Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2020

ΦΡΙΚΤΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΘΕΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΑΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΕΙΛΗΣ...


ΤΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΘΑ ΚΟΥΝΗΘΟΥΝ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

Τα σύμπαντα θα κουνηθούν, μήπως εσείς ξυπνήστε 
μήπως αφήστε τον εχθρό, και εις Εμέ γυρίστε. 
Μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός
 και ο λόγος Μου παιδιά Μου είναι αληθινός, 
γι’ αυτό να δώστε βάση σε ό,τι θα σας πω.

Σας έριξε σε νάρκη ο βρωμερός εχθρός, 
και σεις παραδοθήκατε όλοι αμαχητί, 
αδιαφορώντας δύστυχοι για την δόλια σας ψυχή.

 Πολλάκις επροσπάθησα Εγώ να σας ξυπνήσω, 
στης σωτηρίας την οδό πάλι να σας γυρίσω, 
μα στάθηκε αδύνατο, εις εαυτόν να ρθείτε, 
απ’ το μεγάλο πέσιμο, εσείς να σηκωθείτε.

 Με αναγκάζεται λοιπόν μέτρα να λάβω αυστηρά, 
και τον κατήφορο που πήρατε να σταματήσω πια.
 Σας είχα πει πολλές φορές «τα πάνω θάρθουν κάτω, 
λίγο πριν ’ρθεί στην χώρα σας το κόκκινο φουσάτο»,
 μα σεις Με αγνοήσατε οι πλείστοι εντελώς, 
και τώρα θα σας θάψει παιδιά Μου ο ΣΕΙΣΜΟΣ. 

Όλη η γη θα κουνηθεί, πάρτε το πια χαμπάρι, 
και ό,τι εσείς λατρέψατε η γη θα σας το πάρει. 
Μέσα στης γης τα έγκατα, όλα θε να χωθούνε, 
όσα θεοποιήσατε, όλα στην γη θα μπούνε. 

Πιστέψετε τα λόγια Μου, είναι αληθινά, 
αφού ΤΡΙΑΣ ΑΓΙΑ είμαι που σας μιλά. 

Και όσοι Με αρνηθήκατε για τον ΨΕΥΤΟΪΟ,
 και φοβάστε να μην πεθάνετε, παιδιά Μου απ’ αυτόν, 
τώρα ΘΑ ΡΘΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ, ΑΜΕΣΟΣ, ΤΡΟΜΕΡΟΣ, 
τέτοιος που θα ευχόσαστε 
χίλιες φορές να είχατε κολλήσει τον ιό. 

Θέλω να ξέρετε τέκνα Μου, πως δεν σας απειλώ, 
απλώς για τα μελλούμενα σας προειδοποιώ, 
γιατί ό,τι και να κάνετε, 
Εγώ Είμαι Πατέρας σας και όλους σας πονώ.

Ο χρόνος που σας έδωσα έχει πια τελειώσει,
 δεν τον εκμεταλλευτήκατε καρπούς για να σας δώσει, 
την δύστυχη ψυχούλα σας ετούτος για να σώσει. 

Τώρα θα ’ρθούν απανωτά, τα φοβερά δεινά σας, 
σας το δηλώνω ο Θεός, η Αγία Τριάς σας. 
Σας είπα πως θα κουνηθεί, η γη απ’ άκρη σ’ άκρη, 
δεν θα υπάρχει άνθρωπος που δεν θα βγάζει δάκρυ.

 Μια γεύση πήρατε μικρή απ’ ότι σας προσμένει, 
γι΄ αυτό και κλαίει γοερώς η Κεχαριτωμένη. 
Μικροί, μεγάλοι θα θαφτούν όλοι τους ζωντανοί, 
αφού η ψυχή τους ήτανε από καιρό νεκρή. 

Κι αν έτρωγαν, κι αν έπιναν αυτοί και τραγουδούσαν 
τον δρόμο της κολάσεως οι δύστυχοι τραβούσαν. 
Εκώφευαν στα λόγια Μου, στα παρακαλετά Μου, 
και τώρα φριχτά θα χτυπηθούν, σας κλαίει η καρδιά Μου.

 Πολλές φορές σας τόχω πει, δεν ήθελα να γίνει, 
μα έχετε αποκλειστικά, παιδιά Μου την ευθύνη. 
Εκδίκηση θα πάρει η γη για το κατάντημά της, 
αντί να είναι πράσινη,
 κόκκινα από τα έργα σας είναι τα χρώματά της.

Μιλώ σε τούτο το γραπτό ο Άγιος Θεός 
και ο κάθε ένας λόγος Μου είναι αληθινός,
 όποιος αυτόν πιστέψει πρέπει για να βιαστεί, 
το ΗΜΑΡΤΟΝ από καρδιάς, αμέσως να το πεί, 
αν θέλη να γλυτώσει απ’ την καταστροφή. 

Όμως να μην φοβούνται τα τέκνα τα δικά Μου, 
γιατί είναι ασφαλισμένα μέσα στην αγκαλιά Μου, 
και δεν θ’ αγγίξουνε αυτά τα φοβερά δεινά Μου.

 Είπα και ελάλησα ο Άγιος Θεός, 
ο λόγος Μου και πάλι είναι προειδοποιητικός, 
μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός 
του σύμπαντος ο Πλάστης, πάντων Δημιουργός. 

Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα

+++.


12 σχόλια:

  1. αμήν και δόξα το θεό πάντων ένεκεν...ομολογώ Αγία τριας δόξα σοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συ μόνος Άγιος, συ μόνος Κύριος Ιησούς Χριστός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
    😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέν χρειάζονται κλάψες, 7:53π.μ.
    χρειαζόμαστε ΑΜΕΣΑ όλοι μας,μετάνοια ταπείνωση,πνευματικό αγώνα,πίστη,καί
    προσευχή καρδιακή.
    Μόνον τότε τά κλάματα θλίψης,και απελπισιας θα γίνουν κλάματα χαράς,
    ευφροσύνης καί θείας χάριτος,όταν επιστρέψουμε στόν Κύριο τής αγάπης,τής αιωνίου ζωής και χαράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε μόνο αυτά τα "ευκολουλικα"χρειαζονται χριστιανε μου. Χρειάζεται ομολογία της πίστης, η οποία όμως επειδή κόστιζει ένα μαρτύριο στο τελος, δε στην έχουν μάθει, είναι όμως αυτό που απαιτείται, τα άλλα στα λένε επειδή είναι μαϊμούνια και δειλοί. Καλό το κομποσχοινι, αλλά θα το κάνε και ο Θεός από τον ουρανό, δε θα κατέβαινε να μαρτηρυσει πρακτικά. Άρα κομποσχοινι ναι, ομολογία απέναντι στην προδοσια τους δε

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τις μάσκες και τα γάντια οι ίδιοι οι ιερείς και πνευματικοι μας προτρέπουν να τα φοράμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. στην περιοχή που μένω δεν βρέθηκε ούτε ενας ιερέας σε μοναστήρι ή εκκλησία να μας κοινωνήσει κατα το πρώτο κλείσιμο. Ετσι θα πάει και σ΄αυτο το δέυτερο κλείσιμο. τοσοι άνθρωποι κοινώνησαν κρυφά και εμείς τίποτα...

      Διαγραφή