Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΑΘΩΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ


ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ! 
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ;




Η λαοφιλέστερη κυβέρνηση των τελευταίων 20 ετών ανατράπηκε  εξαιτίας της υπόθεσης της Μονής Βατοπεδίου. Τώρα που, μετά από μια δραματική ακροαματική διαδικασία δυο ετών της υπόθεσης, κατέρρευσε η σκευωρία, με τους κατηγορούμενους να κηρύσσονται αθώοι προκαλείται το εύλογο ερώτημα: Όλη η υπόθεση ήταν τελικά στημένη για να ανατραπεί η κυβέρνηση Κ.Καραμανλή;


Η απάντηση είναι ΝΑΙ ακόμη κι αν οι ερωτώμενοι είναι μετρίας αντιλήψεως! Η Κυβέρνηση Καραμανλή, μα σκοτώνοντας ένα αθώο παιδί (Γρηγορόπουλος) μα στέλνοντας έναν αθώο φυλακή (γέροντας Εφραίμ) έπρεπε να πέσει!
Γιατί έβαλε τους Ρώσους μέσα στην Ελλάδα, γιατί ήθελε να συμμετέχει στην κατασκευή του ρώσικου αγωγού!
Όπως αναφέρει η απόφαση, υπάρχει « έλλειψη στοιχείων της αντικειμενικής υποστάσεως των αδικημάτων»! 

Τι σημαίνει αυτό εστην ουσία; Ότι δεν υπήρχε καμία υπόθεση Βατοπεδίου, όλο ήταν μια άθλια σκευωρία!

Το ιστολόγιό μας αισθάνεται δικαιωμένο γιατί από την πρώτη στιγμή φώναζε για την αθωώτητα του γέροντα Εφραίμ του Βατοπεδινού.

Δείτε τις αναρτήσεις μας:


 
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΔΙΚΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ













Τώρα λοιπόν που αθωώθηκε πανηγυρικά ο γέροντας Εφραίμ, θα πληρώσουν οι συκοφάντες; Όλοι όσοι έστησαν την άθλια σκευωρία θα πληρώσουν με αυτεπάγγελτη κίνηση της Ελληνικής δικαιοσύνης;

Ο Καραμανλής δήλωσε αγανακτισμένος: «Η σημερινή απόφαση της ελληνικής Δικαιοσύνης αποκαλύπτει το μέγεθος της αθλιότητας στην υπόθεση Βατοπεδίου. 

Αποκαλύπτει τις μεθοδεύσεις που μετήλθαν ύποπτα και ταπεινά συμφέροντα, ιδιωτικά και μικροπολιτικά, για να σκηνοθετήσουν τη σκευωρία. 

Ο στόχος προφανής: Να πληγεί με κάθε τρόπο η τότε κυβέρνηση. Συκοφαντώντας, σπιλώνοντας, ταλαιπωρώντας για χρόνια αθώους ανθρώπους και τις οικογένειές τους. Ζημιώνοντας τη χώρα σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη χρονική περίοδο.

Η σημερινή ετυμηγορία κλείνει μια μεγάλη πληγή. Αποκαθιστά την αλήθεια και την τιμή των προσώπων που τόσο άδικα κατηγορήθηκαν. Αφήνει βαρύτατα εκτεθειμένους όσους εμπνεύστηκαν και εκτέλεσαν το ανέντιμο εγχείρημα. Έστω και αργά, το φως στο τέλος πάντα νικάει το σκοτάδι».
Επιτέλους, αν δεν τιμωρηθούν οι συκοφάντες και δολοπλόκοι, κανένας δεν θα έχει εμπιστοσύνη σε λίγο για το παραμικρό μέσα στον χώρο της έρευνας...


3 σχόλια:

  1. ΟΙ “ΠΛΑΝΕΣ” ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΦΡΑΙΜ

    Σημαντικό θέμα της χθεσινής ημέρας η αθώωση του ηγουμένου Εφραίμ και των συγκατηγορουμένων του, για την υπόθεση του ανταλλαγής των εκτάσεων της λίμνης Βισθονίδας με εκτάσεις του Δημοσίου.
    Η κοσμική δικαιοσύνη απήλλαξε τον Ηγούμενο Εφραίμ από την κατηγορία της ηθικής αυτουργίας και ο ηγούμενος, ευχαρίστησε γι΄αυτό πρωτίστως τον Θεό και την Παναγία, αφήνοντας να φανεί πως πιστεύει ότι η απόφαση των δικαστών ήταν κατά κάποιον τρόπο “θεόπνευστη” !!!!!!
    Νομίζω ότι έτσι συμπεριφερόμενος, έδειξε πως δεν έχει αντιληφθεί ότι υπέπεσε σε δεύτερη πλάνη χειρότερη από την πρώτη.
    Η δεύτερη αυτή πλάνη του είναι ότι πιστεύει ότι ο Θεός και η Παναγία “συμφωνούν” με τις ενέργειές του και τον βοήθησαν στην δικαστική του περιπέτεια!!!!!
    Η πρώτη του πλάνη, ότι “χριστιανικά” χειρίστηκε το ζήτημα των εκτάσεων της λίμνης Βισθονίδας!!!!
    Ας το εξετάσουμε το θέμα δεχόμενοι πως η δεύτερη πλάνη είναι πρόδηλη, εάν είναι υπαρκτή η πρώτη.
    Στην επί του Όρους ομιλία Ο Κύριος μας, ζητά από τους Χριστιανούς να είναι το “άλας της Γης” και το “φως του κόσμου” και να ακολουθούν το“Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά”.
    Ο Ηγούμενος Εφραίμ έπρεπε να είχε προβληματιστεί πολύ, όταν ξεκίνησε την ιστορία της διεκδίκησης της κυριότητας της λίμνης Βισθονίδας, σχετικά με το αν η ενέργειά του αυτή ήταν σύμφωνη με τις ανωτέρω εντολές του Κυρίου και εξηγούμαι γιατί :
    Οι Μονές , ως συλλογικές κοινωνικές οντότητες (νομικά πρόσωπα), στην κοινωνική λειτουργία της οικονομίας, θα πρέπει να τηρούν όσα η Χριστιανική μας πίστη ορίζει και όπως αυτά στην Αγία Γραφή και στα κείμενα των πατέρων της Εκκλησίας είναι καταχωρημένα.
    Έτσι δεν είναι Χριστιανικά σωστό, στην εποχή μας, σε μια οικονομία με θεσμούς αντιχριστιανικούς και ανθρωποκτόνους, οι Μονές να λειτουργούν στο σκέλος της παραγωγής προϊόντων και υπηρεσιών, όπως λειτουργούν άλλα φυσικά ή νομικά πρόσωπα. Δεν επιτρέπεται να έχουν μετοχές εταιριών και μεγάλες ακίνητες περιουσίες και έτσι μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος να αποκτά μια Μονή χρηματικούς πόρους , που προέρχονται κατά βάση από την κλοπή της υπεραξίας της εργασίας των εργαζομένων και στη συνέχεια να ενεργεί αγαθοεργίες για να ανακουφίσει εκείνους που έχουν ανάγκη. Αυτό μπορεί κανείς αβίαστα να το διαπιστώσει όταν θα μελετήσει τα σχετικά χωρία στην Αγία Γραφή και κυρίως στην σχετική Πατερική Διδασκαλία (π.χ. Εξ. 22, 26 Λευιτ. 24 Ματθ. 21, 13 23,13 Λουκ.16,1-13 “κατά Τοκιζόντων”Γρηγορίου Νήσσης, “Προς τους πλουτούντας” Μεγάλου Βασιλείου, “ ΙΒ ομιλία στην Α προς Τιμόθεον επιστολή” Ιωάννου του Χρυσοστόμου) .
    Ανίσχυρο και ψεύτικο είναι το επιχείρημα ότι ενεργώντας έτσι θα εξασφαλίσει η όποια Μονή πόρους για το έργο της Εκκλησίας , αφού Χριστιανικά ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
    Οι απλοί χριστιανοί ( ως φυσικά πρόσωπα) φυσικά δεν μπορούν να υπάρξουν, εάν δεν μετάσχουν στην διαδικασία της παραγωγής των αγαθών και υπηρεσιών, αγνοώντας τους κανόνες του καπιταλιστικού συστήματος. Στην διαδικασία όμως της διανομής των αγαθών και υπηρεσιών, τα λαϊκά μέλη της Εκκλησίας επιδιώκοντας την αυτάρκεια, οφείλουν το περίσσευμα που θα προκύψει από το εισόδημά τους να το προσφέρουμε στις Ενορίες τους, ώστε με έργα χριστιανικά να καλυφθούν ανάγκες άλλων αδελφών των μελών της κοινωνίας.
    Σε ότι αφορά τις Μονές πρέπει να έχουν τόση ακίνητη περιουσία όση μπορούν οι μοναχοί οι ίδιοι να καλλιεργήσουν και να έχουν τόσα υλικά αγαθά όσα είναι αναγκαία για την συντήρησή τους.
    Είναι πολύ λυπηρό να καταφεύγουν στα δικαστήρια εναντίον απλών ανθρώπων ή Κοινοτήτων ή ακόμη και του Κράτους μας διεκδικώντας την κυριότητα ακινήτων και να επικαλούνται την εφαρμογή νόμων που σαφέστατα είναι αντιχριστιανικοί.
    Η Ιερά Μονή Βατοπεδίου συμπεριφέρθηκε δυστυχώς ως “θεσμικός επενδυτής” δηλαδή με την νοοτροπία και την φιλοσοφία του “οικονομικού ανθρώπου”,δηλαδή της αντιχρηστιανικής εκείνης ανθρωπίνης προσωπικότητας που είναι το αποτέλεσμα των λειτουργιών “ της αγοράς” .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυπάμαι αδελφέ μου που δεν έχεις κατανοήσει μερικά βασικά πράγματα της υπόθεσης του Βατοπεδίου και τον τρόπο που η πολιτεία συμπεριφέρθηκε στην Ι. Μονή. Το Βατοπέδι όσο είχε στην νόμιμη κατοχή του τη λίμνη την παραχωρούσε χωρίς ενοίκιο σε δεκάδες φτωχούς ψαράδες οι οποίοι ζούσαν από το ψάρεμα τις οικογένειές τους. Εις αντάλλαγμα ευγνωμόνως προσέφεραν ψάρια στην μονή κατά τις πανηγυρικές ημέρες για την φιλοξενία των προσκυνητών.
    Τώρα που το δημόσιο κατέχει την λίμνη οι ψαράδες έχασαν τη δυνατότητα του βιοποριμού τους από αυτήν. Το δημόσιο πήρε με τη βία την λίμνη και εις αντάλλαγμα εκτίμησε (το δημόσιο) την αποζημίωση της μονής σε 62 εκατομμύρια ευρώ. Ο ηγούμενος ταπεινά το δέχτηκε αλλά τότε οι κρατικοί λειτουργοί του είπαν ότι δεν μπορούν να του δώσουν αυτά τα χρήματα αλλά αντ αυτών θα του δώσουν ένα από τα (εν αχρηστεία τότε)ολυμπιακά ακίνητα.

    Πού βρίσκεται η διαχείριση από τον γέροντα Εφραίμ ως κοσμικού της όλης υπόθεσης;Ό,τι του προσέφερε το κράτος εκτιμώντας το ίδιο την αποζημίωση το δέχτηκε ταπεινά. Τί έπρεπε να τους την χαρίσει;Δεν είχε το δικαίωμα γιατί δεν είναι δική του, είναι απλός διαχειριστής!

    Τα περι μαμωνά ισχύουν όταν δουλεύεις στο "θεό" του χρήματος προς ίδιον όφελος. Ο γέροντας είναι παντελώς ακτήμων κοιμάται σε αχυρένιο στρώμα σε πολύ ταπεινό κελί.

    Αυτά αδελφέ για να μην γίνεσαι αδικα ιεροκατήγορος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η θέση μου ότι "Μονές πρέπει να έχουν τόση ακίνητη περιουσία όση μπορούν οι μοναχοί οι ίδιοι να καλλιεργήσουν και να έχουν τόσα υλικά αγαθά όσα είναι αναγκαία για την συντήρησή τους." νομίζω ότι είναι ορθή, σύμφωνη με την πρακτική και την αντίληψη περί του μοναχισμού που είχαν εκείνοι που πρωτοδημιούργησαν τον θεσμό, όταν ακόμα η Εκκλησία του Χριστού ήταν σε διωγμό, υπήρχε τότε ορθοδοξία και ορθοπραξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή