Κυριακή 30 Ιουνίου 2024

ΙΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ)

ΕΝ ΤΟΙΣ ΕΣΧΑΤΟΙΣ ΧΡΟΝΟΙΣ ΘΑ ΕΓΧΕΩ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΕΙΣ ΠΑΣΑ ΣΑΡΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΚΖΗΤΕΙ (ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΩΗΛ)



 ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΚΕΠΕ, ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ

   +++ 

 Προφητευμένο αυτό από τον παλαιό καιρό.
Γιατί άνθρωπε δεν το κατανοείς
και ίσως ακόμα απιστείς;

  Στο έχω Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕΙ
ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΙΩΗΛ,
 όλες τις προφητείες εν αληθεία,
 σφραγίζει και ορθοτομεί ΤΡΙΑΔΑ Η ΑΓΙΑ.

  ΔΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ
όλες έχουν βγει γιατί έγραψε αυτές
 ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΒΟΥΛΗ.

  Σήμερα, στην Ιερά εορτή
ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ,
 όπως τότε, ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ ομιλεί.

  Ουχί, δεν άλλαξα ΘΕΟΣ,
ο ίδιος Ειμί και ο Αυτός.
  ΕΓΩ δίδω το Άγιο ετούτο Θείο Ρήμα,

 Εγώ ναι, ο συγγραφεύς εν αυτό,
 χρησιμοποιώ χέρι ανθρώπινο γεροντικό.
  Όχι, δεν έχει γραμματική μόρφωση αυτό,
 
Εγώ, ναι, ομιλώ. 
Δείξτε εσείς την δέουσα προσοχή
 στη δωρεά μου αυτή. 

Ω! Πνεύμα Άγιο σε υμνούμε,
μετά αγγέλων σε δοξολογούμε,
παράκλητε έλα και σκήνωσε στην ψυχή μας,
 καθάρισε την ύπαρξη μας,
ενδυνάμωσε τη θέληση μας,
 ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ, Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ,
Πνεύμα το Άγιο, ο ύψιστος,
ο ουράνιος θησαυρός μας. 

 Καθοδήγησε εσύ τα βήματα μας,
φώτισε εμάς και τα παιδιά μας,
γίνε φως στο σκότος της γης,
δίδε στας ψυχάς μας Θεία, Ουράνια Ισχύ.

  Οδήγησε μας στα ουράνια κάλη,
ειρήνευσε την ταραγμένη μας καρδιά
 που απεγνωσμένα στο γήινο ψέμα πάλλει.

 Δώσε σκοπό ουσίας στη ζωή μας,
καθάρισε τη διάνοια, τη λογική μας.
  Ετοίμασε μας για την Ουράνια Βασιλεία,
 δίδε μας τα ύψιστα βραβεία.

  Στερέωσε την πίστη μας γιατί αδυνατούμε,
 θέλουμε ΚΥΡΙΕ ΜΑΣ στου ουρανού το κάλος
 και ‘μεις κάποτε να βρεθούμε.
 
Δώσε ταπείνωση στην τρικυμισμένη δίοδο
 της επί γης πορείας,
αγάπη, σύνεση, κάθαρση, αγιασμό,
 Εσέ να ατενίζουμε, Εσέ να ζητούμε.

  Στην ανέραστη εποχή μας,
βάλε ΘΕΙΟ ΕΡΩΤΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.
  Μάθε μας ΚΥΡΙΕ τους εχθρούς να συγχωρούμε,
 ίνα στη Θεία μέθεξη του Ουρανού
 μετά αγγέλων να σε υμνούμε. 

 Κάνε μας κι εμάς ΧΑΡΙΤΟΣ ΔΟΧΕΙΑ,
 δίδε μας ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ
 τα ουράνια βραβεία.

Θείο μάθημα διά Πνεύματος Αγίου,
 σήμερα Ο ΚΥΡΙΟΣ έδωσα και πάλι
 από του ουρανού το Θείο αμπάρι.


ΑΜΗΝ

 ΔΟΞΑ ΣΟΙ

+++  



* Η γραφή εδόθη την ημέρα του Αγίου Πνεύματος (24-06-2024)




8 σχόλια:

  1. + μπορούμε δε μπορούμε, βοήθησε μας να σωθούμε, Παναγία μου ! +

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριακή των Αγίων Πάντων, Σύναξη των Αγίων Αποστόλων: σχετικές ομιλίες.

    https://alopsis.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλεγαν οι χαρωκαμενες γιαγιάδες μας.-Ω Παναγιά μου Δέσποινα και του Χριστού Μητέρα σε σένα παραδίδω και νύκτα και ημέρα -.

    ΑπάντησηΔιαγραφή