Σάββατο 13 Απριλίου 2024

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΟΡΩΝΑ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΓΙΑΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΑ «ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΕΜΠΗ»

ΒΙΝΤΕΟ


Πυκνώνουν οι καταγγελίες για ελλείψεις από τους ελεγκτές - Προβληματικά αεροδρόμια, γεμάτα κενά ασφαλείας με τους ανθρώπους να παίζουν καθημερινά τη ζωή τους κορώνα-γράμματα

Πρέπει να ανησυχεί σοβαρά την κυβέρνηση το θέμα που έχει κατακλίσει το διαδίκτυο, σχετικά με την αναφορά σε πιθανά «Αεροπορικά Τέμπη».

Το δυστύχημα στα Τέμπη, με τους 57 νεκρούς, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Πολίτες σε όλη την Ελλάδα, ανεξάρτητα με το τι ψηφίζουν, κατάλαβαν πως είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας. 

Αυτή ήταν η πραγματική τους θέση για χρόνια και αυτή παραμένει ακόμα και σήμερα. Και μη νομίζει κανείς πως άλλαξε κάτι στον σιδηρόδρομο μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη. Τα δρομολόγια μειώθηκαν αρχικά και όλα παραμένουν στον αέρα, εξαρτημένα από το ανθρώπινο λάθος.

Αυτό φώναζαν χρόνια οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο. Αυτό φωνάζουν και τώρα οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Πως δεν δουλεύει καλά το σύστημα.

Πλέον γνωρίζουν οι πάντες (σ.σ. άλλοι το παραδέχονται και άλλοι όχι) πως από θαύμα δεν έχουμε νέα Τέμπη, όπως από θαύμα δεν έχουμε νέα Μάνδρα, νέο Μάτι.

Γι αυτό και τρεντάρει το «αεροπορικά Τέμπη». Γιατί είναι πλέον δεδομένο, πως το σύστημα στην Ελλάδα δεν δουλεύει σωστά. Και δεν δουλεύει σωστά όχι γιατί δεν μπορεί να δουλέψει σωστά, αλλά γιατί δεν υπάρχουν τα χρήματα και η πολιτική βούληση να δουλέψει σωστά.

Τα χρόνια των μνημονίων – που όλο το πολιτικό σύστημα που ηγείται της προσπάθειας αναστήλωσης της χώρας, ψήφισε, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά και Ελληνική Λύση – άφησαν στην Ελλάδα βαθιά χαραγμένα τα σημάδια τους. Και θα περάσουν χρόνια για να γιατρευτούν οι πληγές.

Όλο λοιπόν το παραπάνω πολιτικό σύστημα, βασιζόμενο στις πελατειακές σχέσεις, τα ψέματα, τη λήθη, συνεχίζει να κατέχει τα ηνία της διακυβέρνησης και της αντιπολίτευσης της χώρας. Αγκαλια με μεγάλα και μικρότερα επιχειρηματικά συμφέροντα.

Γι αυτό πρέπει να ανησυχεί η κυβέρνηση. Πρώτον, γιατί οι εργαζόμενοι ξέρουν τα πραγματικά προβλήματα και δεύτερον γιατί οι πολίτες πλέον ξέρουν την πραγματικότητα.

Αν είχε πείσει το πολιτικό σύστημα ότι στα Τέμπη έφταιγε μόνο ο σταθμάρχης, πως ήταν μόνο το ανθρώπινο λάθος που οδήγησε στην τραγωδία τότε δεν θα υπήρχε χώρος για να «τρεντάρει» το «αεροπορικά Τέμπη».

Κάποια στιγμή πρέπει να δούμε σοβαρά και τα «Τέμπη των ελληνικών δρόμων», το έγκλημα που συνεχίζει να σκοτώνει εκατοντάδες και να αφήνει ανάπηρους χιλιάδες συμπολίτες μας, κυρίως νέους. Και αυτό έγκλημα είναι και χρειάζεται να βρεθούν οι ένοχοι και να καταδικαστούν.

Και να θυμίσουμε κάτι σε όλους αυτούς που σπεύδουν να μιλήσουν για κινδυνολογία. Πως ο πραγματικός κίνδυνος είναι να κάνεις πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Πως όλα γίνονται σωστά. Και πως κάποιοι σε πολεμούν για προσωπικό τους συμφέρον.

Πυκνώνουν οι καταγγελίες για ελλείψεις από τους ελεγκτές

Η αντικατάσταση των Πύργων Ελέγχου και των ανθρώπων που εργάζονται επιτόπου από κάμερες και περίπλοκα τηλεπικοινωνιακά/πληροφοριακά συστήματα, αποτελεί άμεση ανάγκη για να αποφευχθούν τα αεροπορικά Τέμπη στην Ελλάδα.

Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το γεγονός ότι μέρα με τη μέρα πυκνώνουν οι καταγγελίες για ελλείψεις από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που κρούουν το καμπανάκι του κινδύνου.

Πιο συγκεκριμένα, οι Μανώλης Καμηλάκης Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Αερολιμενικών και ο Κώστας Κανδεράκης, πρόεδρος της Ένωσης Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΝΗΜΑΕΚ-ΥΠΑ) προειδοποιούν για τους κινδύνους στην ασφάλεια πτήσεων, ιδιαίτερα στην Ελλάδα με τα πολλά νησιά και το μεγάλο δίκτυο των αεροδρομίων.

Φυσικά το μήνυμα προς την ελληνική κυβέρνηση είναι ξεκάθαρο και πρέπει να τους ακούσουμε προκειμένου να μην έχουμε για ακόμη μια φορά τα ίδια. Είναι ανάγκη τα λεγόμενα τους να μην περάσουν στα ψιλά για να μην ζήσει η ελληνική κοινωνία νέες τραγωδίες.

Οι εργαζόμενοι στις αερομεταφορές κρούουν επί σειρά ετών «τον κώδωνα του κινδύνου τόσο για τα συστήματα αεροναυτιλίας και τις υποδομές που καταρρέουν όσο και για τη στελέχωση του προσωπικού», καταγγέλλοντας ότι «οι εργαζόμενοι στην ΥΠΑ παραμένουν αποκλεισμένοι από την άσκηση του συνταγματικού τους δικαιώματος της απεργίας».

 Δηλώνουν ότι εργάζονται «με γερασμένο και ξεπερασμένο τεχνολογικά εξοπλισμό, ο οποίος δεν έχει τον απαιτούμενο βαθμό διαθεσιμότητας».

Με τις εναέριες μεταφορές να βασίζονται σε πεπαλαιωμένες υποδομές και ελλιπές προσωπικό, το άνοιγμα της τουριστικής σεζόν όπου και αυξάνεται κατακόρυφα η εναέρια κίνηση, φαντάζει ως ένας επίφοβος εφιάλτης που μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή.

 Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας στην Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στον ολοένα αυξανόμενο όγκο κυκλοφορίας και κάποια στιγμή νομοτελειακά θα καταρρεύσει.

Δεν χρειάζονται άλλα θύματα και μάρτυρες με σκοπό να αλλάξει η ήδη υπάρχουσα κατάσταση. Δεν χρειάζεται και σε αυτό το θέμα να πιάσουμε πάτο για να αναγεννηθούμε. Το μόνο που είναι πραγματικά αναγκαίο, είναι η ένα κράτος που θα φροντίζει για την ασφάλεια μας και το οποίο θα μεριμνά για την πρόληψη τέτοιων καταστάσεων.

Πρωτίστως όμως θα ακούει τους ειδικούς, τους ανθρώπους που γνωρίζουν τα προβλήματα εκ των έσω και με γνώμονα την εμπειρία τους να πράττει. Όλα αυτά για να μην ζήσουμε αεροπορικά Τέμπη...









2 σχόλια:

  1. Λεφτά για άλλα πράγματα μια χαρά υπάρχουν. Γράφον σήμερα πολλά σαϊτ ότι για το μπάζωμα ξεμπαζωμα π.χ του χώρου των Τεμπών δαπανήθηκαν πολλαπλάσια χρήματα απ' όσα χρειάζονταν για το σύστημα τηλεδιοικησης. Αν αυτό ίσχυει πρέπει να επέμβουν στρατοδικεία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ευθύνη την έχουν τα τρία μεγάλα κόμματα.Αυτοι κυβερνούν την Ελλάδα τόσα χρόνια, και δυστυχώς εμείς δεν κάναμε τίποτα γι αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή