Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ...


ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΘΕΪΚΟΙ...

ΒΙΝΤΕΟ: ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ;



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.

+++ 

 Αγία ευλογεί και ενημέρωση ποιεί,
 προς κάθε καλοπροαίρετη ψυχή. 

 Τα γεγονότα τρέχουν γοργά 
που δεν προλαβαίνετε παιδιά Μου 
να ενημερωθείτε γι’ αυτά. 

Βιάζεται πολύ ο βρωμερός σατανάς, 
να εκτελέση όλα τα σχέδιά του τα σατανικά, 
ενάντια σ’ αυτήν την γενιά 
που δικαιώματα του έδωσε πολλά. 

Βιάζεται το σχέδιό του να ολοκληρώσει,
 γιατί γνωρίζει καλά πως τελειώνει 
ο χρόνος της ελευθερίας του 
και θέλει να δείξει όλη την κακία του.

 Μισεί θανάσιμα το γένος το ανθρωπινό, 
επειδή δύναται τα ευφρόσυνα 
του Παραδείσου να χαρεί,
που ο ίδιος δια παντός έχει στερηθεί. 

Θέλει όλους τους ανθρώπους να παρασύρει
 και εις την κόλαση μαζί του να σύρει. 
Και δυστυχώς οι περισσότεροι 
παρασύρθηκαν από τον βρωμερό, 

γιατί απομακρύνθηκαν από Εμέ τον Θεό
 και το ανέσπερό Μου Φως 
και σκοτισμένοι έπεσαν εις την παγίδα 
που τους έστησε ο μισόκαλος εχθρός.

 Έτσι του έδωσαν δικαιώματα 
επάνω τους πολλά,
 για να βασανίζει και τώρα και αιώνια 
τα ιδικά τους ψυχικά. 

Τον άφησα ελεύθερο λοιπόν, 
να δείξει όλη την κακία που κρύβει 
ο σατανικός του εαυτός, 
για να επιτευχθεί έτσι και της γης ο καθαρισμός. 

Γι’ αυτό σας είπα πως τα γεγονότα τρέχουν γοργά, 
τόσο που δεν προλαβαίνετε 
να συνειδητοποιήσετε αυτά.

 Επιτρέπω το κάθε τι να γενεί,
 γιατί επιθυμώ γρήγορα ο καθαρισμός να επιτευχθεί, ?? 
σ’ όλη την γη και να γίνουμε «μία ποίμνη και Είς Ποιμήν» . γένοιτο αμήν. 

Σαν να βλέπετε παιδιά Μου 
video σε γρήγορη κίνηση, 
τόσο γρήγορα όλα θα γενούν
 που τα δικά Μου τα παιδιά 
δεν θα προλαβαίνουν ούτε να το συνειδητοποιούν, 
ούτε τις αλλαγές που θα γίνωνται 
θα προλαβαίνουν να δούν. 

Από εδώ και στο εξής 
σταματούν οι νόμοι οι φυσικοί 
και μπαίνουν σε ένέργεια 
οι νόμοι οι Θεϊκοί,
 που δεν επηρεάζονται 
από καμία ενέργεια ανθρωπινή.

Γι’ αυτό σας είπα αγαπητά Μου παιδιά,
 μείνετε σε Μένα κοντά, 
που Είμαι η απόλυτη ασφάλεια και σιγουριά, 
για να μην παρασυρθήτε από τα επερχόμενα φοβερά δεινά,
που θα βιώσουν εις την χειρότερή τους μορφή,
 όλοι της γης οι αμαρτωλοί. 

Δεν θέλω να έχετε φόβο εις την καρδιά,
 αλλά απόλυτη εμπιστοσύνη 
στα λόγια Μου θα Θεϊκά,
 ότι: ως κόρη οφθαλμού θα φυλαχθείτε,
 εφ’ όσον κάτω από την σκέπη
 και προστασία Μου είστε. 

Και ΝΑΙ να έχετε χαρά
 γιατί εντός ολίγου 
 θα φύγει η σατανική σκοτεινιά 
και ο Ήλιος της Δικαιοσύνης
 θα λάμψη ξανά. 

Θάρρος λοιπόν καλά Μου παιδιά, 
πίστη ακράδαντη εις την Θεία Πρόνοιά Μου 
που τα πάντα κυβερνά, 
θα φύγει η νύχτα και η ημέρα 
θα φέρει ευλογία και χαρά. 

Σας αγαπώ, σας ευλογώ, 
ο Τρισυπόστατος Θεός 
των πάντων ο Δημιουργός. 

Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα . 

+++






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου