Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΥΜΕ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ ΔΕΙΝΑ


ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΘΑΡΣΕΙΤΕ…






ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++

 Γράψε παιδί Μου και μην καθυστερείς, 
κέρδος μεγάλο είναι να ωφεληθεί, έστω και μία ψυχή. 
Εγώ ο Θεός θα μπορούσα να ξανασταυρωθώ, 
για να σώσω ένα τέκνο Μου απολωλό. 

Γράψε λοιπόν με χαρά, και κάνε τα λόγια Μου γνωστά, 
είναι πολύ σπουδαία αυτή η δουλειά,
 ταχυδρόμος να είσαι του Θεού, 
να μεταφέρεις στους ανθρώπους τα νέα του Ουρανού.

Παιδιά Μου, λίγα και εκλεκτά Μου, 
σε σας απευθύνομαι με αυτήν την γραφή, 
θέλοντας να τονώσω την δική σας ψυχή, 
που δειλιάζει αυτή την εποχή, 
μη μπορώντας να διαχειριστεί, 
όλα τα άνομα και παράλογα, που συμβαίνουν σε όλη την γη.

 Είναι παιδιά Μου όλα αυτά έργα βιασύνης και σπασμωδικά,
 από τον ίδιο τον σατανά, μα και τα τσιράκια του τα πολλά. 

Βλέπει ο βρωμερός πως πλησιάζει ο δικός του καιρός, 
που ο ίδιος θα αλυσοδεθεί, και κάθε εξουσία θα του αφαιρεθεί, 
γι’ αυτό βιάζεται τόσο πολύ, θέλοντας να κάνει, 
όσο περισσότερο εις τους ανθρώπους κακό μπορεί.

 Μην ανησυχείτε όμως παιδιά Μου εσείς,
 εξάλλου πολλάκις σας το έχω ειπεί πως ο βρωμερός εχθρός,
δικαιώματα έχει μόνον σε όποιον είναι ιδικός του οπαδός, 
και δεν θέλει καμία σχέση με Μένα τον Θεό.

 Επάνω λοιπόν στους ένθερμους οπαδούς του, 
θα ξεσπάσει την κακία του, θα ξεσπάει τους θυμούς του.
 Ενώ τίποτα δεν ημπορεί να κάνει, 
σε όποιον ανήκει εις την ιδική Μου Στάνη, 
γιατί σε αυτήν Είμαι Εγώ 
ο Παντοδύναμος Θεός ο Τσοπάνης.

Γι αυτό παιδιά Μου σας έλεγα συνεχώς,
 πως η απόλυτη ασφάλειά σας Είμαι Εγώ ο Θεός, 
στην αγκαλιά Μου να ’ρθείτε να μπείτε 
και τίποτα να μην φοβηθείτε, 
αφού ως κόρη οφθαλμού θα φυλαχθείτε, 
γι’ αυτό ΘΑΡΣΕΙΤΕ.

Θυμηθήτε τους Μάρτυρες, πως έπεφταν μέσα στην φωτιά, 
χωρίς καθόλου φόβο εις την καρδιά, 
και αντί να καούνε, ένοιωθαν δροσιά! 

Πώς έπεφταν μέσα στα καζάνια τα κοχλαστά,
 χωρίς να πειραχθεί ούτε τρίχα από τα δικά τους μαλλιά! 
Πως έπεφταν μέσα στα θηρία τα πεινασμένα, 
που αντί να τους φάνε, τους έγλειφαν, 
δείχνοντάς τους την αγάπη τους τα καημένα! 

Θυμηθήτε, πώς από άνυδρους βράχους 
ανάβλυζε δροσερό νερό, 
όταν σταυρώνονταν με τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό!
 Πώς καθημερινά εύρισκαν εις το τραπέζι τους αχνιστό φαγητό! 
Πώς και τα άλογα και άγρια ζώα, 
γίνονταν εις τους ανθρώπους του Θεού υποτακτικοί, 
γιατί έβλεπαν επάνω τους την Χάρη την Θεϊκή!

Παιδιά Μου, ούτε ο χώρος, ούτε ο χρόνος είναι επαρκής, 
για να κάνουμε αναφορά σωστή. 
Γι’ αυτό σας συμβούλευα συνεχώς
 να διαβάζετε τους βίους των Αγίων και των Μαρτύρων, 
για να δείτε στην πράξη, όσα το Άγιον Πνεύμα διδάσκει.

Σας είπα λίγα παιδιά Μου απ’ τα πολλά, 
για να τονώσω τα πεσμένα σας ψυχικά. 
Σας θέλω γενναίους και δυνατούς, 
που δεν τρομάζουν στους δύσκολους καιρούς. 

Όπως το λέει και η λαϊκή παροιμία ,
«ο καλός ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται» 
και όχι στην νηνεμία. 


Φουρτουνιασμένος όντως ο καιρός, 
αλλά είναι για σας ένας διαγωνισμός, 
σας διαγωνίζω ο Θεός, 
για να δω την πίστη του καθενός. 

Δεν σας λέω εις την Αγία Μου Γραφή
 «εάν πιστεύετε και δεν διακριθείτε,
 και τα όρη με την δύναμή Μου θα μετακινείτε;»

 ΛΟΙΠΟΝ, ΘΑΡΣΕΙΤΕ 
ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΘΑΥΜΑΤΑ 
ΘΑ ΖΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ,
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΤΕ. 

Σας αγαπώ, σας ευλογώ ο Κύριός σας ο Ιησούς Χριστός. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

 +++


25 σχόλια:

  1. Αμήν 😔
    Καλή Σαρακοστή και
    Καλή μετάνοια σε όλους μας αδέρφια
    😔🙂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μονον Εσυ εχεις την εξουσια ,
    στο θανατο και στην ζωη ,αρωστια και υγεια
    ! Σε περιμενουμε Κυριε να φανεις
    Με ολη Σου ηνα δυναμη και ολη Σου την Χαρη
    ΠΟλυ Μιικρη η Θαλλασα κι΄ουρανος μαζι
    να συ νγριθει με μια σταγονα δυναμης
    απι την δυναμη Σου
    Η Πιστης ενσαρκωθηκε κυριοι και κανει οτι θελει !
    Σε ευχαριστουμε Κυριε που εστειλες Τον Μεγα Αρχαγγελο Σου Αρχαγγελο Μιχαηλ και Αγιον Γεωργιον Χοζεβιτη
    εις του Τραχωνι την γωνια για να μας πει, οτι και παλλι Ενσαρκωθεικες και Ζεις
    αναμεσα μας ! Πολεμο θα φερεις Κυριε με το κατεστημενο με το κακο και την διαφθορα και τους πολιτικους που κυβερνουν αλλα πρεπει και εμεις να ξυπνισομε να σε υποδεχτουμε ανοιγοντας Τον δρομο Σου με διαδηλωσεις και εξεγερσεις εναντια στο κακο που μα ςκυβερνα !Το ποτε και που θα φανεις ειναι και αυτο γραμμενο μεσα απο βιους αγιων και προφητων! Οι προφητειες Τραχωνιου μας λεν Κυριε, οτι εισαι Κυπριος Καταγωγην εκ Κωνσταντινουπολης και οτι εισαι και ο καθημμενος επι ιππου
    λευκου! Αραγε ποιος να εισαι ? Αλλα γνωριζουμε που θα σε βρουμε !!- Στις φτωχογειτονιες οπως γραφει και ο αστρολογος Δημητρης Παπέυ.Καλως να μας ορισεις ΚΥΡΙΕ και ΘΕΕ μας ! Εσενα θελουμε ΒΑΣΙΛΕΑ μας! Δουλεια θελουμε Κυριε να δουλεψομεν! Αυτα τα λοκνταουν τα βαρεθηκαμε ,και γνωριζουμε οτι ολοι πολιτικοι σε ολον το κοσμο ειναι ο ιδιος ο εχθρος του λαου! Σταναθεμα να πανε ολοι !Αμην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.tlig.org/el/messages/recent/

    31 Μαΐου, 2003

    Αιματοβαμμένοι άνθρωποι μπορούν να λένε ό,τι θέλουν, να δηλώνουν ό,τι θέλουν, αλλά Εγώ θα τους αντιπαρέλθω, αυτούς και τα λεγόμενά τους και τις δηλώσεις τους, γΙΑΤΙ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΩ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥΣ που θα φωτίσουν με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος όλη την ανθρωπότητα. Θα τους μάθω, ο ίδιος, πώς να φτάσουν σε βαθμό υψηλής αγιότητας παρά τις κακοφωνίες των εχθρών τους που δεν θα τους δείξουν οίκτο ή συμπόνια. Εγώ, ωστόσο, θα τους δώσω το πνεύμα της επιμονής, ένα πνεύμα τόσο γενναίο που και μόνο η παρουσία τους θα σαλέψει τα θεμέλια της κόλασης, αφού θα ενδυθούν την ένδοξη λαμπρότητα του Υιού Μου, του Ιησού Χριστού, και η γλώσσα τους θα είναι σαν δίκοπο σπαθί. Θα φωτίζουν λαμπρά πάνω σε όλους, καλούς και κακούς, για να θερμάνουν τις καρδιές τους και να ξαναζωντανέψουν με το Λόγο Μου όλα τα πτώματα που είναι σκορπισμένα. Παντοτινή ευλογία θα βγαίνει από τα χέρια τους. Θα ελευθερώσουν πολλούς από τα πάθη του κόσμου που τους κρατούσαν αιχμάλωτους και ριζωμένους στην αμαρτία. Και η Ωδή της «Αληθινής εν Θεώ Ζωής» θα ψαλλεί στις συνάξεις Μου, παιδί Μου, για να τους κάνει όλους μέτοχους στη θέωση. Να διαβάζουν τα πολυάριθμα κείμενα, αφού τα λόγια Μου είναι ομιλίες βυζαντινές 15 που σας ανεβάζουν από το μηδέν και σας κάνουν θεούς16 οδηγώντας σας σε ανώτερα επίπεδα ασκητικής πνευματικότητας και έργων. Με μυστηριακή ζωή που μπορεί να την επιτύχει και να φτάσει σε κάθε ανθρώπινη ύπαρξη.
    ΕΓΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΘΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΥΙΈ ΘΕΟΎ ΕΛΈΗΣΟΝ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και όμως σήμερα Κυριακή μετά από καιρό απουσίας μου από την εκκλησία αποφάσισα να πάω στην λειτουργία,η εκκλησία της ζωοδόχου πηγής έχει δύο ναους ένα υπόγειο και ένα καινούργιο από πάνω ή λειτουργία γινόταν στο κάτω ναο και στέλνανε τους πιστούς στον πάνω ναό,κατέβηκα κάτω χωρίς μάσκα πάντα και δύο αιρετικοί μασκοφόροι μου έδειξαν το δρόμο της εξόδου διότι φοβόντουσαν το πρόστιμο
    Τα του Καίσαρα στον Καίσαρα, τα του Θεού στον Καίσαρ και πάλι
    Ντροπή μόνο αυτό έχω να πω.. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΙΟΥΔΑΣ


    11 Νοεμβρίου 1990


    - Κύριε;

    - Εγώ Είμαι. Αναπαύσου σε Μένα. Όλος ο Ουρανός είναι γεμάτος χαρά, είναι αυτό που ονομάζετε μακαριότητα στην πληρότητά της. Κόρη Μου, αν γνώριζαν μόνο οι ψυχές πόσο υπέροχη είναι η εν Θεώ ζωή, κανείς δεν θα χανόταν τόσο εύκολα, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΙΑΛΕΓΑΝ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ, ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ. Όχι πως η Καρδιά Μου δεν έλιωνε από λύπη κάθε φορά που τον έβλεπα να απομακρύνεται ακόμη ένα βήμα από κοντά Μου... Όχι πως δεν προσευχήθηκα γι' αυτόν... όχι πως δεν έχυσα όλα Μου τα δάκρυα γι' αυτόν. Του είχα ανοίξει τόσους δρόμους, που όλοι τους οδηγούσαν σε Μένα, αλλά μόλις έπαιρνε τον ένα, τον άφηνε όταν καταλάβαινε ότι τον είχα ετοιμάσει γι' αυτόν, έτσι στην αμαρτία πρόσθεσε την ανταρσία, συσσωρεύοντας μέσα στην καρδιά του πλάνες για Μένα, το Θεό του.

    Μόλις συνειδητοποίησε ΟΤΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΟΣΜΙΚΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΕ ΚΟΣΜΙΚΗ ΔΟΞΑ, έκλεισε την καρδιά του κι έκοψε τους δεσμούς που μας ένωναν κι αμέσως αποξενώθηκε από Μένα. Το μυαλό του σκοτίστηκε και υπάκουσε στον άρχοντα που εξουσιάζει τον αέρα. Σήμερα ρωτώ τους αρρώστους, όπως ρώτησα τον άρρωστο στην κολυμβήθρα της Βηθεσδά. 1 "Θέλεις να γίνεις πάλι υγιής;" Μπορώ να σας θεραπεύσω αμέσως κι όλος ο Ουρανός θα χαρεί και θα πανηγυρίσει! Το δώρο Μου δίνεται ελεύθερα, ελάτε λοιπόν σε Μένα όπως είστε. Θα θεραπεύσω την ψυχή σας για να μοιρασθείτε τη Βασιλεία Μου και να ζήσετε μαζί με Μένα, το Θεό σας.
    ...............
    Και σας βεβαιώνω, αν ο χρόνος αυτός δεν συντομευόταν ΜΕ ΤΗ ΜΕΣΙΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΧΥΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΆΒΕΛ ΤΟΝ ΆΓΙΟ ΩΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΜΟΥ, ούτε ένας από σας δεν θα επιβίωνε!

    Εγώ, ο Θεός, στέλνω αγγέλους τον ένα μετά τον άλλο να αναγγείλουν ότι ο Καιρός του Ελέους Μου εξαντλείται και ο Καιρός της επίγειας Βασιλείας Μου είναι πολύ κοντά σας. Σας στέλνω τους αγγέλους Μου να μαρτυρήσουν την Αγάπη Μου στους κατοίκους της γης, σε κάθε έθνος, φυλή, γλώσσα και λαό 9. Τους στέλνω σαν αποστόλους των εσχάτων ημερών να αναγγείλουν ότι: "η Βασιλεία του κόσμου θα γίνει όπως η Βασιλεία Μου στον Ουρανό και ότι το Πνεύμα Μου θα βασιλεύσει στους αιώνες των αιώνων" 10 ανάμεσά σας. Σας στέλνω τους δούλους Μου τους προφήτες να φωνάξουν μέσα σ' αυτή την έρημο ότι θα πρέπει:
    "Να Με φοβάστε και να Με δοξάζετε,
    γιατί ήρθε η ώρα της Κρίσεώς Μου". 11
    Η Βασιλεία Μου θα έρθει ξαφνικά επάνω σας, γι' αυτό οφείλετε να έχετε σταθερότητα και πίστη ως το τέλος.
    ........ΑΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΘΥΜΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥΣ, ΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΕΓΩ, χάρη στην Πιστότητά Μου και στην περίσσεια Μου Αγάπη, έρχομαι σε σας για να σας προσφέρω την Καρδιά Μου. Μεγαλύτερη προσφορά από αυτήν κανείς δεν μπορεί να δώσει. Ας θαυμάσουν τα μάτια σας την ωραιότητα της Καρδιάς Μου. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ της Μεγάλης Θυσίας, ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ της Νέας Διαθήκης, είναι η Καρδιά της Αληθινής Αμπέλου, είναι η Καρδιά που είναι μέσα στους κόλπους του Πατέρα. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ που λάμπει στο σκοτάδι και το σκοτάδι δεν μπορεί ποτέ να τη νικήσει. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ που έλαβε σάρκα και έζησε ανάμεσά σας. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ που ζει μέσα στην καρδιά σας για να γίνετε όλοι η καρδιά της Καρδιάς Μου και η καρδιά της Καρδιάς Μας. ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ που με όλη τους την καρδιά έκαναν το θέλημα του Πατέρα και Τον δόξασαν με την καρτερία τους, την πραότητά τους και την τέλεια υπακοή τους. Είναι η καρδιά της τέλειας Ενότητας, που δεν σας διαφοροποιεί τον ένα από τον άλλο αφού όλοι ανήκετε σ' αυτή την Καρδιά. Είναι η Καρδιά που προσευχήθηκε στον Πατέρα να είστε όλοι ενωμένοι μαζί Μας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δόξα σόι ο Θεός Δόξα σόι ο Θεός Δόξα σόι ο Θεός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ Σοι Κύριε, δοξασμένο τό Πανάγιον Όνομά Σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι θλίψεις δεν άρχισαν με τη δημιουργία του ανθρώπου, αλλά είναι παράσιτα και συμπτώματα μεταπτωτικά. Τα γέννησε η παράβαση και η αμαρτία, και γι' αυτό είναι αηδιαστικά και αποκρουστικά στη ζωή και τη φύση, ως αίτια και μόρια φθοράς και θανάτου και προκαλούν πάντοτε την απέχθεια και την αποστροφή.

    Έτσι μεταβλήθηκε η ζωή μας σε απέραντη πικρία και θλίψη, σε ατέλειωτο κόπο και κόπο, σε ατέρμονη αγωνία και δυστυχία με αχώριστο σύντροφο το στεναγμό!

    Ευλογητός όμως ο Μέγας Θεός και Σωτήρας μας Ιησούς Χριστός, που μετέβαλλε την τρομερή αυτή απειλή και επιβουλή κατά της φύσεώς μας και τη μετέστρεψε σε ωφέλεια και ευεργεσία. Έτσι αφού καταργήθηκε ο θάνατος και αντικαταστάθηκε από τη ζωή, μεταστράφηκαν τα όργανα και μόριά του προς εξυπηρέτηση της ζωής.

    Από τότε όλα τα τάγματα των δικαίων, τα νέφη των μαρτύρων, οι χοροί των σεσωσμένων και όσοι θα βιάζονται να φτάσουν στη Ζωή έως της συντελείας του αιώνος θα ατενίζουν με ευγνωμοσύνη στους πειρασμούς σαν την πρακτικότερη μέθοδο προς τη Ζωή. Είχαν δίκαιο οι Πατέρες μας όταν έλεγαν στα αποφθέγματά τους: "έπαρον τους πειρασμούς και ουδείς ο σωζόμενος".

    Εμείς υπενθυμίζουμε μόνο, ότι απαραίτητο καθήκον αυτών που θέλουν να σωθούν είναι η αντιμετώπιση των πειρασμών για την απόδειξη της πίστεως και της ομολογίας τους έναντι της ΑΡΝΗΣΕΩΣ στην οποία σπρώχνει πιεστικά το περιεκτικό κακό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παραπάνω λόγια είναι του Οσίου Πατρός μας Ιωσήφ του Βατοπαιδινού

      Διαγραφή
  10. Επειδή ο Κύριος ανέφερε σε κάποιο σημείο:

    «Πώς καθημερινά εύρισκαν εις το τραπέζι τους αχνιστό φαγητό»

    Θα ανοίξω το ρυπαρό στόμα μου και θα πω λόγο για τον μεγαλύτερο κατ’ εμέ ασκητή όλων των εποχών, το Μάρκο τον Αθηναίο, ο οποίος έζησε Ενενήντα πέντε χρόνια σε τούτο δω το μέρος της Αιγύπτου (Jabal Zabarah) https://www.google.gr/maps/place/Jabal+Zabarah/@24.7587251,34.7006567,2034m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x15b5259aff533289:0x69f70b16ddeb8f9a!8m2!3d24.7561111!4d34.6994444

    Στο διάστημα αυτό, όπως λέει ο βιογράφος του Σεραπίονας, δεν είδα άνθρωπο, μήτε αγρίμι, μήτε πουλί, μήτε ψωμί έφαγα, μήτε ντύθηκα με ρούχο. Τριάντα χρόνια έζησα με πολλή στενοχώρια, με πείνα και με δίψα και με παγίδες του διαβόλου. Έφαγα, τέκνον μου, χώμα από την πολλή μου πείνα, και από την πολλή μου δίψα ήπια νερό της θάλασσας. Είκοσι χρόνια ήμουνα γυμνός, ως ο Αδάμ. Τα δαιμόνια με σέρνανε να με ρίξουνε στη θάλασσα και φωνάζανε: «Φεύγα από τον τόπο μας καλόγερε. Από την αρχή του κόσμου δεν ήλθε άνθρωπος σε τούτο το μέρος και συ πως αποκότησες και ήρθες;».

    Όταν τον επισκεύθηκε ο βιογράφος του, σε κάποια στιγμή ο Άγιος Μάρκος του είπε:

    —«Τέκνον μου, Σεραπίονα, είναι καιρός να κάνουμε αγάπη». Και άπλωσε τα χέρια του και προσευχήθηκε. Και μπήκανε στη σπηλιά και είδανε ένα τραπέζι κι' ένα ψωμί που άχνιζε επάνω στο τραπέζι και δυο ψητά ψάρια και λάχανα τρυφερά κι ελιές και χουρμάδες κι έναν μαστραπά νερό και καθίσαν. Κι είπε ο Άγιος Μάρκος:

    —«Ευλόγησον». Και παρευθείς φάνηκε ένα χέρι, κι ευλόγησε την τράπεζαν. Κι ο Άγιος Μάρκος είπε:

    —«Ευλόγησον, Κύριε, την βρώσιν και την πόσιν πάντοτε και νύν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων».

    Και σαν αποφάγανε, έκανε την ευχαριστία ο Άγιος Μάρκος και παρευθύς η τράπεζα σηκώθηκε, όπως στρώθηκε. Κι είπε ο Άγιος Μάρκος στον Αββά Σεραπίονα:

    - «Είδες, τέκνον μου, πόσο αγαπά ο Θεός τους δούλους Του;» και σώπασε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε την εγγύηση του Εφραίμ του Αριζονίτη, ότι όποιος λέει την Ευχή και το "Υπεραγία Θεοτόκε βοήθει μοι" θεωρείται εκ του ασφαλούς σεσωσμένος!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  12. Είμαι Ο Καλός Ποιμένας

    http://www.tlig.org/el/messages/chrono/1989/

    -Iησού μου;

    - Eγώ είμαι, ειρήνη, παιδί Mου, μαζί θα εργαστούμε. Πάρε το Λόγο Mου 1 και γράψε Tον 2. Γράφε: "ΕΙΜΑΙ Ο KΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ, ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ MΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ MΟΥ MΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, όπως ο Πατέρας Mε γνωρίζει κι Eγώ γνωρίζω τον Πατέρα και δίνω τη Zωή Mου για τα πρόβατά Mου. ΈΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΑΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠ' ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΑΝΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΑ ΝΑ ΤΑ ΟΔΗΓΗΣΩ. Kι εκείνα θ' ακούσουν τη Φωνή Mου και θα γίνει μόνο ένα Ποίμνιο κι ένας Ποιμένας". Tότε η γη θ' ακτινοβολήσει, θ' απλώσω τη Δικαιοσύνη και την Eιρήνη και η γη θα παραγάγει σαν και πρώτα καινούρια πράγματα.
    Ο Γιαχβέ Πλησιάζει, Έρχεται Ολοταχώς

    http://www.tlig.org/el/messages/1093/

    Μετανοήστε όλοι σας και συγκεντρωθείτε σε Μένα. Και προσευχηθείτε η ενοχή της γενεάς αυτής να μη γίνει η αιτία της καταστροφής σας. Διαφορετικά, η οργή του Πατέρα Μου θα Τον ωθήσει να φωνάξει: ΑΡΚΕΤΑ! Και ο πύρινος θυμός Του θα σκεπάσει πολλά έθνη και ο κόσμος θα διαλυθεί. Μακάριος όποιος Με ακούει τώρα και εξαγνίζει τον εαυτό του, Εγώ θα Τον στηρίξω.
    Είμαι ο Ιησούς Χριστός και είμαι ο συγγραφέας αυτών των Μηνυμάτων, και είναι γνωστό ότι κυβερνώ με μακροθυμία. Είμαι γνωστός ότι σας ανθίζω, αν είστε πρόθυμοι κι αν χρειαστεί, να σας ποτίσω με τα δάκρυά Μου. ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΩΣ Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ. ΣΑΣ ΒΟΣΚΩ ΣΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΛΙΒΑΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΑΘΕΤΟΥΝΤΑΙ, ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΣΤΕΛΝΩ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΣΙΩΠΗΛΟΣ;

    Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ

    18 Mαίου 1987

    ....Oταν ένας ΠΟΙΜΕΝΑΣ βλέπει ένα πρόβατο από το κοπάδι του ν'απομακρύνεται, θα μείνει αδρανής; EΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ. Oταν σε δω ν'απομακρύνεσαι, δεν θα περιμένω, θα τρέξω πίσω σου. Θα σε τραβήξω ακόμη πιο κοντά
    Mου

    ΛΥΓΙΣΤΕ! ΛΥΓΙΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ


    30 Oκτωβρίου 1987

    ...Άκουσα πράγματι τις φωνές του, οι φωνές του έφτασαν στον Oυρανό, οι φωνές του αντηχούν σ' ολόκληρο το σύμπαν, οι φωνές του έφτασαν στ' αυτιά Μου! Θα σου πω ότι ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΚΙ ΕΝΑΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ. ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΜΟΥ, ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΑΣ ,ΣΩΣΟΝ ΚΑΙ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ ! ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ ! ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ! ΑΜΗΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΓΩ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ


    8 Ιουλίου, 1991


    Κοίταξε, παιδί Μου: όταν βλέπεις αχνάρια που δεν είναι δικά Μου, μη βάζεις τα πόδια σου πάνω σ' αυτά, γιατί θα σε οδηγήσουν κατ' ευθείαν στο θάνατό σου. Τα αχνάρια Μου, παιδί Μου, δείχνουν ότι είμαι ξυπόλητος, είναι βαμμένα με το Αίμα Μου και αρωματισμένα με μύρο. Παιδί Μου, οι Πέντε Πληγές του Σώματός Μου είναι πάλι ορθάνοιχτες και ο μανδύας Μου είναι ποτισμένος στο Αίμα. Φορώ σάκκο και ράκη από τις ανομίες και τις αμαρτίες της γενεάς αυτής. Τα Χείλη Μου είναι ξηρότερα περγαμηνής από έλλειψη αγάπης. Η ΑΓΑΠΗ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΑΦΟΥ Η ΓΕΝΕΑ ΑΥΤΗ ΣΥΣΣΩΡΕΥΕΙ ΤΗ ΜΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΚΟΠΑ ΜΕ ΟΔΗΓΕΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΘΩ.

    Εσένα γυρεύει η Καρδιά Μου, εσύ μπορείς να Με παρηγορήσεις. Εσύ μπορείς να γίνεις βάλσαμο για να πραύνεις τις Πληγές Μου. Για σένα, αγαπημένε Μου, φωνάζει η Καρδιά Μου, για να σε πλησιάσει. Έλα, Εγώ ο Ιησούς θα σε μεταφέρω στους Ώμους Μου και θα σε οδηγήσω στο Σπίτι Μου που είναι και δικό σου Σπίτι. Δώσε Μου τη φιλία σου, κάνε Με φίλο σου και θα γίνω ο Άγιος Σύντροφός σου κάθε μέρα της ζωής σου. Εγώ, ο Κύριος, δεν θα στερήσω κανένα από το Έλεος Μου, ούτε από τις Χάρες Μου. Σας ευλογώ όλους, από τα βάθη της Ιερής Μου Καρδιάς. Εγώ, ο Θεός, είμαι μαζί σας . ΙΧΘΥΣ

    ΜΗΝΥΜΑ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ


    27 Μαρτίου 1992


    Δικαιοσύνη, ευσπλαχνία, πιστότητα! Αυτά έπρεπε να κάνετε χωρίς να παραμελήσετε και τις εντολές του Νόμου Μου. Και εσείς, εσείς που χαίρεστε με τη διαίρεσή σας και ορκίζεστε στο Θρόνο Μου και σ' Εμένα, σας λέω, Εγώ που κάθομαι πάνω του, όπως είπα κάποτε:
    Μοιάζετε με ασβεστωμένους τάφους που εξωτερικά
    φαίνονται ωραίοι, εσωτερικά όμως είναι γεμάτοι
    κόκαλα νεκρών και κάθε λογής ακαθαρσία.
    Πώς μπορείτε να πιστεύετε ότι θα γλυτώσετε την αιώνια καταδίκη; Δεν Με ευχαριστείτε, και τα νεκρά σας σώματα γεμίζουν αυτή την έρημο όπου ζείτε. Αμαρτάνοντας με τη διαίρεση σας ο ένας απέναντι στον άλλο, απέναντι σ' Εμένα
    το Αρνίο
    αμαρτάνετε, αυτό το αμάρτημα της διαίρεσής σας που σφαγιάζει καθημερινά το Σώμα Μου. ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ, Ο ΑΜΝΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΝΟΜΟ ΝΑ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΘΩ. Είναι το Σώμα Μου που ακρωτηριάζετε και μωλωπίζετε.
    Εγώ είμαι το Θύμα.
    Δεν μπορείτε να δείτε; Δεν μπορείτε να δείτε ότι έρχεστε σε κοινωνία με τα πονηρά πνεύματα; Δεν μπορείτε να δείτε με ποιόν μοιράζεστε το τραπέζι σας; Πώς μπορώ να χαίρομαι όταν το μόνο που βλέπω είναι δαιμόνια στο τραπέζι σας; Όσο χαίρεστε για τη διαίρεσή σας είστε υπό την κυριαρχία του Σατανά που δεν παύει να χρίζει με το ψέμα όσους χαίρονται με τη διαίρεσή τους.

    Ο καθένας σας περιμένει από τον άλλο να επιδοκιμάσει αυτά τα μηνύματα ενότητας και δεν σας ενδιαφέρει αν το Σώμα Μου τούτο το Πάσχα θα πάθει πάλι οδυνηρά, εξαιτίας της διαίρεσής σας. 9 Πιστέψτε ότι Εγώ είμαι Αυτός, μην είστε δούλοι του λογικού σας, ελάτε σε Μένα όσο είναι μέρα, σε λίγο η νύχτα θα τυλίξει τον κόσμο. Πόσο δύσκολο είναι για τους πλούσιους στο πνεύμα να εισέλθουν στη Βασιλεία Μου! Σας λέω:
    πολλοί που είναι πρώτοι θα είναι τελευταίοι
    και οι τελευταίοι πρώτοι.

    Θα Κάνω Τα Λόγια Μου Φωτιά Στο Στόμα Σου - Δεν Θα Βρεθεί Ένας Από Σας Να Αποκαταστήσει Την Τιμή Μου Αποκαθιστώντας Τον Οίκο Μου;

    http://www.tlig.org/el/messages/714/

    .........Για χάρη Μου, βάλτε ένα τέλος στην ανομία, βάλτε ένα τέρμα στην ανταρσία. Είστε όλοι διηρημένοι και συνεχώς σας λείπουν οι καρποί για να ενωθείτε και να ζείτε άγια. Δεν είστε εσείς και οι αδελφοί σας όλοι το ίδιο για Μένα; ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΟ ΟΙΚΟ ΜΟΥ; Θα αναγκαστώ να σας τιμωρήσω; Θα συνεχίσετε να αντιστέκεστε στο Άγιο Πνεύμα Μου; ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΥΙΟ ΜΟΥ; Ο Αμήν ζητάει από τον καθένα ΣΑΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΑΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΜΕΝΑ, ΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ, ΝΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ, να αποτελέσετε ένα και μοναδικό Σώμα για τη Δόξα Μου. Ελάτε και κάνετε Ειρήνη μαζί Μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ώ, Χριστέ μου!!! καταδέχεσαι να αυτοαποκαλείσαι "Τσοπάνης". Η αποθέωση της ταπείνωσης και το Password που μας διαβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι τα "πνευματικά δικαιώματα" ανήκουν σε Κείνον που υπαγόρευσε και την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ του Ιωάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή