Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2019

ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ! ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΜΟΝΑΔΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ...ΝΕΚΡΩΝ!


ΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΣΤΟ ΑΟΥΣΒΙΤΣ, ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΦΡΩΤΗΡΙΟ! 





Στις 30 Σεπτεμβρίου ξεκίνησε τη λειτουργία του στην Ελλάδα το πρώτο αποτεφρωτήριο της χώρας. Το πρώτο ελληνικό, ιδιωτικό αποτεφρωτηριο βρίσκεται περίπου 74χλμ μακριά από την Αθήνα, στη Ριτσώνα και ξεκινά 13 χρόνια μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου με τον οποίο επετράπη η λειτουργία αποτεφρωτηρίου στην Ελλάδα. 

 Έως τώρα οι συγγενείς των νεκρών που είχαν εκφράσει την επιθυμία να αποτεφρωθούν σαν σκουπίδια ή σαν τους κατάδικους του Άουσβιτς, κατέφευγαν σε κρεματόριο της  Βουλγαρίας. 

Η τροπολογία της προηγούμενης ψευτοαριστερής νεοταξικής κυβέρνησης με την οποία το αποτεφρωτήριο μπορούσε να λειτουργήσει και έξω από τα σύνορα ενός νεκροταφείου, άνοιξε το δρόμο για την υλοποίηση του "ονείρου" να αποτεφρώνονται οι νεκροί.

 Έτσι η «Crem Services SA» («Crem» όπως λέμε κρεματόριο) έλαβε το καλοκαίρι του 2018 τις κρίσιμες αδειοδοτήσεις και ένα χρόνο μετά έγιναν κιόλας οι πρώτες αποτεφρώσεις.

«Η λειτουργία του αποτελεί ιστορικό γεγονός. Η αλλαγή των ταφικών εθίμων είναι από τις πιο δύσκολες και πιο αργά μεταβαλλόμενες συνήθειες σε μια κοινωνία. 

Η χώρα μας δυστυχώς για διάφορους λόγους είναι η τελευταία στην Ευρωπαϊκή Ένωση που αποκτά αποτεφρωτηριο. Αυτό που βλέπετε σήμερα εδώ είναι το αποτέλεσμα μια προσπάθειας που άρχισε το 1996 από την «Ελληνική Κοινωνία Αποτέφρωσης» η οποία πέτυχε μέσα σε 23 χρόνια με υπομονή και επιμονή την ολοκλήρωση του νομοθετικού έργου για να γίνει δυνατή η κατασκευή του», δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ελληνικής Κοινωνίας Αποτέφρωσης, Αντώνης Αλακιώτης.



Η «αλλαγή των ταφικών εθίμων»! Δηλαδή το να πείσεις κάποιους από το να θάπτονται σαν άνθρωποι, να αποτεφρώνονται σαν σκουπίδια, ήταν το φοβερό επίτευγμα της «Ελληνικής Κοινωνίας Αποτέφρωσης» μετά από 23 χρόνια «πάλης και αγώνα» με υπομονή και επιμονή!!! 

Δεν υπάρχει πάντως ραγδαία αύξηση του αριθμού των ατόμων που ζητούν αποτεφρώσεις. Μιλάμε για περίπου 500 αποτεφρώσεις τον χρόνο στους 100.000-105.000 θανάτους, δηλαδή ποσοστό 0,5%


Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Καθοριστικός παράγοντας στην αποτροπή δημιουργίας αποτεφρωτηρίου στη χώρα ήταν η σθεναρή αντίσταση που πρόβαλλε διαχρονικά η Εκκλησία .

Το 2014 με απόφαση της Ιεράς Συνόδου εστάλη εγκύκλιος στις Μητροπόλεις, η οποία απαγόρευε την τέλεση της νεκρώσιμης ακολουθίας και του μνημόσυνου σε όσους επέλεγαν την καύση. 

Η εγκύκλιος ανέφερε ακόμα πως «η Εκκλησία δεν δέχεται για τα μέλη της την αποτέφρωση του σώματος» και τόνιζε ότι «η αποτέφρωση του σώματος δεν είναι σύμφωνη προς την πράξη και παράδοση της Εκκλησίας για θεολογικούς, κανονικούς και ανθρωπολογικούς λόγους».

Ακόμη, η Ιερά Σύνοδος ξεκαθάρισε ότι για να αποφευχθεί οποιαδήποτε θεολογική, κανονική, ανθρωπολογική εκτροπή «απαραίτητος είναι ο σεβασμός των θρησκευτικών πεποιθήσεων και η διακρίβωση της οικείας βουλήσεως του κεκοιμημένου και όχι η βούληση ή η δήλωση των οικείων του»

Το 2016 η Ιερά Σύνοδος πήρε εκ νέου θέση, τονίζοντας σε ανακοίνωση που εξέδωσε ότι δεν είναι «αξιοπρεπές για τον νεκρό να καεί σε κλίβανο» και ότι θεωρεί «το ανθρώπινο σώμα ως ναό του Αγίου Πνεύματος, στοιχείο της υποστάσεως του ανθρώπου, που έχει πλασθεί κατ' εικόνα και ομοίωση του Θεού και για τον λόγο αυτό η ορθόδοξη χριστιανική παράδοση αντιμετωπίζει το νεκρό σώμα «όχι ως "στερεό απόβλητο", όπως οι απολογητές της αποτέφρωσης, αλλά το περιβάλλει με σεβασμό και τιμή ως έκφραση αγάπης προς το κεκοιμημένο μέλος της».

Υπενθυμίζεται, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, ότι κατά τη σύγχρονη διαδικασία τής κατ' ευφημισμόν «αποτεφρώσεως» μετά την καύση της σορού σε κλίβανο, ο ανθρώπινος σκελετός ρίχνεται σε ηλεκτρικό σπαστήρα (μίξερ, cremulator), θρυμματίζεται και μετατρέπεται σε σκόνη. 

Η Ιερά Σύνοδος αρνείται ότι είναι αξιοπρεπές για τον νεκρό να καεί σε κλίβανο και να θρυμματισθεί σε μίξερ και δεν διακρίνει ιδιαίτερες διαφορές «της σύγχρονης "αποτέφρωσης νεκρών" και της διαδικασίας ανακύκλωσης απορριμμάτων».


Για φανταστείτε να επέτρεπε Ορθόδοξη Εκκλησία την αποτέφρωση! Ορθόδοξη τέφρα; Δεν θα ήταν οξύμωρο;

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος πάντως, ως προς το θέμα της καύσης των νεκρών είχε προσφάτως υπογραμμίσει μεταξύ άλλων: «Η Εκκλησία έχει έναν τρόπο ζωής και δε μπορεί ο καθένας, όποτε θέλει να έρχεται να προσθέτει αυτά που επιθυμεί. 

Ο βασικός κανόνας της Ορθοδοξίας είναι ότι ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να διαλέξει αυτό που θέλει. Αλλά, αναλαμβάνει και την ευθύνη για αυτό που κάνει. Εάν ένας άνθρωπος ζητήσει γραπτώς να αποτεφρωθεί, είναι δική του η επιλογή, αλλά είναι δική του και η ευθύνη. Δε μπορεί, όμως, αυτός ο άνθρωπος να ζητήσει να είναι και λίγο ορθόδοξος. Να θέλει να ψαλεί και νεκρώσιμος ακολουθία».

4919237

Αλλά επειδή οι αποτεφρωσιομανείς χρησιμοποιούν ως επιχείρημα ότι δήθεν η κάυση των νεκρών ήταν έθος στην αρχαία Ελλάδα (εξ ού και η σύγχρονη τεφροδόχος της φωτογραφίας), ας δούμε το σχετικό θέμα:


ΑΛΛΟ ΚΑΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟΤΕΦΡΩΣΗ!


«H ταφή και η καύση των νεκρών στην αρχαιότητα» της Αντιγόνης Καρύτσα



Στην Αρχαία Ελλάδα η ταφή των νεκρών από τους οικείους τους ήταν θρησκευτικό καθήκον και προβλεπόταν από τον νόμο. Η ψυχή του νεκρού έβρισκε ανάπαυση στον Άδη μόνο όταν οι ζωντανοί έθαβαν το σώμα του. 


Στον κυκλαδικό πολιτισμό ως το 1200-1100 π.Χ. οι Έλληνες εφάρμοζαν τον ενταφιασμό ως αποκλειστική πρακτική κήδευσης.

Στη συνέχεια εφαρμόζουν την καύση των νεκρών, επηρεασμένοι ίσως από την Ανατολή, κατ εξαίρεσιν όμως, όταν ο νεκρός είναι μακριά από την πατρίδα, συνήθως όταν σκοτώνεται σε εκστρατεία.

Αλλά και τότε δεν πρόκειται για αποτέφρωση, η καύση φτάνει μέχρι τα οστά και κατόπιν σβήνεται και τα οστά φυλάσσονται.
Ο Όμηρος στην Οδύσσεια, στην ραψωδία Ω, αναφέρεται στην καύση του νεκρού Αχιλλέα μετά το θάνατό του από τον Πάρη: «Γύρω από το νεκρό σφάζανε παχιά αρνιά και τραχήλατα βόδια και στη φωτιά ρίχνανε άρματα.
 

Όταν πλέον κάηκε το σώμα του, πήρανε τα οστά και τα βάλανε μέσα σε λάδι και κρασί. Έπειτα η Θέτις, έφερε ένα χρυσό αμφορέα, φτιαγμένο από τον Ήφαιστο και εκεί τοποθέτησαν τα οστά του Αχιλλέα.»


Οι Τρώες ως ανατολίτες εφάρμοζαν την καύση και εντός της πατρίδος τους αλλά και πάλι μέχρι των οστών:
Ο Όμηρος και πάλι, στην Ιλιάδα στη ραψωδία Ω, περιγράφει την καύση του Έκτορα:

«Για εννιά μέρες συγκέντρωναν ξύλα και τη δέκατη ανάψανε την πυρά και αφού κάηκε το σώμα έριξαν κρασί για να σβήσουν τη φωτιά. Στη συνέχεια έβαλαν τα οστά πάνω σε πορφυρά σεντόνια μέσα σε μια χρυσή λάρνακα την οποία τοποθέτησαν σε τάφο».

Με την εμφάνιση του Χριστιανισμού άρχισε να υποχωρεί η καύση των νεκρών και επικράτησε ξανά το έθιμο της ταφής και η Ορθόδοξη πεποίθηση ότι η ψυχή περιμένει ως την Δευτέρα 

Παρουσία όπου θα παραλάβει το σώμα της αφθαρσίας. Βέβαια ακόμη και σήμερα διατηρούνται αναλλοίωτα πολλά στοιχεία από την τελετουργία της ταφής στην αρχαιότητα.


Η αποτέφρωση λοιπόν κατ εξοχήν αντίκειται στα χρηστά έθιμα, ακόμη και της αρχαίας Ελλάδας, πόσο μάλλον της σημερινής Ορθόδοξης Ελλάδας.

Είναι λοιπόν όνειδος να θέλουν κάποιοι να επιβάλλουν στην Εκκλησία να ψάλλει τους υποψήφιους προς αποτέφρωση.

Μήπως να αλλάξουμε και την υμνογραφία της εκκλησίας και εκεί που λέει «...ότι χούς εί και εις χούν απελεύσει» να λέει ο ιερεύς: «...ότι χούς εί και εις πύρ απελεύσει»;

ή το πολύ γνωστό

«Δεύτε τελευταίον ασπασμόν, δώμεν αδελφοί τω θανόντι, ευχαριστούντες Θεώ, ούτος γὰρ εξέλιπε της συγγενείας αυτού και προς τάφον επείγεται...»

να γίνει:

«Δεύτε τελευταίον ασπασμόν, δώμεν αδελφοί τω θανόντι, ευχαριστούντες Θεώ, ούτος γὰρ εξέλιπε της συγγενείας αυτού και προς κλίβανον επείγεται...»;

Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να αποφασίσει τι θα κάνει με το νεκρό σώμα του, αλλά όπως είπε και ο Αρχιεπίσκοπος δε μπορεί, να θέλει να είναι και "ολίγον ορθόδοξος" ώστε να ζητάει να του ψαλεί και νεκρώσιμος ακολουθία...

Είναι φοβερό αυτό που μπορεί να πετύχει η προπαγάνδα της νέας εποχής να διαλέγουν δηλαδή κάποιοι, έστω και το 0,5%, να αποτεφρωθούν σαν σκουπίδια ή σαν κατάδικοι του Άουσβιτς, γιατί ως τέτοιους μας βλέπει η σιωνιστική ελίτ των τοκογλύφων που θέλει να διοικεί τον κόσμο. 

Αυτοί αποτέφρωναν τους νεκρούς στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως, αυτοί θέλουν να μας πείσουν να αποτεφρωθούμε στα σύγχρονα κρεματόρια...


apotefrotirio-ritsona-ena

Αποτέλεσμα εικόνας για φουρνοι αουσβιτς

Σε τι άλλωστε διαφέρει ένα σημερινό κρεματόριο από τους φρικτούς φούρνους του Άουσβιτς;

Τα συμπεράσματα δικά σας... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου