ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ: ΤΟ ΠΑΝΤΟΥΡΚΙΚΟ ΟΝΕΙΡΟ ΕΝΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ!
Το όραμα του υπαρκτού ισλαμισμού…yeni safak: Η Τουρκία είναι η υπερδύναμη που χρειάζεται ο μουσουλμανικός κόσμος για την Μετάβαση σ΄ένα νέο ισλαμικό χαλιφάτο….
Ο μουσουλμανικός κόσμος χρειάζεται μια υπερδύναμη για την μετάβαση σ΄ένα νέο ισλαμικό χαλιφάτο και η νέα αυτή υπερδύναμη θα είναι η Τουρκία αναφέρει η κυβερνητική τούρκικη φυλλάδα yeni safak χθες…
Ένας αχταρμάς όπου συμφύρονται έννοιες από τον ιμπεριαλισμό ως το Χαλιφάτο με στάδια εξέλιξης αντίστοιχα του σοσιαλισμού/κομμουνισμού…Ένας λίβελος
΄Πήραν φωτιά οι στυλοί των θεωρητικών του νεοθωμανικού χαλιφάτου. Εξηγούν τι είναι το χαλιφάτο που το αποθεώνουν ως θεσμό….στον 21ο αιώνα. Η Τουρκία βρίσκεται σε παροξυσμό επικίνδυνου κι ολισθηρού πισωγυρίσματος και γι αυτήν και για τους άλλους…
Οι «Πολιτειολόγοι» της εκθειάζουν το Χαλιφάτο. Δηλ. η Τουρκία απροκάλυπτα εμφανίζεται ως συνεχιστής του οράματος της ISIS την ίδια στιγμή που υποτίθεται την καταπολεμά.
«Το χαλιφάτο είναι ένα Ισλαμικό Κράτος. Είναι ένας υπερεθνικός σχηματισμός ομπρέλας που προέκυψε ως αποτέλεσμα της ελεύθερης βούλησης των Μουσουλμάνων και επίσης εγγυάται την ενότητα τους, που αναμένεται να επιλύσει τα περιφερειακά και παγκόσμια ζητήματά τους.»
Εκθειάζουν ”το χαλιφάτο είναι ένας πολυμερής, πολυεπίπεδος, πολυ-λειτουργικός θεσμός που όχι μόνο έχει πολιτική διάσταση αλλά και διοικητική, οικονομική, πολιτιστική και πνευματική. Κατά καιρούς, έχει και θρησκευτικές διαστάσεις”…
Ένα χαλιφάτο εφαρμόζεται μόνο στην dar al islam στη γη στις χώρες του ισλάμ αυτό δεν αποκλείει την επέκτασή του στον Οίκο Πολέμου dar al Harb στη γη των «απίστων» αν αυτή κατακτηθεί...
”Ένα χαλιφάτο μπορεί να εκτελέσει τις διατάξεις του μόνο όταν η ιδιοκτησία, η ελευθερία της σκέψης, η θρησκεία, η γενιά, η ζωή μπορούν να διασφαλιστούν στη μέγιστη κλίμακα, όπου μπορούν να προστατευτούν, δηλαδή ένα μέρος όπου κυριαρχεί το dar al-Islam (μουσουλμανικές περιοχές).”
”Δεν μπορεί να υπάρξει χαλιφάτο όπου δεν υπάρχει dar al-Islam. Το Νταρ αλ-Ισλάμ είναι ο Οίκος της ειρήνης, η χώρα του Ισλάμ, αλλά δεν είναι ένας τόπος όπου ζουν μόνο Μουσουλμάνοι.
Το Νταρ αλ-Ισλάμ είναι όπου το Ισλάμ είναι κυρίαρχο, και είναι ένα βασίλειο όπου η ειρήνη, ο νόμος και η δικαιοσύνη καθιερώνεται όχι μόνο για τους Μουσουλμάνους αλλά και για τους ανθρώπους που έχουν υιοθετήσει θρησκείες, ιδεολογίες και φιλοσοφίες εκτός από το Ισλάμ.
Υπάρχουν δύο σημαντικά παραδείγματα στην ισλαμική ιστορία στα οποία το χαλιφάτο προστατεύει και εγγυάται τα περιφερειακά και παγκόσμια δικαιώματα τόσο των μουσουλμάνων όσο και των μελών άλλων θρησκειών διασυνοριακά:
Το πρώτο είναι το al-asr al-saada (η εποχή της ευδαιμονίας, αναφέρεται στην προφητική εποχή του Ισλάμ) · το δεύτερο είναι το οθωμανικό χαλιφάτο.
Το ζήσαμε 400 χρόνια .. ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε το νιώσαμε στο πετσί μας…
Ύστερα η προπαγάνδα αναφέρεται στη διάσταση Ανατολής Δύσης και στην ιμπεριαλιστική, πολιτισμική εισβολή της Δύσης στην Ανατολή στην αλλοτρίωση του μουσουλμανικού κόσμου από δυτικά πρότυπα.
«Το Νταρ αλ-Ισλάμ δέχεται εισβολή τους τελευταίους δύο αιώνες, ο ισλαμικός κόσμος υποδουλώνεται ψυχικά και σωματικά.»
”Οι ιμπεριαλιστές δεν εισβάλλουν στον ισλαμικό κόσμο όπως έκαναν ρητά κατά την περίοδο του αποικισμού.
Έχουν τηλεχειριστήριο μέσω των μαριονετών τους, των δορυφόρων τους και εκμεταλλεύονται όλους τους πόρους του μουσουλμανικού κόσμου.
Χειρίζονται διανοητικά τις μάζες.Η σκέψη των μαζών στον ισλαμικό κόσμο είναι υπό εισβολή και παρόμοια με τον υπόλοιπο κόσμο. Η ανθρωπότητα στο σύνολό της είναι ο εθελούσιος σκλάβος της κοσμικής δυτικής κουλτούρας.
Μπορεί ένα χαλιφάτο να κηρυχθεί σ΄ένα κλίμα στην οποία ο μουσουλμανικός κόσμος είναι υποδουλωμένος και σωματικά και διανοητικά είναι παγιδευμένος;”Η αντιπρόταση δεν κατάλαβα ποιά είναι ο φερετζές η μπούργκα το τζαμί και το τζιχάντ η δια ξίφους επιβολή όπως κηρύχθηκε μέσα στην Αγια Σοφιά ;
Ο σαλαφισμός η επιστροφή στην εποχή του ”Προφήτη”; H ιστορία δεν εξελίσσεται προς τα πίσω η ιστορική γραμμή τείνει εμπρός με λάθη και νέα κεκτημένα αλλά εμπρός. Αναχρονισμοί δεν επιτρέπονται ...
Κανένα σύγχρονο κοινωνικό μοντέλο δεν μπορεί ν΄αγνοήσει το Γαλλικό Διαφωτισμό γιατί τότε πρόκειται για Μεσαίωνα αλλά ούτε και να σταματήσει σε αυτόν… Το επόμενο στάδιο εξέλιξης πάντα εμπεριέχει μέρος του προηγούμενου στη διαλεκτική σύνθεση….
”Ένα χαλιφάτο που θα κηρυχθεί σ’ ένα χρονικό πλαίσιο στο οποίο ο μουσουλμανικός κόσμος υποδουλώθηκε ψυχικά και σωματικά για δύο αιώνες δεν μπορεί παρά να είναι σκλάβος των ιμπεριαλιστών.”
Επομένως χρειάζεται μεταβατικό στάδιο κάτι σαν τη δικτατορία του προλεταριάτου μέχρι να φτάσουμε στην αταξική κοινωνία και στην κατάργηση των τάξεων και το σοσιαλισμό…
Ο αρθρογράφος καταγγέλει ότι οι διεθνείς οργανισμοί αντιπροσωπευτικού του ισλαμικού κόσμου είναι υπόδουλοι σε ιμπεριαλιστικές δυνάμεις όπως ο Οργανισμός Ισλαμικής Συνεργασίας (OIC)και δεν μπορούν να διαδραματίσουν τον καθοδηγητικό τους ρόλο.
”Σίγουρα, η ενότητα του ισλαμικού κόσμου είναι ο στόχος των μουσουλμάνων. Σε μια περίοδο όπου ο ισλαμικός κόσμος δεν είναι ελεύθερος και ανεξάρτητος, ένα χαλιφάτο θα μετατρεπόταν σε ένα λεγόμενο νόμιμο εργαλείο για τους ιμπεριαλιστές για τον πιο εύκολο έλεγχο του μουσουλμανικού κόσμου.”
”Ο μουσουλμανικός κόσμος δεν χρειάζεται ένα χαλιφάτο αλλά μια υπερδύναμη κατά τη μεταβατική περίοδο” καταλήγει κι αυτή θα είναι η Τουρκία.. πω πω εδώ βγήκαν οι Λένιν του ισλάμ…
Δηλ. η Τουρκία καλείται να ενσαρκώσει τον υπαρκτό ισλαμισμό αντίστοιχο στάδιο της δικτατορίας του προλεταριάτου στην μετάβαση προς το Ισλαμικό Χαλιφάτο την Ιδανική Πολιτεία ανάλογο της αταξικής κοινωνίας…
-να μας συγχωρήσουν οι μαρξιστές η εικόνα δεν θέλει να θίξει τον εικονιζόμενο πολιτικό στοχαστή αλλά να διαμηνύσει την θεωρητική αυθαιρεσία της περιγραφόμενης ανάλυσης όπου συμφύρονται ετερόκλητες θεωρήσεις…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου