Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ...

SATANAMERICA. Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΕΣΤΗΣΕ ΑΓΑΛΜΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΗ ΤΡΑΓΟΥ ΣΤΟΝ ΆΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΙΑ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΑΠΙΤΩΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΪΟΒΑ/IOWA ΣΤΙΣ ΗΠΑ! 

ΒΙΝΤΕΟ 
ΦΩΤΟ


SATANAMERICA. Ο ναός του Σατανά έστησε άγαλμα με κεφαλή τράγου στον Άρχοντα του Σκότους και κεριά λατρείας στο κυβερνητικό Γραφείο της Πολιτείας των ΗΠΑ στην Αϊόβα/Iowa!

Ο Ναός του Σατανά εγκατέστησε στο κυβερνητικό Γραφείο στην Πολιτεία της Αϊόβα/Iowa των ΗΠΑ ένα άγαλμα με ένα αστραφτερό δαιμονικό κεφάλι τράγου που φέρει βυσσινί χιτώνα που παραπέμπει στον άρχοντα του Σκότους στην Πολιτεία της Αϊόβα/Iowa ως έκφραση «θρησκευτικής ελευθερίας». Μαύρα Χριστούγεννα..

Κυβερνητικός σατανισμός θεσμικός σατανισμός Ομοσπονδιακός σατανισμός επίσημος σατανισμός SATANAMERICA

ενεργούν πλέον και επίσημα εν ονόματι του όσο για τα έργα τους έργα του τα βλέπουμε γενοκτονίες εθνοκαθάρσεις μαζικές ανθρωποθυσίες βρεφών παιδιών…


Η σατανική επίδειξη με δαιμονικό τράγο με κόκκινο μανδύα στήθηκε στην Πολιτεία της Αϊόβα ως «έκφραση της θρησκευτικής ελευθερίας» στη ροτόντα του Καπιτωλίου της Πολιτείας της Αϊόβα. Το κεφάλι του τράγου είναι καλυμμένο με καθρέφτες στο βωμό υπάρχουν και κεριά λέει η dailymail. κρατάει ένα στεφάνι.

Ο Ναός το μόνο που δεν κατάφερε να περάσει κι απορρίφθηκε ήταν μόνο το αρχικό τους αίτημα να χρησιμοποιήσει ένα πραγματικό κρανίο τράγου.

Ο ιδρυτής του Satanic Temple, Lucien Greaves, είπε στο KCCI: «Θα απολαύσουμε πραγματικά την ευκαιρία να εκπροσωπηθούμε σε ένα δημόσιο φόρουμ. Δεν έχουμε ”ναό” σε κάθε γωνιά του δρόμου ».



Ο Σατανικός Ναός χαρακτηρίστηκε θρησκεία απαλλαγμένη από φόρους από το IRS το 2019 παρέχοντάς του την ίδια νομική προστασία που έχουν και άλλες θρησκείες.

Αυτό περιλαμβάνει: «Πρόσβαση σε δημόσιους χώρους όπως άλλοι θρησκευτικοί οργανισμοί. επιβεβαιώνοντας τη θέση του στο δικαστήριο κατά την καταπολέμηση των θρησκευτικών διακρίσεων· και δίνοντας τη δυνατότητα στον Σατανικό Ναό να υποβάλει αίτηση για κρατικές επιχορηγήσεις που βασίζονται στην πίστη».


Ο Σατανικός Ναός αυτοχαρακτηρίζεται ως «η πρωταρχική θρησκευτική σατανιστική οργάνωση στον κόσμο με εκκλησίες διεθνώς και μια σειρά από δημόσιες εκστρατείες υψηλού προφίλ που έχουν σχεδιαστεί για τη διατήρηση και την προώθηση της κοσμικότητας και των ατομικών ελευθεριών».


Ισχυρίζεται ότι έχει πάνω από 700.000 μέλη. Η πολιτεία της Αϊόβα έχει τοποθετήσει μια σαφή πινακίδα δίπλα από την εγκατάσταση που γράφει: «Αυτή η εγκατάσταση δεν ανήκει, δεν διατηρείται, δεν προωθείται, δεν υποστηρίζεται ή δεν σχετίζεται με την Πολιτεία της Αϊόβα». Αλλά τους παραχώρησαν το Καπιτώλιο τους…. και τον έχουν θρονιασμένο!


O Θεός δεν ευλογεί την Αμερική

Ο Θεός καταριέται την SATANAMERICA!






 

9 σχόλια:

  1. Θα ανατρέψω κάθε αντίσταση με την Αγάπη Μου και το Έλεός Μου
    31 Μαΐου 2006

    http://www.tlig.org/el/messages/1114/

    Βασούλα, σου δίνω την Ειρήνη Μου.
    Η Καρδιά Μου φλέγεται από επιθυμία να δω όλους τους ποιµένες συναγµένους γύρω από τον ίδιο Βωµό. Φλέγοµαι από επιθυμία να τους δω να φροντίζουν για το ποίµνιό Μου και όχι για την τσέπη τους. Φλέγοµαι από επιθυμία να τους ακούσω να διηγούνται την ευσπλαχνία Μου και τη δικαιοσύνη Μου, να Με εκφράζουν µε όλα αυτά που δίδαξα. Να φροντίζουν τον λαό Μου µε αγάπη και ευσπλαχνία. Αντί γι' αυτό, πολλοί ανάμεσά τους φορτώνουν με βαριά φορτία τον λαό Μου, που οι ίδιοι όχι µόνο αδυνατούν να τα σηκώσουν, αλλά δεν είναι καν διατεθειµένοι να τα αγγίξουν µε το δαχτυλάκι τους! Όταν είναι όμως να φαρδύνουν τα ενδύματά τους, 1 να προβληθούν σε δηµόσιους χώρους ή να εκφωνήσουν µακροσκελείς λόγους για τον Μαµµωνά, είναι ασυναγώνιστοι. Όταν είναι να αναστηλωθεί η Εκκλησία Μου που είναι ερειπωµένη, µηχανεύονται το κακό προσθέτοντας ψευδορκίες σ’ αυτούς που τους στέλνω σαν αγγέλους. Αγαπούν την άνεση και λικνίζονται απολαμβάνοντας την εξουσία τους και αφήνουν χωρίς επίβλεψη το ποίµνιό Μου να περιπλανιέται δεξιά και αριστερά. Περίµενε όµως και θα δεις. Έκλεισαν τα αυτιά τους για να µη Με ακούνε και δεν Με αναγνωρίζουν όταν µιλώ. Σκλήρυναν τις καρδιές τους απέναντι στα καλέσµατά Μου, για να µην αναγνωρίσουν τη φωνή Μου και τα προστάγµατά Μου, που τους έστειλα με το Πνεύμα Μου μέσω των αγγελιοφόρων Μου. Θα έρθω με δύναμη μαζί µε τους αγγέλους Μου και θα τους ποδοπατήσω όπως ποδοπατούν τη λάσπη, για να εκθέσω τη γύµνια τους και να τους ανατρέψω. Στη µάχη αυτή, θα προσέξετε τη διαφορά ανάµεσα στους δίκαιους και τους ασεβείς,2 ανάµεσα σε όσους υπηρέτησαν το συµφέρον τους και όσους υπηρέτησαν Εµένα. Βασούλα Μου, παιδί της προφητείας, ρίξε το Φως Μου στα µέρη που σε στέλνω. Μη φοβάσαι τις διώξεις, είµαι µαζί σου. Εµπλούτισε µε τα λόγια Μου την εκκλησία Μου, µην κοιτάς δεξιά ή αριστερά, αλλά ακολούθησε Εµένα. Εµείς; Ειρήνεψε λοιπόν και γράφε:
    Θα έρθει ξαφνικά η ηµέρα γι’ αυτούς τους αµελείς ποιµένες, όταν θα υψώσω το Σκήπτρο Μου στον αέρα και θα τους ρωτήσω: Ποιον βρίζατε και ποιον βλασφηµούσατε; Εκείνοι θα απαντήσουν και θα πουν: Ποτέ μου δεν βλασφήµησα και ούτε Σε έβρισα ποτέ, αν αυτό εννοείς Κύριε!» «ΝΑΙ!» ΘΑ ΠΩ, «ΒΛΑΣΦΗµΗΣΑΤΕ ΤΟ ΆΓΙΟ ΠΝΕΥµΑ ΜΟΥ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ. ΒΑΛΑΤΕ ΣΚΟΠΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΔΙΩΞΕΤΕ, ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΦΤΥΣΕΤΕ. ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΩΝ ΣΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΑΤΕ. ΛΥΣΑΞΑΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ. ΜΕ ΤΗΝ ΑµΕΛΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΩΝ, ΔΕΙΞΑΤΕ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΓΕΛΙΑΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΈΛΕΟΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΑΤΕ ΚΑΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΒΛΑΣΦΗµΗΣΑΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥµΑΤΟΣ ΜΟΥ! ΣΤΗΡΙΞΑΤΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΜΑµΩΝΑ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΑµΑΡΤΗΣΑΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ… ΌΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η µΕΡΑ, ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΕΙΤΕ ΤΟ ΌΝΟµΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΩ.
    Βασούλα, µείνε πιστή στο έργο σου µε γαλήνια καρδιά και ανάκτησε το θάρρος σου. Προσευχήσου στον Πατέρα να τους συγχωρήσει όλους, όπως προσευχήθηκα Εγώ πάνω στον Σταυρό, λέγοντας: «Πατέρα, συγχώρησέ τους, δεν ξέρουν τι κάνουν» Κάνε γνωστό το Όνοµά Μου στα πλάσµατά Μου. Βλέπεις πόσο ανυπομονώ να οδηγήσω τον Οίκο Μου στη συµφιλίωση και σε µια ζωή ειρήνης και ενότητας;
    Κατάλαβε, περιστέρι Μου, ότι από τότε που ακούστηκε το Μήνυµά Μου, πόλεις ανοικοδοµήθηκαν και γέφυρες επισκευάστηκαν. Αλλά όχι όλες. Θα πρέπει ακόμη να ολοκληρώσω την ενότητα µε µια μοναδική γέφυρα, αλλά ο άρχων του κόσμου δεν εννοεί να υποκύψει. Σε κάθε πλευρά αυτής της γέφυρας έχει στήσει την επικράτειά του, συγκεντρώνοντας πλήθος οχυρά σε κάθε πλευρά, για να εµποδίσει το πέρασµα. Όποιος τολµήσει να πλησιάσει αυτήν τη γέφυρα για να την επισκευάσει, Ο ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΠΡΙΓΚΗΨ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣµΟ ΑΥΤΟ, ΣΠΕΥΔΕΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ. Είναι έτοιμος να πολεµήσει εκείνον που θα στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε συνέχεια.....
    Τι μπορεί να κάνει κανείς για να αφαιρέσει αυτό το Εμπόδιο;
    Θέσε το αίτημά σου μπροστά σ' Εμένα, τον Θεό σου. Προσευχήσου, κάνε θυσίες και µην επιζητείς επαίνους ή τιµές. Διατήρησε ένα πρόσωπο χαμογελαστό και άκου με προσοχή τις Εντολές Μου. Θα σε ενδυναμώσω για να συγκεντρώσεις τους ποιµένες Μου γύρω από τον ίδιο Βωµό. Αυτό θα είναι το δικό Μου Έργο. Και θα έχεις για στήριγμά σου τον Αρχάγγελο Μιχαήλ. Είναι ο φύλακας Άγγελός σου, όπως είναι και για όλο τον λαό Μου. Θα σε βοηθήσει, όπως το έκανε άλλοτε σε κάθε µάχη. Θα διώξει τα οχυρά που κρατούν την Εκκλησία Μου διηρηµένη, και θα βγεί νικητής. Όσο για τους κυνηγούς που ελπίζουν να σε καταστρέψουν, θα καταστραφούν οι ίδιοι. Θα ανατρέψω το βασίλειό τους µε τις ορθές διδασκαλίες Μου και την πιστότητά Μου. Θα ανατρέψω τον εχθρό Μου µε εκείνους τους οποίους μόλις ανέστησα από τον τάφο. Θα ανατρέψω κάθε αντίσταση με την Αγάπη Μου και το Έλεός Μου. Θα κάνω να σιωπήσουν οι ασεβείς µε ποταμούς Ελέους.
    Αδελφή Μου, σου ζήτησα να προσφέρεις θυσίες και το έκανες. Σήµερα, σου ζητώ να μιλήσεις για όλα αυτά που έκλεψε ο εχθρός και είναι η αγάπη και ένα πνεύµα συµφιλίωσης µεταξύ των ποιµένων Μου. Δεν θα αναπαυθώ προτού να δω την Εκκλησία Μου συµφιλιωµένη και ενωµένη... Επίτρεψέ Μου να χαράξω στην πινακίδα της καρδιάς σου τις επιθυµίες Μου και τις οδηγίες Μου, αφήνοντας τους στεναγµούς των επιθυµιών Μου στο µέτωπό σου. Θύµισε στους ποιµένες Μου ότι εκτός από το να συνάζονται για προσευχές και οµιλίες, επιθυμώ να τους δω συναγµένους γύρω από τον ίδιο Βωµό, να τελούν ομόφωνα από κοινού: την Θεία Λειτουργία. Εµείς; Κάθε σπόρος Ενότητας θα απλωθεί!
    ________________________________________
    1 Νομίζω πως εννοεί «να παχαίνουν»
    2 Μαλαχίας 3. 16

    Όποιος ζει μέσα στο Φως γίνεται μέρος του Φωτός
    12-15 Δεκεμβρίου 2003

    Είµαι το Φως, και όποιος ζει μέσα στο Φως γίνεται μέρος του Φωτός…. Δεν υπάρχει σ' Εμένα σκοτάδι ή σκιά. Η χάρις είναι μέρος του εαυτού Μου και είναι κι αυτή φως. Όταν η χάρις λιγοστεύει σε κάποιον που Με προσβάλλει συνεχώς, το φως που του έδωσα λιγοστεύει κι αυτό και σβήνει σιγά-σιγά… Όταν κάποιος παραµένει στη χάρη Μου, παραµένει και στο Φως Μου, που διευρύνει τις γνώσεις του στις πνευµατικές αλήθειες και τα πλούτη, αφού µια ισχυρή µεταµόρφωση επιτελείται µέσα στο Φως, που τον οδηγεί σε υψηλότερες αναβάσεις, πιο βαθιά σ' Εμένα, τον Θεό σας, καλλιεργώντας την ψυχή του, δίνοντάς του ζωή, βάζοντάς του φωτιά, και σαν το άχυρο που το σηκώνει η φωτιά, έτσι τον σηκώνω κι Εγώ σε υψηλότερες αναβάσεις αγιοσύνης. Αλλά όσοι ξεπέφτουν από τη χάρη, ξεπέφτουν από τα µάτια Μου, και είναι μεγάλη η πτώση! Πέφτουν στο βαθύ σκοτάδι, ΣΤΑ ΠΕΠΛΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ…
    Σε όλους σας έχει δοθεί η δυνατότητα να έχετε μερίδιο στο Φως Μου και να γίνετε φλόγα. Όπως η χάρη είναι Φως, το ίδιο και οι αρετές που ενυπάρχουν στο Φως. Μπορούν να τις αποκτήσουν όλοι αυτοί που παραμένουν μέσα Μου, μέσα στο Φως Μου, και έχουν στενή σχέση μαζί Μου. Αυτές 2 είναι που θα σας ζωοποιήσουν για να γίνετε φως, και θα σας επιτρέψουν να αυξηθείτε στην ευσέβεια και να μοιάσετε αληθινά σ' Εμένα. Θα σας μεταμορφώσουν σε θεούς,3 μεταμορφώνοντας τον νου, την ψυχή και την καρδιά σας για να ακτινοβολούν την Δόξα Μου, γιατί μέσα σας θα κατοικεί η ίδια η Αρχοντιά,4 η Βασιλεία Μου και ο Θρόνος Μου. Και όποιος σας βλέπει, θα διακρίνει Εµένα, όχι εσάς. Σε όλα, θα είµαστε ένα. Το Φως Μου, η χάρη Μου και οι αρετές Μου, που τις αποκτήσατε σβήνοντας τον εαυτό σας, θα χυθούν µέσα σας και θα πληµµυρίσουν την ψυχή σας σε τέτοιο βαθµό, που το πνεύµα σας θα αισθανθεί την Θεότητά Μου. Σας εξήγησα κάποτε πως, όπως επιτρέπεται στη νύφη που εισέρχεται στον Νυµφώνα, να σηκώσει το πέπλο του Νυµφίου της και να ανακαλύψει πίσω από το νυφικό πέπλο την Θεότητά Του, το ίδιο θα συμβεί όταν προσελκύω µε τη χάρη την ψυχή σας στα φωτεινά Μου βάθη, όταν σας επιτρέψω από συγκατάβαση να αντικρίσετε το Άγιο Πρόσωπό Μου, ένα θέαμα που προκαλεί δέος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σε συνεχεια.....
    Η ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΜΟΥ, φέρνει στην ψυχή τέτοιο σκοτάδι και τέτοια αδυναµία να διακρίνει το σωστό από το λάθος, που γίνεται εµπόδιο στη χάρη, και αν η ψυχή αυτή δεν καθοδηγηθεί,5 θα παραµείνει στο σκοτάδι. Για να ανακτήσει τη χάρη και το Φως, η ψυχή αυτή θα πρέπει να πασχίζει συνεχώς. Μια δύσκολη πνευµατική ανάβαση αλλά όχι ακατόρθωτη.



    Αγαπήστε την Αλήθεια και γυρέψτε Την με απλότητα καρδιάς

    11 Φεβρουαρίου 2021

    Οδήγησε τούτη τη γενεά στην Αλήθεια Σου και δίδαξέ την, γιατί είσαι ο Θεός της σωτηρίας μας.

    Δεν επιθυμώ ο Ίδιος τίποτα άλλο ! Όσοι στηρίζουν την ελπίδα τους σε Εμένα. θα κατανοήσουν την Αλήθεια. Αγαπήστε την Αλήθεια και γυρέψτε Την με απλότητα καρδιάς. Η απομάκρυνσή σας από την Αλήθεια μόνο δυστυχία θα σας φέρει, και θα στερηθείτε το φως της δικαιοσύνης, ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ. «Τι καλό μου έφερε τελικά ο πλούτος και η αλαζονεία;» θα αναρωτηθείτε μια μέρα. Όλα περνούν σαν ομίχλη, αλλά ο Λόγος Μου και η Αλήθεια ποτέ δεν θα περάσουν. Αυτά είναι ο Βράχος της σωτηρίας σας. ;Όποιος ανήκει στην Αλήθεια, ακούει τη Φωνή Μου και Με ακολουθεί. ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΟΠΩΣ Ο ΠΙΛΑΤΟΣ που αδιαφορούσε για την Αλήθεια, γιατί αδιαφορώντας για την Αλήθεια, θα απορρίψετε την Αλήθεια παρόμοια με εκείνον.

    Κόρη Μου, η Αγάπη είναι στο πλευρό σου. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΩΡΟΔΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑ. Η ΑΓΑΠΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΣΑΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΣΑΣ. Γι’ αυτό και η Καρδιά Μου χαίρεται απεριόριστα όταν κάποιος Μου προσφέρει το θέλημά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι ο Χριστός και είμαι η Αγάπη

    27 Ιανουαρίου 2021
    http://www.tlig.org/el/messages/chrono/2021/

    ΕΙΜΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ Η ΑΓΑΠΗ.

    ΕΙΜΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΕΧΕΙ ΖΩΗ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΣΑ. ΌΤΑΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ, ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΠΟΤΕ ΟΡΦΑΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙ ΓΙΑ ΕΜένα. Είπα επίσης ότι θα είμαι πάντα μαζί σας, θα ζω ανάμεσά σας και θα παραμείνω μαζί σας μέχρι το τέλος.[2]

    ΠΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΩ, ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Η ΈΝΔΟΞΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ;[3] Και όμως, πολλοί έχουν παγιδευτεί, γιατί ξοδεύουν τη ζωή τους σε πάθη εγωιστικά, και είναι ανίκανοι να το αντιληφθούν, με την εγωκεντρική ζωή τους. Φιλικοί μόνο απέναντι στον κόσμο, και επειδή επέλεξαν έτσι τον περαστικό αυτόν κόσμο, έχουν απομακρυνθεί από Εμένα. Απομακρύνθηκαν από την Αλήθεια και την Αιώνια Ζωή! Ο σημερινός κόσμος, περισσότερο από ποτέ, εξουσιάζεται από τον Πονηρό, κυριαρχείται απ’ αυτόν.

    Δείξε τη Δύναμη του Χεριού Σου, και γκρέμισε κάθε καταστροφικό χέρι, νίκησε τον Εχθρό
    Σου. Είναι γνωστό ότι έχεις ανατρέψει Βασιλείς και Βασίλεια όταν αυτά, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΓΓΕΛΟΙ
    ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ, Σου έφραζαν τον δρόμο. Το Έλεός Σου ας ρίξει πάνω μας βροχή από ευλογίες
    στη δυστυχία μας! Επειδή υπάρχουν καλοί άνθρωποι ανάμεσα σε αυτούς που δεν Σε
    γνωρίζουν και Σε μισούν, και σπέρνουν μόνο σπόρους ανομίας. Έλα να παρηγορηθείς από
    εκείνους που Σε αγαπούν διακαώς, βρες την ανάπαυσή Σου σε αυτούς.

    Θα το κάνω![4] γιατί τίποτε δεν είναι αδύνατο για Εμένα. Κοιτάζω και παρατηρώ από τον ουρανό, πως μερικές ψυχές απέχουν από φαγητό και ποτό, προσφέροντάς Μου συνεχώς θυσίες και πράξεις μετάνοιας για χάρη εκείνων που δεν Με αγαπούν, για χάρη εκείνων που ποτέ δεν Με επικαλούνται, αυτές οι αγαθές ψυχές αποζημιώνουν για τις αμαρτίες του κόσμου.

    Βασίζονται πάνω Μου και ό,τι κάνουν, το κάνουν με αγάπη για την Δόξα Μου. Απαρνήθηκαν τον κόσμο και έγιναν Δικές Μου. Αυτό και μόνο αλλάζει τις ερημιές σε λίμνες με νερό και την ξερή γη σε πλούσιες πηγές. Πολλές από τις προσευχές τους εισακούονται και χαίρομαι να τις ακούω, γιατί στηρίζουν την ελπίδα τους σε Εμένα, κι Εγώ, με τη σειρά Μου, τους δίνω τη Χάρη να μένουν ακλόνητες, ώστε κανένας χείμαρρος, αν έρθει, να μην μπορεί να τους παρασύρει. Με το να επικαλούνται το Όνομά Μου για να σώσω όσους δεν Με γνωρίζουν, Μου προσφέρουν συνεχείς προσευχές κι Εγώ, που είμαι Φιλεύσπλαχνος, εισακούω τις παρακλήσεις τους και τις εκπληρώνω.

    ..............
    Μέσα Δεκεμβρίου 2003
    Είμαι το Φως και όποιος ζει μέσα στο Φως γίνεται μέρος του Φωτός…. Μέσα σε Μένα δεν υπάρχει κανένα σκοτεινό ίχνος ή σκιά. Η χάρη ανήκει σε Μένα κι αυτή είναι φως. Όταν ελαττώνεται η χάρη σε κάποιον που δεν παύει να Με προσβάλλει, το φως που του έδωσα ελαττώνεται κι αυτό και σβήνει σιγά-σιγά… Όποιος παραμένει μέσα στη χάρη Μου, παραμένει και μέσα στο Φως Μου, που διευρύνει τις γνώσεις του στις πνευματικές αλήθειες και στα πλούτη, αφού μια ισχυρή μεταμόρφωση επιτελείται μέσα στο Φως, οδηγώντας τον σε υψηλότερες αναβάσεις, πιο βαθιά σε Μένα, το Θεό σας, αναπτύσσοντας την ψυχή του, ζωοποιώντας τον, κάνοντάς τον να φλέγεται. Και όπως το άχυρο σηκώνεται στη φωτιά, το ίδιο τον σηκώνω κι Εγώ σε υψηλότερες αναβάσεις αγιοσύνης. ΑΛΛΑ ΟΣΟΙ ΞΕΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΗ, ΞΕΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ! ΠΕΦΤΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΒΑΘΥ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΕΠΛΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ…
    Σε όλους σας δίνεται η ευκαιρία να αποτελέσετε μέρος του Φωτός Μου και να γίνετε φλόγα. Όπως η χάρη είναι Φως, το ίδιο και οι αρετές που υπάρχουν μέσα στο Φως. Τις αποκτούν εκείνοι που μένουν ενωμένοι μαζί Μου, μέσα στο Φως Μου, και μέσω της στενής σχέσης τους μαζί Μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συνεχεια....
    Αυτές 2 είναι που θα σας ζωοποιήσουν και θα σας μετατρέψουν σε φως, που θα σας επιτρέψουν να αυξηθείτε στην ευσέβεια και πραγματικά να μοιάσετε σε Μένα, μεταμορφώνοντάς σας σε θεό,3 μεταμορφώνοντας το νου, την ψυχή και την καρδιά σας για να ακτινοβολεί τη Δόξα Μου, αφού μέσα σας θα κατοικεί η ίδια η Αρχοντιά,4 η Βασιλεία Μου και ο Θρόνος Μου. Και όποιος σας βλέπει, θα διακρίνει Εμένα, όχι εσάς. Συνολικά θα είμαστε ένα. Το Φως Μου, η χάρη Μου και οι αρετές Μου, που μπορούν να αποκτηθούν όταν απαρνηθείτε τον εαυτό σας, θα χυθούν μέσα σας και θα πλημμυρίσουν την ψυχή σας σε τέτοιο βαθμό, που το πνεύμα σας θα συναισθανθεί την Θεότητά Μου. Σας εξήγησα κάποτε πως, όπως η νύφη που εισέρχεται στον Νυμφώνα και της επιτρέπουν να ανασηκώσει το πέπλο του Νυμφίου της και να ανακαλύψει κάτω από το νυμφικό πέπλο την Θεότητά Του, το ίδιο γίνεται όταν με τη χάρη προσελκύω την ψυχή σας στα βάθη του Φωτός Μου, όταν συγκαταβαίνω στο να αντικρίσετε το Άγιο Πρόσωπό Μου, ένα θέαμα που προκαλεί δέος.
    ..........
    ΕΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑ
    7 Φεβρουαρίου, 2002
    Φρούριό Μου, σε κάλεσα με σκοπό να αναγγείλω την Επιστροφή Μου. Σε κάλεσα για να φανερώσω το απύθμενο Έλεός Μου για όλα τα παιδιά Μου, που παραμένουν πάντα απαθή στον δικό τους κόσμο της αδιαφορίας. Οι επίμονες κλήσεις Μου για μετάνοια δεν εισακούστηκαν. Ο κόσμος τώρα παρασύρεται ακόμη πιο βαθιά στη λάσπη της αμαρτίας και στη σκιά του θανάτου. Ο σπόρος μου είναι νεκρός από έλλειψη ποτίσματος. Πολλοί ποιμένες Μου Με πρόδωσαν, συμπαρασύροντας μαζί τους εκατομμύρια ψυχές στην Άβυσσο και στον όλεθρο. Μπορεί κανείς να πει: "Δεν μας προειδοποίησαν. Δεν είδαμε κανένα ουράνιο σημάδι"; Και συνεχίζουν να ζουν για τον εαυτό τους…

    Η γενεά αυτή έγινε αδιάφορη προς το Λόγο Μου και προτιμά να ζει για το Σατανά που της δίνει ό,τι αντιβαίνει στο Νόμο της αγάπης Μου. Ελευθερία και ανεξαρτησία το ονομάζουν, αλλά στην πραγματικότητα είναι δέσμιοι του Πονηρού. Ο καθένας τώρα είναι εξοπλισμένος για να κάνει πόλεμο. Το σκοτάδι κυριαρχεί στον κόσμο. Οι καρδιές τους, που είναι ποταπές κι έχουν γίνει κατοικία κάθε λογής πονηρών πνευμάτων, παρακινούνται μόνο ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΆΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ.

    Έχω δώσει σε όλους σας χρόνο και ευκαιρίες για να απαλλαγείτε από την ανομία και την ασέβεια και να στοχασθείτε την Ευσπλαχνία Μου, στους καιρούς αυτούς του Ελέους. Δεν έπαψα να φανερώνω για χάρη σας στον ουρανό, με βασιλική διαταγή, εκπληκτικά θαύματα, για να ζωογονήσω την πίστη σας, όμως πολλοί από σας, ιδίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, αφού ενθαρρύνθηκαν να ακολουθήσουν την οδό των αρετών που οδηγεί σε Μένα και στην αιώνια Ζωή, στράφηκαν ενάντια σε Μένα και τους απεσταλμένους Μου που μεταφέρουν τον Λόγο Μου, και Με απέρριψαν περιφρονητικά. Ανώτεροι και κατώτεροι, βάλθηκαν το ίδιο να καταστρέψουν το Έργο αυτό.

    Η Βασιλεία Μου είναι μπροστά στις πόρτες σας, είστε όμως έτοιμοι να Με δεχθείτε; Με απλοχεριά και γενναιοδωρία βασιλική, ετοίμασα συμπόσιο πνευματικής τροφής για να ζωογονήσω το πνεύμα σας. Όταν ήμουν εκεί1 και σας περίμενα να σας θρέψω με το ίδιο Μου το χέρι και να σας σώσω από το θάνατο, εσείς αρνηθήκατε να πλησιάσετε. Επομένως, λαμβάνοντας υπόψη την απροθυμία σας για ειλικρινή μετάνοια και πόση εχθρότητα δείξατε, αντίθετα, προς τις προειδοποιήσεις Μου, οι πρόσφατες σκηνές θρήνου που έλαβαν χώρα2 δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με τα θλιβερά πρωινά που σας περιμένουν 3, θλιβερά πρωινά που θα τα επισύρει το δικό σας χέρι.

    Το έθνος σας κυβερνά σε πλήρη αντίθεση με όλο το Νόμο Μου της Αγάπης, ο οποίος διαφέρει από το παράδοξο σύστημα των νόμων σας. Νόμων που διαπράττουν τα πιο ειδεχθή εγκλήματα, σε σημείο να θέτουν σε κίνδυνο όχι μόνο τη γη αλλά και τη σταθερότητα ολοκλήρου του σύμπαντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΗΡΥΞΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ


    6 Ιουνίου 2000
    http://www.tlig.org/el/messages/1058/
    Ως πότε λοιπόν το Αίμα του Χριστού ο οποίος, έχοντας το Πνεύμα του Θεού, πρόσφερε τον εαυτό Του άψογη θυσία στο Θεό, θα καθαρίζει τη συνείδησή μας από τα έργα που οδηγούν στο θάνατο, για να μπορέσουμε να λατρεύουμε τον Ζωντανό Θεό;

    Πόσο χρόνο χρειάζονται ακόμη οι αξιωματούχοι Σου για να αντιληφθούν ότι με το να απορρίπτουν τις φιλεύσπλαχνες επεμβάσεις Σου γίνονται χωρίς να το ξέρουν συνεργάτες με τον κυβερνήτη του θηρίου και τους οπαδούς του;

    ΠΟΛΥΕΥΣΠΛΑΧΝΕ ΚΥΡΙΕ, ΒΡΗΚΕΣ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΜΑΡΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ. Δες όμως τώρα πώς λυσσομανούν εναντίον σου για να κλείσουν τα στόματα εκείνων που Σε δοξολογούν.

    Κύριε και Ουράνιε Βασιλιά μας, σπεύσε σε βοήθειά μας! Φανερώσου με δύναμη σ' αυτούς τους καιρούς της μεγάλης θλίψης."

    Και τότε, θα εφαρμοστεί φοβερή καταπίεση σαν διάταγμα, μολονότι στην αρχή ούτε λέξη δεν θα είναι σε γραπτή μορφή. Ο άγιος λαός και οι επίλεκτες ψυχές Μας συνεχώς θα ποδοπατούνται και θα συντρίβονται, αφού είναι οι απεσταλμένοι Μας μέσω των οποίων αποκαλύπτουμε τα σχέδια των πονηρών δυνάμεων, για να προειδοποιήσουμε το λαό Μας. Δεν πάψαμε να τους προειδοποιούμε από την αρχή του φιλεύσπλαχνου Καλέσματός Μας ότι οι πονηρές αυτές δυνάμεις που Μας προκαλούν, σχεδιάζουν να μεταβάλουν τους καιρούς και το Νόμο.

    Και τότε θα έρθει ο καιρός που οι δικοί Μας ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ, και πάλι δεν θα καταλαβαίνουν, ακόμη κι όταν θα δουν με τα μάτια τους το ξίφος να υψώνεται εναντίον του Σταυρού. Ο κυβερνήτης των πονηρών δυνάμεων θα Τον καταργήσει από τους δημόσιους χώρους και μαζί με το θηρίο και όλους τους οπαδούς του θα συνεχίσουν το σχέδιό τους της αποχριστιανοποίησης του λαού Μας. Και τότε ακόμη, οι αξιωματούχοι Μας θα παραμείνουν τυφλοί και θα συνεχίσουν να αγνοούν τις φιλεύσπλαχνες επεμβάσεις Μας, γινόμενοι συνεργάτες εν αγνοία τους με εκείνους που κήρυξαν πόλεμο εναντίον του Σταυρού.

    Και τότε, όταν θα αντιληφθούν ότι αμάρτησαν και ότι οι συνεχείς συζητήσεις τους για το ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να αναχαιτίσουν και να αναγκάσουν τους προφήτες Μας να σωπάσουν, βοηθούσαν τον εχθρό, θα ομολογήσουν: "Κύριε, αμαρτήσαμε και ανομήσαμε επειδή προδώσαμε τη διδασκαλία Σου. Δεν ακούσαμε τους αγγελιαφόρους Σου και δεν τους πήραμε στα σοβαρά! Μίλησαν εξ ονόματός Σου στους λαούς όλων των χωρών. Η σωτήρια δικαιοσύνη ανήκει σε Σένα. Αλλά εμείς δεν ακούσαμε…" Αυτά τα λόγια θα ακούσουμε.

    Βλέπετε, όσο κι αν εξεταστεί το παιδί Μας και βγει αληθινό, αφού θα φέρει όλα τα απαραίτητα σημάδια και τις ευλογίες που πηγάζουν από ψηλά, οι συνωμότες θα συνεχίσουν με θρασύτητα τα πονηρά τους σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σε συνέχεια.....
    Σε κάθε έθνος θα τοποθετήσουν από έναν κυβερνήτη και θα ευχαριστιούνται να πράττουν το κακό. Εμείς όμως στο πλευρό της θα βάλουμε έναν άρχοντα από τις Ουράνιες Αυλές Μας, έναν άρχοντα από τις υψηλότερες βαθμίδες για να είναι φύλακάς της, να την βοηθά να ανακαλύπτει τα ψεύτικα λόγια και τις διεστραμμένες καρδιές. Φίλοι, επαναστάτες και αμαρτωλοί, θα κληθούν όλοι μαζί και θα ξεσκεπαστούν και το χρυσαφένιο Μας ρυάκι θα απλωθεί μέσα στους κύκλους τους.

    Κι εμείς στο μέσον τους, θα καλέσουμε τον καθένα με το όνομά του: " Να, ο Κύριός σου, ο Αληθινός Νυμφίος σου, που έρχεται με δύναμη. ΜΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΟΤΙ Ο ΒΡΑΧΙΟΝΑΣ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΤΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΕΝΑ; ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΩ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΣΦΑΓΙΑΣΕΣ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ; Ή θα σου στερήσω τη φιλεύσπλαχνη Αγάπη Μου και την Αγαθότητά Μου και δεν θα σε βγάλω από την απάθειά σου; Α όχι! Η Αγάπη Μου Με ωθεί επίσης να σε σώσω και δεν θα σου στερήσω την αγκαλιά Μου ούτε θα σου στερήσω τη γλυκύτητά Μου, επειδή αν σου την στερούσα, θα πέθαινες."

    Η αιώνια και Αγία Σοφία Μας, που είναι γλυκύτερη κι από μέλι, θα δελεάσει τις καρδιές τους, ώστε να πλημμυρίσουν οι καρδιές τους από τη γλυκύτητα της Σοφίας και να ομολογήσουν:

    "ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ, ΜΙΑ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!"

    Τα λόγια αυτά θα είναι σα μελωδικός ύμνος στα αυτιά Μας. Αυτός θα είναι ο Θρίαμβός Μας". ΝΑ ΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

    Ευαρεστηθείτε να επικεντρώσετε την προσοχή σας σε Μένα και στις θεϊκές Μου επεμβάσεις. Κι εσείς που λέτε: "δεν χρειαζόμαστε να δούμε θαύματα", σας λέω: "Βάλτε το χέρι σας στο στόμα σας και μη βλέπετε τη φιλεύσπλαχνη επέμβασή Μου σαν επίθεση, παραχωρήστε στο λαό Μου τη χάρη να σωθεί με τα θαυμαστά έργα που επιτελώ στη ζοφερή σας εποχή.

    Κάνετε λοιπόν αυτό που είναι σωστό, δηλαδή συμπορευθείτε ταπεινά με Μένα, το Θεό σας."

    Βασούλα Μου, μάθε ότι τα πάντα υποτάσσονται στο Σκήπτρο Μου. Έλα και στοχάσου τη σωτήρια Δικαιοσύνη Μου.

    -Πώς γίνεται και δεν πίστεψαν ή δεν κατάλαβαν τη γλώσσα Σου; 11

    - Δεν κατάλαβαν τη γλώσσα του Νυμφίου επειδή μίλησα με όρους του Πνεύματός Μου και όχι με όρους που τους δίδαξε η ανθρώπινη σοφία.

    Γι' αυτό αγαπημένη Μου, σκέψου με τον τρόπο που σκέπτομαι Εγώ και ύμνησέ Με με χαρά και μην ακούς αυτούς που δεν ανταποκρίθηκαν στον Ύμνο της Αγάπης Μου. Πίστευε στις Γραφές που λένε: "πόσο ωραία είναι τα πόδια εκείνων που φέρνουν το χαρμόσυνο μήνυμα…" 12

    Οι Γραφές ποτέ δεν ψεύδονται. Μείνε μπολιασμένη πάνω Μου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΑΜΗΝ


    17 Ιουλίου, 1996

    - Παιδί Μου, 1 η προσευχή είναι το όπλο σου κι ΕΓΩ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΣΠΑΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ και να σε βάλω μέσα σ' αυτό που Με θεωρούσες κάποτε: Το Απρόσιτο Φως και τον Ανέφικτο Θησαυρό. Από την ένδοξη Δύναμή Μου, παιδί Μου, μπορείς να αποκτήσεις δύναμη, πραότητα και υπομονή. Μπορείς να αποκτήσεις καρτερία και, ενωμένη με τη δύναμή Μου, μπορείς να φωνάξεις: "Αμήν!" ΚΙ ΕΓΩ, Ο ΑΜΗΝ, Ο ΠΙΣΤΟΣ, Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΩ! Σαν κεραυνός θα έρθω πάνω σου για να σε ελευθερώσω και να σε φέρω σε κοινωνία με την Ενότητά Μας, κατακλύζοντάς σε με την απόλυτη πληρότητα της Τριαδικής Μας Αγιότητας.

    Ένα πύρινο βάπτισμα έρχεται επάνω σου, δημιουργία! Ένα βάπτισμα τόσο ποθητό, που θα ανανεώσει τα πάντα. Κόρη, διακήρυξε τη Βασιλεία του Θεού και μην αφήσεις κανένα να σε εμποδίσει... 2 Ζήτησε την Πηγή του Ζωντανού Νερού, για να έρθει πάνω σου σαν Χείμαρρος να σε αναζωογονήσει!

    - Ελπίδα των ελπίδων, μπορώ πραγματικά να Σου ζητήσω να λύσεις αυτούς που είναι ακόμη δέσμιοι;

    - Ζήτησε! Δεν άκουσες ότι η ελευθερία βρίσκεται σε Μένα; 3 Σε βεβαιώνω, θα έρθω σε αυτούς που δεν Με αναζήτησαν ποτέ αλλά οι καρδιές τους παρέμειναν όπως των παιδιών. Θα αποκαλύψω την ένδοξή Μου δύναμη σε όσους δεν Με ρώτησαν ποτέ, θα πάω εκεί που δεν είμαι απαγορευμένος. Ήρθε ο καιρός του ξεδιαλέγματος. Ήρθε ο καιρός να αποκαλυφθούν τα ένδοξα πλούτη της Βασιλείας. Ο καιρός της χάριτος είναι επάνω σας. Γι' αυτό πάλι σας λέω: ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΠΟΘΗΣΤΕ ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΔΥΣΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΣΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟ ΣΩΣΤΟ. Κι εσείς που λέτε σε όσους Με επικαλούνται: 4 "αυτή η προσευχή δεν είναι της αρμοδιότητάς μου", σας ερωτώ: "είναι δυνατόν να μη Με ακούσατε; Μήπως δεν Με είδατε; Είναι δυνατόν να μη Με καταλάβατε; Θα πρέπει τώρα να πω ότι Μου αντιστέκεστε; Ισχυρίζεστε ότι Με γνωρίζετε αλλά αυτά που λέτε και κάνετε δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια άρνηση της χάρης Μου. 5 Ειρήνη σε σένα. Εσύ που επέζησες αυτής της μεγάλης Αποστασίας, δόξασε το τρισάγιο Όνομά Μας και απεύθυνέ Μας εγκάρδιες δοξολογίες:

    (Τότε το Άγιο Πνεύμα μου άνοιξε το στόμα και το γέμισε με ύμνους για το Θεό.)
    Ευχαριστώ και υμνώ τον Κύριο
    που είναι φοβερός και τόσο εκπληκτικά μεγάλος.
    Κοιτάξτε! Αυτός που ρίχνει τις Ακτίνες Του
    και μου θαμπώνει τα μάτια
    δεν είναι άλλος από τον Πατέρα μου!

    Ω, λαμπρό Κόσμημα των Ουρανών!
    Το μεγαλείο του Ονόματός Σου με ελευθέρωσε,
    και κάνοντας το αυτί μου προσεκτικό,
    δέχθηκα από το Στόμα Σου το Λόγο Σου.

    Και τώρα: Τραγουδώ από χαρά στο Θεό,
    τον Πατέρα μου!

    Φωνάζω θριαμβευτικά στο Χριστό,
    Ιησού Χριστέ, Σωτήρα μου!

    Επαγγελία μου, 6
    ω, Υπέρτατη Αγαλλίαση!
    Σε αγαπώ γιατί με έκανες φίλη Σου.
    Και τώρα φωνάζω με όλη μου την καρδιά:
    "Αμήν! Με κατακαίει ο ζήλος μου να αναγγείλω
    και να διακηρύξω την Πιστή Σου Αγάπη!

    Θέλω να κάνω το Θέλημά Σου και
    να φέρω όσο το δυνατόν περισσότερους
    σε στενή κοινωνία με τη Μοναδικότητά Σας
    για να γεμίσουν κι αυτοί με την πλούσια χάρη
    της Τριαδικής Σας Αγιότητας" Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ....- Είθε να παραμείνουν σταθεροί οι δρόμοι σου στην εφαρμογή του Θελήματός Μας. ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΙ Ο ΛΙΘΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ, ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΣ ΛΙΘΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Η ελευθερία και η αγάπη βρίσκονται σε Μένα, κι όμως η γενεά σου Με απορρίπτει. Επειδή δεν Με έχουν καταλάβει... σπάνια Με συμβουλεύονται... Προσέξτε, είμαι σαν γόνιμο έδαφος. Αν σπείρετε τους σπόρους σας σε Μένα, θα θερίσετε τους καρπούς της Αιώνιας Ζωής και ο Παράδεισος θα γίνει η κατοικία σας.

    Έλα σε Μένα χωρίς καθυστέρηση και θα σε κάνω πλούσιο μέσω της φτώχειας σου, δυνατό μέσω της αδυναμίας σου, ζηλωτή και πιστό μέσω της αθλιότητάς σου, ένα ζωντανό θυσιαστήριο για την Τριαδική Μας Αγιότητα μέσω της μηδαμινότητάς σου. Έλα σε Μένα με δέος και τρέμοντας, και θα σε κάνω έναν ατρόμητο πολεμιστή των καιρών σας, για να πας με το μέρος του Αρχάγγελου Μιχαήλ και της στρατιάς του 7 και να πολεμήσεις κι εσύ στη μεγάλη μάχη των καιρών σας. Είμαι μια αδιάλειπτη προσευχή μέσα σου και όπου εσύ στερείσαι, Εγώ συμπληρώνω, πάντα προσιτός στους πτωχούς και τους απλούς. Έλα να Με πιάσεις... Έλα να Με κάνεις δικό σου και θα σε πλάσω σύμφωνα με την Αγιότητά Μου 8 προσφέροντάς σου τα ανεκτίμητα δώρα Μου, κάνοντάς σε μέλος δικό μας 9 και ενωμένο με Εμάς, για να πας να ανοικοδομήσεις τα ερείπια του Ιερού Μας. Εσύ που ήρθες από την έρημο, έλα μέσα στα βαθιά νερά Μου και τα κύματά Μου θα σε ξεπλύνουν και θα σε αναζωογονήσουν.

    Μη Με φοβάσαι. Δεν άκουσες, φίλε Μου, ότι την άνυδρη γη θα τη μετατρέψω σε θάλασσα; Επειδή από τους ουρανούς θα σκορπίσω πάνω σας βροχή τα δώρα Μου και τις χάρες Μου. Όπως οι ουρανοί ρίχνουν καταρράκτες βροχής μπροστά στην Τριαδική Μας Αγιότητα, με τον ίδιο τρόπο θα κατακλύσω με την Παρουσία Μου ολόκληρη την ανθρωπότητα. Στοχάσου το αυτό. Εμείς;

    - Ναι, για πάντα.

    ΑΡΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή