Τετάρτη 20 Απριλίου 2022

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΠΑΘΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ


ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΖΗΤΕΙΤΕ




  ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ


   +++  

 Ιδού ανεβαίνομεν προς Ιερουσαλήμ, ίνα ο υιός του ανθρώπου παραδοθεί εις χείρας ανόμων, ίνα προσφερθεί προς σωτηρίαν των πιστών.  Θυσία υπέρτατη, Θεϊκή, διά να σωθεί η κάθε μία ψυχή.  Πορεία εθελοντικού μαρτυρίου για εσένα άνθρωπε της γης. 

Μα εσύ ψυχή αδιαφορείς, ζεις σε πεδίο αδρανείας, απαθής εμμένεις, δεν αλλάζεις παιδί μου πορεία στη ζωή σου, δεν εκτιμάς, δεν αξιολογείς τη θυσία του Λυτρωτή σου.  

Παράλογα σκέφτεσαι εσύ, ασύνετα ομιλείς, απερίσκεπτα ζητείς, όπως την τότε εποχή που η μητέρα των δύο μου μαθητών, ζητούσε πρωτοκαθεδρίες, θέσεις υψηλές διά τους δικούς της υιούς. 

 Έτσι και τώρα άνθρωπε της γης, 

ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΖΗΤΑΤΕ ΕΣΕΙΣ.  

Ζητάτε παράλογα πράγματα εδώ – πώς θα είστε υγιείς, πώς θα αναρριχηθείτε υλικώς, πώς θα αυξήσετε τις δουλειές σας, πώς θα αποκατασταθούν τα παιδιά σας, πώς θα αυξηθούν οι επιχειρήσεις σας, τα υλικά αγαθά σας.  

Δεν έχετε επίγνωση παιδιά μου πνευματική, 
δεν ζητείτε στην προσευχή
το πώς θα σώσετε ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΣΑΣ ΨΥΧΗ,
 πώς θα ανεβείτε στην κλίμακα της αρετής,
 πώς θα καθαριστείτε ψυχικά. 

Όλα αυτά, τα θεωρείτε οι πιο πολλοί περιττά, ασήμαντα διά εσάς.  Κι όμως αυτά έπρεπε πρωτίστως να ενδιαφέρουν εσάς. 

 ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣΗΜΑΝΤΗ, ΑΠΑΤΗΛΗ ΣΚΙΑ,
δίνετε στην ύλη μόνο την προσοχή και αδιαφορείτε
ΔΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΨΥΧΗΣ. 

Επομένως,

ΝΑΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΖΗΤΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ. 

Βλέπετε όλοι, πως έσχατοι πλέον εισίν οι χρόνοι,
βλέπετε ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ,
πως πια περιθώρια δεν υπάρχουν,
πως οι δυνάμεις του σκότους άρχουν,
 πως εχάθησαν αξίες και ιδανικά, πίστεως ιερά. 

 Πως το ψέμα, η απιστία, η ανωμαλία, η ηθική σήψη παντού, κι όμως οι άνθρωποι αδρανούν. Εμμένουν στο κενό, στης αμαρτίας τους το σκότος το φοβερό.  

Η παγκόσμια καταστροφή ΠΡΟ ΘΥΡΩΝ.  

Κι όμως ούτε τώρα, ακούω Ο ΚΥΡΙΟΣ από εσάς ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΩ.

  Ασυνέτως οδοιπορείτε, ΘΕΟΝ ΔΕΝ ΕΚΖΗΤΕΙΤΕ,
 δεν κατανοείτε το έσχατο των καιρών. 
ΕΧΕΤΕ ΠΟΡΩΘΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ,
βαδίζετε αμαχητί προς τον ΑΙΩΝΙΟ ΧΑΜΟ ΣΑΣ.


  ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΟΥΡΑΝΙΑ ΡΗΜΑΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ.  Συγκαταβαίνω, και μαζί σας έτσι απλά επικοινωνώ,
μα πέτρα, ατσάλι η καρδιά σας εγίνει τώρα εδώ.

Φωτίζω αγραμμάτους, γράφουν το λόγο μου, σας ομιλούν,
 μήπως αφυπνιστείτε, μήπως στο παρά ένα σωθείτε. 

 Μοίρασε το γραπτό μου στον πιστό λαό μου.


ΑΜΗΝ 

 +++ 

     

9 σχόλια:

  1. +αγαπητέ μου Κύριε,
    Δεν μπορώ να καταλάβω , αν έχω μετάνοια
    Τόσο καιρό δίκαια λες να μετάνοιωσουμε
    Σε παρακαλώ, αν είναι θέλημα Σου, δωσ μου να καταλαβω, χωρίς να πονέσω,
    Έχω μετανοια ή όχι;
    Δεδομένου ότι δεν υπάρχει ούτε ποτέ υπήρχε αναμάρτητος άνθρωπος
    Μόνον Εσύ ο Κύριος
    Θέλω να ξέρω αν είμαι έστω και λίγο ευάρεστος σε Σενα ή καθόλου
    Θέλω να με προστατεύσεις στα γεγονότα, εμένα και την οικογένειά μου
    Έχεις δικηο Κύριε , δεν αλλάζουμε , μενουμε οι ίδιοι, αδιορθωτοι στο κακό
    Ομως
    Προστάτευσε μας , μη παίρνεις τη χάρη Σου, σώσε μας
    Αμήν
    Παναγία μου+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μένω Αθήνα! Πως θα βρω κάποιον Ιερό Ναό να πάω για εξομολόγηση και Θεία κοινωνία? Γιατί ούτε την ένεση πρόκειται να κάνω ούτε με μάσκες θέλω να μπω, όμως δεν πρέπει και δεν θέλω να απέχω από τα Αγία μυστήρια επειδή το θέλουν κάποιοι... γιατί το έχω ανάγκη. Το έχω αναφέρει ξανά το πρόβλημα μου,! Αν γνωρίζει κάποιος που θα μπορούσα να απευθυνθώ θα το εκτιμούσα πολύ! Ο Θεός μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατήρ Θεμιστοκλής Ιερός Ναός Αγ. Ελευθερίου Πατησίων.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα, στον Ιερό Ναό του Αγ. Νικολάου Πευκακίων, κάτω από τον Λυκαβηττό (Ασκληπιού 38). Σεβάσμιοι ιερείς με ορθόδοξο φρόνημα .. Ούτε μάσκες ούτε καρναβάλια. Για εξομολόγηση πολύ καλός ο π. Γεώργιος

      Διαγραφή
  3. Η πρώτη απαίτηση του Θεού από τα λογικά Του κτίσματα, όταν τα δημιούργησε, ήταν η ακριβής τήρηση των προγραμμάτων και των εντολών που τους έδωσε. Όσο αυτά τα φύλαγαν με ακρίβεια, παρέμεναν στην αξία τους και διατηρούσαν την κοινωνία τους με το Θεό, μόλις όμως τα παρέβησαν καταστράφηκαν και παρέσυραν και όλη την κτίση στη φθορά.

    Ποιο άλλο ήταν το αίτιο της πτώσεως και της αποκοπής από τον Θεό, παρά μόνο η παρακοή και η αναζήτηση τρόπου αυτοσυντήρησης και προαγωγής χωρίς τη θεία Χάρη; Η παρουσία του Θεού Λόγου με την πρόσληψη της δικής μας φύσεως εγκαινίασε και πάλι τον πρώτο σκοπό και όρο, αφού έγινε ο ίδιος υπήκοος μέχρι θανάτου (Φιλιπ. 2,8). Έτσι απέδειξε το αδύνατο της επαναφοράς  στη ζωή και την αθανασία χωρίς την προς το Θεό επαφή και εξάρτηση.    

    Ο Άγιος Μακάριος λέει ότι «η φύσις της ανθρωπότητος, εάν καθ’ εαυτήν γυμνή απομείνει και μη λάβει την μίξιν και την κοινωνίαν της επουρανίου φύσεως (θείας Χάριτος), ουδέν διορθώθη, αλλ’ έμεινε γυμνή και επίμωμος εις την φύσιν αυτής εν ρυπαρία πολλή».

              Οι θεόσοφοι πατέρες μας, αφού επισήμαναν όλην αυτή τη σπουδαιότητα της στροφής προς το Θεό (μετάνοια) και ακολούθως της συνάφειας μαζί Του, έθεσαν τύπους, προγράμματα και εντολές και τα φύλαξαν με ακρίβεια και πίστη, ώστε καμία πρόφαση, ή αίτια να μην τους αποσπάσει από τον κύριο αυτό σκοπό τους. Πέτυχαν, με τη Χάρη του Χριστού, τις Θείες Επαγγελίες ήδη από την παρούσα ζωή και άφησαν σε μας γραπτά τα δικά τους αθλήματα και κατορθώματα, ως πόλους κατευθύνσεως και γραμμές πλεύσεως στη σκοτεινή νύχτα του βίου που βαδίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι άγγελοι δοξάζουν συνεχώς το Θεό• πρέπει να είναι το πρότυπό μας. Η δοξολογία πρέπει να είναι η προσευχή μας. Έλεγε ο αεί δοξάζων τον Θεόν Γέροντας: «Ο Θεός θέλει να ομοιωθούμε με τους αγγέλους. Οι άγγελοι μόνο δοξολογούν τον Θεό. Αυτή είναι η προσευχή τους, μόνο η δοξολογία. Είναι λεπτό πράγμα η δοξολογία• ξεφεύγει απ’ τα ανθρώπινα. Εμείς είμαστε άνθρωποι πολύ υλικοί και χαμερπείς, γι’ αυτό και προσευχόμαστε στον Θεό ιδιοτελώς. Τον παρακαλούμε να μας τακτοποιήσει τα θέματά μας, να πάνε καλά τα καταστήματά μας, οι υποθέσεις μας, η υγεία μας, τα παιδιά μας. Προσευχόμαστε, όμως ανθρώπινα και με ιδιοτέλεια. Η δοξολογία είναι ανιδιοτελής προσευχή. Οι άγγελοι δεν προσεύχονται, για να κερδίσουν κάτι, είναι ανιδιοτελείς. Ο Θεός έδωσε και σ’ εμάς αυτή τη δυνατότητα, να είναι η προσευχή μας μία διαρκής δοξολογία, προσευχή αγγελική. Εδώ βρίσκεται το μεγάλο μυστικό. Όταν μπούμε σ’ αυτή την προσευχή, θα δοξάζομε τον Θεό συνεχώς, αφήνοντάς τα όλα σ’ Αυτόν, όπως εύχεται η Εκκλησία μας: «πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα». Αυτά είναι τα «ανώτερα μαθηματικά» της θρησκείας μας!».

    Η τελειότερη προσευχή, έλεγε, είναι η σιωπηλή. Δίδασκε ο αδιαλείπτως ευχόμενος Γέροντας: «Ο τελειότερος τρόπος προσευχής είναι ο σιωπηλός. Η σιγή. «Σιγησάτω πάσα σαρξ βροτεία» (Χερουβικόν Μεγάλου Σαββάτου). Αυτός ο τρόπος, της σιγής, είναι ο πιο τέλειος. Έτσι θεούσαι. Μπαίνεις στα μυστήρια του Θεού. Δεν πρέπει εμείς να μιλάμε πολύ. Ν’ αφήνομε να μιλάει η χάρις. Έλεγα το «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με» και νέοι ορίζοντες άνοιγαν. Δάκρυα χαράς κι ευφροσύνης κυλούσαν απ’ τα μάτια μου για την αγάπη και τη σταυρική θυσία του Χριστού. Λαχτάρα! Εδώ κρύβεται το μεγαλείο, ο Παράδεισος. Επειδή αγαπάεις τον Χριστό, λέεις τα λόγια αυτά, αυτές τις πέντε λέξεις λαχταριστά, με καρδιά. Και σιγά σιγά τα λόγια χάνονται. Είναι τόσο γεμάτη η καρδιά, που αρκεί να πεις μία λέξη, «Ιησού μου!», και τέλος καμία λέξη. Η αγάπη εκφράζεται καλύτερα χωρίς λόγια. Όταν μία ψυχή όντως ερωτευθεί τον Κύριο, προτιμά τη σιωπή και τη νοερά προσευχή. Η πλημμύρα της θείας αγάπης γεμίζει τη ψυχή από χαρά κι αγαλλίαση».

    Μας δίδεται ό,τι επιθυμούμε, έλεγε πάλι, όταν δεν το ζητάμε• μας δίδεται όταν δεν το σκεφτόμαστε αλλά ζητάμε μόνο την Βασιλεία Του. Να πως τα διατυπώνει ακριβώς: «Να ζητάμε στην προσευχή μόνο τη σωτηρία της ψυχής μας. Δεν είπε ο Κύριος: «Ζητείτε δε πρώτον την Βασιλείαν του Θεού…και ταύτα πάντα προστεθήσεται υμίν»; (Ματθ. 6, 33• Λουκ. 12, 31). Εύκολα, ευκολότατα ο Χριστός μπορεί να μας δώσει ό,τι επιθυμούμε. Και κοιτάξτε το μυστικό. Το μυστικό είναι να μην το έχετε στο νου σας καθόλου να ζητήσετε το συγκεκριμένο πράγμα. Το μυστικό είναι να ζητάτε την ένωσή σας με τον Χριστό ανιδιοτελώς, χωρίς να λέτε, «δώσ’ μου τούτο, εκείνο…». Είναι αρκετό να λέμε, «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με». Δεν χρειάζεται ο Θεός ενημέρωση από μας για τις διάφορες ανάγκες μας. Εκείνος τα γνωρίζει όλα ασυγκρίτως καλύτερα από μας και μας παρέχει την αγάπη Του. Το θέμα είναι ν’ ανταποκριθούμε σ’ αυτή την αγάπη με την προσευχή και την τήρηση των εντολών Του. Να ζητάμε να γίνει το θέλημα του Θεού• αυτό είναι το πιο συμφέρον, το πιο ασφαλές για μας και για όσους προσευχόμαστε. Ο Χριστός θα μας τα δώσει όλα πλούσια. Όταν υπάρχει έστω και λίγος εγωισμός, δεν γίνεται τίποτα».

    ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για φαντάσου στους 3 πρώτους αιώνες τα 11 εκατομμύρια μάρτυρες, ή στους 4 αιώνες της ισλαμικής χολέρας (η οποία άρχισε να εκδηλώνει ξανά τα συμπτώματά της από την περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα), στη Θ. Λειτουργία να πήγαιναν χαρτάκια ΥΠΕΡ ΥΓΕΙΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΙΔΟΎ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΈΡΧΕΤΑΙ ΕΝ ΤΩ ΜΈΣΩ ΤΗΣ ΝΥΚΤΟΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙΟΣ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΟΝ ΕΥΡΗΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΥΝΤΑ. ΑΝΑΞΙΟΣ ΔΕ ΠΆΛΙΝ ΟΝ ΕΥΡΗΣΕΙ ΡΑΘΥΜΟΥΝΤΑ. ΒΛΈΠΕ ΟΥΝ ΨΥΧΉ ΜΟΥ ΜΗ ΤΩ ΥΠΝΩ ΚΑΤΕΝΕΧΘΗΣ ΙΝΑ ΜΗ ΤΩ
    ΘΑΝΑΤΩ ΠΑΡΑΔΟΘΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΈΞΩ
    ΚΛΕΙΣΘΗΣ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΏΝ ΠΆΝΤΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή