Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

 ΠΥΡΡΟΣ ΔΗΜΑΣ: «Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΕΔΙΩΞΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»




Στην καταγγελία πως ο λόγος που έφυγε από την Ελλάδα και εργάζεται τώρα στις ΗΠΑ είναι πολιτικός προχώρησε ο Ολυμπιονίκης και πρώην βουλευτής, Πύρρος Δήμας, σε δηλώσεις του στον Arena Fm 89,4.

«Με είδαν ως εχθρό, ήταν σαν να μου έλεγαν μάζεψέ τα και φύγε. Ο ΣΥΡΙΖΑ με έδιωξε ουσιαστικά από την Ελλάδα και οι λόγοι είναι πολιτικοί», αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο χρυσός Ολυμπιονίκης.

«Είμαι σύμβουλος στην Άρση Βαρών των Ηνωμένων Πολιτειών βλέπω τους καλύτερους αθλητές στην Άρση Βαρών, τους έχω σε ένα καμπ και μαζί με τους προπονητές τους φυσικά, κάνουμε σεμινάρια μαζί τους, βγάζουμε προγράμματα προπόνησης, βελτίωση τεχνικής και συνεχίζουμε σιγά – σιγά μέσα από συνεχής επικοινωνία και το άθλημα αυτό το αναπτύσσουμε.

Εδώ θα μείνω μέχρι το 2028. Προσπάθησα να το κάνω με την Ομοσπονδία, αφιλοκερδώς, χωρίς να πληρώνομαι, αλλά με το που βγήκε ένα κόμμα στην κυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ, την επόμενη μέρα κόψανε το 55% της Ελληνικής Ομοσπονδίας και όχι σε μένα, αλλά στη νέα γενιά των αθλητών. Αυτοί έκαναν κακό στα νέα παιδιά που δεν μπορούν να συμμετέχουν σε αγώνες. 

Στην μόνη Ομοσπονδία που κόψανε 55% ήταν αυτή της Άρσης Βαρών, με είδαν ως εχθρό λόγω του ότι, μάλλον ήμουν από άλλο κόμμα. Ήταν σα να μου έλεγαν μάζεψέ τα και φύγε. Ο ΣΥΡΙΖΑ με έδιωξε ουσιαστικά από την Ελλάδα και οι λόγοι είναι πολιτικοί. 

Δεν μπορούσα να κάνω κάτι και για να μην δημιουργώ πρόβλημα στο άθλημά μου και σε όλα τα παιδιά που αγωνίζονται στην άρση βαρών, τα μάζεψα και έφυγα στην Αμερική. Γι αυτό το λόγο έφυγα, αλλά δεν ξεχνώ όσα πέρασα.

Εδώ θα μείνω μέχρι το 2028 και θα έρθει σε λίγο καιρό και η οικογένειά μου, μόλις τελειώσει το σχολείο η κόρη μου. Η άρση βαρών και η Ελλάδα είναι στην καρδιά μου, ενώ δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα έζησα», τόνισε ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου