Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑΤΗΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΥΣ


ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ, ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΛΙΓΟΙ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

 Γράψε και μην καθυστερείς, 
γιατί ο καιρός επείγει, 
θα γίνει αναταραχή, 
θα μείνουν μόνον λίγοι. 

Το αίμα σας θε να χυθεί, 
η γη θα κοκκινίσει, 
ο διάβολος το κόσκινο 
γερά θε να κουνήσει 
και αλλοίμονό σας δύστυχοι
 θε να σας κοσκινίσει.

 ΤΡΙΑΣ ΑΓΙΑ ομιλώ 
και δίδω αυτήν την ρήση 
και όποιος έχει ώτα ανοιχτά, 
τα λόγια ας ακούσει. 

Τριάς Αγία ομιλώ 
και σας προετοιμάζω, 
θέλω να είστε έτοιμοι, 
Εγώ δεν σας τρομάζω. 

Μαζεύτηκαν στην Χώρα σας 
κακούργοι, δολοφόνοι, 
τους φέρανε εναντίον σας, 
δεν ήρθαν αυτοί μόνοι.

 Πανούργα είναι τα σχέδια 
που έχουν σχεδιάσει, 
την δύστυχη Ελλάδα Μου
 να σβήσουν απ’ τον χάρτη. 

Δεν το αντέχουν, δεν μπορούν, 
αυτή τα πλούτη νάχει. 
Γι’ αυτό συναγωνίζονται 
οι γύπες οι φριχτοί, 
ποιος την μερίδα του λέοντος
, από την γη σας θα σφετεριστή. 

Για τούτο σας ναρκώνουνε, 
για τούτο σας κοιμίζουν, 
τα νύχια τους να χώσουνε, 
εσάς για να ξεσχίσουν.

Σας τόπα πως του έδωσα, 
άδεια του κακού, 
ελεύθερο τον άφησα, 
μια γεύση για να πάρετε 
από την κακία αυτού,
 αφού μ’ αυτόν στην κόλαση, 
θα βρίσκεστε ομού. 

Αφού Με αρνηθήκατε 
Εμένα τον Θεό σας, 
που ανέβηκα εις τον Σταυρό,
 για το χατίρι το δικό σας, 
θα πάρετε την πληρωμή, 
εσείς των πράξεών σας. 

Δεν τό θελα παιδάκια Μου 
ετούτο για να γίνει, 
δεν ήθελα το αίμα σας, 
τα έργα σας να πλύνει. 

Ήθελα στην μετάνοια, 
για να σας οδηγήσω, 
ήθελα την συγχώρεση, 
Εγώ να σας χαρίσω. 

Γι’ αυτό σας έστελνα γραπτά, 
με Ουράνια λόγια Θεία, 
όμως δεν τα δέχθηκε, 
η πωρωμένη σας καρδία. 

Τα λέγατε ανθρωπινά 
εσείς παραληρήματα,
 ποτέ σας δεν δεχθήκατε,
 πως ήταν ΘΕΙΑ ΡΗΜΑΤΑ. 

Τις προειδοποιήσεις Μου 
εσείς δεν τις δεχθήκατε, 
και τώρα δείτε τέκνα Μου, 
εσείς που καταντήσατε. 

ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ γίνατε 
στην Χώρα την δική σας,
 το δίκιο σας το χάσατε, 
το πήραν οι εχθροί σας. 

Ο φόβος πλέον έγινε 
μόνιμος στην ζωή σας, 
ασφάλεια δεν νοιώθετε, 
ούτε και στην οικία την δική σας.

 Σας έπλασα ελεύθερους 
και γίνατε όλοι δούλοι, 
η αμαρτία έφθασε 
μέχρι και το μεδούλι. 

Σας σκλάβωσε εις την ψυχή, 
αλλά και στο κορμί σας, 
έρμαια σας κατάντησαν 
οι δολεροί εχθροί σας. 

 Στην αμαρτία δώσατε 
δύστυχοι το κορμί σας, 
και διαφεντεύει ο διάβολος, 
την δύστυχη ψυχή σας. 

Δώσατε δικαιώματα 
πολλά εις τον εχθρό 
και θα σας καταστρέψει 
τον τόπο σας αυτό. 

Τα πάνω θά ρθουν κάτω,
 σας τόχω ξαναπεί,
 τώρα όμως θα ζήσετε 
την αλήθειά Μου αυτή, 
που την αμφισβητούσατε
 έως την ώρα αυτή.

Ο κόμπος επλησίασε
 παιδιά Μου εις το χτένι, 
αλλοίμονό σας δύστυχα, 
πλέον καιρός δεν μένει. 

Αφού τον σπαταλήσατε 
εσείς στην αμαρτία, 
αφού εξεπεράσατε 
τα άγρια θηρία, 

μολύνοντας την σάρκα σας 
με κάθε ασελγεία,
 τώρα εσείς θα ζήσετε 
μία πανωλεθρία. 

Θα γίνει ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
 εις βάρος ιδικό σας, 
το βεβαιώνω τέκνα Μου , 
ο Μέγας ο Θεός σας, 
του σύμπαντος Δημιουργός, 
ο Πλάστης ο δικός σας.

 Θα καθαρίσει όλη η γη, 
θα λείψει η αμαρτία,
 θα βόσκει  πλέον το αρνί,
 μαζί με τα θηρία.
 
Σας είπα ότι έδωσα 
άδεια στον κακό, 
για λίγο όμως τέκνα Μου, 
μέχρι ν’ απαλλάξει όλη την γη,
 από κάθε δικό του οπαδό. 

Η άδειά Μου τέκνα Μου, 
αυτόν είχε σκοπό, 
η ήρα να χωρίσει
 πλέον απ’ το σιτάρι, 
καθείς κατά τα έργα του 
την θέση του να πάρει.

 Κάθε σαπρό και άχρηστο, 
αέρας να το πάρει 
και το καλό ν’ ασφαλιστή 
εις το δικό Μου αμπάρι.

Γι’ αυτό παιδιά Μου εκλεκτά, 
λίγα μα διαλεγμένα, 
να ζείτε ήρεμα εσείς
 αφού είστε με Μένα, 

θα είστε πάντα τέκνα Μου 
εσείς ασφαλισμένα, 
μαζί με Μένα τον Χριστό 
και την Παναγιά Παρθένα. 

Ωσάν την κόρη οφθαλμού,
 εσείς θα φυλαχθείτε 
και τα πικρά που έρχονται 
εσείς δεν θα γευθείτε. 

Γιατί γευθήκατε εσείς 
πικρότατο ποτήρι, 
αντέχοντας τους εμπαιγμούς,
 τις ειρωνείες και την ύβρη .

 Κι ας πλημμυρίσει όλη η γη, 
εσείς δεν θα βραχείτε, 
καμίνι όλη να γενεί, 
εσείς δεν θα καείτε, 
αλώβητοι θα μείνετε, 
γιατί δικοί Μου είστε. 

Πιστέψετε τα λόγια Μου, 
μιλάω ο Θεός 
και κάθε ένας λόγος είναι αληθινός 
κι ας γράφει χέρι αμαρτωλό, 
που Εγώ δανείζομαι αυτό,
 
όχι γιατί δεν δύναμαι 
Εγώ διαφορετικώς, 
αλλά να συμμετέχετε 
θέλω εις το σωτήριο έργο αυτό, 
το θέλημά Μου να γενεί
 σε όλους σας γνωστό.

 Να είστε αναπολόγητοι 
της Κρίσεως την ώρα, 
το «δεν είδα», και «δεν άκουσα», 
δεν θα περνάει τώρα. 

Γι’ αυτό και καταδέχομαι 
ο Ίδιος να μιλήσω, 
και επί παντός επιστητού 
να σας κατατοπίσω 
και για ό,τι μέλλει να γενεί
 να σας ειδοποιήσω.

Είπα και ελάλησα
 ο Άγιος Θεός, 
Θεός ο Τρισυπόστατος,
 Μόνος Αληθινός. 

Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα.

+++


2 σχόλια:

  1. ΑΜΉΝ. ΧΙΛΙΕΣ ΔΟΞΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΊΑ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΑΡΧΉ.
    ΧΡΙΣΤΈ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΣ
    ΆΓΙΟΙ ΒΆΛΤΕ ΜΑΣ ΚΆΤΩ ΑΠΌ ΤΗ ΣΚΕΠΉ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμήν,έφτασε ο καιρός!Δόξα το Θεό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή