Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΑΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΗΠΙΑ Η ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ "ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ"-ΜΠΡΕΛΟΚ

ΚΑΘΕΤΟ «ΟΧΙ» ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟ ΑΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ “ΓΑΜΟ ΟΜΟΦΥΛΩΝ” ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

ΒΙΝΤΕΟ



Κάθετο “ΟΧΙ” της Εκκλησίας της Ελλάδος στο ανομοσχέδιο για τον “γάμο ομόφυλων” αλά ελληνικά! O τρανσλατανισμός τσαρλατανισμός έχει και όρια...

Ο Μητσοτάκης και η αντίχριστη πλέον παράταξη του απέτυχαν αυτή τη φορά να συμπαρασύρουν την Εκκλησία στην άβυσσο της θεσπισμένης κρατικής ανομο-ακολασίας.. Οι χαμένες προσδοκίες του Μητσοτακισμού…

Ομόφωνο “ΟΧΙ” της Εκκλησίας της Ελλάδος στο νομοσχέδιο για τον “γάμο ομόφυλων” – Επιστολές προς τους Βουλευτές και ενημέρωση του κοινού. 

Την κάθετη αντίθεσή της προς την πρόθεση της Κυβέρνησης να προχωρήσει στην νομοθέτηση “γάμου” μεταξύ ομοφύλων εξέφρασε με μια ηχηρή ανακοίνωσή της η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία συνεδρίασε σήμερα εκτάκτως υπό την Προεδρία του Προέδρου Αυτής, Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου.

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, μεταξύ άλλων, αποφάσισε να στείλει Επιστολές προς τους Βουλευτές, να διαβαστεί στους ναούς στις 4 Φεβρουαρίου Εγκύκλιος με τις θέσεις της Εκκλησίας και να μοιραστεί σχετικό φυλλάδιο, ενώ θα εξουσιοδοτήσει και τους Μητροπολίτες κάθε επαρχίας να αναλάβουν πρωτοβουλίες για την ενημέρωση του ποιμνίου και την προάσπιση της οικογένειας.

Ιερά Σύνοδος – Ρεπορτάζ: Δημήτρης Στρουμπάκος

Επιμέλεια: Νικόλαος Ζαΐμης, Σβετλάνα Λεβίτσκι, Νίκος Οικονόμου

Ο Αρχιεπίσκοπος στην αρχή της συνεδρίασης αναφέρθηκε στους λόγους που αποφάσισε να συγκαλέσει την Σύνοδο και τόνισε την ενότητα που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των μελών της Ιεραρχίας απέναντι στο ζήτημα.


Ακολούθησε αντιφώνηση από τον Αντιπρόεδρο της Ιεραρχίας, Μητροπολίτη Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ.


Σε μια συνεδρίαση που διήρκησε περίπου πέντε ώρες τα Μέλη του Σώματος της Ιεραρχίας άκουσαν με μεγάλο ενδιαφέρον την εισήγηση του θέματος από τον Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαο, ταυτιζόμενα πλήρως με τις θέσεις που ανέπτυξε.


Ακολούθησε μετά το διάλειμμα εκτενής συζήτηση από την πλευρά των Ιεραρχών επί της εισηγήσεως του Σεβασμιωτάτου κ. Νικολάου.

Μετά την ολοκλήρωση της έκτακτης συνεδρίασης ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος έκανε την σχετική ενημέρωση προς τους δημοσιογράφους και διάβασε το ανακοινωθέν της Εκκλησίας της Ελλάδος για τον γάμο ομοφύλων και τις θέσεις της Εκκλησίας.

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, μεταξύ άλλων, αποφάσισε να στείλει Επιστολές προς τους Βουλευτές, να διαβαστεί στους ναούς στις 4 Φεβρουαρίου Εγκύκλιος με τις θέσεις της Εκκλησίας και να μοιραστεί σχετικό φυλλάδιο, ενώ θα εξουσιοδοτήσει και τους Μητροπολίτες κάθε επαρχίας να αναλάβουν πρωτοβουλίες για την ενημέρωση του ποιμνίου και την προάσπιση της οικογένειας.




Αναλυτικά το ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου:

Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας (Ι.Σ.Ι.) της Εκκλησίας της Ελλάδος συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση, σήμερα Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2024, με μοναδικό θέμα την εξαγγελθείσα νομοθέτηση γάμου και «τεκνοθεσίας» υπέρ ζευγαριών του ιδίου φύλου.

Μετά την καθιερωμένη προσευχή, η Ι.Σ.Ι. άκουσε την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου, επί της οποίας ακολούθησε διάλογος, και εκφράζει ομόφωνα τις θέσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος επί του θέματος, ως εξής:

Η θεολογία της Εκκλησίας για τον γάμο απορρέει από την Αγία Γραφή, τη διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας και τη διάταξη του Μυστηρίου του Γάμου και φαίνεται καθαρά στην Ακολουθία του Μυστηρίου αυτού. Ο σκοπός του χριστιανικού γάμου είναι η δημιουργία καλής συζυγίας και οικογένειας, η ανάπτυξη παιδιών ως καρπών της εν Χριστώ αγάπης των δύο συζύγων και η σύνδεσή τους με την εκκλησιαστική ζωή.

Η Εκκλησία αποδέχεται για τη σχέση άνδρα-γυναίκας και παιδιών ότι:

α) η δυαδικότητα των φύλων και η συμπληρωματικότητά τους δεν αποτελούν κοινωνικές επινοήσεις, αλλά προέρχονται από τον Θεό («… καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε…», Γένεσις 1, 27-28),

β) η ιερότητα της ένωσης άνδρα και γυναίκας παραπέμπει στη σχέση του Χριστού και της Εκκλησίας («… ὁ ἀγαπῶν τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα ἑαυτὸν ἀγαπᾷ… τό μυστήριον τοῦτο μέγα ἐστίν, ἐγὼ δὲ λέγω εἰς Χριστὸν καὶ εἰς τὴν Ἐκκλησίαν», Απ. Παύλου, Προς Εφεσίους 5, 28),

γ) ο χριστιανικός γάμος δεν είναι απλή συμφωνία συμβίωσης, αλλά Ιερό Μυστήριο, μέσω του οποίου παρέχεται η χάρη του Θεού στη σχέση κοινωνίας άνδρα και γυναίκας με στόχο την κοινή τους πορεία προς τη θέωση –και αυτή η ευλογημένη πορεία αφορά όλα τα ζεύγη με ή χωρίς παιδιά,

δ) ο πατέρας και η μητέρα είναι συστατικά στοιχεία της παιδικής και της ενήλικης ζωής («Τίμα τόν πατέρα σου καί τήν μητέρα σου»,Έξοδος 20, 12).

Προφανώς η Πολιτεία νομοθετεί, αλλά αυτή η παράμετρος ούτε στερεί την ελευθερία του λόγου από την Εκκλησία ούτε απαλλάσσει την Εκκλησία από το καθήκον ενημέρωσης του πιστού λαού ούτε μπορεί να της υποδείξει σε τι συνίσταται η αμαρτία. Η Εκκλησία δεν νομοθετεί και δεν φέρει ευθύνη για τους νόμους. Αν σιωπήσει, όμως, φέρει βαρύτατη ευθύνη και αυτοκαταργείται.

Από το 2015 το σύμφωνο συμβίωσης παρέχει σε ζευγάρια του ιδίου φύλου όλα τα δικαιώματα και τις δυνατότητες του γάμου με κύρια εξαίρεση τη δυνατότητα απόκτησης παιδιών με υιοθεσία ή παρένθετη κύηση. Το σύνθημα της «ισότητας στον γάμο» αποβλέπει σε ένα στόχο, στην απόκτηση παιδιών από «ομόφυλα ζευγάρια».

Ανακοινώθηκε ότι θα επιτρέπεται ο «ομόφυλος γάμος» και η «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας και (με διάφορες διόδους) μέσω παρένθετης κύησης. Οι εμπνευστές του νομοσχεδίου και οι συνευδοκούντες σε αυτό προωθούν την κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και τη μετατροπή τους σε ουδέτερη γονεϊκότητα, την εξαφάνιση των ρόλων των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια και θέτουν πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών τις σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλόφιλων ενηλίκων. Με βάση το νομοσχέδιο, ομοφυλόφιλοι μονογονείς θα μπορούν να επιβάλουν στο παιδί τους τον σύντροφό τους ως «πατέρα 2» ή ως «μητέρα 2».

Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων. Η μονογονεϊκή οικογένεια είναι διαφορετική περίπτωση. 

Προκαλεί στέρηση του ενός γονέα, αλλά όχι σύγχυση των ρόλων των γονέων. Αντίθετα, η ομοφυλοφιλική συμβίωση προξενεί και τα δύο. Επιπλέον, τα παιδιά αυτά συχνά δεν θα έχουν δυνατότητα γνωριμίας με τον άλλο βιολογικό γονέα τους. 

Δεν θα έχουν επίσης το προσωπικό βίωμα της παρουσίας του άλλου φύλου (αντίθετου των «ομόφυλων γονέων» τους) μέσα σε μία ετερόφυλη σχέση. Τα παιδιά με πατέρες 1 και 2 ή με μητέρες 1 και 2 (ή και παραπάνω) θα είναι τα θύματα ενός αφύσικου μηχανισμού τεκνοθεσιών.

Δημοσιοποιήθηκε ότι: α) θα επιτρέπεται στα «ομόφυλα ζευγάρια» η από κοινού υιοθεσία και η υιοθεσία από τον «ομόφυλο σύζυγο» του γονέα (θα ισχύσει και για τα σημερινά παιδιά από παρένθετη κύηση), β) δεν θα επιτρέπεται στην Ελλάδα η παρένθετη κύηση υπέρ «ομόφυλου ζευγαριού», αλλά αυτή θα αναγνωρίζεται, αν έγινε νόμιμα σε άλλο κράτος. Οι ρυθμίσεις αυτές θα αποτελέσουν κίνητρα για την εκμετάλλευση ευάλωτων γυναικών.

Εάν τα προαναφερθέντα ισχύσουν, πρόκειται για ένα ναρκοθετημένο νομοσχέδιο με αντιφάσεις και τρόπους παράκαμψης των απαγορεύσεών του (μέσω κυήσεων στο εξωτερικό) και είναι πιθανή η καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων λόγω διακρίσεων, οπότε η χώρα θα αναγκασθεί να νομοθετήσει και στο έδαφός της την παρένθετη κύηση.

Το νομοσχέδιο καταργεί όχι μόνο κανόνες βιοηθικής, χριστιανικές αξίες και την ελληνική οικογενειακή παράδοση, αλλά ανατρέπει τα δικαιώματα μελλοντικών παιδιών και τους ρόλους των φύλων ως στοιχείων συνοχής της κοινωνίας –και αυτό αφορά τον καθένα, έστω και αν δεν αποδέχεται τη χριστιανική ηθική. 

Το ερώτημα που αιωρείται αναπάντητο είναι τελικά: Ποιος είναι ο ουσιαστικός λόγος αυτής της απόφασης που αλλάζει συνολικά και άρδην τον θεσμό του γάμου και την ιδιότητα του γονέα και γιατί προωθείται με τόση επιμονή;

Η Εκκλησία της Ελλάδος αναγνωρίζει μόνο το Ιερό Μυστήριο του χριστιανικού γάμου και απορρίπτει τον πολιτικό γάμο ασχέτως φύλου. Εν προκειμένω τάσσεται κατά του πολιτικού γάμου «ομόφυλων ζευγαριών» για τον πρόσθετο λόγο ότι αυτός οδηγεί αναπόδραστα σε «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας ή παρένθετης κύησης.

 Η νομοθέτηση αυτή συγκρούεται τόσο με τη χριστιανική ανθρωπολογία, όσο και με το καθήκον της κοινωνίας να εξασφαλίζει στα παιδιά ευημερία και σωστή ανατροφή, αλλά και με το δικαίωμα των παιδιών να έχουν πατρική και μητρική παρουσία και φροντίδα. Για όλους τους προηγούμενους λόγους και με αίσθημα ποιμαντικής ευθύνης και αγάπης, η Αγία Εκκλησία μας είναι κάθετα αντίθετη προς το προωθούμενο νομοσχέδιο.

Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε: α) τη σύνταξη σχετικής επιστολής με τις θέσεις της προς τα αξιότιμα μέλη της Βουλής των Ελλήνων, β) την ανακοίνωση των θέσεών της στους Ιερούς Ναούς την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2024 και τη διάθεση σχετικού φυλλαδίου «Προς τον Λαό» μέσω των Ιερών Ναών και της ιστοσελίδας της, γ) την παροχή εξουσιοδότησης προς κάθε Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη να προχωρήσει, εντός της επαρχίας του και κατά την έμφρονα ποιμαντική κρίση του, σε πρωτοβουλίες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης ως προς την επικείμενη νομοθέτηση και τον θεσμό της οικογένειας.orthodoxianewsagency

Το υπουργικό συμβούλιο θα συνεδριάσει στις 12:00 αύριο υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, θα παρουσιάσει το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών. Εμμονική επιμονή «το σφάλειν ανθρώπινον, αλλά το εμμένειν δαιμονικόν».




4 σχόλια:

  1. ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ .
    ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ Η ΠΙΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ ΧΟΡΤΑΤΟΣ.
    ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ, ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΑ ΦΑΟΥΝΤΣ ,ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ,ΤΟΥ ΕΠΟΙΚΗΣΜΟΥ ΑΠΟ ΑΛΛΟΦΥΛΟΥΣ ,ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ .ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ,ΤΑ ΤΡΑΝΑ,ΤΙΣ ΠΛΥΜΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΜΕΤΡΗΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ.
    Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝΑΣ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΑΝΟΜΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΑΚΑΤΗΧΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ,ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
    ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΝΟΡΙΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΟΥΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.
    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΟΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ
    ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΟΜΟ ΤΗΝ Π..ΣΤΙΑ.
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΑ AUDI ,BMW,MERCEDES ΚΑΙ ΜΕ ΣΑΥΣΑ ΣΑΜΠΑΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΕΣΥ ΜΕ 700 ΕΥΡΩ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΚΑΡΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΚΑΙΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΚΕΗΣΕΣ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΒΡΩΜΙΑΡΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΝΤΙΜΠΕΝΙΟΥΖ ,ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΝΑΛΟΓΑ.
    ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΤΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.
    ΡΩΜΑΝΕ ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ.
    ΣΥΜΕΩΝ Ο ΚΑΚΟΑΓΑΘΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γερόντισσα της Αθήνας: Μετά τους "γάμους" έρχεται Βιβλική καταστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι ανάγκη να ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι. Δεν μπορεί ταυτόχρονα να είναι και μέλη της Εκκλησίας του Χριστού, έστω και εάν έχουν βαπτισθεί στην βρεφική τους ηλικία, είναι αποστάτες όσοι είναι υλιστές, όσοι είναι άθεοι, όσοι είναι αγνωστικιστές και το διακηρύττουν δημόσια. Αυτοί όντας τέτοιοι έχουν "απεκδυθεί" τον Χριστόν. Το ξεκαθάρισμα μπορεί να γίνει εάν οι Επίσκοποί μας συντάξουν και δημοσιεύσουν κανονισμό συγκρότησης και λειτουργίας των Ενοριών, του "κύτταρου" αυτού της Εκκλησίας, ώστε να γίνουν ελεύθερες και ζώσες. Έχουν την σχετική νομική αρμοδιότητα από το άρθρο 36 του Νόμου 590 του 1977 "Περί του καταστατικού χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή