Τρίτη 15 Μαρτίου 2022

ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ ΛΑΟΥ

ΜΗ ΦΟΒΟΥ ΜΙΚΡΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΜΟΥ 


ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

   +++   

Λάβε ισχύ πιστέ μου λαέ, 
ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΕΙΜΑΙ ΜΕΤ’ ΕΣΕ,
ό,τι στη γη γενεί εσύ πιστέ μου οπαδέ θα είσαι θεατής, μη φοβού. 

Αγγελικός στρατός θα σε φυλάττει, στη ζωή σου θα άρχει.
Η μητέρα της ζωής θα σε σκέπει, εσέ θα κρατεί,
και σε κοιλάδα θανάτου κι αν πορευθείς,
σώος και αβλαβής θα παραμείνεις εσύ. 

Βοηθώ, κρατώ, φυλάττω τα πιστά παιδιά μου,
 αιώνια θα τα ‘χω ΚΥΡΙΟΣ κοντά μου. 
Ακατάληπτα, ουράνια έπαθλα για εκείνα ετοιμασμένα,
δόξα ασύγκριτη έχω ο ΚΥΡΙΟΣ διά τους πιστούς μου.

Είναι αμύθητη η αξία στους Θεϊκούς θησαυρούς μου,
η προστασία μου κοντά στα πιστά παιδιά μου. 
Αδιαλώβητα θα τα διαφυλάξω στα δεινά μου,
αόρατα στους εχθρούς θα στέκουν,
 με τα μάτια της ψυχής τους Εμέ τον λυτρωτή θα βλέπουν. 

Ούτε τρίχα δεν θα πειραχθεί από την κεφαλή τους
 γιατί Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
 Εν τη οικία του Πατρός – το ‘χω ειπεί – πολλαί μοναί εισίν.

Αιώνια ευδαιμονία τους αναμένει, εσαεί θα αγάλλονται,
θα χαίρουν με τους ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ αδελφούς,
με τη Μητέρα την ουρανία ΣΕ ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΘΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Δεν μπορεί τώρα η φτωχή ανθρώπινη διάνοια να συλλάβει
 στο πλήρες τα ουράνια μεγαλεία.
Μόνο λίγο, μερικώς εκείνα κατανοεί,
είναι ακατάληπτοι οι ουράνιοι θησαυροί, μακαριότητα διαρκής. 

 Γι’ αυτό άνθρωπε της γης, προσπάθησε,
αγωνίσου να τα κατακτήσεις,
σε αυτά αιώνια εσύ παιδί μου να ζήσεις,
χωρίς πόνο, δάκρυ, καημό.

Αυτά θα μείνουν, θα τα αφήσεις κάτω στη γη,
κι εσύ κοντά μου ψυχή μου θα ‘ρθείς. 
Ναι, ΑΞΙΖΕΙ τώρα να δοκιμαστείς, αρκεί να καθαριστείς,
από τον ρύπο της αμαρτίας να απαλλαγείς.

Να γενείς σκεύος αρετής, απόστολος μου ιερός,
να λαμβάνεις το εμβόλιο μου το ΘΕΙΚΟ,
 ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΣΩΜΑ, ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΑΙΜΑ
 που Ο ΚΥΡΙΟΣ για εσένα το ΄δωσα εκεί στον γολγοθά,
 για την σωτηρία σας αγαπητά μου παιδιά.

Στάδιο τώρα εδώ η ζωή σου,
ΑΓΩΝΙΣΟΥ, ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ, ΑΘΛΗΣΟΥ,
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ – ΘΑ ‘ΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
Μόνο δε θα σε αφήσω, άγγελοι θα σε φρουρούν,
θα σε σκέπουν, στα δύσκολα θα σε υποβαστούν.

ΜΗ ΦΟΒΟΥ, ΕΙΜΙ ΘΕΟΣ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ,
ΚΡΑΤΑΙΟΣ, Ο,ΤΙ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ.
ΕΙΜΑΙ Η ΖΩΗ, Η ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΚΗΘΕΙ
 ΜΑ ΕΝΔΟΞΩΣ ΘΑ ΠΟΡΕΥΘΕΙ.
ΔΕ ΝΙΚΑΤΑΙ, ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΟΡΑΤΑΙ.


Κλείσε εδώ ΤΟ ΑΓΙΟ ΓΡΑΠΤΟ,
 σφραγίζω αυτό
ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΜΟΥ ΣΤΑΥΡΟ.



14 σχόλια:

  1. Σ' αγαπάω Παναγία μου, σώσε με, ταις πρεσβείαις σου, και έλεησε με
    Εμένα, που φοβάμαι τις αμαρτίες μου, μη σταθούν εμπόδιο στη σωτηρία μου
    Ο Θεός να φυλάξει όλους μας
    Και τα γεγονότα φοβάμαι
    Αλλά έχει ο Θεός
    Θα τα καταφέρουμε
    Θα μας φυλάξει, και
    Θα τα περάσουμε ανώδυνα
    ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΟΑ ΜΟΥ+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ μου συναμαρτωλέ!

      Ο Παράδεισος δεν είναι για τους αναμάρτητους. Είναι για τους αμαρτωλούς.

      Ο Παράδεισος είναι γεμάτος από αμαρτωλούς που μετανόησαν.
      Είναι και για μας ανοικτός ο Παράδεισος.

      Αρκεί να κάνουμε το πρώτο βήμα εμείς, το βήμα της μετάνοιας.

      Τότε σπεύδει ο Θεάνθρωπος Κύριος να κάνη δέκα βήματα για να μας αγκαλιάσει, είναι τα βήματα του ελέους και της συγγνώμης.

      Με πόνο θερμής προσευχής ας πούμε:

      Κύριε Ιησού Χριστέ, δώρησέ μας αληθινή, δακρύβρεκτη μετάνοια. Εσύ μάς έμεινες μοναδική Ελπίδα σωτηρίας. Είσαι η Αλήθεια μέσα σε τόσα ψέματα. Είσαι η Χαρά μας μέσα σε τόσες θλίψεις. Είσαι η Λύτρωσίς μας μέσα σε τόση αμαρτία. Είσαι η Ειρήνη μέσα σ’ ένα κόσμο τόσο ταραγμένο.

      Δόξα τη μακροθυμία και τη ανοχή σου Κύριε! Αμήν.

      Τιτανο-΄Αγιος Εφραίμ Φιλοθεΐτης

      Διαγραφή
    2. Η ταπεινολογία είναι παγίδα του διαβόλου, που φέρνει την απελπισία και την αδράνεια, ενώ η αληθινή ταπείνωση φέρνει την ελπίδα και την εργασία των εντολών του Χριστού.
      Δεν γίνεται κανείς χριστιανός με την τεμπελιά, χρειάζεται δουλειά, πολλή δουλειά.

      Άγιος Πορφύριος

      Διαγραφή
    3. Μπράβο ρε φιλεεεε...Χαίρομαι Κάποιος λέει την αλήθεια...ψεύτικη ταπεινολογια και ταπείνωση έχουν και οι ιεχωβαδες,σου είπε ο Χριστος να αλλάξεις χαρακτήρα;Υπερηφάνεια να μην έχεις είμαι ο μαμαω..Πως ο έλεγε ο Άγιος Νεκτάριος βρεστα με τον εαυτό σου...Να πολεμάς,να βάλεις τα τάλαντα σου να δουλέψουν...

      Διαγραφή
    4. +Κώστας:
      Στο Θεό μιλούσα και στην Παναγία...
      Αλλά δεν πειράζει που με κατηγορησες
      Συγχωρεμενος να είσαι...+

      Διαγραφή
  2. ++διόρθωση στο προηγούμενο:
    ...ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΙΣΤΕΎΩ ΕΙΣ ΈΝΑΝ ΘΕΌ ΠΑΤΈΡΑ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ. ΑΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ 'ΝΑΙ ΚΑΛΆ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΑΣ

    "και σε κοιλάδα θανάτου κι αν πορευθείς,
    σώος και αβλαβής θα παραμείνεις εσύ"

    ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ:

    Η εκκλησία μας έχει έναν άγιο που ονομάζεται Νικόλαος ο στρατιωτικός.

    Αυτός έζησε κοντά στο 800 μ.Χ. και ήταν στρατιωτικός την εποχή που βασίλευε ο Νικηφόρος Πατρίκιος.

    Είχαν μαζευτεί τα στρατεύματα του Νικηφόρου και κατευθύνονταν για να πολεμήσουν ενάντια στους Βούλγαρους. Σε κάποιο σημείο της διαδρομής ο άγιος Νικόλας κατέλυσε σε ένα πανδοχείο (πρέπει να είχε αξιωματική θέση). Όταν ο άγιος πήγε στο δωμάτιο του να κοιμηθεί, εμφανίστηκε η κόρη του πανδοχέα με σκοπό να αμαρτήσει μαζί του. Αλλά ο άνθρωπος που έχει συνείδηση, του τι πρέπει να πράξει στη ζωή του, ξέρει και να χειριστεί τις περιστάσεις ανάλογα. Όπως θα κατάλαβες την απέτρεψε από τον κακό σκοπό που είχε στο νου της. Και μάλιστα αυτό έγινε 3 φορές εκείνη την βραδιά.

    Αργότερα είδε στο όνειρό του ότι βρισκόταν ψηλά σε λόφο, από κάτω γινόταν μεγάλη μάχη με τους Βούλγαρους. Εκεί δίπλα του σε ένα θρόνο καθόταν ο Κύριος Ιησούς Χριστός και είχε το δεξί του πόδι επάνω από το αριστερό. Του λέει.

    «Κοίτα το πεδίο και πες μου τι βλέπεις»

    «Βλέπω τους Ρωμαίους να νικάνε»

    αλλάζει θέση τα πόδια του και βάζει το αριστερό πάνω από το δεξί και του λέει

    «Κοίτα τώρα τι βλέπεις»

    «Βλέπω τους Βούλγαρους να νικάνε»

    και νικήσανε και όλη η πεδιάδα ήταν σπαρμένη με πτώματα εκτός από ένα πολύ μικρό κομμάτι όσο χωράει για να ξαπλώσει ένα άτομο.

    Και του λέει ο Ιησούς

    «Αυτό το κομμάτι ήταν το δικό σου, επρόκειτο να σκοτωθείς στην μάχη αυτή, αλλά επειδή στάθηκες αγνός θα αξιωθείς να ζήσεις»

    Όπως και έγινε.

    Αργότερα ο Νικόλας έγινε μοναχός και ευαρέστησε πολύ τον Θεό.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η ωφέλεια που μας προσφέρει η ανάγνωση του Βίου των Αγίων, γι'αυτό ας γίνει το εντρύφημά μας

      Γένοιτο!!!

      Διαγραφή
  6. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΆΓΙΕ ΤΡΙΑΔΙΚΕ ΘΕΈ ΜΟΥ.
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΞΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΌ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ.
    ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΥΠΈΡ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΗ ΘΕΟΤΟΚΕ ΒΆΛΕ ΜΑΣ ΚΆΤΩ ΑΠΌ ΤΗ ΣΚΕΠΉ ΣΟΥ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΑΛΛΟΝ ''ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ'' ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή