Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ



ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΘΩΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΣΧΑΤΑ... 





ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ


+++   Τριάς Αγία δίδω λόγον τον ιερόν, 
γράψε και μην διστάζεις 
ό,τι Εγώ σου πω,
 θα είναι βαρυσήμαντο ετούτο το γραπτό.

 Μιλώ εις τα παιδιά Μου, 
που είναι σε Με πιστά, 
που έχουν για τα  λόγια Μου  
τ’ αυτιά τους ανοιχτά.


Παιδιά αγαπημένα Μου, 
παιδιά Μου εκλεκτά, 
θέλω να δώστε βάση 
στα λόγια Μου αυτά, 
και να τα κλείστε τέκνα Μου, 
μέσα εις την καρδιά, 
δια να λάβει θάρρος 
ν’ αντέξει τα δεινά. 

Με όλους τους τρόπους προσπαθώ, 
Εγώ για να σας σώσω 
και απ’ τα δεινά που έρχονται,
 εσάς για να γλυτώσω. 

Σας κάλεσα σε ασφάλεια 
μέσα στην αγκαλιά Μου, 
για να γλυτώσετε εσείς 
τα επικείμενα δεινά Μου. 

Μα εσείς δεν Με ακούσατε, 
δεν δώσατε στα  λόγια Μου 
καθόλου σημασία 
και έρχονται κατά πάνω σας 
τα βρωμερά θηρία, 
επάνω σας να δείξουνε 
όλη τους την κακία. 

Σας ετοιμάζουν βάσανα
 πάρα πολύ μεγάλα, 
οίκτο και έλεος για σας,
 δεν θάχουν ούτε στάλα.

Το μίσος τους θανάσιμο 
για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, 
τρέφουν για σας παιδάκια Μου 
απύθμενη κακία. 

Προσμένουνε την άδεια, 
Εγώ για να τους δώσω 
και τα δεμένα χέρια τους, 
για να ελευθερώσω. 

Να χύσουν δηλητήριο 
στην γη απ’ άκρη σ’ άκρη, 
να μην υπάρχη άνθρωπος, 
που δεν θα βγάζει δάκρυ. 

Κόκκινη, κατακόκκινη 
όλη η γη θα γίνει, 
αφού ο εχθρός το αίμα σας 
ποτάμια θα το χύνει, 
να χαίρεται, να ευφραίνεται,
 το αίμα σας να πίνει.

Ω! δύστυχα! Ω! άμοιρα! 
Ω! τρισδυστυχισμένα,
 κάλλιο για σας ταλαίπωρα
 να μην είσαστε γεννημένα! 

Κακείν κακώς θα φύγετε 
απ’ την ζωή ετούτη, 
μα και στην αιωνιότητα, 
στης κόλασης θα βρίσκεστε 
τον πόνο και την φρίκη. 

Νομίζατε ότι στην γη 
τελειώνει η ζωή 
και αδιαφορήσατε ταλαίπωροι, 
για την αθάνατη ψυχή, 
που στην αιωνιότητα,
 θα κλαίει, θα θρηνεί.

Σας ήθελα χαρούμενα, 
πολύ ευτυχισμένα, 
γι’ αυτό έλεγα τέκνα Μου, 
ελάτε εις Εμένα, 

να είσαστε παιδάκια Μου, 
για πάντα ασφαλισμένα, 
και όχι από τον βρωμερό εχθρό 
εσείς βασανισμένα.

Μα τώρα λύνω το σκυλί 
κι ελεύθερο τ’ αφήνω, 
και δικαιοδοσία τέκνα Μου,
 εις τους δικούς του δίνω. 

Γιατί όσοι ανήκουν εις Εμέ
 και είναι σφραγισμένοι, 
εις την δική Μου αγκαλιά 
βρίσκονται ασφαλισμένοι. 

Μα ο τρισκατάρατος εχθρός, 
το μίσος του θα δείξει
 και κάθε δικό του οπαδό, 
θα τον καταβροχθίσει. 

Το επιτρέπω να γενεί 
ετούτο ο Θεός, 
θέλω για να επιτευχθεί 
της γης ο καθαρμός.

Γι’ αυτό μιλώ στα τέκνα Μου, 
τα πολυαγαπημένα, 
το βλέμμα και την σκέψη σας, 
να έχετε σε Μένα. 

Εις τον Σταυρό ευρίσκομαι, 
με χέρια ανοιχτά,
 ελάτε ασφαλιστήτε 
στην Θεϊκή Μου αγκαλιά 
και μην φοβάστε τέκνα Μου 
εσείς για τα δεινά, 
Αγγέλους, κι Αρχαγγέλους
 θάχετε για φρουρά. 

Εγώ Είμαι Η ΑΛΗΘΕΙΑ 
και τ’ αληθή λαλώ 
και κάθε λόγο της γραφής 
Εγώ πιστοποιώ 
ο Τρισυπόστατος Θεός, 
πάντων Δημιουργός.

Τυφώνας έρχεται άγριος, 
τα πάντα θα σαρώσει, 
την γη Μου πεντακάθαρη 
και πάλι θα Μου δώσει, 
αφού θα παρασύρει 
όλη της την βρωμιά,
 με αίμα θα την πλύνει 
για να λαμποκοπά.



 Και τότε εσείς παιδιά Μου 
 θα γίνετε σπορείς,
 τον σπόρο Μου να σπείρετε 
σ’ ολόκληρη  την γη. 

Θα γίνετε ΜΙΑ ΠΟΙΜΝΗ 
 κι Εγώ θα Είμαι ο ΠΟΙΜΗΝ 
 ο Κύριός Ιησούς,
 ο Μέγας Λυτρωτής. 

Αμήν γένοιτο και τω Θεώ δόξα.+++



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου