Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΔΕΡΦΟΙ,
ΚΑΤΗΡΓΗΘΗ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΕΝ ΤΗ ΓΗ.  ΑΜΗΝ.


    ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

 +++

Φως Αναστάσιμο ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΚΥΡΙΟΣ σας χορηγώ,
τας νεκρωμένας σας ψυχάς ακουμπώ.
Ενικήθη ο εχθρός, με το αίμα μου εκεί ψηλά στον Γολγοθά, επληρώθη το χρέος των δικών σας αμαρτιών.

Εσχίστη το χαρτί της αμαρτίας,
άγγιξε τας ψυχάς σας η ΣΩΤΗΡΙΑ. 
Σκιρτήστε λαοί, επληρώθη η ποινή.
Σας έσωσα ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΚΥΡΙΟΣ εσάς,
 με θυσία υπέρτατη Θεϊκή. 

Εκεί στο Σταυρό, έδωσα ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,
 για τον εκπεσόντα λαό, αίμα ιερό.
Διά να σας συμφιλιώσω με τον Επουράνιο Πατέρα,
 θαυμαστή ημέρα.

Ημέρα χαράς, αλαλάξατε λαοί,
ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΕΣΤΗΘΗ
για την κάθε εκπίπτουσα αμαρτωλή ψυχή.

Ας δονήσει το χαρμόσυνο άγγελμα την καρδιά σας,
 η Ανάσταση Μου και δικιά σας.
Κι εσείς τεκνία μου θα αναστηθείτε,
 στα δεξιά, στην Ουράνια Βασιλεία μου,
ενδόξως να σταθείτε.

Την Αναστάσιμη Δόξα αιωνίως 
να θωρείτε.
Θαρσείτε, επατήθη το κράτος του θανάτου,
ενικήθη ο πονηρός, κατετροπώθη ο Άδης ο φοβερός,
χαρά ανέτειλε εκ του κενού μνημείου,
 ελευθερώθη ο πιστός μου λαός εκ του θηρίου.

Νέα κτήση πνευματική εδόθη,
εχαρίσθη στους εν τη γη.
Πείτε όλοι σας μαζί, ψάλλετε ωσάν τον προφήτη Δαυίδ
 – ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΔΕΡΦΟΙ.

Οι προφητείες όλες των παλαιών προφητών,
 εκπληρώθησαν, σαφώς.  Αλαλάξατε με θάρρος,
Ο ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ για εσάς τώρα ΦΑΡΟΣ.
Φωτίζει τας ψυχάς σας, ας οδηγεί Αυτός τα εδώ βήματα σας.

  Μέσα στη δύνη των δεινών, μέσα στου πολέμου την οδύνη,
 η Ανάσταση μου – Ισχή, Ζωή, Πνευματική Ανάταση σας δίνει.  ΑΝΑΣΤΗΘΕΙΤΕ ΟΙ ΛΑΟΙ, ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣ ΣΑΣ ΟΜΙΛΕΙ.  Σήμερα ο θάνατος ενικήθη, δόξα, ζωή στους πιστούς εδωρήθη. 

 Λάβετε άνθρωποι δυνάμεως ιστό,
ιδού έμπροσθεν σας ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΦΩΣ.
Ελάτε όλοι εκεί στην ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ,
 ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΜΟΥ ΤΑΦΟ ΣΤΑΘΕΙΤΕ,
με δέος κι εσείς εκφωνείστε,
το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ φωνάξτε, πείτε.

Έλληνες και Ελληνίδες μην  πτοείστε,
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΕ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ,
 το αναστάσιμο φως, ωσάν πύρινη φλόγα,
 θα δώσει στη γη. 


ΟΧΙ, Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙ, 
 ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ. 
ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΘΑ ΓΕΝΕΙ ΠΥΡΣΟΣ,
 ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΦΩΣ!


ΑΜΗΝ 
 +++




13 σχόλια:

  1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΟΞΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΑΝΤΑ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΑΣ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΟΞΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΕΥΣ
    ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
    ΤΟ ΧΩΡΙΟ
    "Εκεί στο Σταυρό, έδωσα ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,
    για τον εκπεσόντα λαό, αίμα ιερό.
    Διά να σας συμφιλιώσω με τον Επουράνιο Πατέρα,
    θαυμαστή ημέρα."
    είναι προτεσταντικής άποψης. Για να εκπληρωθεί το αίτημα δικαιοσύνης του Πατρός για το προπατορικό αμάρτημα θυσιάζεται - σταυρώνεται και ανασταίνεται ο Υιός.
    Αυτό είναι προτεσταντική αντίληψη, όχι ορθόδοξο. Δεν το λέω με επιθετική διάθεση θέλει να ρωτήσουμε κάποιον ανώτερο κληρικό ή θεολόγο. Μήπως τα ποιήματα αυτά είναι όπως η περίφημη "επιστολή του Ιησού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρωμανέ τα έχεις δείξει στον πνευματικό σου ή σε κάποιον θεολόγο πριν τα ανεβάσεις? Δεν αμφισβητώ ούτε τη δική σου καλή πρόθεση, ούτε αυτού που τα γράφει. Την " επιστολή του Ιησού" την είχε υποστηρίξει και ένας μητροπολίτης τότε. Έχω δει ανθρώπους που από ευλάβεια που την είχαν στο εικονοστάσι τους και δεν είπα κάτι. Αναφέρομαι στις γνωστές http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/prayers/epistolh_khim_kibdhlos.htm

    Είμαι σίγουρος ότι είναι προτεσταντική αντίληψη η θυσία του Υιού για την ικανοποίηση της αίσθησης δικαιοσύνης του Πατρός. Η φράση "Διά να σας συμφιλιώσω με τον Επουράνιο Πατέρα" αυτό δείχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Πατέρες το λένε (όπως γράφει και ο Ανώνυμος 24 Απριλίου 2022 - 11:44 π.μ.) Οι παπικοί λένε ότι ΕΞΕΥΜΕΝΙΣΕ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ!!! Εμείς οι Ορθόδοξοι βάσει των Πατέρων της Εκκλησίας μας πιστεύοτμε ότι η οργή ήταν του εκπεσόντος ανθρώπου και η Θυσία του Κυρίου έφερε την καταλαγή και την συμφιλίωση με τον Θεό. «Ήπλωσας τας παλάμας και ήνωσας τα το πριν διεστώτα» ψάλουμε στον εσπερινό της Μ.Παρασκευής.
      Και ναι το έχω πει σε όλους τους τόνους, το ιστολόγιο έχει βαριά πνευματική καθοδήγηση!
      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΔΕΛΦΟΙ!

      Διαγραφή
  4. Ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας στο βιβλίο του Η ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΩΗ (Α' ΤΟΜΟΣ) λέει:

    "Πεθαίνοντας ο Σωτήρας δεν απάλλαξε μόνο και συμφιλίωσε με τον Πατέρα, αλλά μας έδωσε το δικαίωμα να γίνουμε παιδιά του Θεού (Ιω 1, 12), με το να ενώσει στον εαυτό του τη δική μας φύση με τη σάρκα που έλαβε και με το να ενώνει τον καθένα από μας στη δική Του σάρκα με τη δύναμη των μυστηρίων. Και με τον τρόπο αυτό φυτρώνει στις ψυχές μας τη δική του δικαιοσύνη και ζωή. Έτσι μπόρεσαν οι άνθρωποι με τα ιερά μυστήρια και να γνωρίσουν την αληθινή δικαιοσύνη και να την εφαρμόσουν.

    Όταν τελούμε τα Μυστήρια ο Χριστός έρχεται και κατοικεί μέσα μας και ενώνεται μαζί μας και προσκολλάται και καταπνίγει την εντός μας αμαρτία και φέρνει μαζί του τη ζωή και τη δύναμή Του και μας κάνει συμμέτοχους της νίκης (ώ, πόση καλοσύνη!).

    Όταν βαπτιζόμαστε μας σηκώνει ψηλά και όταν μετέχουμε στο Δείπνο μας αναδεικνύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτού πεθάνει ο Χριστός δεν είχαμε τίποτα κοινό με Κείνον. Αφού Εκείνος ήταν Υιός και μάλιστα αγαπητός, αλλά εμείς μολυσμένοι και δούλοι και εχθροί στη σκέψη.

      Όταν όμως πέθανε πληρώθηκαν τα λύτρα και καταστράφηκε το δεσμωτήριο του διαβόλου, τότε λάβαμε την ελευθερία και την υιοθεσία και γίναμε μέλη της ευλογημένης εκείνης κεφαλής. Από τότε λοιπόν όσα ανήκουν στην κεφαλή γίνονται και δικά μας.

      Με τη συμμετοχή στην Τράπεζα ζούμε την ίδια με Κείνον ζωή. Στο δε μέλλον θα είμαστε θεοί κοντά στο Θεό και κληρονόμοι μαζί με το Χριστό των ίδιων αγαθών και θα συμβασιλεύουμε στο ίδιο Βασίλειο, αν φυσικά δεν τυφλώσουμε τελείως και με τη θέλησή μας τον εαυτό μας σε αυτή τη ζωή και ξεσκίσουμε το βασιλικό χιτώνα".

      Διαγραφή
  5. + ΕΣΥ ΑΝΈΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για τη σταυρική θυσία Σου, και άρα για την Ανάσταση Σου
    Χριστός Ανέστη και σε σας αδερφοί
    Χριστέ μου, Θεανθρωπε Ιησού,
    Νικησες το σατανά, με την αναμάρτητη ζωή Σου, 33 χρόνια, και άνοιξες πάλι τον Παράδεισο, που δεν υπήρχε μετά το σφάλμα του Αδάμ και της Εύας, και νικησες άρα και το θάνατο
    Αυτά λέω και στα παιδιά μου, αυτά τα θαυμαστά Σου πράματα, ας ακούσουν όλοι οι λαοί
    Κύριε αμαρτωλός άνθρωπος είμαι , όπως όλοι εμείς οι άνθρωποι
    Ίσως έπρεπε να αλλάζουμε προς το καλύτερο
    Ίσως μερικοί αλλάζουν
    Κύριε φύλαξε, προστάτευσε μας, στα γεγονότα, στα δεινά που έρχονται, όπως υποσχεθηκες
    Και δωσ μας τη Βασιλεία Σου, όπωσδηποτε.
    Κύριε , προς το παρόν, διώξε κάθε πειρασμό και δωσ μας ποιότητα ζωής, διώχνοντας μακρυά το φόβο, και την κακία και το μίσος
    Δωσ μου ένα σημάδι , ότι εισακούστηκα.
    Μετάνοια, κατάνυξη επισηςκαι ο,τι άλλο Εσύ θες
    ΑΜΗΝ
    ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥ ΒΟΗΘΑ+
    ΑΜΗΝ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η πορεία του ανθρώπου προς την τελείωση και η αστοχία του δεν είναι γεγονότα διαδραματιζόμενα μακριά ερήμην του Θεού. Ο Θεός διά της άκρας φιλανθρωπίας Του, η οποία ταυτίζεται με την αγάπη και την άκτιστη ενέργεια της θείας χάριτος, θέλησε να επαναφέρει τον άνθρωπο από την πλάνη στην επίγνωση της αλήθειας. Για να αποκαταστήσει την πεπτωκυία φύση του ανθρώπου και να την σώσει από την αμαρτία και τον θάνατο, προς το σκοπό ακριβώς αυτόν ο Θεός οικονόμησε και πραγματοποίησε την σωτηρία του ανθρώπου.

    Το σχέδιο αυτό της θείας Οικονομίας περιλαμβάνει την Ενανθρώπιση, τα Πάθη, την Ανάσταση και ολοκληρώνεται με την Ανάληψη Του, η οποία σηματοδοτείται την εκπλήρωση της αποστολής Του στον κόσμο. Οφείλουμε σε αυτό το σημείο να διευκρινίσουμε ότι η Ανάληψη του Κυρίου δεν σημαίνει ότι απουσίαζε από τον ουρανό κατά την παραμονή Του στη γη, καθώς η ενανθρώπηση Του δεν σήμαινε και την άρση της θεότητας Του.

    Το σχέδιο της θείας Οικονομίας δεν είχε στόχο μόνο την επαναφορά της ανθρώπινης φύσης στην προπτωτική κατάσταση, δεν λυτρώνεται απλά ο άνθρωπος από τις συνέπειες της πτώσης, αλλά εκπλήρωσε το τελικό προορισμό, επαναφέροντας τον άνθρωπο στην πορεία προς το καθ’ ομοίωσιν. Η Ανάληψη λοιπόν αποτελεί το επιστέγασμα του έργο της θείας Οικονομίας καθώς ολοκληρώνεται το σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία του ανθρώπου, απομένοντας πλέον στον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά η αποδοχή και η επιλογή της πορείας αυτής.

    Η Ολοκλήρωση του έργου του Ιησού Χριστού με την Ανάληψη σηματοδοτεί την έλευση μίας νέας περιόδου, η οποία εγκαινιάζεται με την Πεντηκοστή και εκτείνεται μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία. Η περίοδος από την Πεντηκοστή και μετά αποτελεί το τελευταίο στάδιο της Θείας Οικονομίας, χωρίς όμως να είναι και το τέλος, καθώς και αυτή τείνει προς ένα τέλος, τα Έσχατα. Η Εκκλησία του Χριστού διατηρεί και παραδίδει την εν Χριστώ αποκάλυψη και ταυτόχρονα βεβαιώνει την ιστορική της αλήθεια υπό την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος. Η αποκάλυψη αυτή, ενώ προσφέρεται με αισθητά μέσα και ιστορικά γεγονότα, δεν περιορίζεται σε αυτά ούτε εγκλωβίζεται στην αμεσότητα του κόσμου, άλλα επεκτείνεται πέρα από αυτήν και καθιστά δυνατή την υπέρβαση του κόσμου.

    Ο Χριστός είναι πλέον απών σωματικά αλλά παραμένει παρών πνευματικά μέσα στην Εκκλησία εν τω Αγίω Πνεύματι. Παραμένει ενωμένος με τον κόσμο δια του μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας, όπου γίνεται μία μυστική συνάντηση του ανθρώπου με τον Θεό, ενώ συγχρόνως προμηνύεται η έλευση της Δευτέρας Παρουσίας. Ο ιερός Χρυσόστομος σημειώνει χαρακτηριστικά σε ένα λόγο του για την Ανάληψη του Κυρίου λέγοντας: Κατά το γεγονός της Αναλήψεως, πραγματοποιήθηκε στην πράξη η συμφιλίωση του Θεού με το ανθρώπινο γένος… Κι αυτό συνέβαινε έως τώρα, όχι επειδή μισούσε ο Θεός τον άνθρωπο, αλλά επειδή ο άνθρωπος επιδείκνυε αδιαφορία και αχαριστία.

    Και τώρα, η αλλαγή δεν έγινε εξαιτίας των δικών μας κατορθωμάτων ή επειδή αλλάξαμε στάση και συμπεριφορά, αλλά λόγω της απροσμέτρητης αγάπης και του ενδιαφέροντος του Θεού… Τώρα στην Ανάληψη, εμείς που δεν ήμασταν άξιοι να κατοικούμε στον παράδεισο, εμείς που στο τέλος καταντήσαμε να μην αξίζουμε να ζούμε εδώ στη γη, με αποτέλεσμα να γίνει ο κατακλυσμός και να χαθεί όλο το ανθρώπινο γένος εκτός της οικογένειας του Νώε, εμείς τώρα οι ανάξιοι ανεβαίνουμε στον ουρανό, (Ιω. Χρυσοστόμου, Εις την Ανάληψιν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, Λόγος β΄, PG 52)

    https://www.orthodoxianewsagency.gr/gnomes/to-gegonos-tis-analipseos-tou-kyriou-einai-to-orato-simeio-tis-symfiliosis-theou-kai-anthropou/
    “Το γεγονός της Αναλήψεως του Κυρίου είναι το ορατό σημείο της συμφιλίωσης Θεού και ανθρώπου”

    ΑπάντησηΔιαγραφή