Δευτέρα 4 Απριλίου 2022

ΟΙ ΕΠΤΑ ΣΕΠΤΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΜΕ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ

ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

+++ 

  Πνεύμα Άγιο λαλεί, γράψε ό,τι υπό αυτού υπαγορευθεί
 να γραφεί ΣΤΟ ΙΕΡΟ ΕΤΟΥΤΟ κείμενο,
ίνα κατανοήσει η ανθρώπινη ψυχή
(όσο είναι ανθρωπίνως δυνατό να κατανοηθεί)
την ουσία, τις ιδιότητες της Θεϊκής πτυχής. 

Η ουσία του Θεού ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΗ ΕΣΤΙ
για την ανθρώπινη λογική. 
Οι ιδιότητες όμως ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ,
 τις βλέπει ο άνθρωπος αυτές. 
 Τις διακρίνει εμπρός.


Πρώτη ιδιότητα είναι
Η ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΘΕΪΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. 
 Ο Κύριος βρίσκεται παντού,
 δεν μπορεί κανείς να κρυφτεί από Αυτού
Βλέπει την αρετή, δικάζει τας αμαρτίας την παρακοή.


Δεύτερη ιδιότητα 
Η ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ. ΘΕΟΣ ΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΕΙ,
 ουδέν το αδύνατο σε αυτόν, θαύματα θαυμάτων ενεργεί.


Τρίτη ιδιότητα
Η ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ. 
Έχει άπειρο έλεος, ακόμα και για τον χειρότερο αμαρτωλό,
αρκεί ο άνθρωπος εδώ να πει
με ταπείνωση αυτογνωσίας ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΩ.


Τέταρτη ιδιότητα
 Η ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΙΑ,

H οποία στα όλα άρχει, γνωρίζει όχι μόνο τας πράξεις
 μα και ό,τι στο εσωτερικό του ανθρώπου υπάρχει.


Πέμπτη ιδιότητα
Η ΠΑΝΣΟΦΙΑ,

που στον κόσμο, στο σύμπαν διοικεί. 
Τα πάντα στη γη με Θεϊκή σοφία φτιαγμένα,
 όλα άνθρωπε για σένα.


Έκτη ιδιότητα
 Η ΑΓΙΟΤΗΤΑ.

Στα όλα τέλεια, χωρίς ρύπο, στίγμα αμαρτίας.
Ο ιερέας στη Θεία Λειτουργία εκφωνεί - 
 ΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ και το
ΓΙΝΕΤΕ ΑΓΙΟΙ ΚΑΘΩΣ Ο ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΑΤΗΡ ΑΓΙΟΣ ΕΣΤΙ. 
Ζητά, δηλαδή, και ο πιστός να αγιαστεί,
το σώμα και το αίμα του ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΓΕΥΤΕΙ.
Ω!  Τί μεγίστη τιμή!  Το ‘χεις άραγε αυτό ψυχή σκεφτεί
ή μήπως έτσι για το καλό εσύ τώρα ίσως κοινωνείς; 
 Μετανοείς; Προετοιμάζεσαι γι’ αυτό; 
ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΡΑ ΕΣΕ ΡΩΤΩ.


Έβδομη ιδιότητα
 Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΟΣ
 Και αιώνιο σε έκανε άνθρωπε κι εσένα.
Σου χάρισε, σου έδωσε το
ΚΑΤ’ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘ’ ΟΜΟΙΩΣΗ,
έβαλε στο σώμα σου μέσα ΑΘΑΝΑΤΗ, ΑΙΩΝΙΑ ΨΥΧΗ.
 Ω! ΤΙ ΜΕΙΖΟΝΑ ΤΙΜΗ.  ΕΣΥ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙΣ;
Ή στην αμαρτία την τοποθετείς;
Απάντησε ανθρώπινη ψυχή.
Το σώμα σου είναι δικός μου ιερός ναός
που μέσα σε αυτό κρύβεται
της αθανάτου σου ψυχής ο ουράνιος θησαυρός.
 Κι εσύ αυτόν τον ανεκτίμητο θυσαυρό, κάτω δυστυχώς τον πετάς,
στης αμαρτίας σου τα θολά νερά.


ΕΓΕΙΡΟΥ ΨΥΧΗ, ΑΝΑΣΤΗΣΟΥ,
ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΘΥΜΗΣΟΥ.
 Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΑ ΤΩΡΑ ΕΓΓΥΣ.
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ.
ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠ’ ΤΗ ΓΗ.
ΣΕ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ.
ΛΑΒΕ ΤΩΡΑ ΑΡΕΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ,
ΚΡΙΣΙΜΗ Η ΤΟΜΗ. ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ,
ΕΙΣΑΙ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΥΙΟΣ,
 ΜΗΝ ΚΕΙΤΕΣΑΙ ΣΤΗΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΣΟΥ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ,
ΩΣ ΨΥΧΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ.


ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ   

+++  


15 σχόλια:

  1. ΔΌΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΏΝ ΠΆΝΤΟΤΕ.
    ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΆΜΕΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χριστιανός την μεγάλη τεσσαρακοστή κλείνεται στο ταμείο του νηστεύει και κοιτά τον εαυτό του.. όσο μπορεί. Αν αδελφέ μου εσύ σκανδαλιζεσαι με ότι διαβάζεις εδώ μέσα, καλό θα ήταν να το αποφύγεις. Αν εμείς είμαστε νούμερα τι δουλειά έχεις μαζί μας; Πρόσεχε τον εαυτό σου,για αυτόν θα απολογηθεις, όχι για μας...

      Διαγραφή
  3. Η Γερόντισσα της Αττικής διαβίβασε στον Άγιο Μόρφου κατά λέξη τα λόγια του Κυρίου, ο οποίος Μόρφου και μας τα μετέφερε:

    "Γερόντισσα, πρέπει να ξανασυστηθώ εις τους ανθρώπους"
    "Γερόντισσα, ο κόσμος πρέπει να φοβηθεί για να εισέλθει εις την μετάνοιαν των Αγίων"

    Όλα αυτά που λέει ο Κύριος σε αυτό το έμμετρο μήνυμα, αλλά και σε όλα τα άλλα που δημοσίευσε ο ΟΙΜΟΣ, όπως επίσης και όλα τα γεγονότα που παραχωρεί να συμβαίνουν και θα συμβούν από δω και πέρα είναι προς την κατεύθυνση όσων προανήγγειλε μέσω της Γερόντισσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλιστα, ο Νεόφυτος ασκώντας και αυτοκριτική, σχολίασε:

      "Ακούτε; Εμείς αποτύχαμε να Τον συστήσουμε, δεν τα καταφέραμε. Ούτε Οι Αρχιερείς στους ιερείς, ούτε οι ιερείς σε σας, ούτε κι εσείς στα παιδιά σας"

      Διαγραφή
  4. Κύριε, αφες αυτοίς, ου γαρ οιδασι τι ποιουσοι....

    Ίσα και όμοια ο Κύριος με τον έξω από εδώ; Όλα στο φως την Ημέρα του Κυρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. + ευχαριστούμε Κύριε και Παναγία μας
    Είθε όλοι μας να φανούμε άξιοι της κλήσης του Σωτήρα Χριστού, και να αντέξουμε τα βασανιστήρια ( βασανιστικά χρόνια) που έρχονται, μέχρι το 2024 δηλαδή, και σαν οικογένειες και σαν άτομα
    Είθε , μέσα από την καρδιά μου όλα αυτά, να αξιωθουμε ΟΛΟΙ της Βασιλείας Του, για να απολαυσουμε τα άρρητα αυτά κάλλη του Παραδείσου, με τα 7 χαρίσματα που περιγράφει ο Κύριος μας, στο πιο πάνω σημερινό κείμενο αδερφοί μου
    Αμαρτωλοί είμαστε
    Όμως μη χάσουμε τη Βασιλεία Του
    Μη ξεγελαστουμε ποτέ ποτέ, ούτε να φοβηθούμε, ούτε εμείς ούτε τα αγαπημένα μας πρόσωπα ( ούτε από τον Αντίχριστο, ούτε από τίποτα),
    Είθε να κάνει ο γλυκός Κύριος μας, αν χρειαστεί, τα δύσκολα εύκολα,
    ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ
    εισάκουσε αυτή τη δολια την προσευχή μου, οπωσδήποτε, και δώσε και παραπάνω+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΣ ΜΥΛΩΝΑΔΕΣ ΖΕΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΙ ΙΣΩΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΑ tlig ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ! ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ! ΕΔΩ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ! ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΚΟΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ! ΤΟ ΙΣΤΙΛΟΓΙΟ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ
    ΣΑΣ ΤΥΦΛΟΤΗΤΑ! ΕΣΕΙΣ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΣΤΟΜΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΑΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! ΤΕΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός ήταν, Ρωμανέ...κι αργησες

      Διαγραφή
    2. +δαιμονισμένοι είναι
      Αδιαφορία τους πρέπει
      Σε τέτοιους ανθρώπους κακόπροαιρετους, δεν απαντάμε
      Και σταματάνε
      Και συγγνώμη+

      Διαγραφή
  7. . Ακόμη κι όταν νιώθεις κάποιες φορές εντελώς εξουθενωμένη από το βάρος του Σταυρού Μου, μην αποκάνεις, στο πλευρό σου Εγώ Είμαι. Και θα δεις, όλοι θα μείνουν έκθαμβοι όταν θα σταθώ μπροστά τους! Οι καλοί θα χαρούν, αλλά οι κακοί θα λάβουν αυτό που τους αξίζει. Τίποτα δεν θα Με σταματήσει. Καταστρέφουν την Εκκλησία Μου, και ενεργώντας έτσι μηχανεύονται κακό ενάντια στην Εκκλησία Μου. Σας διδάσκω καλή διδασκαλία, αλλά εκείνοι εγκαταλείπουν το νόμο Μου. Έχω πει πως είναι έξι πράγματα που μισώ, μάλιστα επτά που είναι αδύνατο να ανεχθώ: μάτια αλαζονικά, γλώσσα που λέει ψέματα, χέρια που αθώο χύνουν αίμα, μυαλό που μηχανεύεται σχέδια αμαρτωλά, πόδια που τρέχουν στο κακό, μάρτυρα ψεύτη που διαδίδει ψέματα, κι εκείνον που διχόνοιες σπέρνει ανάμεσα στους αδελφούς. Και θα πρόσθετα, εκείνους που ευχαριστιούνται να κάνουν το κακό.
    Άνοιξα το Στόμα Μου για να μιλήσω, να ευλογήσω, να λυτρώσω και ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑ ΜΟΥ, αλλά σε αντάλλαγμα της καλοσύνης Μου Με χλευάζουν, Με βρίζουν και Με περιφρονούν. Όλες οι Αυλές Μου συγκεντρώθηκαν στον Ουρανό και από τις Αυλές Μου ακούστηκε μια φωνή˙ η φωνή ενός πλήθους:
    "ΩΣΠΟΤΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΥΠΟΜΕΝΕΙ ΤΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ; Η γη μέσα στην αθεΐα της καυχιέται για την δυσπιστία της, για τα βδελύγματά της, και έχει μεθύσει μες στην ανηθικότητά της σαν μια πόρνη."
    Έφτασε πια η ώρα, η Δικαιοσύνη δεν θα αντέξει άλλο να βλέπει τούτη τη γενεά να καταπνίγει το Πνεύμα Μου και να πουλάει το Αίμα Μου. Προκαλούν και αμφισβητούν τη Δικαιοσύνη Μου. Θα ντύσω τον Ουρανό στα μαύρα και θα εμφανιστώ ως Κριτής, και όσοι προσέβαλαν το Όνομά Μου θα εκλείψουν. ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΛΑΒΑΝ ΥΠΟΨΗ. Θα τιμωρήσω τον κόσμο και τα κακά του κατορθώματα. Θα ταπεινώσω τους υπερήφανους, και όταν επικαλεστούν το Όνομά Μου δεν θα τους ακούσω. Η Ημέρα Μου είναι πιο κοντά από ό, τι νομίζετε. Η καταστροφή θα φέρει στη γη την ίδια ερήμωση που προκάλεσαν στην Εκκλησία Μου!
    Άρχισα σαν ζητιάνος, παρακαλώντας τους για μια ανταπόδοση αγάπης, και σε αντάλλαγμα Με χλεύασαν, Με καταπίεσαν και Με άφησαν άκαρπο. Έκανα έκκληση σ’ αυτή τη γενεά, έπεσα στα πόδια των ιερέων Μου, αλλά το μόνο που έκαναν ήταν να Με φτύσουν και να Με διώξουν. Οι σπλαχνικές Μου πράξεις γελοιοποιήθηκαν. Ήρθα για να τους σώσω από τα χέρια του εχθρού Μου. Τους έδειξα το Πρόσωπό Μου, αλλά δεν Με αναγνώρισαν, ούτε έμαθαν 1 από την Αγία Γραφή τα ιερά Μου λόγια. Ήρθα να τους φέρω την ειρήνη στις δύσκολες ώρες τους, αλλά δεν εκτίμησαν την ειρήνη ούτε την δέχθηκαν. Τώρα λοιπόν, αυτή είναι η απόφαση για κάθε άνθρωπο στη γη για να καθαρίσω τη δυσωδία της αμαρτίας.
    Παιδί μου, Εγώ, ο Νυμφίος σου, σου λέω: υπόμεινε για χάρη Μου όλες αυτές τις επιθέσεις. Ποτάμια χαρίτων θα γεμίσουν τους τόπους τους ξερούς που σε στέλνω. Κόρη Μου, πότισε τα παρτέρια Μου, ομόρφυνε τον κήπο Μου, Εγώ, ο Ιησούς Χριστός σε ευλογώ τώρα και για πάντα. Εγώ Είμαι IC
    16 Μαΐου 2011
    http://www.tlig.org/el/messages/chrono/2011/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΓΩ, Ο ΘΕΟΣ, ΖΟΥΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΙΑ ΣΟΥ


    3 Μαρτίου 1990

    Παιδί Μου, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ και φανερώνω σε πολλούς αυτά που πρόκειται να γίνουν. Είσαι μια εκλεκτή Μου ψυχή, στην οποία φανέρωσα το Άγιο Μου Πρόσωπο και τις προθέσεις Μου. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνεχίσεις τη μετάδοση των μηνυμάτων Μου. Δεν είναι δική σου δουλειά να πείσεις κανένα. Λουλούδι, κάνε το καλύτερο που μπορείς κι Εγώ θα κάνω τα υπόλοιπα. Γνωρίζω τα όριά σου αλλά μην ανησυχείς, στο πλευρό σου είμαι για να σε ενθαρρύνω. Πολλαπλασίασε τις προσευχές σου, ευχαρίστησέ Με παραμένοντας κοντά Μου. Θυμήσου, ήσουν νεκρή και σε ανέστησα, ήσουν ψυχρή απέναντί Μου και αναζωπύρωσα τη Φλόγα Μου μέσα σου για να σε φλογίσω με την Αγάπη Μου. Ήσουν αδιάφορη απέναντί Μου, αλλά σε έκανα ένθερμη και διψασμένη για Μένα.

    Χρόνια τώρα Εγώ, ο Θεός σου, ζούσα μέσα στην ερημιά σου χωρίς να βρίσκω ούτε ανάπαυση, ούτε παρηγοριά από ένα πλάσμα που είχα πλάσει με τόση αγάπη. Με μεγάλη αγωνία σε έβλεπα να παρασύρεσαι μακριά Μου. Δεν είχα παρά να πω: "Αυτή η έρημος και η άγονη γη να αγαλλιάσει!" αλλά ήθελα τη συνεργασία σου, δεν ήθελα να παραβιάσω την ελευθερία σου. Για να σ' ελευθερώσω αγαπημένη, χρειάστηκε να σε σύρω ως την έρημο και να σε αφήσω μόνη σου. Τότε μόνο συνειδητοποίησες πόσο γυμνή ήσουν και πόσο σπιλωμένη ήταν η ψυχή σου, και ήρθες έντρομη και έπεσες στα Πόδια Μου. Συνειδητοποίησες πόσο ανεπαρκής ήσουν από μόνη σου. Ύστερα σε έκανα να καταλάβεις πόσο υπέφερα μέσα στην ερημιά σου και πώς εξαιτίας σου τα χείλη Μου είχαν γίνει πιο ξερά κι από περγαμηνή, από έλλειψη αγάπης. Ύστερα σε έκανα να δεις τα μύχια της ψυχής σου που είχαν γίνει η τέλεια ερημιά για να φωλιάσει η οχιά και να γεννήσει άφοβα τ' αυγά της μέσα σου. 2 Άφησα τότε να πέσει το κάλυμμα από τα μάτια σου για να δουν το Κάλλος Μου και με το Δάχτυλο σε άγγιξα μεταμορφώνοντάς σε. Πήγα προς κάθε κατεύθυνση για να βρω με ποιο μέσον θα σε κάνω δική Μου για την Αιωνιότητα και θα σε μυήσω στα Μυστήριά Μου. Μετέτρεψα την έρημό σου σε πηγή και την άγονη γη σου σε τρεχούμενα νερά.

    Ναι! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΣΑΣ 3 ΣΕ ΛΙΜΝΕΣ και την άγονη γη σας σε πηγές υδάτων. Δεν θα σας αφήσω να πεθάνετε, θα ξυπνήσω πολλούς από σας και θα κάνω τη Φωνή Μου να ακουστεί από το Άγιο Κατοικητήριό Μου. Θα φανερώσω την Αγιότητά Μου και το Έλεος Μου σε πολλά έθνη, για να Με γνωρίσουν. Είμαι Άγιος και εννοώ να σας κάνω όλους να καταλάβετε ότι κι εσείς πρέπει να ζείτε άγια.

    Ύψωσε άφοβα τη φωνή σου και προφήτεψε. Προφήτεψε, παιδί Μου, για να εξαλειφθεί η κακία από τόσες καρδιές! ΌΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΙΑ ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ. Όσοι διψούν ας έρθουν. Γράψε και πες στις ιερατικές Μου ψυχές αυτά τα λόγια:
    "Η μυστική δύναμη της ανομίας είναι ήδη επί το έργον. Αυτό όμως θα γίνεται μόνον ωσότου φύγει από τη μέση αυτός που τώρα είναι το εμπόδιο. Τότε θα φανερωθεί ο άνομος." 2

    Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ


    15 Μαρτίου, 1993

    Τούτο σας λέω: αγαπάτε την Εκκλησία Μου όπως Εγώ την αγαπώ, και όπως θυσιάστηκα για την Εκκλησία Μου για να την καθαγιάσω πλήρως, έτσι κι εσείς, ιερείς Μου, θυσιαστείτε γι' Αυτήν, μιμηθείτε Με. Σας τα λέω όλα αυτά και γνωρίζω ότι τα πρόβατα που Μου ανήκουν θα ακούσουν τη Φωνή Μου και δεν θα Μ' εγκαταλείψουν ποτέ. Σας απευθύνομαι σήμερα για να σας πω από τα βάθη της Καρδιάς Μου τα ίδια πικρά λόγια που πρόφερα στο Τελευταίο Μου Δείπνο, τριγυρισμένος από τους μαθητές Μου: "Ένας απ' αυτούς που μοιράζονται το Τραπέζι Μου, επαναστατεί εναντίον Μου. Σας το λέω αυτό τώρα, προτού συμβεί, ώστε όταν συμβεί να πιστέψετε ότι ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ."
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΒΡΑΧΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ


    20 Οκτωβρίου 1998

    Έλα τώρα και στηρίξου επάνω Μου. Πιο πιστό από Εμένα δεν θα βρεις. Δυνατότερο και ισχυρότερο από Εμένα δεν θα βρεις. Εγώ είμαι ο Βράχος και το Θεμέλιο της Χριστιανοσύνης. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΡΦΩΣΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΛΑΣΑΝ


    10 Μαρτίου 1990
    http://www.tlig.org/el/messages/chrono/1990/

    - Ειρήνη σε σας. Εγώ, ο Κύριος Ιησούς, σας αγαπώ. Πολυαγαπημένα Μου παιδιά, μάθετε ότι είμαι η Αιώνια Αλήθεια. Είμαι η Οδός που σας οδηγεί στην Αιώνια Ζωή. Είστε έτοιμοι αυτές τις μέρες της Σαρακοστής να ακολουθήσετε το Μονοπάτι Μου; Είστε έτοιμοι να αναγνωρίσετε ότι ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΔΕΨΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ; ΕΙΜΑΙ Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΠΛΗΓΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΙΛΑ ΣΗΜΕΡΑ, είμαι το θύμα της Αγάπης που γυρεύει την καρδιά σας. Έλα, πλησίασε εσύ που η Καρδιά Μου αγαπά, εσύ που ακόμη διστάζεις. Έλα κοντά Μου και εισχώρησε στην Πληγή της Καρδιάς Μου, για να σε παρασύρω και να σε κάνω να καταλάβεις ότι εκεί θα βρεις την ειρήνη σου και τη χαρά σου. Έλα πιο κοντά Μου, ψυχή, και επίτρεψέ Μου να φυσήξω πάνω σου το γλυκό Μου άρωμα, αναζωογονώντας σε. Εγκαταλείψου σε Μένα και θα περιβάλω την ψυχή σου με την Ιερή Μου Καρδιά. Κάλεσέ Με και θ' απαντήσω... Αναζήτησέ Με με θέρμη και θα Με βρεις... Εγκατάλειψε τους αμαρτωλούς σου δρόμους και βάλε τα πόδια σου στο Μονοπάτι Μου και θα σε σηκώσω και θα σαγηνεύσω την ψυχή σου για να ευχαριστήσω την Ψυχή Μου.

    Η Αγάπη Μου είναι σαν μια Πηγή, ένα Φρέαρ που αναβλύζει δροσερό νερό, έλα λοιπόν ν' αντλήσεις απ' αυτή την Πηγή και θα ζήσεις. Μην είσαι σαν τον κόσμο, γιατί ο κόσμος δεν εκτιμά τη μεγάλη Μου Αγάπη. Παιδί Μου, έχεις πλήρως καταλάβει το Πάθος Μου; Είμαι Αυτός που σε λύτρωσε από το Θάνατο. Διώχθηκα για χάρη σου... παραμορφώθηκα από τα κτυπήματα, έγινα κατάπτυστος, περιφρονήθηκα, γελοιοποιήθηκα και χλευάστηκα, για να σε λυτρώσω. Μαστιγώθηκα ανελέητα, από τη Μεγάλη Μου Αγάπη για σένα. Σήκωσα στους ώμους Μου τις αμαρτίες σου χωρίς να προφέρω παράπονο "σαν πρόβατο που οδηγείται στη σφαγή, σαν αμνός άφωνος ενώπιον των κουρέων του, χωρίς ν' ανοίξει ποτέ το στόμα." 1 Και για να σ' ελευθερώσω, αγαπημένε Μου, αφέθηκα να καρφωθώ απ' αυτούς τους ίδιους που είχα πλάσει. Ναι, κάρφωσαν τα Χέρια που τους έπλασαν και με τις Πληγές Μου σε γιάτρεψα... Για χάρη σου υπέμεινα ώρες μαρτυρίου, για να βγάλω την ψυχή σου από το λάκκο. Είμαι ο Άγιος σου, κι όμως σου επέτρεψα να Με τεντώσεις πάνω στο Σταυρό, μέχρις εξαρθρώσεως των οστών Μου.

    Νιώσε την αγωνία Μου σήμερα, νιώσε τη δίψα Μου από έλλειψη αγάπης, μια αγάπη που κανένα ποτάμι δεν μπορεί να ξεδιψάσει και κανένας χείμαρρος δεν μπορεί να σβήσει. Θα σε δω ποτέ, εσένα που πλανιέσαι ακόμη μέσα στην ερημιά; Γύρισε σε Μένα, συμφιλιώσου μαζί Μου και ζήσε άγια, εγκαταλείποντας τους δρόμους σου. Με λύπη και με δάκρυα παρακολούθησα αυτή την ανόσια γενεά να απομακρύνεται ακολουθώντας την Ανηθικότητα στη θέση της Αρετής, το Θάνατο στη θέση της Ζωής. Επειδή αυτή η γενεά βασίστηκε στην πλάνη, συνέλαβε τον ορθολογισμό που γέννησε τον αθεϊσμό. Για πόσον καιρό ακόμη θα πρέπει να παραμείνω μόνος και έρημος πίσω από κάθε Τράπεζα, ενώ Δάκρυα Αίματος χύνονται στα Μάγουλά Μου, αφήνοντας ραγισμένη κάθε ίνα της Καρδιάς Μου; Οι αγωνίες Μου στη Γεθσημανή επαναλαμβάνονται κάθε ώρα στην Ψυχή Μου. Εισχώρησε στις Πληγές Μου και θα καταλάβεις τις αγωνίες Μου.

    Είχα προβλέψει ευθύς εξαρχής ότι, παρά τη Θυσία Μου, θα ξεσηκώνονταν ομάδες εναντίον Μου και θα διαιρούσαν το Σώμα Μου, προκαλώντας τόσες νέες διδασκαλίες.

    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΣΥΧΝΑ: "Ας ενοικήσει σ' αυτήν το Πνεύμα Μου". Σου υπόσχομαι, Παρασκευή, ότι θα φέρω ακόμη και απομακρυσμένους εξόριστους από χώρες μακρινές για να γεμίσω την Εκκλησία Μου. Ακόμη κι αυτούς χωρίς ταυτότητα, σε κάποια κρυφή γωνιά, θα τους βρω και θα τους φέρω όλους εκεί που κατοικεί το Άγιο Πνεύμα, γιατί κι αυτοί είναι παιδιά Μου. Κανείς δε θα μείνει πίσω. ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΕΡΓΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΣΕ ΑΞΙΑ ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΗΜΙ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ.

    ΑΡΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή