Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

Η ΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ

ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΑΓΙΔΕΥΟΥΝ


    ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++   


ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ, 

Ο ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΕΝ ΕΜΕ, ΚΑΝ ΑΠΟΘΑΝΗ ΖΗΣΕΤΑΙ.  

Σας το ‘χω Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΣ αυτό ειπεί από την παλαιάν εποχή.

Μα τι κρίμα δυστυχώς, εσείς ωσάν άφρονες 
ακολουθείτε τον πατέρα του ψεύδους,
 τον εχθρό, του παραδίδεστε οικειοθελώς. 

 

Σας δίδει τώρα εδώ λίγη πρόσκαιρη ηδονή
 και σας στερεί ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ,
 την ευτυχία, τη μακαριότητα που δεν έχει τέλος
 αυτή μα επεκτείνεται σε αιώνια χαρά,
ανεκλάλητα αγαθά, άκτιστα, αΐδια, θαυμαστά!

  Είσαι άφρων άνθρωπε της γης
αν τον εχθρό της ψυχής σου τώρα ακολουθείς,
αν τώρα πιστεύεις στα ψέματα του,
αν ασυστόλως αμαρτάνεις
και σε επίπεδο ζωώδες φτάνεις. 

Είσαι αξιολύπητος, κουρελής,
σκλάβος της αμαρτίας,
χωρίς ΙΕΡΑ ΠΛΕΥΡΑ,
ΧΩΡΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΥΨΗΛΑ ΙΔΑΝΙΚΑ. 

Τώρα γελάς, ίσως ειρωνικά, εσύ άπιστη καρδιά
που διαβάζεις ετούτα τα ΑΓΙΑ ΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ,
που, ναι, τα γράφει χείρα ανθρώπινη,
μα όμως αυτή ΑΠΛΑ για εσένα χρησιμοποιείται.

  ΕΓΩ συντάσσω και ορθοτομώ
ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΓΡΑΠΤΟ,
γιατί ΘΕΛΩ εσένα άνθρωπε να σώσω,
την ουράνια μου διδαχή να σου δώσω. 

 Μη, λοιπόν, κρίνεις τη βουλή μου,
μόνο πίστεψε στα ρήματα μου, παιδί μου. 
ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ, τα πάντα μπορώ,
το δηλητήριο το κάνω νερό

 στα πιστά παιδιά μου, πίστεψε το καρδιά μου. 

Στο νέο χρόνο που μπήκε σε τροχιά, ζήτησε με. 
Έλα ψυχή στον δημιουργό σου κοντά. 
Εγώ ανασταίνω νεκρούς,
Εγώ σηκώνω παραλυτικούς,
δίδω φως σε τυφλούς,
αναγεννήσεις ποιώ αρκεί να ακούσω ένα ΜΕΤΑΝΟΩ. 

 Εγώ έσωσα έναν ληστή,
 συγχώρεσα την πόρνη τη γυνή,
 τον τελώνη τον Ζακχαίο την τότε εποχή. 
Εγώ δεν ψεύδομαι ποτέ,
μόνο σε εσέ χορηγώ δωρεές. 

 Αξιολόγησε ψυχή τον χρόνο σου εν τη γη. 
Ιδού εμπρός σου άλλη μία χρονική. 
Σου δίδεται χρονική ευκαιρία
προς κάθαρση, προς μετάνοια. 

Εγώ σε αγαπώ όσο κανείς,
Εγώ σε αναμένω έως την τελευταία σου αναπνοή,
 Εγώ γίνομαι ο ουράνιος ιατρός σου.
  ΕΓΩ ΝΑΙ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ ΣΟΥ,
Η ΑΠΑΓΟΥΣΑ ΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗΝ,
ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ. 


 Ό,τι σου λέγω είναι η υψίστη αλήθεια.
 Υπογράφει αυτήν  Η ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ. 
 ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. 

Έλα παιδί μου να σε λυτρώσω,
από τα άνομα σατανικά θηρία,
 θέλω, ζητώ κι εσέ να σώσω.
Τη χαρά, τη γαλήνη,
την εσωτερική ειρήνη να σου δωρίσω.
Εγώ τις αμαρτίες σου θα ΣΒΗΣΩ. 
ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΩΣ ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΑΤΗΡ ΣΟΥ
 ΣΕ ΑΓΑΠΩ, ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ όπως τον τότε Άσωτο Υιό.


ΑΜΗΝ   

+++ 


 

18 σχόλια:

  1. Κυριε, γενηθητω το θελημα Σου.Αμην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +Κώστας:
    Δωσ μου Κύριε μετάνοια και κλάμα δημιουργικό
    Αφού δεν έχω πρόοδο, αφού δεν αλλάζει κάτι, τα τελευταία 16 χρόνια, δωσ μου τουλαχιστον μετάνοια , δάκρυα
    Για τις αμαρτίες μου, και τα λάθη μου
    ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναστήτω ο Θεός και διασκορπισθήτωσαν οι εχθροί αυτού και φυγέτωσαν από προσώπου αυτού οι μισούντες αυτόν (Ψαλμός 67:2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΌΞΑ ΤΟΝ ΚΎΡΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΆΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ.
    ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΕΛΈΗΣΟΝ ΜΑΣ
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η σελήνη, η οποία μεγαλώνει και πάλι μικραίνει, είναι τύπος του ανθρώπου, ο οποίος άλλοτε πράττει καλά κι άλλοτε αμαρτάνει, και κατόπιν με τη μετάνοια επανέρχεται στην ενάρετη ζωή. Λοιπόν δε χάθηκε ο νους όποιου αμάρτησε, καθώς νομίζουν μερικοί, όπως της σελήνης το σώμα δεν λιγόστεψε, αλλά μόνο το φώς της. Αποκτά λοιπόν πάλι ο άνθρωπος τη λαμπρότητά του με τη μετάνοια, όπως η σελήνη μετά το λιγόστεμά της ξαναντύνεται πάλι το φώς. Γιατί λέει η Γραφή:

    «Εκείνος πού πιστεύει στο Χριστό, κι αν πεθάνει, θα ζήσει» «και θα γνωρίσει ότι Εγώ ο Κύριος μίλησα και θα το κάνω».

    Άγιος Ιωάννης ο Καρπάθιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. που καταντησαμε, ΖΗΤΑΕΙ να τον αΦΗΣΟΥΜΕ να μας ΣΩΣΕΙ, απιστευτο, ενας θεος, τον ανθρωπο?!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε συγχαίρω για το σχόλιο! Πράγματι η ταπείνωση του Κυρίου μας είναι απίστευτη! Αυτό να βλέπουν όσοι θέλουν να επιβάλλουν υποχρεωτικά τα αμφιβόλου ωφέλειας εμβόλια. Ακόμη και για την Σωτηρία μας ζητάει την άδεια!
      Μέγας ει Κύριε και θαυμαστά τα έργα Σου!

      Διαγραφή
    2. Στήν πραγματικότητα, ἡ χριστιανική θρησκεία μεταβάλλει τόν ἄνθρωπο καί τόν θεραπεύει. Ἡ κυριότερη, ὅμως, προϋπόθεση, γιά νά ἀντιληφθεῖ καί νά διακρίνει ὁ ἄνθρωπος τήν ἀλήθεια, εἶναι ἡ ταπείνωση. Ὁ ἐγωισμός σκοτίζει τό νοῦ τοῦ ἀνθρώπου, τόν μπερδεύει, τόν ὁδηγεῖ στήν πλάνη, στήν αἵρεση. Εἶναι σπουδαῖο νά κατανοήσει ὁ ἄνθρωπος τήν ἀλήθεια. Στίς αἱρέσεις πᾶνε ὅλοι οἱ μπερδεμένοι. Μπερδεμένα παιδιά μπερδεμένων γονέων.

      Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης ο διορατικός και θαυματουργός

      Διαγραφή
  7. Δόξα Τω Θεώ, Πάντων ένεκεν.
    Κύριε, σ' έχουμε μεγάλη ανάγκη. Περισσότερο και από την αναπνόη μας. Είμαστε τυφλωμένοι από τον εγωισμό μας και φυσικά αυτός θα μας καταστρέψει. Έχουμε φτάσει πλέον σ' έσχατο σημείο ένδειας και σκοτισμού της ψυχής. Τί περιμένουμε πλέον; Μόνο το Έλεος σου και την φιλανθρωπία σου. Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΥΙΈ ΘΕΟΎ ΕΛΈΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΌ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόση απέραντη είναι η αγάπη του ΧΡΙΣΤΟΎ μας.
    Ποσο νοιάζεται για τη σωτηρία μας.
    ΔΌΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΏΝ ΠΆΝΤΟΤΕ.
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΉ ΚΑΤΆΦΥΓΗ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. «Όταν αγωνίζεται με ελπίδα ο άνθρωπος, έρχεται η θεία παρηγοριά και νιώθει έντονα η ψυχή τα χάδια της αγάπης του Θεού».

    «‘Οσο περισσότερο ζει κανείς την κοσμική ζωή, τόσο περισσότερο άγχος κερδίζει. Μόνο κοντά στο Χριστό κανείς ξεκουράζεται γιατί ο άνθρωπος είναι πλασμένος για το Θεό».

    ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. EAN ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΕ ΓΑMΗΣΩ.MΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΠΟY ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΓΑMΗΣΩ.ΘΑ ΚΑΤΗΦΟΡΗΣΩ Κ ΑΛΛΟΙMΟΝΟ ΣΟY ΠΑΛΙΑΡΧΙΔΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΘΑ ΦΕΡΩ Κ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ MΟY ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟY ΑΡΕΣΕΙ...ΚΑΘΟΛΟY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε Ρωμανέ, άρχισε πάλι να βρωμάει..

    Μια τόσο ωραία γραφή,κρίμα είναι να τη λερώνουν κάτι υποκείμενα...
    Βάλε προέγκριση σχολιων σε παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΛΙMΠΕΡΙΕ ΑΝΤΕ ΓΑMΗΣΟY ΕΣY Κ Η ΠΑΡΕΑ ΣΟY...ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΚΡYΒΕΤΑΙ ΕΝΑ ΞΕΡΑΣMΕΝΟ ΣΚΑΤΟ ΠΟY ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΟYΡΑΝΟ ΓΙ'ΑYΤΟ Κ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΑYΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ .ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ...ΕΚΤΟΣ MΟΝΟ ΑΠΟ MΑΛΑΚΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ Κ ΤΟYΣ ΟMΟΙΟYΣ ΣΟY.ΠΑΝYΒΛΑΞ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΛΙMΠΕΡΙΕ ΠΑΡΕ ΚΑMΙΑ ΠΙΠΑ...(ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΔΗ ΚΑΠΝΙΣΤΟY ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟY.ΠΑΡΕ Κ MΙΑ ΣΤΟΝ ΕMΠΝΕYΣΤΗ ΤΟY ΚΕΙMΕΝΟY...)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή