Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

ΒΑΡΙΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΠΑΘΕΙΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ


ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΑΜΟ!



Γράφει η Anna Art


Τα αδέλφια μας στην Σάμο μένουν σε σκηνές στο γήπεδο!

Σε ερώτηση μου στον φίλο μου εάν έχουν θερμαντικά σώματα, εάν μπορούν να πλυθούν, εάν μπορούν να εξυπηρετηθούν από φαγητό, από τουαλέττες κλπ μου απάντησε, πώς όλα αυτά είναι πολυτέλειες!

Μου είπε επίσης ότι καταστράφηκαν τα μισά σπίτια και παραπάνω στο Κοκκάρι!

Ο συγκεκριμένος μου είπε εχθές ότι καταστράφηκαν 2 σπίτια του! Το πατρικό του και το δικό του!

Βλέπετε αυτοί έχουν την ατυχία να είναι Ελληνες!

Δεν είναι οι καημένοι οι πρόσφυγες που πέφτανε βόμβες στα σπίτια τους για να τους αναλάβουν και να τους φροντίσουν ΜΚΟ !

Δεν είναι Σύριοι, Αφγανοί, Πακιστανοί, Αλγερινοί, Νιγεριανοί!

Είναι Ελληνες Σαμιώτες!

Γιατί εάν ήταν οι 99 φυλές της Αφρασίας θα σπεύδανε σε μία μέρα να τους στήσουνε ολόκληρα χωριά με πολυτελή κοντέινερ, με όλες τις ηλεκτρικές συσκευές και με πολυτελή επίπλωση, θα τούς τάιζαν 3 φορές την ημέρα τα καλύτερα γεύματα απο τα ακριβότερα κέτερινγκ ακόμη και αν δεν έχουν την πολυτέλεια να πετάνε τα χοιρινά στους κάδους σκουπιδιών, και θα τους έδιναν και επιδόματα για να περνάνε καλά!

Είπαμε όμως, αυτοί έχουν το προνόμιο να είναι Ελληνες, αξιοπρεπείς, υπερήφανοι, Ελληνες που αγαπούν τον τόπο τους!

Γιατί όταν τους ρωτάς τους Ελληνες, έχετε κάποια ανάγκη, χρειάζεστε κάποια βοήθεια, η αξιοπρέπεια τους και η υπερηφάνεια τους δεν τους αφήνει να κλαφτούν να παραπονεθούν και η απάντηση τους είναι Οχι , δεν χρειαζόμαστε κάτι, ευχαριστούμε και μόνο που μας σκέφτεστε!

Αυτά μου είπε ο φίλος μου όταν τον ρώτησα αν χρειάζονται βοήθεια, αν χρειάζονται κάτι!

Το ίδιο θα κάνανε και τα καημένα προσφυγόπουλα που τα τοποθετούν σε πολυτελή ξενοδοχεία!

Όχι κατά τα άλλα δεν είστε ρατσιστές με τους Ελληνες, εμείς όμως είμαστε ρατσιστές με τα λ@θρο...κι@!!


ΠΗΓΗ



1 σχόλιο:

  1. ΑΝΝΑ ΜΟΥ για ολα αυτα ποιος φταιει??ποιος ψηφιζει ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ τα ιδια τζακια ?ο ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΜΕΣΑ απο το θελημα μας και τις ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ αφου μας εδωσε ΤΟ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ..ΟΣΟ ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ εχουν τον μισθο τους ειναι ΚΑΛΑ δεν βαριεσαι μωρε εγω εχω τον μισθο μου τι με νοιαζει..ΛΟΙΠΟΝ ΕΡΧΕΤΑΙ 4 ΜΝΗΜΟΝΙΟ και σε λιγο να δεις τι θα παθουν και οι ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ,ΠΟΛΟΥΣ θα τους διωξουν ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ τον μισο μισθο.τοτε θα γινει ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΥΠΗΡΧΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ,ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ που πηραν 1% και 1,5% .ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ..μηπως δεν ξερουμε οτι σχεδον ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΣΩΝΟΙ??ΔΗΛΑΔΗ απλα οπαδοι του ΣΑΤΑΝΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή