Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΛΟΓΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΜΙΝΙ ΤΩΝ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΩΝ...


ΚΑΖΑΝΙ  ΟΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ  Η  ΓΗ…




ΜΕΓΑ ΤΟ  ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++  

 Έξω από την πόρτα στέκω και κρούω ο Χριστός, 
αν θέλετε ν’ ανοίξετε, μέσα Εγώ να μπω.
 Να μπω για να σας φέρω ΓΑΛΗΝΗ και ΧΑΡΑ,
πλούσια να σας δώσω, τα Θεία Μου αγαθά.
Όλα σας τα χαρίζω, τίποτα δεν ζητώ,
αντάλλαγμα δεν θέλω ο Μέγας ο Θεός. 

Χαίρομαι να σας δίνω, χαίρομαι να σκορπώ,
αρκεί εσείς να θέλετε το δώρο Μου αυτό.
Μα εσείς δεν Μου ανοίγετε, την πόρτα για να μπω,
και χάνετε τα δώρα που δίνω ο Χριστός. 

Έχετε βάλει άλλον ένοικο στην ψυχή σας,
 γι’ αυτό αρνείστε Εμένα, τον Θείο Λυτρωτή σας.
Εμένα δεν Με θέλετε μέσα δια να μπω,
μα ανοίγετε διάπλατα στον βρωμερό εχθρό. 

Σ’ αυτόν στήσατε θρόνο μέσα εις την ψυχή σας, 
κουμάντο για να κάνει στο σώμα, στην ψυχή σας.
Μα αυτός δεν έχει δώρα Ουράνια να σας δώσει,
αυτός κοιτάζει μοναχά, πώς να σας εξοντώσει.  

Σας έδιωξε απ’ την καρδιά ΧΑΡΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ
 και εγκατέστησε εκεί, μονάχα ΔΥΣΤΥΧΙΑ.
 Έδιωξε πέρα μακρυά ΓΑΛΗΝΗ, ΗΡΕΜΙΑ,
σας έχει φέρει ΤΑΡΑΧΗ και την ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ. 

Σας οδηγεί στον θάνατο, σώματος και ψυχής,
και αντί να αντιδράσετε, μένετε αδρανείς.
Μπροστά σας βλέπετε γκρεμό, αλλά δεν σταματάτε,
με την φόρα που επήρατε, όλοι στον Άδη πάτε.

Πως σας λυπάμαι δύστυχα, ο Μέγας ο Θεός, 
που βασανίζεστε φριχτά, εσείς απ’ τον εχθρό!
Κι ενώ σαν κάνει την ζωή μαύρη και θλιβερή, 
εσείς εκεί, εμμένετε,
υπακοή να κάνετε σ’ αυτόν τον πειραστή.

Μέσα στην δίνη πέσατε, δια των αμαρτιών σας,
καθόλου δεν αισθάνεστε το χάλι το δικό σας.
Ο φόβος είναι μόνιμος, πλέον εις το μυαλό σας,
 εγίνατε παράλογοι, από τον πανικό σας.

 Μία σκέψη πλέον μοναχά, έχετε στο μυαλό,
να μην κολλήσετε εσείς τον ΚΟΡΩΝΑΪΟ
 και εντελώς ξεχάσατε Εμένα τον Θεό,
που Είμαι ο Μόνος που έχω το δικαίωμα
 ΖΩΗΣ και του ΘΑΝΑΤΟΥ στον κόσμο σας αυτό.

Πολλές φορές σας μίλησα, διά το θέμα αυτό,
αλλά εσείς κωφεύετε, σε Μένα τον Θεό.
 Σας κρούω Εγώ τον κώδωνα για να αφυπνιστείτε
, αφού στο χείλος του γκρεμού στέκεστε μην χαθείτε.

 Το βήμα αυτό το ύστατο μην κάνετε παιδιά Μου,
μην πέσετε εις τον γκρεμό, σας κλαίει η καρδιά Μου.
Κάντε ευθύς μεταβολή, Εγώ σας περιμένω,
 με ανοιχτή την αγκαλιά να έρθετε προσμένω.

 Ελάτε στην ασφάλεια, στην Θεία προστασία,
 δώρα σας καρτερούν πολλά, Ουράνια και Θεία. 

Δεν βλέπετε τον κίνδυνο, όπου σας απειλεί;
Καζάνι όπου βράζει ολόκληρη η γη,
κι από στιγμούλα σε στιγμή θα σκάσει, θα εκραγεί,
και αλλοίμονο σε κείνον που μόνος θα βρεθεί,
χωρίς την προστασία Μου, θε να κατακαεί,

καινούργια για να γίνει τέκνα Μου πια η γη.

Σας είπα και ελάλησα Εγώ πολλές φορές,
γι’ αυτό αναπολόγητες θα είναι οι ψυχές.
Δεν είδα, δεν εγνώριζα πλέον δεν θα περνά,
τα λόγια Μου θα είναι καταδικαστικά.

Είπα και ελάλησα ο Άναρχος Θεός,
και κάθε ένας λόγος Μου είναι αληθινός.
 Σαν τον ακούσεις τέκνον Μου, τότε και θα σωθείς,
μα σαν τον αγνοήσεις θα κλαις και θα θρηνείς,
 εις την φριχτή την κόλαση, που μέσα θα κλειστής,
 παρέα με τον διάβολο που διάλεξες εσύ,
αφού  Εμέ αρνήθηκες Ιησού τον Λυτρωτή,
που ανέβηκα εις τον Σταυρό, εσύ για να σωθείς.


 Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++


5 σχόλια:


  1. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ. ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟ ΜΑΣ.

    http://gpaisioskappadokis.blogspot.com/2020/10/24102014.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ....
    ΤΟ ΜΠΛΟΚ ''ΛΟΓΟΙ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑΣ'' ΕΠΕΣΕ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ. ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΥΦΟΣ. ΠΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ. ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ ΔΕΚΤΗ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΜΉΝ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΒΟΗΘΆ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΡΤΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή