Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2024

ΠΑΝΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΠΙ ΤΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΙΝ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΔΟΞΑ ΤΗ ΑΓΙΑ ΒΑΠΤΙΣΗ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

+++

 Γράψε λόγο στο χαρτί, 
ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ λαλεί.

Στην εσχάτη ταύτην εποχή, 
όπου όλα δυστυχώς 
έχουν τώρα πνευματικώς διαβρωθεί,
 έχουν χάσει την ουσία 
και ο άνθρωπος χωρίς ντροπή 
οδοιπορεί εις πεδίον αμαρτίας,
 νομιμοποιεί την παρανομία της ανωμαλίας, 
φθείρεται ολοτελώς η ορθότητα 
της Χριστιανικής οικογενείας 
διά του μιάσματος της ομοφυλοφιλίας.

 Θεσπίζεται νόμος σατανικός,
 νομιμοποιείται η δυσωδία που ήτο η αιτία, 
ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΘΕΟΣ, 
πυρ και θειάφι να ρίξω από ουρανό 
και να καταστρέψω δύο πολιτείες χωρίς έλεος. 

 Γιατί ο οχετός αυτής της αμαρτίας, 
ωσάν ΜΙΑΣΜΑ φθάνει σε Εμέ τον ΘΕΟ. 
 ΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΛΙ 
στο Ιερό μου ετούτο γραπτό, 
για μια έτερη φορά σας εκφωνώ. 

 Εάν η κυβέρνηση το νομοθετήσει, 
την τιμωρία των ΣΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΩΝ 
η Ελλάδα θα γνωρίσει. 

 ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ ΝΑ ΓΕΝΕΙ 
γιατί η τιμωρία ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ 
στον Ελληνικό χώρο σας θε να ‘ρθει,
θα κλάψει πικρά η Ελληνική φυλή. 

 ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΨΕΥΔΟΜΑΙ, 
Ο,ΤΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΛΑΛΕΙ 
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΜΕ ΑΜΗΝ.

Και τώρα ας έρθουμε στην ουσία του γραπτού.
 Εβαπτίσθην υπό του ΙΩΑΝΝΗ στον ΙΟΡΔΑΝΗ
 και τότε θαύμα μέγα, ο ποταμός εγύρισε πίσω αυτός
 ενώ φωνή ηκούσθη από ουρανό 
– «ΟΥΤΟΣ ΕΣΤΙΝ Ο ΥΙΟΣ ΜΟΥ Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ, 
ΕΝ ΑΥΤΟΝ Ο ΠΑΤΗΡ ΕΥΔΟΚΗΣΑ»

 ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ, ωσάν λευκή περιστερά,
 εβεβαίωσε ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ. 
 ΠΑΤΗΡ, ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ, 
μια ουσία αδιαίρετη, αδιάσπαστη και ΟΥΡΑΝΙΑ. 

 Στο όνομα της ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ 
σας δίδονται υπό Εμού, 
του ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ,
 ετούτα τα Άγια Ρήματα μου, 
τα δωρίζω, ναι, στα πιστά παιδιά μου.

 Ενίοτε σας ελέγχω για τα δικά σας λάθη, 
διά τα αμαρτωλά σας πάθη και διά της μετανοίας 
σας καλώ κοντά μου, 
σας χορηγώ ΩΣ ΘΕΟΣ τα χαρίσματα μου. 

 Ενίοτε γίνομαι αγαπητικός, 
με έλεος ζητώ την μεταστροφή σας, 
άλλες πάλι σας ελκύω κοντά μου με τα θαύματα μου,
 σας αναμένω, σας συγχωρώ,
 περιμένω την επιστροφή 
εις το κατ’ εικόνα και στο καθ’ ομοίωση
 που σε εσάς έχω δώσει μέχρι η ψυχή, 
τον ύψιστο της πνευματικό προορισμό, να εμπεδώσει.

 Τα πάντα κάνω ως ΘΕΟΣ, 
τώρα σε εσάς έγκειται ο λυτρωμός της σωτηρίας. 
 Σας αγαπώ πιστά μου τεκνία.


ΑΜΗΝ, ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ 

 +++ 


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ

Εκτάκτως ο λόγος του Κυρίου δημοσιεύεται σήμερα επειδή έχει περιεχόμενο τα Άγια Θεοφάνεια. 
  

9 σχόλια:

  1. Αμήν! Δόξα τη Αγία Βάπτιση Σου, Κύριε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἡ ὑπομονὴ καὶ ἡ ταπείνωση- Διδαχὲς τοῦ Ὁσίου Σεραφεὶμ τοῦ Σαρὼφ Στ',
    5-1-2024, Ἀρχιμανδρίτου Σάββα Ἁγιορείτου.

    https://www.youtube.com/watch?v=Pcc6iz98c_k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγιορείτης Αρχιμανδρίτης Γέρων Γεώργιος, πνευματικό τέκνο του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου: "ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΠΠΑΔΟΚΕΣ".

    https://www.youtube.com/watch?v=Qsx3OcA7c-c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΠΑΡΗΓΟΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΑΓ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ

    "Μια ψυχή, ας είναι φορτωμένη με αμαρτίες, ας έχει όλα τα παραπτώματα του κόσμου, ας είναι μολυσμένη, όσο μπορεί να φανταστεί κάποιος. Ας δοκίμασε, όσο θέλησε και όσο μπόρεσε να μεταχειριστεί κάθε μέσο και αγώνα για να αφήσει την αμαρτία και να κάνει το καλό και δε μπόρεσε ποτέ να αποκτήσει κανένα μικρό μερίδιο του καλού, αντιθέτως μάλιστα προχώρησε ακόμη πιο βαθιά στο κακό.

    Όμως με όλα αυτά, δεν πρέπει να σταματήσει ποτέ να ελπίζει στο Θεό, ούτε πρέπει να εγκαταλείψει ποτέ τα όπλα και τους αγώνες τους πνευματικούς, αλλά πρέπει να πολεμά πάντα ανδρειωμένα!

    Γιατί, πρέπει να γνωρίζεις, ότι σε αυτόν τον αόρατο πόλεμο, ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ όποιος ΔΕΝ ΠΑΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑ και να ελπίζει στο Θεό, Του οποίου η βοήθεια δε λείπει ποτέ από τους πολεμιστές Του, μολονότι μερικές φορές επιτρέπει να μένουν πληγωμένοι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πνευματικές Νουθεσίες – Οσίου Μακαρίου της Όπτινα

    Κανένα από τα προβλήματα σου δεν έχει προκληθεί τυχαία. Τίποτα δεν μπορεί να μας συμβεί χωρίς τη συγκατάθεση του Κυρίου μας. Και η συγκατάθεσή Του όχι μόνο πηγάζει από την πανσοφία Του, αλλά και υπαγορεύεται πάντοτε από την αγάπη Του για μας.
    Ερεύνησέ προσεκτικά τη συνείδησή σου και τη ζωή σου. Και τότε, είμαι βέβαιος, θα καταλάβεις τι εννοώ.

    Η λύπη σε πιέζει; Δεν πειράζει. Μια καρδιά γεμάτη ευγνωμοσύνη, ταπείνωση και σοφία — η καρδιά που με αγώνα και κόπο έχει πληρωθεί μ’ ευγνωμοσύνη, ταπείνωση και σοφία – θα παρηγορηθεί πλούσια και θα ευλογηθεί με την απόκτηση της γαλήνης και της χαράς.

    * * *

    Το ότι έχουμε πίστη δεν σημαίνει μόνο ότι πιστεύουμε στο Θεό σαν δημιουργό μας. Σημαίνει επίσης ότι αναγνωρίζουμε την ακατάπαυστη πρόνοια και μέριμνα Του για το καλό μας, ακόμα και στις πιο ασήμαντες πτυχές της ζωής μας. Αυτό, βέβαια, είναι λίγο-πολύ αδύνατο να το αντιληφθεί ο νους μας, έτσι όπως είναι βυθισμένος μέσα στο σκοτάδι των παθών…

    Εκείνο που πρέπει να επιζητούμε, όταν βρισκόμαστε μέσα στη θύελλα των θλίψεων, δεν είναι η συναισθηματική νάρκωση, ούτε κάποια μέθοδος που θα μας κάνει αναίσθητους, αλλά η τέχνη ν’ αποδεχόμαστε και να υπομένουμε μ’ ευγνωμοσύνη κάθε λύπη.
    Και μην ξεχνάς: Στην πραγματικότητα, δεν είναι αυτό καθεαυτό το βάρος της μιας ή της άλλης λύπης, που μας καταβάλλει και μας τσακίζει. Όχι. Τα κύματα της καταθλίψεως ταράζουν μόνο μια καρδιά που τη διακρίνουν η αστάθεια, οι μεταπτώσεις, η έλλειψη ισορροπίας. Αγωνίσου, λοιπόν, για να σταθεροποιήσεις μέσα σου την Ειρήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη ζητάς αδερφέ συμβουλές από μένα, ένα φτωχό και άθλιο μοναχό.
      Δεν έχω την ικανότητα ν' ατενίσω τα ουράνια ύψη, ούτε να βυθομετρήσω τα θαλάσσια βάθη...
      Δεν έχω την ευφυΐα ν' ανοίξω δρόμους σε ορμητικά ποτάμια, ούτε να χτίσω φράγματα σ' ανοιχτές λίμνες...
      Δεν έχω τη δυνατότητα να μετρήσω τα πέρατα του κόσμου, ούτε να κατανοήσω τους νόμους του σύμπαντος...
      Δεν έχω την πρόθεση ν' αλλάξω όλους τους ανθρώπους, ούτε τη φιλοδοξία να εξαλείψω από τον κόσμο το κακό...
      Ούτε μ' αυτή, ούτε μ' εκείνη, ούτε με κάποιαν άλλη γνώση ή ικανότητα έχω προικισθεί εγώ, ένας αγροίκος και αναίσθητος αμαρτωλός, που τίποτα καλό δεν κάνει.

      Μόνο το λόγο του Θεού και τις συγγραφές των Πατέρων μπορώ να συστήσω σ' εκείνους που λαχταρούν ν' ακούσουν και να υπακούσουν - σ' εκείνους που διψούν για σωτηρία.

      Διαγραφή
  6. Ο Θεός ποτέ στο λόγο Του δεν χρησιμοποιεί το εγώ. τι εγώ είναι του αντιδικου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οράματα και λόγοι κατά της Ιουδαίας

      Ιερ. 1,11 Καὶ ἐγένετο λόγος Κυρίου πρός με λέγων· τί σὺ ὁρᾷς Ἱερεμία; καὶ εἶπε· βακτηρίαν καρυΐνην.
      Ιερ. 1,12 καὶ εἶπε Κύριος πρός με· καλῶς ἑώρακας, διότι ἐγρήγορα ἐ γ ὼ ἐπὶ τοὺς λόγους μου τοῦ ποιῆσαι αὐτούς.

      ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙΣ...

      Διαγραφή