Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

METAMOΣXEYΣΕΙΣ : ΔΩΡΕΑ Ή ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΖΩΗΣ;


"ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ" Ο π. ΚΩΝ/ΝΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ:
"ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ COSA NOSTRA"

(ΒΙΝΤΕΟ)




Ο π. Κωνσταντίνος Στρατηγόπουλος στην ομιλία που έκανε προχθές (20/4/2013) στα πλαίσια της ημερίδας της "Εστίας Πατερικών Μελετών" και της "Ενωμένης Ρωμηοσύνης" υπό την αιγίδα της Ιεράς Μητρόπολης Πειραιώς και την συνεργασία της Ιεράς Μητρόπολης Γλυφάδας, με θέμα: "Μεταμοσχεύσεις: Δωρεά ή αφαίρεση ζωής;", δεν"μάσησε τα λόγια του".

Μιλώντας λοιπόν, για την μεγίστη απειλή εναντίον της πνευματικής και βιολογικής μας ζωής απο το νόμο "Φρανκενστάϊν" - Λοβέρδου,αναφέρθηκε στην εκκλησία της Ελλάδος, η οποία σε αυτό το μείζον ζήτημα, φέρεται να εκπροσωπείται επι της ουσίας, απο τις βαρύτατα και βαθύτατα πλανεμένες θέσεις της λεγομένης "επιτροπής βιοηθικής" και μερικών συμπορευομένων με αυτήν Ιεραρχών, Ιερέων και ασφαλώς των περί αυτής κινουμένων "ειδημόνων" - "μεγαλοσχημόνων" λαϊκών.
Κατήγγειλε τις πρακτικές που εφαρμόζει αυτός ο περίεργος και εντός της εκκλησίας δραστηριοποιούμενος "κύκλος", παρομοιάζοντάς τις με εκείνες που χρησιμοποιεί η μαφία με τον όρο "cosa nostra".

...Ξέρετε τι σημαίνει η φράση "cosa nostra";¨Οσοι ξέρετε Ιταλικά το ξέρετε.Σημαίνει "το δικό μας σπίτι", γνωστή έκφραση της μαφίας.Εγώ γνώρισα άμεσα δι΄αμέσου επαφής την "εκκλησιαστική cosa nostra"! Όπως το λέω! Οργανωμένη ομάδα βίας, κατιούσης συνειδήσεως, απειλής, ορατά και με τα αυτιά μου ζώντας ,"αν συνεχίσεις να λές αυτά που λές περί μεταμοσχεύσεων έχασες τα πάντα!".Και τότε ένοιωσα πως σε αυτό το "παιχνίδι" παιζόντουσαν μεγάλα κονδύλια.Ήταν λαϊκοί συνεργάτες της Ιεράς Συνόδου.Λαϊκοί. Με μεγάλους τίτλους.


Απο κάτω φωνές του ζητούν να τους αποκαλύψει τα ονόματα
Η απάντηση του π. Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου ήταν πραγματικά αποστομωτική και απολύτως αντάξια ενός αληθινού ποιμένα:

...Εγώ λέγομαι Στρατηγόπουλος , δεν λέγομαι Τριανταφυλόπουλος.Τό έχω πεί μια φορά στον Τριανταφυλόπουλο.Του λέω "ρε Μάκη γιατί βγάζεις τώρα αυτά τα σκάνδαλα;".Μου λέει "για το καλό της Ελλάδας"."Πολύ ωραία λοιπόν" του λέω,"να πείς που είναι η κλεψιά , γιατί 'ομως λες τα ονόματα, τι θα κερδίσεις, αφού για μένα είναι κατάκριση" και μου λέει "μας πως θα βγει εκπομπή έτσι , πως θα έχω ακροαματικότητα!".Γι΄ αυτό δεν είμαι Τριανταφυλόπουλος θα παραμείνω Στρατηγόπουλος!
ΠΗΓΗ 
 
Δείτε παρακάτω το video με την ομολογιακά άξια και ποιμαντικά λέβέντικη ομιλία του π.Κωνσταντίνου Στρατηγόπουλου:
 
 
 
 
 
ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου