Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2019

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ....


 ΝΙΣΑΦΙ -ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ 




Γράφει ο Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης

Κάθε βράδυ από τότε που κατάργησα την Τηλεόραση, δεν το κρύβω ,απέκτησα νέες συνήθειες που και αυτές παραδέχομαι ότι
μου τις επλάσαραν, αφού ό,τι γράφω ή διαβάζω κατ΄επιλογή μου στο διαδίκτυο είναι γνωστό κάτω από τον θόλο του ίντερνετ
όπως όλοι γνωρίζουμε και παραδεχόμαστε.

Είναι ένα μέσο όμως που δίνει την ψευδαίσθηση της ελευθερίας έκφρασης και επιλογής ενημέρωσης,πέρα από εργαλείο επικοινωνίας και εργασίας.


Παράλληλα θεωρώ και αντιλαμβάνομαι ότι είναι ένα μέσο χειραγώγησης, προπαγάνδας και καταγραφής των συνηθειών, επιλογών, αντιλήψεων, ψυχολογικών και συναισθηματικών αντιδράσεων όλων των χρηστών, από αυτούς που τους συμφέρει να τα γνωρίζουν για να καταρτίζουν μελέτες και προγράμματα μελλοντικής εφαρμογής για την επίτευξη των όποιων στόχων τους.

Εάν από την τηλεόραση και τα μέσα επηρεασμού της κοινής γνώμης υπάρχει ένα ποσοστό που ξεφεύγει ανεπηρέαστο, αυτό θα
πιαστεί στο δια-δίκτυο και ότι πάλι ξεγλιστρήσει ανεπηρέαστο ,κάποιοι γνωρίζουν πως σκέφτεται και πράττουν ανάλογα.

Πολύ Όργουελ δεν χρειάζεται να διαβάσης για να το αντιληφθείς.

Να το παράδειγμα στο ορθογραφικό λάθος που αυθόρμητα έκανα στα δύο ρήματα της προηγούμενης σειράς, έγραψα το ένα με κατάληξη σε η και υποσημειώνεται σαν λάθος μετά το να και το άλλο με ει  φαίνεται σωστό σύμφωνα με το ισχύον σύστημα γραμματικής που διδάσκεται. 

Άρα αυτός που θα το διαβάσει και γνωρίζει, θα καταλάβει πότε πήγα σχολείο και την ηλικία μου περίπου, ανατρέχοντας στο πότε
ίσχυε ο συγκεκριμένος κανόνας γραμματικής,την ικανότητα της μνήμης μου και την τάση προσαρμοστικότητας που έχω.

Ίσως πετάει η φαντασία μου ,όμως η λογική μου νομίζω πατάει στο χώμα. Ίσως ακόμη αυτή η έκθεση σκέψεων να ενέχει κάποιο ρίσκο, σύμφωνα με τις παραπάνω προϋποθέσεις, όμως τι επιπτώσεις  
μπορούν να έχουν σε κάποιον σαν εμένα που αναφέρετε στο πρώτο πρόσωπο επώνυμα και ζει μετά 45 χρόνια εργασίας με 620 ευρώ το μήνα, τι παραπάνω να μου κάνουν; Νταντά;

Δεν είμαι ήρωας, ούτε έξυπνος, ούτε κορόιδο. Πατώ στη Γη γιατί ξέρω πως την βγάζω και δεν κατηγορώ κανένα, μόνο εμένα για τα όποια πολιτικά πιστεύω μου αναγκάστηκα να αναθεωρήσω κρίνοντας τα συμβαίνοντα και προσπαθώ να ανακτήσω την όποια ισχύ στερήθηκα παραχωρώντας την μέσω της ανίσχυρης  ψήφου μου,έστω και αργά.

Απορώ όμως πως άλλοι εξακολουθούν στο σοβαρό σας site, να κρύβονται στην ανωνυμία και παρουσιάζουν απόψεις και κατευθύνσεις γενικού ενδιαφέροντος υποτίθεται, μα τόση ατολμία και επιδιώκουν επηρεασμό ή διαφώτιση με γενικότητες και μηνύματα ανωνύμων γερόντων.

Έλεος

Είσαι Ο και λέγεσαι, ανάφερε αν τολμάς στρατιώτη της αλήθειας και της γνώσης ή κρύψου λουφαδόρε κοπανατζή.

Ανάφερε μόνος σου ότι πιστεύεις μπροστά σε βουβούς αξιωματικούς και επισκόπους, πριν ομαλά ή βεβιασμένα,θα αναγκαστείς να αναφέρεις εμπρός στο Ένα κριτή.
Συλλογική η ισχύς των προφητειών αν αληθεύουν και οι επιπτώσεις τους.

Μόνη ελπίδα μας η μετάνοια , η ομόνοια,η συμπόρευση,η δράση, το ξεπέρασμα της παθητικής ατομικής αδράνειας που
μας επιβάλουν σε αναμονή της δραστηριοποίησης μόνο μέσω της ψήφου εφάπαξ.

Κήρυκες όλοι μας της όποιας γνώμης και της θέλησής μας καθημερινά, αφού οι μεν κήρυκες από τους άμβωνες  λένε τα τετριμμένα που τους ορίζουν, εκτός εξαιρέσεων αφανών,
οι δε ομιλητές στο βήμα της Βουλής συνεχίζουν όλοι το ίδιο τροπάριο.

Οι δε ένστολοι ας εννοήσουν την ιερότητα της εκάστοτε αναφοράς που κάνουν πριν μετράνε πτώματα.

Εγώ το κατάλαβα μετά την σφαλιάρα που δέχθηκα ανυποψίαστος, από τον λοχαγό μου, όταν εικοσάχρονος έφεδρος λοχίας κορόιδευα κατά την στιγμή αυτή, που μετριούνται οι ζωντανοί και οι απώλειες μετά την μάχη.

Τότε και τώρα, μάθημα ζωής ο στρατός, όχι κολέγιο, δυστυχώς και όποιος κατάλαβε.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΙΜΟΥ- ΑΘΗΝΑΣ

Ο αναγνώστης μας αλλά και αρθρογράφος, που κατά δήλωσή του ονομάζεται Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης, έχει γράψει κατά καιρούς πολλά και καλά άρθρα, πάντα με θάρρος και αξιοπρέπεια, γι αυτό και τα δημοσιεύουμε. 

Νομίζουμε δε ότι τα περισσότερα άρθρα μας είναι επώνυμα, είτε γνωρίζουμε προσωπικά τον αρθρογράφο είτε βασιζόμενοι στην δήλωση του ονόματός του όπως στην περίπτωση του  κ. Καλιμαυκίδη.

Τα ανώνυμα άρθρα έχουν συνήθως την υπογραφή του διαχειριστή που είναι ο Romanos είτε αυτό είναι το πραγματικό του όνομα, είτε είναι κωδικό όνομα.

Αλλά μήπως του κ. Καλιμαυκίδη γνωρίζουμε αν είναι αυτό 
το πραγματικό του όνομα ή μήπως του ζητήσαμε την ταυτότητά του για να δημοσιεύσουμε τα άρθρα του; Μας αρκούσε το περιεχόμενο των άρθρων...

Όσο για την ανωνυμία των γεροντάδων, τί να πούμε; 

Δεν γνωρίζει ο κ. Καλιμαυκίδης ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν ταπείνωση, δεν επιθυμούν την δημοσιότητα αλλά δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν και ψευδώνυμο; 

Γράφουν με γνώμονα την πρόκληση μετανοίας και δια αυτής την κατάκτηση της πνευματικής ελευθερίας του λαού μας.  

Εμείς τα δημοσιεύουμε με βάση το περιεχόμενό τους και με κριτήριο την ευωδία του Αγίου Πνεύματος, καθώς ο αιρετικός και αντίθεος λόγος είναι δαιμονιώδης και άρα δυσώδης, ενώ ο ταπεινός λόγος αυτών των γεροντάδων και της ανώνυμης γερόντισσας της Αττικής (που μέχρι να την γνωρίσει προσωπικά ο Μητροπολίτης Μόρφου είχε αμφισβητηθεί ακόμη και η ύπαρξή της) είναι λόγος πλήρης ευωδίας πνευματικής.

Ας αναπαυθεί λοιπόν η ανησυχία του κ. 
Καλιμαυκίδη και φυσικά θέλουμε να πούμε εδώ ότι θα ήταν πιο κόσμιο εάν δεν χρησιμοποιούσε τόσο βαρύ χαρακτηρισμό (δούλεμα) όχι για μας κυρίως αλλά για τους ανώνυμους γέροντες που δεν έχουν να κερδίσουν τίποτε αλλά γράφουν μόνο από αγάπη και πόνο για τον λαό μας...

Προτιμήσαμε πάντως να δημοσιεύσουμε και αυτό το άρθρο του  κ. Καλιμαυκίδη και να απαντήσουμε, παρά να το αποσιωπήσουμε ή να απαντήσουμε κατ΄ιδίαν. Είναι ο τρόπος μας να λύνουμε τις όποιες διαφορές.

Τίμια και ξεκάθαρα.





3 σχόλια:

  1. Είναι απολύτως σεβαστή και κατανοητή η ανωνυμία που επιθυμούν να έχουν οι αναφερόμενοι γέροντες...
    Αν έχουμε έστω λίγο αληθινή προσευχή, θα δώσει ο Θεός να καταλάβουμε αν ομιλούν με Πνεύμα Άγιον ή με πνεύμα πλάνης.
    Ας μην κρίνουμε και μην απαιτούμε τα πάντα με κοσμικά κριτήρια.
    Παρακαλούμε την ιστοσελίδα σας να συνεχίσει να μας ενημερώνει με τα ανάλογα.
    Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν όταν δεν υπήρχε το διαδίκτυο έτρεχαν χιλιάδες στους Αγίους Πορφύριο και Παισιο... φαντάζεστε τώρα τι θα γινόταν από τα διάφορα σάιτ και τα βοθροκαναλα αλλά και τις βρωμοεφημεριδες;;; θυμηθείτε τι έγινε πριν χρόνια με τον άγιο Βησσαρίωνα. Παρακαλώ συνεχίστε με τις πνευματικές ενέσεις των ανωνύμων γερόντων... Ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή