Κυριακή 10 Μαρτίου 2019

ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


 ΜΙΛΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ…
                                   




ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++   

 Μιλώ ο Κύριος του παντός, 
ο  Μέγας Πλαστουργός σας, 
συνέλθετε, ξυπνήσατε, 
βρήτε τον εαυτό σας.

Μην σπαταλάτε άδικα 
τον χρόνο που σας μένει, 
βιαστήτε τέκνα σας μιλώ, 
μην πάτε εσείς χαμένοι. 


Κάθε λεπτό που χάνετε 
άσκοπα στην ζωή σας, 
βαραίνει την αιώνια 
και αθάνατη ψυχή σας. 

Γι’ αυτό σας λέω ο Κύριος, 
από την νάρκη βγήτε, 
το στάδιο ανοίχθηκε, 
μπήτε να αθληθήτε. 

Με το στεφάνι καρτερώ, 
για να σας στεφανώσω
 και έπαθλα Ουράνια, 
σε σας τέκνα να δώσω.

 Βραβεύω την προσπάθεια 
και το φιλότιμό σας, 
Με συγκινεί σαν δίνετε 
εσείς τον εαυτό σας.

Σας βιάζω, γιατί έφθασε 
ο κόμπος εις το χτένι 
και δυστυχώς παιδάκια Μου, 
καιρός πια δεν σας μένει. 

Μια ευκαιρία δίνω Εγώ 
ο Κύριος και Θεός σας, 
αν θέλετε να σώσετε 
εσείς το ψυχικό σας. 

Και σαν θα δω ο Κύριος 
αυτήν την αλλαγή, 
θα βάλω το Χεράκι Μου, 
μαζί με σας παιδάκια Μου 
και η Ελλάδα να σωθή. 

Αν θέλετε η Πατρίδα σας, 
για να μεγαλουργήση, 
στο χέρι σας παιδάκια Μου, 
την έχετε την ΛΥΣΗ. 

Την πλάτη να γυρίσετε, 
εσείς εις τους εχθρούς σας 
και στην αγκάλη νά μπετε 
του Ιησού Χριστού σας. 

Ανοίξετε τα μάτια σας, 
τα αληθή να δήτε,
 πως είναι το συμφέρον σας, 
σε Με ν’ ασφαλιστήτε.

Σας το πα άπειρες φορές 
και θα το ξαναπώ, 
έρχεται κατ’ επάνω σας, 
μεγάλο το κακό 
και σύμμαχο δεν έχετε 
εσείς στον κόσμο αυτό. 

Όσο γίνονται σύμμαχοι 
ο λύκος και τ’ αρνί, 
η ίδια συμμαχία 
και σας, σας καρτερεί. 

Μην τρέφετε αυταπάτες, 
παιδιά Μου αγαπητά, 
αυτοί είναι όλοι λύκοι 
και σεις είστε τ’ αρνιά. 

Με ανοιχτά τα στόματα, 
τα σάλια τους, να τρέχουν, 
να σας καταβροχίσουνε, 
όλοι στον νου τους έχουν. 

Γι’ αυτό σας λέω σύμμαχο, 
δεν έχετε κανένα, 
μονάχα Εμένα τον Θεό 
και την Παναγιά Παρθένα.

Όλοι τους είναι παιδιά για Με, 
μα γίνονται αποπαίδια, 
και με την απιστία τους, 
Μου δένουνε τα Χέρια. 

Ποθώ την σωτηρία τους, 
όμως δεν το μπορώ, 
αφού οι ίδιοι πρόσφεραν, 
τον δύστυχο εαυτό τους,
 στον βρωμερό εχθρό 
και αρνήθηκαν τον Πλάστη τους, 
Εμένα τον Θεό.

Γι’ αυτό και απευθύνομαι 
σε σας τους λιγοστούς, 
που δώσατε στον Πλάστη σας, 
τους ιδικούς σας εαυτούς.

 Παιδιά αγαπημένα Μου, 
παιδιά Μου εκλεκτά, 
εσείς όπου ευφραίνετε 
την πονεμένη Μου καρδιά, 
τίποτα μην φοβάστε 
από τα επερχόμενα 
και φοβερά δεινά. 

Ας μαίνεται ο αέρας, 
τα κύματα βουνά, 
την Θεία Κιβωτό Μου, 
τίποτα δεν περνά. 

Δεν θα πιστεύετε εσείς 
αυτά όπου θα δείτε, 
όλα γύρω σας να χάνονται 
και σεις μόνον να ζείτε. 

Το πα και θα το ξαναπώ, 
τα πάνω θα’ ρθουν κάτω, 
όταν θα μπει στην Χώρα σας , 
το κόκκινο φουσάτο. 

Όσοι έχουν σφραγίδα, 
Τριαδικού Θεού, 
θα είναι μόνον θεατές,
 ετούτου του κακού. 

Όλοι οι άλλοι θα χαθούν,
 με πόνο σας το λέω,
 είναι και τούτοι τέκνα Μου,
 γι’ αυτό πονώ και κλαίω.

Χρόνια και χρόνια προσπαθώ 
για να τους συνετίσω 
και από τον δρόμο τον κακό, 
σε Με να τους γυρίσω. 

Όμως Με πισωπλάτησαν, 
όμως Με αρνηθήκαν, 
και τώρα μόνοι κι έρημοι, 
μακρυά Μου εβρεθήκαν 
και στην μανία του εχθρού,
 οι δύστυχοι βρεθήκαν.

 Σας αγαπώ, σας ευλογώ 
τα λιγοστά παιδιά Μου 
και με τον Τίμιο Σταυρό 
σφραγίζω τα γραπτά Μου, 
ο Τρισυπόστατος Θεός 
και η Μάννα η Παναγιά Μου.

 Αμήν και τω Θεώ δόξα και εις την Παναγία δόξα.+++



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου