ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΑΚΗ
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:
«ΙΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»
«ΙΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»
Γράφει ο Κωνσταντίνος Καλιμαυκίδης
Πάτερ με όλο τον σεβασμό στο ιερατικό σχήμα σας, έχω να παρατηρήσω τα εξής που αφορούν όλους του ιερείς κάθε βαθμού.
Καλά τα όσα λέτε αλλά ανίσχυρα, δηλώνουν την αδυναμία σας απέναντι στην ΔΙΣ του Τζερόνυμο.
Αυτόν έχετε αφεντικό και αυτόν ακούσατε όλοι, εκτός ελαχίστων και μας αφήσατε ξεκρέμαστους και υφιστάμεθα εμείς τις συνέπειες της υπακοής σας.
Ορκιστήκατε στο Άγιο Πνεύμα πρώτα ή στην ΔΙΣ και τώρα μας λέτε σας υποχρέωσαν; Αυτά είναι η τελευταία σκηνή του έργου που παίζεται χρόνια τώρα στην πλάτη του λαού με συνεργούς εσάς του ΙΣΚΕ.
Σύντομη υπενθύμιση γεγονότων από έναν απόφοιτο εξαταξίου γυμνασίου, με τις ανάλογες στοιχειώδεις βασικές γνώσεις .
Δεχθήκατε ΝΑ
- γίνετε μισθωτοί
- είναι η εκκλησία ΝΠΔΔ
- οι είναι οι ναοί κτήμα του νομικού προσώπου
- να αποδίδετε τις εισπράξεις από τον δίσκο
- να έχετε ΑΦΜ
- να σας διορίζουν και να μην εκλέγεστε από τον λαό.
- Αφήσατε να αλλάξει η διδασκαλεία των θρησκευτικών.
- Αφήσατε την μισή κυβέρνηση άνευ όρκου
και πολλά άπειρα τέτοια ανοσιουργήματα που χρειάζονται σελίδες απαρίθμησης.
Το χειρότερο σημείο αποτυχίας σας και αποδεικτικό της συνέργειας σας με το κράτος είναι ότι αφήσατε τον λαό ΑΚΑΤΗΧΗΤΟ.
Αποτύχατε και σαν επαγγελματίες και ο επαγγελματίας που αποτυγχάνει κλείνει το μαγαζί του ή του το κλείνουν οι πιστωτές
ή η εφορία.
Τι μας λέτε τώρα, είναι αργά για δάκρυα και ακόμα μιλάτε σαν πολιτικοί με δημιουργική ασάφεια.
ΟΜΟΛΟΓΗΣΤΕ την αποτυχία σας συλλογικά και ζητήστε δάνειο και πίστωση χρόνου από τον Κύριο, όσο προλαβαίνετε να σωθείτε και να σώσετε και εμάς το ποίμνιο που σας ανατέθηκε και το πηγαίνετε στο χασάπη για σφαγή .
Κραυγή αγωνίας καταθέτω με τα αίσχη που ζω ως θεατής αμέτοχος, στο θέατρο του παρά-Λόγου τόσους μήνες .
Επί σκηνής εσάς ως κομπάρσους αγόμενους και φερόμενους των σκηνοθετών που υπακούετε.
Ούτε ο χαρακτηρισμός του ηθοποιού σας αρμόζει, λόγω του ήθους που περιέχει.
Δυστυχώς εκεί αφεθήκατε να σας οδηγήσουν επί δεκαετίες οι κρατούντες.
Λοιπόν αμαρτάνω και κρίνω με την όποια λογική διαθέτω, ή με θέλετε άβουλο άλογο ποίμνιο;
Άνευ ιεροκρισίας συμφωνώ, όταν όμως ιερουργείτε με πράξεις προς ενίσχυσή μας και υπεράσπισή μας.
Ευτυχώς ακόμη ο Κύριος σας επιτρέπει να τελείτε τα μυστήρια, να δίνετε αντίδωρο και αγιασμό.
Γιατί όπως πάμε μας βλέπω να καταλήγουμε στα όστια και στο νεράκι που βουτάνε το χέρι τους οι οπαδοί του Φραγκίσκου, του αδελφού του Βαρθολομαίου.
Αν αμαρτάνω στην κρίση μου και οργίζομαι, παρακαλώ διορθώστε με δημοσίως πατερικά, ή ευχαρίστως να έρθω στον Άγιο Αθανάσιο, γιατί ψάχνομαι μήνες τώρα.
Τα στοιχεία μου υπάρχουν στην διαχείριση του ΟΙΜΟΣ.
ταπεινά ο χειριστος των αμαρτωλών
και απιστότερος των εκκλησιαζομένων, ανάξιος
Κωνσταντίνος Καλιμαυκίδης
Αδελφέ, ωραία τα λες αλλά προσωπικά θα τον ρωτούσα αν αυτά που λέει τα εξομολογήθηκε. Δικαιούται του σφάλειν αλλά να πάρει συγχώρεσιν από τον Μόνον που την παρέχει. Ο Όσιος Παϊσιος έλεγε ότι και πατριάρχης να είσαι αν δεν εξομολογείσαι δεν σώζεσαι. Ποτέ δεν είναι αργά για δάκρυα αλλά με 2 προϋποθέσεις : να εξομολογηθείς πριν φύγεις για πάνω και να είναι ειλικρινής η μετάνοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν όψει τον 200 ετων απο την απελευθέρωση της πατρίδος απο τον οθωμανικό ζυγό,ας εμπνευστούμε τους ηρωικούς πατέρες μας,ο καθένας απο το μετερίζι του ας κάνει τον αγώνα του. καλή φώτιση!!!ΛΑΟΣ ενωμένος ποτέ νικημένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ
Σεβαστοί Πατέρες μας
Με την πανδημία του κορονοϊού δημιουργήθηκαν σημαντικά προβλήματα σχετικά με τον τρόπο συμμετοχής μας στη Θεία Λειτουργία και στα μυστήρια της Εκκλησίας μας.
Πίστη μας είναι ότι η χάρις του Θεού, που εκχέεται άφθονη στον ναό, αγιάζει και λαμβάνεται κατά το μέτρο της πίστης του καθ΄ ενός μας στον Κύριό μας και της προσπάθειάς μας να ακολουθήσουμε το άγιο θέλημά Του. Ότι “την ανθρώπινη φύση του Χριστού μας , ενωμένη με την δόξα της Θεότητας, κοινωνούμε κατά την Θεία Μετάληψη, για να κατοικήσει ο Χριστός μέσα μας και εμείς σ΄Εκείνον”. “όταν φυσικά υπάρχουν οι κατάλληλες γι΄αυτό προϋποθέσεις” (Ιωαν. 13,10).Η Εκκλησία δεν είναι “σωματείο" , αλλά “σώμα Χριστού”.
Από όσα ανωτέρω εξέθεσα οι Επίσκοποι της Εκκλησίας μας , διάδοχοι των Αποστόλων, δεν είναι δυνατόν να δεχθούν σήμερα και για άγνωστο χρόνο, ό,τι έχει η Εκκλησία από την σύστασή της την Θεία Λειτουργία , την Θεία η Ευχαριστία και κάθε θείον μυστήριον και γενικά όλη τη ζωή της, να τίθεται σε ένα είδος “χειμερίας νάρκης” και μάλιστα για ακαθόριστο χρονικό διάστημα . ¨Ηδη έχουμε περάσει το εξάμηνο. Πρέπει να θυμηθούν την ρήση του Ευαγγελίου ...Ἐὰν οὖν ὁ Υἱὸς ὑμᾶς ἐλευθερώσῃ, ὄντως ἐλεύθεροι ἔσεσθαι” (Ἰωαν. Η 36). Υπ΄ αυτήν την έννοια η νομιμοφροσύνη του Χριστιανού προς τους φορείς των εξουσιών υπόκειται σε αυτήν την προϋπόθεση. Άλλως ισχύει η διακήρυξη του Αποστόλου Πέτρου “πειθαρχείν δει Θεω μάλλον ή ανθρώποις” (Πράξεις Αποστόλων Κεφ. Ε 29). Είναι εποχή ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.
Ας προσευχηθούμε ο Θεός να τους φωτίσει και να διορθώσουν το άτοπο της τωρινής αφωνίας τους και την σωστή λήψη συλλογικών αποφάσεων.
Περαιτέρω οφείλω σεβαστοί μου πατέρες να επισημάνω και μια δική σας παράληψη κατά την ταπεινή μου γνώμη την οποία θέτω στην κρίση σας.
Σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 5 του κανονισμού υπ΄ αριθ. 230/2012 (ΦΕΚ 73/Τ.Α.΄ 2012)"Περί Εφημερίων και Διακόνων" της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι εφημέριοι των Ιερών Ναών μπορούν να δημιουργήσουν κατάλογο των ενοριτών της Ενορίας των.
Οφείλατε λοιπόν τον κατάλογο αυτόν να τον δημιουργήσετε και κατ΄ έτος να το ενημερώνετε. Κάντε το σήμερα είναι προς δόξαν Θεού. Και αφού τον φτιάξετε, καλέστε τους πιστούς σας σε γενική συνέλευση στο προαύλιο των Ιερών Ναών έστω με μάσκες και με την τήρηση των νομίμων αποστάσεων. Δημιουργείστε έτσι αυτόνομα Ελεύθερες και ζώσες ΕΝΟΡΙΕΣ. Τελέστε εκεί την Θεία Λειτουργία. Ο απόστολος Παύλος στην Α’ προς Κορινθίους επιστολή (κεφ. ια’, 20) μας ομιλεί για την «επί το αυτό» σύναξη των Χριστιανών. Εκεί οι ενορίτες θα αντιληφθούν και θα βιώσουν ότι η πίστη τους δεν είναι μια ατομική τους υπόθεση ότι η Εκκλησία δεν είναι κάτι το γενικό, αόριστο, αφηρημένο, αλλά ότι η συγκεκριμένη σύναξη είναι η πραγματικότητα που καθιστά στον κάθε χριστιανό απτό και παρόν το Μυστήριο της Εκκλησίας, ότι ενώνεται με την Εκκλησία.
Σ’ αυτές τις ενορίες πλέον οι άνθρωποι θα αισθάνονται ότι τα πρόσωπα τους γίνονται αποδεκτά "εν αγάπη". Ότι ο ιερέας είναι ο πνευματικός τους πατέρας που μεριμνά για τη λατρευτική και την πνευματική ζωή των και γενικά για όλα τα ζητήματα, τα οποία τους αφορούν .
Τότε θα δικαιώσουμε με τα έργα μας ως Εκκλησία την ρήση του Κυρίου μας " Υμεις εστέ το φως του κόσμού" ( Ματθ. Κεφ. Ε΄,14).
Tα τω καίσαρι τω καίσαρι, τα τω Θεώ τω Θεώ πάτερ. Οι νόμοι των επιστημόνων και των κοσμικών αρχόντων σταματούν στην είσοδο του Ιερού Ναού τελεία και παύλα. Σταματήστε να είστε τόσο συμβιβαστικοί, υποχωρητικοί, απολογητικοί, ολιγόπιστοι και εφαρμόστε τις Ευαγγελικές, Αποστολικές, Αγιοπατερικές διδαχές της Πίστης μας. Ειδάλλως θα φανήτε προδότες απέναντι στον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό και θα σκανδαλισετε το ποίμνιο καταδικάζοντας όλους μας στην οδό της απώλειας. Απλά κάντε Υπακοή στον Τριαδικό θεό και όχι σε οποιονδήποτε άνθρωπο που βάλει εναντίον της Χριστιανικής μας Πίστης. Η Σωτηρία των ψυχών είναι η αποστολή σας, μιλήστε ανοικτά στο ποίμνιο γεμάτοι Πίστη, Υπομονή και Ελπίδα δίνοντας το παράδειγμα αλλιώς πάμε όλοι χαμένοι. Ευλόγησον Πάτερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλιμαυκίδη έλεος..κοίτα να βρεις άκρη με τα του εαυτού σου..κουράζεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος κουράζεται ας μην διαβάζει. Πάντως δεν είναι σχόλιο αυτό, δήθεν ψυχαναλυτικό και εν τέλει πρόχειρο και ανούσιο. Αν υπάρχουν επιχειρήματα κατἀ των γραφομένων να γραφούν ειδάλλως μόνον "θόρυβος γίνεται"...
ΔιαγραφήΠέστα Χρυσόστομε ή μάλλον γράφτα. Υπάρχει μια μερίδα πιστών η οποία έχει αντιληφθεί οτι υπάρχει μια αντίφαση μεταξύ των λεγομένων και πρακτέων πολλων ιερομένων και γι΄αυτο έχει απομακρυνθεί απο την εκκλησία. Ισως θα έπρεπε να προσευχόμαστε περισσοτερο γι' αυτούς...έχουν περισσότερους πειρασμούς απ΄ότι εμείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνας ιερέας μόνος του να σηκώσει ανάστημα δεν γίνεται, πρέπει όλοι μαζί κλήρος και λαός να ξεσηκωθεί. Αυτά κακώς τα απευθύνεις στον π. Αντώνιο, αυτά που γράφεις έπρεπε να τα απευθύνεις στην Ιεραρχία. Πολύ εύκολα ασκείται κριτική στα λεγόμενα ιερέων αλλά πολύ δύσκολα βγαίνει κανείς να τους υπαρασπιστεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαγγελική παρέμβαση για τον π.Αντώνιο στη Θεσσαλονίκη.Του ζητούν να καταθέσει ενόρκως τις πηγές πληροφοριών του και η αστυνομία καλείται να διακριβώσει αν τελέστηκε παραβίαση του άρθρου 183 του Ποινικού Κώδικα, περί “διέγερσης σε ανυπακοή”
https://www.exapsalmos.gr/2020/11/05/eisangeliki-paremvasi-gia-ton-p-antonio-sti-thessaloniki-tou-zitoun-na-katathesei-enorkos-tis-piges-pliroforion-tou/
Θα βγεί κανείς να τον υπερασπιστεί; Είδαμε πόσο πολλοί τον υπερασπίστηκαν και τον Κερκύρας!
Τό παραλήρημα τοῦ κ. Εὐαγγελάτου στά ἐντάλματα τῆς ὑγειονομικῆς δικτατορίας τῆς Νέας Ἐποχῆς!
http://aktines.blogspot.com/2020/11/blog-post_10.html