Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΝΕΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΚΕΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ 




Η γερόντισσα που θέλει ταπεινά να μένει ανώνυμη και η οποία  έχει γράψει τόσο ποιήματα που αποτελούν μηνύματα του Ουρανού προς τους πιστούς όλου του κόσμου και ιδιαίτερα της χειμαζομένης και καταπονουμένης πατρίδας μας, παραμονές του σημερινού εορτασμού της Αγίας Σκέπης έδωσε στο πνευματικό τέκνο ένα νέο ποίημα.

Το ποίημα αυτό αποτελεί ένα μήνυμα της Παναγίας μας που ως φωτοφόρος νεφέλη απλώνει το μαφόριό της και σκεπάζει όλους τους ανθρώπους. Το μήνυμα είναι ιδιαίτερα παρηγορητικό και καθώς το διαβάζει κανείς του αφήνει την γλυκύτατη παραμυθία που χαρίζει η προστασία της Υπερμάχου Στρατηγού του Έθνους μας, η Αγία Σκέπη της Υπεραγίας Θεοτόκου. 


Εις το όνομα της Αγίας Τριάδος.

Παιδιά μου αγαπημένα, πολύ σας αγαπώ, 
είστε στην αγκαλιά μου, μαζί σας και εγώ πονώ.

Βλέπω το πώς περνάτε, το πώς αγωνιάτε, 
το πώς θα βγει η μέρα και αν θα έχετε να φάτε.

Είμαι ανάμεσά σας, ακούω την καρδιά σας 
και όταν είστε λυπημένοι, σκουπίζω τα δάκρυά σας!

Δεν σας εγκαταλείπω, η Σκέπη μου σας Σκέπει, 
 γίνομαι βοηθός σας όταν και όπως πρέπει.

Είμαι η Παναγία και διώχνω τα θηρία, 
κάθε φορά που έρχονται και κάνουν φασαρία.

Γι' αυτό να με καλείτε, παιδιά μου αγαπημένα 
και όλα τα προβλήματά σας, δώστε τα σε μένα.

Την προσευχή σας θέλω, την πίστη την Αγία 
και εγώ θα σας χαρίζω, δύναμη και Ευλογία! 

Αμήν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου