Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

Η ΘΕΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...


ΕΓΩ ΛΑΛΩ Ο ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΘΕΟΣ…



+++
Γράψε παιδί Μου αμαρτωλό, 
τα λόγια που Εγώ λαλώ, 
ο Τρισυπόστατος Θεός, τι θα γενή για να σας πω, 
αυτόν τον έσχατο καιρό.


Παιδιά Μου, οι δικοί σας ταγοί, 
γέμισαν την ιδική σας, μα, και ιδική Μου γη, 
με κάθε καρυδιάς καρύδι αυτοί, 
ακολουθώντας της νέας εποχής την διαταγή, 
θέλοντας να μολύνουν 
και ει δυνατόν να εξαφανίσουν την Ελληνική Φυλή, 
γιατί είναι η μόνη που την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ κρατεί, 
χωρίς ποτέ να την αρνηθεί. 

Όλες του τις δυνάμεις έχει ο εχθρός συγκεντρώσει, 
θέλοντας εις την Ορθόδοξη Ελλάδα Μου, 
το τελειωτικό χτύπημα να δώσει. 

Ξεχνά ο ανόητος και μωρός,
πως της Ελλάδος Είμαι Εγώ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ 
μα και ΦΡΟΥΡΟΣ, 
από τον πολύ παλιό καιρό. 

Γι’ αυτό όσοι τα έβαλαν μαζί της,
το μόνο που κατόρθωσαν 
ήταν να νικηθούν και να καταντροπιαστούν. 
Όμως όλοι αυτοί δεν έβαλαν μυαλό,
και επιχειρούν τα ίδια, 
δεν διδάχθηκαν από την ιστορία. 

Γι’ αυτό απεγνωσμένα προσπαθούν, 
την πραγματική ιστορία να σβήσουν 
και με άλλη κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους, 
να την αντικαταστήσουν.

Όμως ξεχνούν όλοι αυτοί,
πως εάν οι άνθρωποι
την αλήθεια δεν ομολογήσουν,
οι πέτρες και τα βουνά, στόμα θ’ ανοίξουν 
και την αλήθεια θα αποκαλύψουν.

Οι άρχοντες τα δικαιώματά σας περιόρισαν 
και με ασήκωτες οικονομικές υποχρεώσεις σας φόρτωσαν. Μεροληπτούν υπέρ των μεταναστών 
και καταδυναστεύουν κάθε Έλληνα πολίτη δυστυχώς.

Καυχώνται για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
και όμως βασιλεύει για τους Έλληνες ΦΡΙΧΤΗ ΤΥΡΑΝΝΙΑ. 
Δεν μπορείτε πλέον ελεύθερα να κάνετε τον σταυρό σας 
και τιμωρούνται όσοι ζητούν το δίκαιό σας. 

Κυνηγούν ασυστόλως το σύμβολό σας,
το Τίμιο Σταυρό Μου, 
αλλά και την σημαία σας, 
το εθνικό λάβαρό σας 
και κατ’ επέκταση Εμέ 
τον Τρισυπόστατο Θεό σας.
Ω!!! ανόητοι και μωροί!!! 

Ποιος να τα βάλει με Εμέ μπορεί, 
χωρίς να σπάσει
την δική του κεφαλή; 
Αφού Είμαι ο ακρογωνιαίος λίθος, 
που όλη την οικοδομή κρατεί; 

Μπορεί οι Έλληνες
 να μην είναι όλοι καλοί,
μπορεί από κοντά Μου
 πολλοί να έχουν απομακρυνθεί
 και να βαδίζουν σε οδό λαθεμένη και ολισθηρή,
 όμως υπάρχουν και πολλοί εκλεκτοί,
και εις Εμένα τον Τριαδικό Θεό
 αφοσιωμένοι και πιστοί.

Μου φθάνουν αυτοί, για να προστατέψω     
 ως κόρη οφθαλμού την Ελληνική Φυλή. 
Σας τόχω ξαναπεί, 
πως εντελώς αυτή θα καθαριστεί
και κάθε σαπρό μακρυά θα πεταχθεί.

Από τότε στον πύργο της Βαβέλ, 
που μπέρδεψα τις γλώσσες 
και εχώρισα τους λαούς, 
όρισα ο Θεός και τα σύνορα γι’ αυτούς, 
για να ξεχωρίζει η διαφορετικότητα σ’ αυτούς. 


Και έρχεται τώρα ο εχθρός ο βρωμερός, 
να καταργήσει τα σύνορα και να μπερδέψει τους λαούς, προκειμένου να επιτύχει
του ιδικού του σκοτεινού σκοπού. 

Γι’ αυτό ο Θεός θα επέμβω 
και την ισορροπία των λαών θα φέρω.
Μόνον που ο τρόπος Μου θα είναι δραστικός 
και για τους απομακρυσμένους από Εμέ πολύ οδυνηρός. 

Εξ’ άλλου το λέει και η Αγία Μου Γραφή, 
διά στόματος του Αποστόλου Παύλου, 
πως κάθε παράβασις του Θείου Μου νόμου, 
έχει την ένδικο μισθαποδοσίαν.

Θα καθαρίσω λοιπόν την Ελληνική Μου γη 
και κάθε χέρι που έχει παρανόμως
επάνω της απλωθεί, 
από την ρίζα θα κοπεί.

Αυτά και θα τα ξαναπούμε, 
Εγώ ο Πατέρας και σεις τα παιδιά Μου, 
μπορώ και θέλω μαζί σας να επικοινωνώ,
γιατί πολύ σας αγαπώ. 

Αμήν και δόξα τω Θεώ.

+++

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου