Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΘΙΝΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ


Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ  «ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ» ΘΑ ΣΙΓΗΣΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ… 
 





Προς όλους τους αναγνώστες των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ και της προσωπικής μου σελίδας στο f.b.

Αγαπητοί φίλοι, αναγνώστες και αναγνώστριες,

Καιρό τώρα το παλεύω, προσπαθώντας να μην καταφύγω στην έσχατη λύση, που θα βάρυνε την αξιοπρεπειά μου απέναντί σας…

Πορευόμαστε μαζί, για περισσότερα από επτά χρόνια…

Οι ζωές όλων μας σχεδόν, ανατράπηκαν … 

Η Πατρίδα μας, βρίσκεται στην άκρη του γκρεμού... όπως και οι ζωές των περισσότερων από εμάς...

Κανείς μας δεν θα βγει αλώβητος απ' αυτή την καταστροφή... 

Άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, βλέπουμε να γκρεμίζονται ότι ζήσαμε, ότι προσπαθήσαμε να στήσουμε με μόχθο και αξιοπρέπεια στη ζωή μας.

Και μέσα σ' αυτόν τον κυκεώνα, η μεγαλύτερη μάχη, είναι αυτή που δίνουμε με τον ίδιο μας τον εαυτό, προσπαθώντας να κρατήσουμε ζωντανή την αξιοπρέπεια και την συνείδησή μας...

Αυτή τη μάχη, δίνετε εσείς... αυτή τη μάχη δίνω κι εγώ...

Μάχες, που κάποιες φορές κτυπούν την ίδια μας την υγεία, με ότι σημαίνει και σε παράπλευρες απώλειες...

Μια τέτοια μάχη, δίνω κι εγώ εδώ και καιρό...

Μέχρι τώρα, σιωπούσα... είναι κι αυτή η ρημάδα η Αξιοπρέπεια, που μ' έκανε να θεωρώ πως θα την χάσω αν μιλήσω... αν κοινοποιήσω το πρόβλημά μου... κι ας ήμουν πάντα της άποψης ότι "στο ΜΑΖΙ, λύνονται τα προβλήματά μας"...

Ώσπου έφτασε ο κόμπος στο χτένι... κι αποφάσισα με πολύ βαριά καρδιά, να ζητήσω την βοήθειά σας... την συμπαράστασή σας, στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω...

Για να μην σιγήσει η φωνή των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ... 

Σας χρειάζομαι...


Σας χρειάζομαι στην μάχη που δίνω... και χρειάζομαι την έμπρακτη συμπαράστασή σας, για να συνεχίσω να υπάρχω... 


Όσοι πιστεύετε πως απ' αυτό το μετερίζι, των ΑΤΤΙΚΩΝ ΝΕΩΝ, έβαλα ένα μικρό λιθαράκι αφύπνισης και συμπόρευσης για την ελευθερία της Πατρίδας...


Όσοι μπορείτε και θέλετε να σταθείτε δίπλα μου σ΄ αυτή τη μάχη ζωής ...


ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: ΙΒΑΝ GR3101101490000014961301356



Σας ευχαριστώ


Καλλιόπη Σουφλή




1 σχόλιο:

  1. καλύτερα νά σιγήσεις,παρά νά προκαλείς ΔΙΧΟΝΟΙΕΣ καί ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ στό ελληνορθόδοξο σώμα τής Ελλάδος,στηρίζοντας κάθε αδιάκριτο καί ΗΜΙΜΑΘΗ "ερευνητή",καί κάθε μορφή ΖΗΛΩΤΑΚΙΣΜΟΎ καί Εκκλησιαστικών ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή