Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ


ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΚΑΤΗΛΘΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ…





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 


 Το Πνεύμα το Άγιον, το Θείο Πτηνό, 
κατήλθα και σήμερα απ’ τον Ουρανό. 
Το Φως να σκορπίσω σε όλη την πλάση,
 η Θεία Μου Χάρη στους πάντας να φθάσει. 


Να διώξω το σκότος του μαύρου εχθρού,
 την ψυχή να φωτίσω του κάθε πιστού. 
Μα ήδη οι πολλοί έχουν κάνει την επιλογή τους, 
δεν θέλουν το Φως Μου, αυτοί στην ζωή τους. 

Έχουν διαλέξει να ζουν στο σκοτάδι, 
χωρίς να τους νοιάζει, που πάν’ για τον Άδη. 
Τους σκότισε ο μαύρος εχθρός την ψυχή τους, 
δεν θέλουν το Φως, γιατί ελέγχει την ζωή τους 

Δεν θέλουν το Πνεύμα της Αληθείας, 
βολεύονται καλύτερα, με το πνεύμα του ψεύδους και της κακίας. Πιστεύουν τον πλάνο και μαύρο εχθρό τους, 
δεν βλέπουν πως θέλει αυτός το κακό τους.

 Δεν τους αφήνει στο Φως Μου να 'ρθούνε, 
γιατί την πλάνη του τότε θα δούνε, 
κοντά Μου θα τρέξουν για να σωθούνε.

Μάταια αναζήτησα ψυχές καθαρές, 
την Θεία Μου Χάρη να δώσω σ’ αυτές.
 Άδειες από κόσμο οι εκκλησιές, 
άδειες από θείο πόθο των ανθρώπων οι καρδιές.

 Προτίμησαν να πάνε στις παραλίες, 
τους είναι βαρετές πολύ, οι εκκλησίες. 
Πλήττουν αφόρητα στις ψαλμωδίες,
 προτιμούν τα σόκιν, τις κωμωδίες. 

Ψεύτικες απολαύσεις συνεχώς αναζητούνε
 και για κάθε τους συμφορά, Εμένα τον Θεό κατηγορούνε.

Τι φταίω Εγώ, εάν αυτοί προτιμούν να ζουν μακρυά Μου; 
Πώς έχουν απαίτηση στα πλούσια αγαθά Μου; 
Πώς να τους δωρίσω τα άπειρα χαρίσματά Μου; 

Πώς να τους χαρίσω την προστασία την δικιά Μου,
 όταν αποστρέφονται την αγκαλιά Μου; 
Πώς να τους γλυτώσω από τα δεινά, 
αφού δεν ζητούν από Εμέ βοήθεια καμιά;

Τους λυπάμαι πολύ ο Μέγας Θεός,
 γιατί είναι πλάσματα των ιδικών Μου Χειρών.
 Πονώ για το κατάντημά τους,
 πονώ που θα χάσουν αιωνίως τα ψυχάς τους.

 Λυπάμαι για την τύφλωσή τους, 
λυπάμαι γιατί τους σέρνουν από την μύτη οι εχθροί τους. 
Λυπάμαι γιατί ο τυφώνας που έρχεται θα τους παρασύρει,
 πανοικεί εις την καταστροφή θα τους σύρει.

 Λυπάμαι που θα χαθούν τα παιδιά τα μικρά τους,
 που τα παρέσυραν τα δύστυχα με την διαφθορά τους.
 Αντί οι μεγάλοι να τα οδηγήσουν σε Με τον Θεό, 
οι ίδιοι τα σπρώχνουν προς τον γκρεμό.

Το Πνεύμα το Άγιον, μιλώ στο γραπτό, 
και ο κάθε Μου λόγος είναι αληθινός. 
Πηγή αέναος Είμαι ο Θεός, 
όποιος θελήσει ας έρθει να πιει, 
πηγή να γενεί και η δική του ψυχή. 

Ας έρθει να πιει νερό καθαρό, 
πηγάζει αυτό από τον Ουρανό, 
και έχει πηγή τον Τριαδικό Θεό. 

Ελάτε εσείς δικά Μου παιδιά, 
ελάτε να πιείτε την Θεία δροσιά. 
Τώρα που όλους τους καίει ο λίβας της αμαρτίας, 
ελάτε να δροσιστείτε εις τας πηγάς τας Θείας.

 Άφθονη Χάρη Εγώ θα σας δώσω, 
με πλούσιες δωρεές θα σας χαριτώσω,
 γιατί μπορεί να είστε εσείς λιγοστοί, 
ευφραίνετε όμως την δική Μου ψυχή.

Ελάτε κοντά Μου να φωτιστείτε,
 ελάτε κοντά Μου να καταυγαστείτε,
 ελάτε κοντά Μου να ελεηθείτε, 
ελάτε κοντά Μου για να σωθείτε 
και εις την αιωνιότητα μαζί Μου να ζείτε. 

Αμήν γένοιτο και δόξα και τιμή 
εις την Τριαδική Αρχή, 
Πατέρα, Υιόν και Πνεύμα Άγιον και Ιερόν.

 +++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου