ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”
ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ! ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!
ΚΕΙΜΕΝΟ 2ο
Κοινοποιεί ο Γεωκών
Αυτή που μας ήρθε ως “σωτήρας” ,να μας γλυτώσει απ’ όλα τα δεινά…εκείνη που, ήρθε για να μας βροντοφωνάξει με πάθος πως η “Κύπρος κείται μακράν”…
Ναι, εκείνη…που την όρκισαν, αυτοί που υποτίθεται πως ήρθε να ανατρέψει… που κράτησε στη θέση τους εκείνους που πρόδωσαν την Ελλάδα και τους όρκους τους, εκείνο το πρωϊνό της 20ης Ιουλίου…
Είναι η “δημοκρατία” ηλίθιε… που θέλει να τη φωνάζεις μεταπολίτευση για να σου θυμίζει την αλλαγή πολιτεύματος που δεν έκανε εκείνη όμως…αλλά την επανέλαβε…
Η “δημοκρατία” που δεν αναγνωρίζει τους νεκρούς ήρωές του Έθνους…Η “δημοκρατία”... που εξαφάνισε την Ελληνική ύπαιθρο, τους αγρότες, τους κτηνοτρόφους…που μας έκανε ένα φρεσκοβαμμένο μπ... δέλο της Ν.Ευρωπης…αυτή…που ονομαστηκε μεταπολιτευση, σε ένα πολίτευμα που δεν άλλαξε ποτέ από το 1827 και μετά…
Αυτή που έπεισε τον Έλληνα πως δεν πρέπει να γεννάει πια….πως είναι προτιμότερο να βλέπει τουρκικά σήριαλ στη τηλεόραση…Αυτή, η πουλημένη σε ξένα αφεντικά…που δεν έχει ξεπουλάει τα πάντα για να σωθεί…
Εκείνη, που φοράει κάρτα χρέους σε κάθε νεογέννητο παιδί μας…Εκείνη που ξέχασε ιστορία, γλώσσα, τιμή και περηφάνεια…Η “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ”…
Αυτή ρε ηλίθιε…αυτή που σε κάνει να πηδάς σαν δειλός από τις ταράτσες…που σε κάνει να ξαγρυπνάς και να κλαις όταν σκέπτεσαι ότι αύριο δε θα έχεις να δώσεις γάλα στο παιδί σου…αυτή, που σε βόλεψε σε μια θεσούλα κι εσύ έγλυφες τα κάτουρά της και τώρα που σε έστυψε σε πετά…
Αυτή ρε ηλίθιε…η “δημοκρατία” που έκανε τη γειτονιά που έπαιζες παιδί, γκέτο δολοφόνων…
Εκείνη…. που χρόνια τώρα προσπαθεί να σε πείσει πως είναι πάνω από Έθνος, από Πατρίδα, από Τιμή, από Ιστορία… που θέλει να κάνει τα παιδιά σου απλούς αριθμούς στην πλάτη δούλων…
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η “ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ” ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ!!! ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!
Λακεδαιμονας
Σημείωση : Σε όλα ανεξαιρέτως τα αρχαία ελληνικά πολιτεύματα, είτε ονομάζονται «δημοκρατικά», είτε «μοναρχικά», είτε «αριστοκρατικά», κυρίαρχος είναι ο Δήμος.
Ο «δήμος» στην Αρχαία Ελλάδα δεν είχε καμμία σχέση με τον σύγχρονο ισοπεδωτικό ορισμό της «κοινωνίας των πολιτών», «ανεξαρτήτως φυλής, εθνικότητας, θρησκείας» κ.ο.κ. Απεναντίας είχε περιεχόμενο σαφέστατα Εθνικό και Φυλετικό.
Ο Δήμος είναι οργανική κοινότης σε βιολογική βάση (κοινή καταγωγή). Σ’ αυτόν ανήκουν τα δικαιώματα, τα οποία δεν είναι αναφαίρετα, αλλά ανακλητά.
Είναι γνωστό λ.χ., ότι στην δημοκρατική Αθήνα των δεκαετιών προ του Πελ/κού πολέμου, για να λάβει κάποιος την ιδιότητα του πολίτου, έπρεπε να έχει και τους δύο γονείς του Αθηναίους ελευθέρους.
Συνεπώς, η ιδιότης και η λειτουργία του πολίτου απορρέουν απ’ την γέννησή του και όχι φυσικά από την πολιτογράφησή του (ή την παροχή σ’ αυτόν… πράσινης κάρτας!).
Ο πολίτης γεννιέται –δεν γίνεται. Για παράδειγμα, ο Λυσίας, παρά την προσφορά της οικογένειάς του στην πόλη των Αθηνών, τις σχέσεις της με τον Περικλή και την δική του φήμη, δεν έγινε ποτέ πολίτης.
Eνώ η σύγχρονη κοινότης είναι απλώς νομική («πίστη στο… Σύνταγμα») και ο κάθε αλλόφυλος μπορεί να εισχωρήσει σ’ αυτήν, υπογράφοντας απλώς κάποιες… αιτήσεις, η κοινότης στην Πολιτεία των Ελλήνων ήταν φυσική, θεμελιωμένη στο στοιχείο του «ομαίμου» -απαραίτητο στοιχείο για την σφυρηλάτηση συνοχής και ομοψυχίας μεταξύ των μελών μιας κοινωνίας…
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΛΛΗΝΑ;…
Κατά την Ελληνική Κοσμοθεώρηση, θεμελιώδης αρχή κάθε Πολιτείας (και της δημοκρατικής), δεν είναι η ισότης, αλλά η δυνατότητα συμμετοχής.
Ως προς τούτο, η Πολιτεία για τους Έλληνες ήταν και όφειλε να είναι εκλεκτική. Στην αθηναϊκή δημοκρατία, επί παραδείγματι, πολίτες μπορούσαν να είναι μόνον οι «επίλεκτοι».
Κι αυτοί ήσαν οι «αυτόχθονες», άρρενες, ελεύθεροι, υγιείς, ενήλικοι, μη απωλέσαντες την ιδιότητα του πολίτου ως αντικοινωνικοί, «ομοφυλόφιλοι», λιποτάκτες ή/και φυγόστρατοι,
ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΛΛΗΝΑ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου