Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

ΦΟΒΕΡΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ!


ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΘΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Γράψε παιδί Μου γράψε, o,τι Εγώ σου πω, 
 μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός. 
Γράψε να ενημερώσεις την κάθε μια ψυχή, 
τον λόγο τον αληθινό, που στέλνω ο Λυτρωτής.

 Μιλάω ο Πατέρας σας, παιδιά Μου αγαπητά, 
σε σας που ακόμα έχετε τα αυτιά σας ανοικτά. 
Γιατί οι πολλοί τα κλείσανε αυτά ερμητικά, 
να μην ακούν καθόλου, λόγια τα Θεϊκά. 

Με τα αυτιά ορθάνοιχτα ακούνε τις ειδήσεις, 
κάθε βρωμιά, κάθε ψευτιά, φτιαχτές ανταποκρίσεις.
 Και συνεχώς σκοτίζονται όλο και πιο πολύ 
και χάνουνε οι δύστυχοι, κάθε ελπίδα σωστική. 

Και παρασύρονται αυτοί όλο και πιο βαθειά, 
στα δίχτυα που τους τύλιξε ο μαύρος σατανάς.
 Και τρέχουνε ολοταχώς στα δίκτυα του να μπούνε, 
αφού καλά γνωρίζουνε πως δεν θα ξαναβγούνε. 

Εγώ τους ειδοποίησα, εμβόλιο μην πάρουν 
και όλοι αυτοί οι δύστυχοι τρέχουν για να προλάβουν,
 εκούσια τον θάνατο μέσα τους και να τον βάλουν.

Γι’ αυτό θα Είμαι αυστηρός ο Κύριος, Τιμωρός, 
για κάθε έναν που ωθεί προς τούτο τον λαό. 

Ουέ και τρισαλλοίμονο στους άθλιους κληρικούς, 
που Εμένα επουλήσανε για λίγους οβολούς 
και αντί να γίνονται βοσκοί, την μάντρα να ποιμαίνουν, 
οι ίδιοι στον λύκο τον κακό τα πρόβατα πηγαίνουν. 

Τα οδηγούνε στην σφαγή, στην αιώνια καταδίκη, 
χωρίς να νοιάζονται αυτοί, και να τους πιάνει φρίκη.
 Ξεχνούνε πως το ποίμνιο κρέμεται στον λαιμό τους 
και θάναι αυτό ασήκωτο διά τον τράχηλο τους. 

Πήγανε με τον διάβολο, στον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ, 
στην ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ, στην βρωμιά, εις τον ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ. 
ΟΥΕ! ΟΥΕ! Και πάλι ΟΥΕ! Τους λέω ο Θεός, 
έλεος αυτοί δεν θα βρούνε σαν θα ρθούν σε Μένα εμπρός. 

Και όσο και να το αρνηθούν και να το απορρίψουν, 
ωσάν το φύλλο στον βοριά θα τρέμουν, όταν Με αντικρύσουν, 
και την δικαία κρίση Μου, όταν αυτοί θ’ ακούσουν.

Μην παρασύρεστε εσείς, παιδιά Μου αγαπημένα, 
εσείς μαζί Μου να είσαστε, για νάστε ασφαλισμένα. 
Τόπα και θα το ξαναπώ, εσείς γιγαντωθείτε, 
ν’ αντέξετε τα οδυνηρά κι όσα φριχτά θα δείτε, 
δεν θέλω από την λύπη σας και σεις για να χαθείτε.

 Και θάναι το βραβείο σας, για την αντίσταση σας, 
στο ρεύμα το χαοτικό της δύσμοιρης εποχής σας. 
Γιατί θα βλέπετε εσείς τον θάνατο σιμά σας, 
ν’ αγγίζει πρόσωπα γνωστά, μα και την οικογένειά σας, 
όσους δηλαδή αρνήθηκαν Εμέ τον Βασιλιά σας. 

Όμως εσείς, θα μένετε αλώβητοι παιδιά Μου, 
γιατί εσείς θα βρίσκεστε μέσα στην αγκαλιά Μου. 
Κουράγιο, θάρρος τέκνα Μου, δύναμη εσείς πολλή
 ν’ αντέξετε παιδιά Μου, εσείς το κάθε τι.

Σας ομιλώ ο Πλάστης σας, ο Κύριος και Θεός σας, 
σας βεβαιώνω ο Κύριος πως θα Είμαι στο πλευρό σας, 
θα Είμαι πάντα δίπλα σας βοηθός, μα και φρουρός σας. 

Θάχετε τους Αγίους Μου εις την βοήθεια σας, 
θάχετε Αγγελική Φρουρά για την ασφάλεια σας, 
και η Σκέπη της Παντάνασσας να σκέπη τας ψυχάς σας.

Σας μίλησα ο Κύριος, ο πλάστης και Θεός σας 
που Είμαι όμως ο Πατέρας σας, Εγώ ο στοργικός σας, 
για να σας δώσω δύναμη, πολλή και ευλογία 
για να αντιμετωπίσετε τα βρωμερά θηρία. 

Πάρτε την ευλογία Μου, πάρτε και την ευχή Μου
 κι αγωνιστήτε τέκνα Μου, 
εις την Αιωνιότητα να βρίσκεστε μαζί Μου. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ Δόξα.

+++


17 σχόλια:

  1. δόξα στην Αγία τριάδα...δόξα το Άγιο πνεύμα...Παναγία μου Παντάνασσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ζει ενσαρκωθηκεν ο Κυριος και θεος μας! γραφει στο διαδυχτιο πραματα που θα γινουν και ακομα να ξυπνισομεν! Οι προφητεις Τραχωνιου μας λενε οτι ειναι κυπριος στην καταγωγη ο Βασιλευ Του κοσμου!

      Διαγραφή
    2. Οι προφητείες του Τραχωνίου είναι μια μεγάλη απάτη όπως απάτη είναι και αυτό το ποίημα το οποίο δήθεν προέρχεται από τον Χριστό και σύμφωνα με το οποίο όλοι όσοι κάνουν το εμβόλιο θα χάσουν την ζωή και την ψυχή τους! ΗΜΑΡΤΟΝ!

      Διαγραφή
    3. Για το Τραχώνι συμφωνούμε αλλά αυτά τα ποιήματα είναι πλήρη Πνεύματος και αν σου φαίνονται απάτη πολύ καλά τελείωσες το σχόλιό σου με αυτή την λέξη "ΗΜΑΡΤΟΝ" διότι είναι πράγματι αμαρτία να λές τα ρήματα που έχουν μόνο Αγάπη Θεού. Και για το εμβόλιο λέει "Εγώ τους ειδοποίησα, εμβόλιο μην πάρουν
      και όλοι αυτοί οι δύστυχοι τρέχουν για να προλάβουν,
      εκούσια τον θάνατο μέσα τους και να τον βάλουν."
      Αναφέρεται στο θάνατο που θέλουν οι κατασκευαστές του εμβολίου να σκορπίσουν. Δεν λέει ότι θα το επιτρέψει όμως... Και τους προπαγανδιστές (ιδίως κληρικούς) λέει πως αν δεν μετανοήσουν δεν θα τους ελεήσει...
      Καταλαβες "δασκαλε";

      Διαγραφή
    4. Θα σου πω ένα μυστικό... Το καλοκαίρι του 2017, ο ίδιος ο Χριστός αποκάλυψε σε ένα μοναχό - όχι αγιορειτη- ένα προφητικό ποίημα σύμφωνα με το οποίο ο Χριστός μας δίνει 7 χρόνια προθεσμία να μετανοήσουμε... Η προθεσμία λήγει το καλοκαίρι του 2024... ( Ας σταματήσουν επιτέλους οι καταραμένες εκτρώσεις να σωθούμε!)

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ Σοι Κύριε, δοξασμένο το Πανάγιο Όνομά Σου.
    Κύριέ μου καί Θεέ μου, χάρισε μετάνοια σε όλον τον κόσμο. Αμήν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμήν.....
    Δόξα και τιμή στον Πανάγιο Τριαδικό Θεό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΛΥΚΥΤΑΤΕ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΩΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕΣ ΚΥΡΙΕ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΝΕΚΕΝ...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάθε μέρα κάθε ώρα κάθε λεπτό ο κύριος μας παρακολουθεί και ενδιαφέρεται για μας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστούμε Χριστέ μου! Εύχομαι οι ενάντιοι σου να λογικευτούν και να μετανοήσουν! Αμήν! Ζει ο Θεός ημών! Δόξα σοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα σχόλια κάποιου "Αθηναίου" υβριστή και χλευαστή (έτσι νομίζει) των ρημάτων του Θεού, σβήστηκαν! Εδώ μπορείτε να διαφωνήσετε και να κατακρίνετε το ιστολόγιό μας όσο θέλετε φτάνει να μην υβρίζετε. Αλλά το πρόσωπο του Κυρίου όποιος το χλευάζει θα απορρίπτεται, διότι απλά "Θεός ου μυκτηρίζεται"!!!
    Και "Φρικτόν το εμπεσείν εις Χείρας Θεού Ζώντος"!!!
    Κατάλαβες ψευδοαθηναίε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΈΓΑ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΆΔΟΣ!!!
    ΖΕΊ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΌΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ ✝️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΈΓΑ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΆΔΟΣ ✝️
    ΖΕΊ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΌΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ
    Υ. Γ.
    Σας ευχαριστούμε θερμά... Εύχομαι ο Θεός να σκέπη εσάς και την οικογένειά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή