Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ΜΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ
(ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ)






Είδα όνειρο ότι πήρα συνέντευξη από το Θεό

“Θες λοιπόν, να σου δώσω συνέντευξη;” ρώτησε ο Θεός

Αν σου περισσεύει χρόνος, απάντησα.

Ο Θεός χαμογέλασε”Έχω μια μέρα και μια αιωνιότητα. Τι ερωτήσεις θες να μου κάνεις;”

Τί είναι αυτό που σε εκπλήσει περισσότερο στους ανθρώπους;

Και ο Θεός απάντησε…

“Ότι ζουν σαν να μη πρόκειται να πεθάνουν ποτέ, και πεθαίνουν σαν να μην έχουν ζήσει καθόλου…


Ότι χάνουν την υγιεία τους προσπαθώντας να βγάλουν λεφτά, κι ύστερα χάνουν τα λεφτά τους για να ξαναβρούν την υγεία τους.

Ότι με το να αγχώνονται για το μέλλον τους, λησμονούν το παρόν τους κι έτσι δεν ζουν ούτε στο μέλλον ούτε στο παρόν.”



Ο Θεός πήρε το χέρι μου στο δικό του μείναμε σιωπηλοί και μετά ρώτησα…



Σαν γονιός ποια είναι τα μαθήματα ζωής που θα θέλατε να μάθουν τα παιδιά σας;Ο Θεός απάντησε χαμογελώντας…

“Να μάθουν ότι δεν ωφελεί να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους.

Να μάθουν ότι πλούσιος δεν είναι αυτός που έχει τα περισσότερα αλλά αυτός που χρειάζεται τα λιγότερα.

Να μάθουν ότι μέσα σε ελάχιστες στιγμές μπορείς να ανοίξεις στον άλλο πληγές που μετά παίρνει χρόνια πολλά να τις γιατρέψεις.

Να μάθουν τη συγχώρεση συγχωρώντας.

Να μάθουν πως υπάρχουν άνθρωποι που τους αγαπούν πραγματικά, που όμως δεν ξέρουν πως να δείξουν ή να εκφράσουν τα αισθήματα τους.

Να μάθουν ότι τα χρήματα μπορούν να αγοράσουν τα πάντα…ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

Να μάθουν ότι δυο άνθρωποι μπορεί να κοιτούν το ίδιο πράγμα και να βλέπουν δυο διαφορετικά πράγματα.

Να μάθουν ότι δεν φτάνει πάντα να σε συγχωρούν οι άλλοι , πρέπει να μπορείς να συγχωρήσεις κι ο ίδιος τον εαυτό σου.

Και να μάθουν ότι για τα παιδιά μου

ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ…”

Εγώ δεν έχω να προσθέσω τίποτα, τα είπε όλα ο ΘΕΟΣ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου