ΑΡΠΑΞΤΕ ΤΗΝ ΑΠ’ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ,
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ,
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑΧΕΤΕ ΑΛΛΗ
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ,
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑΧΕΤΕ ΑΛΛΗ
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ
ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++
Τα λόγια τούτα τ’ άγια, έρχονται εξ Ουρανού,
δύναμη για να δώσουν του καθενός πιστού.
Αυτού που πάντα βρίσκεται μέσα στις Συμπληγάδες,
από την μια ο διάβολος, με τους δικούς του τους αγάδες,
και από την άλλη το ΕΓΩ του, κι έχει συνέχεια μπελάδες.
Και προσπαθεί ο δύσμοιρος έξω διά να βγει,
μα χωρίς βοήθεια Θεϊκή, αυτό δεν το μπορεί.
Και φταίει το μεγάλο που έχει το ΕΓΩ του,
που δίνει δικαιώματα, στον βρωμερό εχθρό του.
Κάτω να τον τραβάει, μην τύχη και σωθεί,
δεμένος απ’ τα πάθη του, στην μίζερη ζωή.
δύναμη για να δώσουν του καθενός πιστού.
Αυτού που πάντα βρίσκεται μέσα στις Συμπληγάδες,
από την μια ο διάβολος, με τους δικούς του τους αγάδες,
και από την άλλη το ΕΓΩ του, κι έχει συνέχεια μπελάδες.
Και προσπαθεί ο δύσμοιρος έξω διά να βγει,
μα χωρίς βοήθεια Θεϊκή, αυτό δεν το μπορεί.
Και φταίει το μεγάλο που έχει το ΕΓΩ του,
που δίνει δικαιώματα, στον βρωμερό εχθρό του.
Κάτω να τον τραβάει, μην τύχη και σωθεί,
δεμένος απ’ τα πάθη του, στην μίζερη ζωή.
Γιατί μακρυά από τον Θεό δεν έχει ευτυχία,
μονάχα μίζερη ζωή, γεμάτη δυστυχία.
Και είναι δυστυχισμένη ετούτη η γενεά,
γιατί όσα και νάχει αγαθά, δεν δίνουν την χαρά.
Γιατί η χαρά πηγάζει μέσα απ’ την ψυχή
και όχι όπως πιστεύουν, παιδιά Μου οι πολλοί,
ότι αυτή οφείλεται στο σαρκικό κορμί,
και ψάχνουν να την βρούνε στην σαρκική ηδονή.
Αυτή η ευχαρίστηση είναι της μιας στιγμής
και αφήνει αναπλήρωτο κενό εις την ψυχή.
Ενώ η χαρά που δίνω ο Κύριος και Θεός σας,
γεμίζει όλο το ΕΙΝΑΙ ΣΑΣ, όλο το ΨΥΧΙΚΟ ΣΑΣ.
μονάχα μίζερη ζωή, γεμάτη δυστυχία.
Και είναι δυστυχισμένη ετούτη η γενεά,
γιατί όσα και νάχει αγαθά, δεν δίνουν την χαρά.
Γιατί η χαρά πηγάζει μέσα απ’ την ψυχή
και όχι όπως πιστεύουν, παιδιά Μου οι πολλοί,
ότι αυτή οφείλεται στο σαρκικό κορμί,
και ψάχνουν να την βρούνε στην σαρκική ηδονή.
Αυτή η ευχαρίστηση είναι της μιας στιγμής
και αφήνει αναπλήρωτο κενό εις την ψυχή.
Ενώ η χαρά που δίνω ο Κύριος και Θεός σας,
γεμίζει όλο το ΕΙΝΑΙ ΣΑΣ, όλο το ΨΥΧΙΚΟ ΣΑΣ.
Θέλω Εγώ να χαίρονται, ν’ αγάλλουν τα παιδιά Μου,
γι’ αυτό ετοίμασα γι’ αυτά, τα αιώνια αγαθά Μου.
Μα ζήλεψε ο παγκάκιστος, και βρωμερός εχθρός,
και προσπαθεί να αντιστρέψει, ό,τι κάνω ο Κύριος και Θεός,
για κάθε ένα πλάσμα Μου, πάνω στον κόσμο αυτό.
Σκοτίζει τα παιδιά Μου, τα παίρνει μακρυά,
θέλει να τους στερήσει για πάντα την χαρά,
και να τα οδηγήσει, στην αιώνια συμφορά.
Και το ΄χει καταφέρει αυτός ο μιαρός,
το σκότος του να ρίξει σε πάρα πολύ λαό.
Τους σκότισε τον νου τους, όραση, ακοή,
μην βλέπουν, μην ακούνε, μα νάναι τυφλοί, κουφοί
και άλαλοι συνάμα, άβουλοι και μωροί.
γι’ αυτό ετοίμασα γι’ αυτά, τα αιώνια αγαθά Μου.
Μα ζήλεψε ο παγκάκιστος, και βρωμερός εχθρός,
και προσπαθεί να αντιστρέψει, ό,τι κάνω ο Κύριος και Θεός,
για κάθε ένα πλάσμα Μου, πάνω στον κόσμο αυτό.
Σκοτίζει τα παιδιά Μου, τα παίρνει μακρυά,
θέλει να τους στερήσει για πάντα την χαρά,
και να τα οδηγήσει, στην αιώνια συμφορά.
Και το ΄χει καταφέρει αυτός ο μιαρός,
το σκότος του να ρίξει σε πάρα πολύ λαό.
Τους σκότισε τον νου τους, όραση, ακοή,
μην βλέπουν, μην ακούνε, μα νάναι τυφλοί, κουφοί
και άλαλοι συνάμα, άβουλοι και μωροί.
Πόσο πονώ ο Κύριος , ο Πλάστης και Θεός σας,
όταν βλέπω το χάλι σας, αυτόν τον ξεπεσμό σας.
Σας έφτιαξα ν’ ανέρχεστε, όλο και πιο ψηλά,
να έλκεστε απ’ την Χάρη Μου,
να ορέγεστε τα αιώνια και άφθαρτα αγαθά.
Και όχι παιδιά Μου αγαπητά, να σέρνεστε στην γη,
να ζείτε, να υπάρχετε χωρίς προοπτική.
Ωσάν να είστε ζώα, που πάτε για σφαγή,
ξεχνώντας ότι έχετε αιώνια ψυχή,
που ή θα βασανίζεται ή θα ευημερεί,
ανάλογα ποια θα ΄ναι του καθενός η επιλογή.
όταν βλέπω το χάλι σας, αυτόν τον ξεπεσμό σας.
Σας έφτιαξα ν’ ανέρχεστε, όλο και πιο ψηλά,
να έλκεστε απ’ την Χάρη Μου,
να ορέγεστε τα αιώνια και άφθαρτα αγαθά.
Και όχι παιδιά Μου αγαπητά, να σέρνεστε στην γη,
να ζείτε, να υπάρχετε χωρίς προοπτική.
Ωσάν να είστε ζώα, που πάτε για σφαγή,
ξεχνώντας ότι έχετε αιώνια ψυχή,
που ή θα βασανίζεται ή θα ευημερεί,
ανάλογα ποια θα ΄ναι του καθενός η επιλογή.
Χρόνια και χρόνια προσπαθώ εσάς για να ξυπνήσω
και από τον κατήφορο που πήρατε, πίσω να σας γυρίσω.
Από τα νύχια του εχθρού, εσάς να ελευθερώσω,
και με τον Πλάστη σας Θεό, πάλι να σας ενώσω.
Όμως εσείς δεν θέλετε, παιδιά δυστυχισμένα,
και αλλοίμονό σας δύστυχα, θα πάτε εσείς χαμένα.
Είναι κακός και μοχθηρός ο βρωμερός εχθρός σας,
με όλους τους τρόπους προσπαθεί, αυτός για το κακό σας.
και από τον κατήφορο που πήρατε, πίσω να σας γυρίσω.
Από τα νύχια του εχθρού, εσάς να ελευθερώσω,
και με τον Πλάστη σας Θεό, πάλι να σας ενώσω.
Όμως εσείς δεν θέλετε, παιδιά δυστυχισμένα,
και αλλοίμονό σας δύστυχα, θα πάτε εσείς χαμένα.
Είναι κακός και μοχθηρός ο βρωμερός εχθρός σας,
με όλους τους τρόπους προσπαθεί, αυτός για το κακό σας.
Επέτρεψα να πάρετε, μια γεύση απ’ τον εχθρός σας,
αν και δεν έχουν σύγκριση, με τον αιώνιο βασανισμό σας.
Σας τύλιξε στα δίχτυα του, παιδιά δυστυχισμένα,
δεμένα χειροπόδαρα, θα πάτε εσείς χαμένα.
Σας νάρκωσε ο βρωμερός για να σας εξοντώσει,
και τώρα με τον πόλεμο,
το τελειωτικό χτύπημα, σε σας διά να δώσει.
Μαύρα ωσάν τα μούτρα του, είναι τα σχέδιά του,
κατάμαυρα και σκοτεινά, καθώς και η καρδιά του.
αν και δεν έχουν σύγκριση, με τον αιώνιο βασανισμό σας.
Σας τύλιξε στα δίχτυα του, παιδιά δυστυχισμένα,
δεμένα χειροπόδαρα, θα πάτε εσείς χαμένα.
Σας νάρκωσε ο βρωμερός για να σας εξοντώσει,
και τώρα με τον πόλεμο,
το τελειωτικό χτύπημα, σε σας διά να δώσει.
Μαύρα ωσάν τα μούτρα του, είναι τα σχέδιά του,
κατάμαυρα και σκοτεινά, καθώς και η καρδιά του.
Εγώ ως το ύστατο λεπτό, παιδιά Μου θα προσμένω
γιατί ως Πατέρας στοργικός , το γυρισμό γυρεύω.
Σας αγαπώ πάρα πολύ δεν θέλω τον χαμό σας,
με όλους τους τρόπους προσπαθώ Εγώ για τον σωσμό σας.
Τελείωσε ο χρόνος σας, τελείωσε ο καιρός σας,
γι’ αυτό σας κρούω κώδωνα, ο Κύριος και Θεός σας.
Μην χάνετε παιδάκια Μου, την τελευταία ευκαιρία,
μην κάνετε να χαίρονται τα άγρια θηρία.
Αρπάξτε την απ’ τα μαλλιά αυτήν την ευκαιρία,
γιατί δεν θα ΄χετε άλλη, πριν την πανωλεθρία.
γιατί ως Πατέρας στοργικός , το γυρισμό γυρεύω.
Σας αγαπώ πάρα πολύ δεν θέλω τον χαμό σας,
με όλους τους τρόπους προσπαθώ Εγώ για τον σωσμό σας.
Τελείωσε ο χρόνος σας, τελείωσε ο καιρός σας,
γι’ αυτό σας κρούω κώδωνα, ο Κύριος και Θεός σας.
Μην χάνετε παιδάκια Μου, την τελευταία ευκαιρία,
μην κάνετε να χαίρονται τα άγρια θηρία.
Αρπάξτε την απ’ τα μαλλιά αυτήν την ευκαιρία,
γιατί δεν θα ΄χετε άλλη, πριν την πανωλεθρία.
Τόσο ετυφλωθήκατε, δεν βλέπετε καθόλου,
πως έρχεται εναντίον σας, το μένος του διαβόλου;
Ανοίξετε τα μάτια σας και δείτε τα δεινά,
που έρχονται εναντίον σας και θα ΄ναι φρικιαστικά.
Μόνον κοντά Μου θα είσαστε, παιδιά Μου ασφαλείς,
γι’ αυτό σου λέω τέκνον Μου, πως πρέπει να βιαστείς,
και μέσα στην αγκάλη Μου, εσύ να οχυρωθείς.
Με τάλλα τα παιδιά Μου, όλοι να ενωθείτε,
ο ένας με τον άλλον να εναγκαλιστείτε,
στις δύσκολες τις ώρες δύναμη να αντλείτε.
Και σας το ξαναλέω, για άλλη μια φορά,
διώξτε μακρυά τον φόβο, από την δική σας την καρδιά,
αφού είστε εσείς τέκνα του Μεγάλου Βασιλιά.
πως έρχεται εναντίον σας, το μένος του διαβόλου;
Ανοίξετε τα μάτια σας και δείτε τα δεινά,
που έρχονται εναντίον σας και θα ΄ναι φρικιαστικά.
Μόνον κοντά Μου θα είσαστε, παιδιά Μου ασφαλείς,
γι’ αυτό σου λέω τέκνον Μου, πως πρέπει να βιαστείς,
και μέσα στην αγκάλη Μου, εσύ να οχυρωθείς.
Με τάλλα τα παιδιά Μου, όλοι να ενωθείτε,
ο ένας με τον άλλον να εναγκαλιστείτε,
στις δύσκολες τις ώρες δύναμη να αντλείτε.
Και σας το ξαναλέω, για άλλη μια φορά,
διώξτε μακρυά τον φόβο, από την δική σας την καρδιά,
αφού είστε εσείς τέκνα του Μεγάλου Βασιλιά.
Ο φόβος δεν ταιριάζει στους Ορθοδόξους Χριστιανούς,
που έχουν στραμμένο βλέμμα ψηλά στους Ουρανούς.
Ο Κύριος της Δόξης, ο Ιησούς Χριστός,
σας έδωσα και σήμερα ετούτο το γραπτό,
διά να ενθαρρύνω το πεσμένο σας το ψυχικό.
Όποιος το νόημα τούτου, νοιώσει στο ψυχικό του,
το ΗΜΑΡΤΟΝ ας πει σε Μένα τον Θεό του
κι Εγώ θα τόνε κλείσω μέσα στην αγκαλιά Μου,
να μην αγγίξουν τούτον τα φοβερά δεινά Μου.
σας έδωσα και σήμερα ετούτο το γραπτό,
διά να ενθαρρύνω το πεσμένο σας το ψυχικό.
Όποιος το νόημα τούτου, νοιώσει στο ψυχικό του,
το ΗΜΑΡΤΟΝ ας πει σε Μένα τον Θεό του
κι Εγώ θα τόνε κλείσω μέσα στην αγκαλιά Μου,
να μην αγγίξουν τούτον τα φοβερά δεινά Μου.
Αμήν γένοιτο και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.
+++
ΉΜΑΡΤΟΝ ΧΡΙΣΤΈ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΕΛΈΗΣΟΝ ΜΕ. ΑΜΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΉμαρτον, Κύριε. Ελέησον με, πανοικτιρμονα Θεέ μου. Δείχνει μου το δρόμο της σωτηρίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌΤΙ ΣΥ ΚΎΡΙΕ Η ΕΛΠΙΣ ΜΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟΝ ΕΘΟΥ ΚΑΤΆΦΥΓΗ ΣΟΥ.
ΌΤΙ ΤΟΙΣ ΑΓΓΕΛΟΙΣ ΑΥΤΟΎ ΕΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΠΕΡΊ ΣΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕ ΣΕ ΕΝ ΠΑΣΑΙΣ ΤΑΙΣ ΟΔΟΙΣ ΣΟΥ.
ΉΜΑΡΤΟΝ ΚΎΡΙΕ ΜΟΥ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΆΘΕ ΕΚΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΑΚΟΎΣΙΟ ΑΜΆΡΤΗΜΑ.
ΟΜΟΛΟΓΊΑ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ.
ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΩΝ ,ΑΠΛΑ ΑΡΧΕΙ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΔιαγραφήΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ, ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ,ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΜΕ.
ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΙ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ,ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΩΣ, ή ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΩΙΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΗ ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑ ΜΑΣ.
ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ.
+
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπωσδήποτε είμαστε αμαρτωλοί, όπως λέει κι ο Κύριος και Θεός μας, μετάνοια λίγη, Παναγία μου, και όμως θέλουμε προστασία Παναγία μου, και Θεέ μου.
Κι εμείς και τα παιδάκια μας.
ΑΜΗΝ+
Ισως όλα ξεκινήσουν αυτή τη βδομάδα.
Και δεν υπάρξει άλλη ευκαιρία -μνμ.
Για αυτο
Κυριε το Θελημα Σου εν ημιν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμην γενοιτο.
ΚΑΙ ΠΟΛΕMΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟYΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟY ΠΡΟΩΘΟYΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ Κ ΤΟ ΕMΒΟΛΙΟ ΤΟY.ΟΠΩΣ Ο ΗΓΟYMΕΝΟΣ ΤΗΣ Ι.M.ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΑΓ.ΟΡΟYΣ ΠΟY ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟ ΕMΒΟΛΙΟ ΩΣ ΣΩΤΗΡΙΑ Κ ΠΙΕZΕΙ ΤΟYΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ MΟΝΗΣ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙMΕΝΟ Η ΟΡΓΗ ΤΟY ΚYΡΙΟY ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΟΛΩΝ ΑYΤΩΝ ΠΟY ΕΧΟYΝ ΚΑΝΕΙ ΘΕΟ ΤΗ ΔΟΞΑ,ΤΟ ΧΡΗMΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΑΡΚΑ ΤΟYΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ MΑΚΡΙΑ ΑYΤΗ Η MΕΡΑ ΠΟY ΟΛΟΙ ΑYΤΟΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟYΝ ΤΑ ΚΡΙMΑΤΑ ΤΟYΣ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥΣ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙΣ? ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ...
ΔιαγραφήΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΠΟY ΕΛΕΓΧΕ ΤΟYΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟYΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟYΣΕΣ ΣΗMΕΡΑ ΓΙΑ ΙΕΡΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ?ΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑZΕΣΑΙ ΕΤΣΙ Θ'ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΑΡΙΣΑΙΩΝ...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟY.
ΔιαγραφήΧειρότερο από το να αμαρτάνει κανείς είναι να απελπίζεται. Ο Ιούδας ο προδότης ήταν μικρόψυχος και δεν είχε πείρα του πολέμου και γι’ αυτό απελπίστηκε. Έπεσε πάνω του με ορμή ο διάβολος και τον έβαλε να απαγχονιστεί. Ο Πέτρος, όμως, ως στερεά πέτρα, έπεσε σε σοβαρό παράπτωμα, της αρνήσεως του Χριστού, ως εμπειροπόλεμος που ήταν δεν παρέλυσε, ούτε απελπίστηκε από τη λύπη του. Αφού σηκώθηκε προσέφερε πικρά δάκρυα μέσα από την καρδιά θλιμμένη και ταπεινωμένη. Και αμέσως ο εχθρός, όταν τα είδε αυτά, σαν να τον έκαψαν δυνατές φλόγες στο πρόσωπο έφυγε με ορμή μακριά, με φοβερούς θρήνους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πούμε εδώ ότι η απελπισία στους κόλπους της Εκκλησίας αφορά αποκλειστικά και μόνο την αμαρτία του καθενός.
ΔιαγραφήΑπελπισία σε θέματα υλικών αγαθών και υγείας δε λογίζεται, διότι αυτά είναι δεδομένα διότι παραχωρούνται από το Θεό και αποσύρονται μόνο άχρι καιρού για εκ(παίδευση) της ψυχής.
Το ότι εμείς φοβόμαστε έναν αόρατο εχθρό (και προσεχώς ορατούς εχθρούς) και έχουμε άγνοια της έννοιας "αμαρτία", δηλαδή της συνειδητής, ή ασυνείδητης καταπάτησης του Νόμου του Θεού, ενώ από φόβο εφαρμόζουμε κατά γράμμα το "νόμο" του εχθρού του Θεού και των σκιάχτρων του, σημαίνει πολύ απλά ότι είμαστε μόνο κατ' όνομα Ορθόδοξοι Χριστιανοί και χρειαζόμαστε πολλή κατήχηση για να ισιώσουμε.
Το ότι υπάρχουν ιερείς και αρχιερείς που όχι μόνο δεν εντοπίζουν αυτή την πλάνη των σύγχρονων Χριστιανών, αλλά γίνονται οι ίδιοι τύποι ολιγόπιστων και άθεων ανθρώπων όχι μόνο με το να φοράνε μάσκες και να εμβολιάζονται, αλλά και με το να απολύουν τους υφιστάμενούς τους όταν δε συμμορφώνονται, σημαίνει ότι υπηρετούν μάλλον αυτούς τους μισθοδοτούν, φερόμενοι περισσότερο ως δημόσιοι υπάλληλοι παρά ως λειτουργοί του Υψίστου!!!!!!!
ΔιαγραφήΞΕΝΟΦΩΝΤΙΝΕ ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΥ ΜΑΝΙΟΥΡΗΣΕΣ ΣΑΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΠΟΥ ΧΑΣΕ ΤΗΝ ΨΩΛΗ.ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΔΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΣΤΑ MΟYΛΑΡΙΑ ΤΟY ΞΕΝΟΦΩΝΤΙΝΟY ΘΑ ΕΙΝΑΙ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΎβρις και βλασφημία.
ΑπάντησηΔιαγραφή...Η ΒΡΙΣΙΑ [ΟΙ ΥΒΡΕΙΣ]: Ο λαός με τις ύβρεις εκδηλώνει συνήθως την αγανάκτησή, οργή και περιφρόνηση σ’ αυτόν που νομίζει αίτιο του κακού. Έτσι με υβριστικές φράσεις αποδίδονται σε εκείνον που νομίζουμε πως μας έβλαψε ιδιότητες απρέπειας, γελοιότητας, αισχρότητας, ανηθικότητας, κ.ά. Τέτοιες λέξεις μπορεί να είναι, κερατάς, κλέφτης, πρόστυχος, λωποδύτης, αισχρός, βλάκας, και άλλες πολύ χειρότερες. Πολλές φορές ο άνθρωπος που υβρίζει χρησιμοποιεί παρομοιώσεις από το ζωικό βασίλειο. ...
....Η ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ: Η λέξη είναι σύνθετη (ρίζα βλαβ- και φήμη) και σήμαινε αρχικά τη δυσφήμιση, την κακολογία και την ασεβή έκφραση εναντίον κάποιου. Στην εκκλησιαστική γλώσσα σημαίνει την προσβολή και ύβρη κατά του Θεού και των θείων, κυρίως με τα λόγια. Σε όλες τις θρησκείες η βλασφημία θεωρείται βαρύτατη αμαρτία που επισύρει την αυστηρή τιμωρία του ενόχου. Στην Παλαιά Διαθήκη διαβάζουμε: “Θεούς ου κακολογήσεις” (Έξ. κβ΄28) και “Άνθρωπος, ος αν καταράσηται Θεόν, αμαρτίαν λήψεται. Ονομάζων δε το όνομα Κυρίου, θανάτω θανατούσθω” (Λευιτ. ιδ΄15). Μάλιστα όλη η συναγωγή όφειλε όχι απλώς να καταδικάσει, αλλά και να λιθοβολήσει το βλάσφημο: “Εξάγαγε τον καταρασάμενον έξω της παρεμβολής και επιθήσουσι πάντες οι ακούσαντες τας χείρας αυτών επί την κεφαλήν αυτού και λιθοβολήσουσιν αυτόν πάσα η συναγωγή” (Λευιτ. κδ΄14).
....Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ: Όμως, και η Καινή Διαθήκη όταν ομιλεί περί βλασφημίας, αναφέρεται σαν σε βαρύτατο αμάρτημα, ιδιαίτερα δε όταν η βλασφημία στρέφεται κατά του Αγίου Πνεύματος: “Διὰ τούτο λέγω υμίν, πάσα αμαρτία και βλασφημία αφεθήσεται τοις ανθρώποις, η δε του Πνεύματος βλασφημία ουκ αφεθήσεται τοις ανθρώποις· και ος εὰν ειπῃ λόγον κατὰ του υιού του ανθρώπου, αφεθήσεται αυτώ· ος δ’ αν είπη κατὰ του Πνεύματος του αγίου, ουκ αφεθήσεται αυτώ ούτε εν τω νυν αιώνι ούτε εν τω μέλλοντι.” (Μτθ. ιβ΄31-32). Η Αποκάλυψη Ιωάννου μιλώντας για το θηρίο λέει ότι: “εδόθη αυτώ στόμα λαλούν μεγάλα και βλασφημίας” και ότι “ήνοιξε το στόμα αυτού εις βλασφημίας προς τον Θεόν, βλασφημήσαι το όνομα αυτού και την σκηνήν αυτού, τους εν τω ουρανώ σκηνούντας.” (Αποκ. ιγ΄5-6). Όπως το Θηρίο και ο Αντίχριστος θα είναι βλάσφημοι, έτσι και διάφορες, προδρομικές του αρχαίκακου, σατανιστικές ομάδες και όργανα του κακού (μάγοι), σε μαγικές επικλήσεις των οπαδών του Εωσφόρου ξεκινούν συχνά-πυκνά με βλασφημίες, λόγω και έργω. ....
....Σύμφωνα με άλλο πατερικό κείμενο των πρώτων μετά Χριστόν αιώνων, το έργο του Ερμά “Ποιμήν”, οι βλάσφημοι είναι: “αποστάται εις τον Κύριον και προδόται των δούλων του Θεού. Τούτοις δε μετάνοια ουκ έστι, θάνατός δε έστι.” (Παραβ. Θ΄, ιθ΄1). Έτσι μετά από αυτά, όλοι σχεδόν οι Εκκλησιαστικοί Πατέρες, κυρίως δε ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, περιγράφουν με τα μελανότερα χρώματα τους βλάσφημους και τα έργα τους. Στην αρχαια Εκκλησία πολλές φορές οι βλάσφημοι αφορίζονταν από το εκκλησιαστικό σώμα. Ο Ιππόλυτος Ρώμης γράφει ρητά: “Ο εις το Πνεύμα το Άγιον βλασφημών, έκβλητος γένηται κλήρου αγίου” (εις αίρεσιν Νοητού, α΄).
Η ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΝΟΜΙΚΑ: Σήμερα η βλασημία θεωρείται ποινικώς κολάσιμη εν μέρει! Έτσι, δικαστικά διώκεται όποιως σκόπιμα και με δόλια πρόθεση, που οδηγεί σε σκανδαλισμό, βλασφημεί τα θεία. Όμως, η βλασφημία κατά του προσώπου του Κυρίου Ιησού Χριστού τιμωρείται μόνο αν στρέφεται κατ΄Αυτού ως Υιού του Θεού… Αν βλασφημείται το πρόσωπο του Ιησού, ως ιστορική προσωπικότητα (!) τότε δεν έχουμε καταδίκη του βλασφήμου (;). Αξίζει να σημειώσουμε ότι η βλασφημία κατά άλλων θρησκευμάτων, υφισταμένων νομικώς στην Ελλάδα, τιμωρείται χωρίς τις εξαιρέσεις του νόμου, όπως για το πρόσωπο του Χριστού (!).
ΕΠΙΜΥΘΙΟ: Ενώ οι βρισιές δείχνουν κακία, έλλειψη συννενόησης, προσβολή κατά του συνανθρώπου και κακότητα, η βλασφημία κρίνεται ως κατ’ εξοχήν κακότητα αφού στρέφεται κατά του Θεανθρώπου που πρόσφερε τον Άμωμο Εαυτό Του και το Αίμα του ως λύτρο για τη σωτηρία των ανθρώπων. Κλείνοντας ας αναφέρουμε απλουστευμένα τις τρείς κατηγορίες βλασφήμων: Στην πρώτη κατηγορία είναι οι πιστοί του Χριστού, που παρ’ ότι είναι μέλη της Εκκλησίας Του, βαπτισμένοι Χριστιανοί, βλασφημούν, συχνά καθημερινά και χωρίς λόγο το όνομά Του. Μια συνήθεια επιεικώς απαράδεκτη. Φανταζόμαστε κάποιον να βλασφημεί καθημερινώς τον πατέρα του! Πόσο μάλλον τον Πατέρα όλων μας. Πηγή της βλασφημίας στην κατηγορία αυτή των εμπαθών είναι το πάθος της αλαζονείας, της μεμψιμοιρίας και της ανυπομονησίας. Στη δεύτερη κατηγορία ανήκουν οι άπιστοι ή άθρησκοι ή άθεοι. Όμως, εφόσον δεν πιστεύουν στο Θεό και την ύπαρξή Του, τότε ποιον βλασφημούν; Τον ανύπαρκτο, κατά την άποψή τους, Θεό; Τουλάχιστον, μεγάλη ανοησία. Στην τρίτη κατηγορία ανήκουν οι μόνοι “δικαιολογημένοι” υβριστές του Κυρίου. Ο Διάβολος και οι οπαδοί του που πιστεύουν στην ύπαρξή Του αλλά είναι απέναντί Του. Σε ποια κατηγορία ανήκουμε όσοι ακόμη βλσφημούμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.inaa.gr/2017/10/27/%CF%8D%CE%B2%CF%81%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B2%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CE%B1/
Εσυ που το παιζεις ρητορα φιλαρακι να δουμε αν θα εισαι εντος νυμφωνος.φαρισαιε.και θα δουμε στο τελος ποιος θα φαει τον καβλιν.ασε με εμενα να βριζω εσυ μπες στα σαλονια της υποκρισιας σου μουλε μπασταρδο του εωσφορου κλωνε της κουλας
ΔιαγραφήYΠΑΡΧΟYΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΧYΔΑΙΟΙ Κ YΠΟYΛΟΙ ΒΛΑΣΦΗMΟΙ.ΑYΤΟΙ ΠΟY MΕΤΑΧΕΙΡΙZΟΝΤΑΙ ΛΟΓΙΑ ΔΙΚΑ ΤΟYΣ ΩΣ ΛΟΓΙΑ ΤΟY ΙΔΙΟY ΤΟY ΧΡΙΣΤΟY ΓΙΑ ΔΙΚΟYΣ ΤΟYΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟYΣ ΣΚΟΠΟYΣ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΕΙMΕΝΟ...ΑYΤΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΠΝΕYNΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣMΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΘΑ ΚΡΙΘΟYΝ ΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ...Κ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΨΕYΤΕΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφή