Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Ο ΓΥΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ...ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ!

ΜΠΑΜΠΑΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ 
ΜΟΥ ΔΑΝΕΙΣΕΙΣ 25 ΕΥΡΩ;



Ο πατέρας γυρίζει αργά στο σπίτι από την δουλειά κουρασμένος και εκνευρισμένος και βρίσκει τον 5χρονο γιο του να τον περιμένει στην πόρτα.
― Μπαμπά μπορώ να σε ρωτήσω κάτι;
― Ναι, βεβαίως τού απάντησε ο πατέρας.
― Μπαμπά πόσα χρήματα βγάζεις σε μιαν ώρα;
― Αυτό είναι δουλειά μου, αλλά γιατί με ρωτάς;
― Θέλω μόνο να ξέρω. Σε παρακαλώ πες μου, πόσα βγάζεις σε μιαν ώρα;
― Εάν πρέπει να ξέρεις, βγάζω 50 Ευρώ την ώρα.
― Ω! Απάντησε το παιδί, με το κεφάλι κάτω.
― Μπαμπά, μπορείς, σε παρακαλώ να μου δανείσεις 25 Ευρώ; 

Ο πατέρας εξαγριωμένος τού λέει: «Εάν ο λόγος που μου έκανες    αυτήν την ερώτηση είναι για να δανειστείς χρήματα για ν’ αγοράσεις κάποιο ανόητο παιχνίδι ή κάποια άλλη αηδία, τότε εξαφανίσου και πήγαινε αμέσως στο δωμάτιό σου.  Δεν εργάζομαι σκληρά  κάθε μέρα για τέτοιες παιδικές επιπολαιότητες.»
Το μικρό παιδί πήγε ήσυχα στο δωμάτιό του και έκλεισε την πόρτα. Ο άντρας όσο σκεφτόταν την ερώτηση τού γιου του τόσο παραπάνω θύμωνε. «Πώς τόλμησε να τού κάνει αυτή την ερώτηση, μόνο και μόνο για να τού πάρει κάποια χρήματα.

Έπειτα, από μια ώρα περίπου, και ενώ ο άντρας είχε ηρεμήσει, το ξανασκέφτηκε. «Ίσως να υπάρχει κάτι που πρέπει πραγματικά να αγοράσει με αυτά τα 25 Ευρώ και η αλήθεια είναι ότι δεν ζητάει χρήματα».

Ο άντρας πήγε στο δωμάτιο τού παιδιού και άνοιξε την πόρτα.
― Κοιμάσαι, γιε μου; ρώτησε.
― Όχι μπαμπά, είμαι ξύπνιος, απάντησε το αγόρι. 
― Σκεφτόμουν ότι ίσως ήμουν πάρα πολύ σκληρός μαζί σου νωρίτερα, τού απάντησε ο πατέρας. Είχα μια δύσκολη ημέρα και έβγαλα την κούρασή μου με σένα. Εδώ είναι τα 25 Ευρώ
που μου ζήτησες.

  Το μικρό αγόρι έτρεξε κατ’ ευθείαν επάνω του χαμογελώντας.
― Ω, σ’ ευχαριστώ μπαμπά, φώναξε.
Στην συνέχεια πήγε στο μαξιλάρι του και έβγαλε από κάτω μερικά τσαλακωμένα χρήματα.

Ο πατέρας είδε ότι το παιδί είχε ήδη κάποια χρήματα και άρχισε να νευριάζει και πάλι. Το μικρό παιδί άρχισε να μετράει τα χρήματά του και στην συνέχεια κοίταξε τον πατέρα του.
― Γιατί θέλεις περισσότερα χρήματα αφού ήδη έχεις; γκρίνιαξε ο πατέρας του.
― Επειδή δεν είχα αρκετά, αλλά τώρα έχω, απάντησε το μικρό παιδί.

 Μπαμπά, τώρα που έχω 50 Ευρώ μπορώ να αγοράσω μια ώρα από τον χρόνο σου; Σε παρακαλώ, έλα αύριο πιο 
νωρίς στο σπίτι. Θέλω πολύ να φάμε μαζί.

Ο πατέρας συνετρίβη. Αγκάλιασε τον μικρό του γιο και τού ζήτησε να τον συγχωρέσει.


Από το περιοδικό έντυπο «ΦΙΛΟΙ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ» τού Συλλόγου Συμπαραστάσεως   Κρατουμένων «Ο ΟΝΗΣΙΜΟΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου