Τρίτη 25 Μαΐου 2021

ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟ ΔΥΟ ΜΗΝΩΝ ΘΕΙΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΔΙ ΑΛΛΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ Ή ΕΤΟΥΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΔΡΟΜΟ;;


ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΠΟΝΤΑΙ!!!





που θεοποίησες την αμαρτία και την ακολασία,
τι  παράπονο είχες από Εμένα τον Θεό,
που Με αρνήθηκες με τρόπο τόσο φοβερό;

Δεν είχα στολίσει με τόσες ομορφιές την γη σου;
Παντός είδους και άφθονοι δεν ήσαν οι καρποί σου;
Κλίμα ωραίο και υγιεινό; Τόπο σε είχα καταστήσει ζηλευτό.
Μα και για την πνευματική σου καλλιέργεια, δεν φρόντισα Εγώ,
αφού τον Μέγα Παύλο τον Απόστολο Εθνών έφερα εδώ,
για να σε οδηγήσει με Μένα τον Θεό;

Μα και με άλλους Αγίους πολλούς σε έχω πλουτίσει,
πλούσια την εύνοιά Μου σου έχω χαρίσει.
Μα εσύ τι Μου ανταπέδωσες, για όλα αυτά;
Πίστη, λατρεία και καθώς όφειλες υπακοή;
 Ή Με πλήρωσες με άρνηση, απιστία
και προς όσα πλουσιοπάροχα σου χάρισα,
ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ;

Έφθασε όμως η ώρα, έφθασε η στιγμή, 
κατά τα έργα σου να πληρωθείς,
την άλλη πλευρά του νομίσματος να δεις.
Μέχρι τώρα ήμουν μαζί σου ΕΠΙΕΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΘΥΜΟΣ πολύ,
γιατί ανέμενα την δική σου αλλαγή,
τώρα όμως την αυστηρότητά Μου θα δεχθείς,
μέχρι το ΗΜΑΡΤΟΝ να πεις.

 Τα στοιχεία της φύσεως που σου προσέδιδαν ομορφιά,
εναντίον σου θα κινηθούν αυτά.
Η όμορφη γη σου θα ανασκαφεί,
γιατί έχει μέχρι τα κατάβαθά της, με αμαρτία ποτιστεί,
 το πάνω κάτω θα ’ρθει
και τότε το νερό της θαλάσσης θα επιτεθεί,
η καταστροφή σου να ολοκληρωθεί.

Μέχρι τώρα ήσουν για την ομορφιά σου ονομαστή,
 από δω και στο εξής
για την μεγάλη που θα υποστείς καταστροφή.
 Τα ερείπιά σου θα γίνουν ονομαστά
και με πόνο και δάκρυ θ’ αναφέρονται 
όλοι οι επιζήσαντες  σ’ αυτά.

Μην φοβάστε όμως εσείς οι λιγοστοί
δικοί Μου πιστοί οπαδοί,
δεν θ’ αγγίξει εσάς αυτή η μεγάλη καταστροφή.

Άγγελοι τα σπιτικά σας θα κρατούν
 και από κάθε κακό θα τα φρουρούν.
Μέγιστα θαύματα τα μάτια σας θα δουν
και το Πανάγιο Όνομά Μου θα δοξολογούν.

...............................................




2 σχόλια:

  1. Απιστευτο!!!
    Εκπληρωνεται τωρα!!!
    Ήμαρτον Κυριε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι σε 2 φάσεις
    ( Όπως λέει και το μνμ)
    Η μια ήταν αυτή: η πυρκαγιά
    Η άλλη θα είναι ο τεράστιος σεισμός ( το επίκεντρο θα είναι στον κορινθιακό κόλπο, απ' ότι κατάλαβα από παληα), και το επακολουθούν τσουνάμι
    ( Η παρούσα καταστροφή, αποτελεί πρόδρομο δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή