Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019

ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΘΟΥΝ!


ΟΣΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ 54ο ΨΑΛΜΟ: «ΕΠΙΡΡΙΨΟΝ ΕΠΙ ΚΥΡΙΟΝ  ΤΗΝ ΜΕΡΙΜΝΑΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΕ ΔΙΑΘΡΕΨΕΙ»





"Πολλοί άνθρωποι που έχουν παραγωγή σιταριού, λαδιού και λοιπών αγαθών θα πούνε σε καιρό κρίσης επισιτιστικής: 

-Εγώ έχω το σιτάρι μου, έχω το λαδάκι μου, έχω τα φαγώσιμά μου στο κελάρι μου, δεν θα στερηθώ. Ίσως να έχουν και αρκετά λεφτά στις τράπεζες. 


Να ξέρετε θα είναι οι πρώτοι που θα πεινάσουν. Θα χαθούν όλα τα καλούδια που αποθήκευσαν και θα μείνουν νηστικοί. Και τα λεφτά θα κάνουν φτερά. 

Διότι βασίζονται σε ανθρώπινες, μικρές κι αδύναμες βάσεις, στο εγώ τους, σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους και τον μικρό τους κύκλο, τον οικογενειακό. 

Δεν έχουν την αγάπη προς τον συνάνθρωπό τους. Προνοούν μόνο για λίγο, πόσο θα αντέξουν πια οι αποθήκες τους; 

 Οι άνθρωποι που θα στηρίξουν την ελπίδα τους στον Θεό, στην δική Του πρόνοια και θα προσεύχονται για τους εαυτούς τους και τους άλλους ανθρώπους, εκείνοι δεν θα στερηθούν τίποτα!! 

Η πίστη στον Θεό και η αγάπη προς τον αδελφό, θα τους δώσει όλες τις ευλογίες του Κυρίου μας! Τα δικά Του τα παιδιά ούτε τώρα, ούτε ποτέ θα τα εγκαταλείψει. Ποτέ! 

Δυστυχώς έρχονται μέρες δύσκολες, έρχεται μεγάλη πείνα, δυσκολότερες καταστάσεις ακόμη, (αναφερθήκαμε πολλές φορές στο παρελθόν στις 7 πληγές). 

Είμαστε τελείως απροστάτευτοι, ο μεγάλος εχθρός μας, ο Αντίδικος, ο Σατανάς πήρε την εξουσία να φέρει τον άνθρωπο σε μεγάλες δοκιμασίες. Του παρεχώρησε ο Κύριος αυτό το δικαίωμα γιατί αλλιώς δεν βάζουμε μυαλό. 

Έχουμε όλο τον χρόνο να κλίνουμε γόνυ ικεσίας στον καλό Θεό κι εμείς περί άλλων τυρβάζουμε. 

Θυμόμαστε τον Θεό μόνο όταν έρχεται μια τραγωδία κι αυτό για να διαμαρτυρηθούμε, που επέτρεψε να γίνει το κακό. Μα εμείς είμαστε η αιτία των συμφορών μας και η σκληροκαρδία μας. 

 Αν κάποιος φταίει για τις συμφορές λοιπόν, αυτός δεν είναι σίγουρα ο Θεός. Να μπουν τα πράγματα στην θέση τους, το δίκιο είναι να αυτομεμφθούμε κι όχι να ρίχνουμε τα δικά μας λάθη σε 

Αυτόν που μόνο αγάπη έχει για μας, απλά ένα κάλεσμά μας περιμένει να τρέξει προς βοήθειά μας. 

Και να ξέρετε παιδιά μου ότι κι ο πιο απλός , φτωχός και ταπεινός άνθρωπος όταν προσεύχεται για τον συνάνθρωπό του, ή γιο όποιον κι αν προσεύχεται, η προσευχή του εισακούγεται και φέρνει αποτέλεσμα. 

Ο Θεός δεν βλέπει τσέπες, βλέπει την αγάπη στην καρδιά του προσευχομένου. 

Προσεύχεστε παιδιά μου με απλότητα και θέρμη κι αφήστε τα υπόλοιπα στην φροντίδα της Παναγίας μητέρας μας και στον Κύριό μας, τον γλυκύτατο Ιησού Χριστό"!! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου