Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019

Η ΔΙΚΑΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ


«ΦΡΑΓΓΕΛΙΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΚΡΑΤΩ…»



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++ 

 Φραγγέλιο στο Χέρι Μου κρατώ,
 καθέναν θα επισκεφθώ, 
ο Κύριος Ιησούς Χριστός, 
να δω εάν πορεύεστε καλώς, 
διαφορετικά, θα τον πατάξω κακείν- κακώς. 


Αυστηρά θα κρίνω τους Χριστιανούς, 
που αναξίως φέρουν το Όνομά Μου
 και αρνούνται την Θεότητά Μου 
και καταπατούν τα προστάγματά Μου. 

Θα πατάξω όλους αυτούς, 
που αντί να είναι ΦΩΣ και να φωτίζουν, 
με τα λόγια τους και τα έργα τους, 
σκοτίζουν τους λαούς. 

Όπως τον καιρό που ήμουν εις την γη,
 χρησιμοποίησα το φραγγέλιο 
για να πατάξω τα κακώς κείμενα 
εις τον Ναό του Σολομώντος, 
το ίδιο θα κάνω και αυτόν τον καιρό, 
θα καθαρίσω την εκκλησία Μου 
και θα πετάξω κάθε σαπρό. 
Την δυσωδία άλλο δεν μπορώ,
 έφθασε εις τον θρόνο Μου τον θεϊκό. 

Μην αγωνιάτε εσείς παιδιά Μου γι’ αυτό,
 εσείς να νοιάζεστε και να αγωνιάτε 
μόνον για τον δικό σας εαυτό. 

Ο καθένας ας αναλογιστεί,
 εάν αξίζει να ονομάζεται ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, 
ή αναξίως φέρει το Όνομά Μου αυτό. 

Σας ερωτώ ο Χριστός:
 Είστε εσείς αληθινοί οπαδοί Μου; 
Νοιάζεστε για την δόξα την ιδική Μου; 
Προσπαθήτε να ακολουθήσετε τα βήματά Μου; 
 Μιμήστε τέκνα Μου το παράδειγμά Μου;

 Δείχνετε εις τον πλησίον σας 
αγάπη και ανεξικακία 
ή καμουφλάρεστε, 
πίσω από την δική του αμαρτία;

 Δεν γνωρίζετε πως ο καθένας 
για τις δικές του αποκλειστικά
 πράξεις θα κριθεί 
και δεν απαλλάσσεται της καταδίκης,
 επειδή υπάρχουν άλλοι πολλοί αμαρτωλοί; 

Δεν βλέπετε πως παγίδα είναι αυτή 
από τον βρωμερό εχθρό, 
το ότι προβάλλεται η αμαρτωλότης
 η μεγάλη μερικών, 
για να αποχαυνώνεται η συνείδηση
 των πολλών και αδαών; 

Για να βρίσκουν δικαιολογία
 και να κοροϊδεύουν 
τον ιδικό τους εαυτό λέγοντας:
 αφού το κάνει ο τάδε και η δείνα, 
γιατί να μην το κάνω κι εγώ;

Γι’ αυτό τέκνα Μου σας έχω πει, 
ΦΩΣ πρέπει να είναι οι δικοί Μου οπαδοί. 
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ. 

Γιατί ΟΥΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ 
ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΗ 
ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΤΗ ΨΥΧΗ, 
ΑΥΣΤΗΡΑ, ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ.

Φροντίστε λοιπόν ο καθείς τον εαυτό του, 
σταματήστε να γίνεστε επικριταί 
εις τον συνάνθρωπό σας, 
την ΚΡΙΣΗ την κάνω 
μόνον ΕΓΩ Ο ΘΕΟΣ σας.

 Μην βλέπετε την τρίχα στο μάτι του αδελφού 
και παραβλέπετε το δοκάρι του ιδικού σας οφθαλμού. 
Γίνετε αυστηροί κριταί, μόνον εις τον εαυτό σας, 
απαλλαγείτε από το ΕΓΩ σας. 

Προσέξατε καλά την διαγωγή σας, 
το ΦΡΑΓΓΕΛΙΟ ΜΟΥ ΚΡΕΜΕΤΑΙ 
ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΣΑΣ.

 Γίνετε άξια παιδιά Μου, 
φροντίστε ΕΠΑΞΙΩΣ 
ΝΑ ΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ 
και όχι μόνον να λέγεστε,
 αλλά και να είστε ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ 
και τότε για τίποτα μην ανησυχείτε, 
κάτω από την Σκέπη Μου, ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ. 

Γένοιτο, αμήν και δόξα και τιμή εις τον Ιησού τον Λυτρωτή.

+++



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου