίκαιο του παρασιτικού κοινοβουλευτισμού, διά της μεγάλης επανεκκινήσεως, έρχεται να μας πει, πως η πολιτική μας αδυναμία στο να προστατεύσουμε το φυσικό δίκαιο, μας καθιστά ανάξιους στο να το ενδυόμαστε.
Ο εμπρησμός ακόμα και της, πολιτικά, ατελούς νεωτερικότητας, από αδίστακτους πυρομανείς, εντός και εκτός των θεσμών της πολιτείας, στη φυσική επικράτεια των πολιτικών κοινωνιών και στην νοητική επικράτεια της μεταφεουδαλικής πολιτικής κοσμόσφαιρας, χρειάζεται εμπρηστές κυβερνώντες και συνεμπρηστές κομματικούς συνοδοιπόρους.
Η διερώτηση λοιπόν, προς την κοινωνία και όλες τις συναρθώσεις της, δεν έχει να κάνει με το, εάν τα εμβόλια έχουν παρενέργειες ή όχι, ή εάν μας δουλεύουν με αυτά, αλλά με το εάν πραγματικά αξίζουμε να κατέχουμε τους εαυτούς μας και τα προνόμια που εκπορεύονται από την ύπαρξη του φυσικού και πολιτικού δικαίου.
Αυτή, είναι η μεγάλη μάχη του 21ου αιώνα. Το εάν θα επιτρέψουμε, γεωπολιτικά, στο γαλλο-γερμανικο-κινεζικό άξονα, να μας στερήσει την ιδιοκτησία μας επί του Έθνους και εάν θα επιτρέψουμε στους πολιτικούς βαρβάρους της Δύσης, να μας στερήσουν το δικαίωμα ιδιοκτησίας του εαυτού μας και να μας οδηγήσουν σε πολιτικο-κοινωνικές συγκροτήσεις, που αναδύθηκαν 3000 χρόνια πριν, σε προσολώνιες, βαβυλώνιες και αιγυπτιακές, μη-πολιτικές, κοινωνίες…
Δημήτρης Τζώρας
Πολιτικός Αναλυτής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου