Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2020

ΜΙΑ ΣΗΜΑΙΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΤΟΡΥ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ...


ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΤΑ  




Γράφει ο Κωνσταντίνος Καλιμαυκίδης

Η νέα προτεινόμενη σημαία μας

Το γράμμα Β είναι το δεύτερο της αλφαβήτου μας και σαν δεύτερο χρησιμοποιείτο για την παράσταση του αριθμού δύο από τους Έλληνες μαζί με τα υπόλοιπα γράμματα για τους αντίστοιχους αριθμούς,πριν από την καθιέρωση του αραβοϊνδικού συστήματος αρίθμησης .

Αντίθετα οι Ρωμαίοι είχαν το δικό τους αριθμητικό σύστημα και έγραφαν το δύο ως ΙΙ το τρία ΙΙΙ το πέντε V κλπ.

Στον γραπτό λόγο το ελληνικό σύστημα αρίθμησης διατηρήθηκε και έτσι σήμερα γράφουμε πχ. Βασίλειος ο Β΄,
Β΄ κατηγορία, Γ΄εθνική, Β΄τμήμα της Βουλής κλπ.

Στην καθομιλουμένη εκφράζει και την υποδεέστερη Β΄ποιότητα σε πολλά υλικά και μη ή το κακέκτυπο το μαϊμού.

Σε μια σχέση κανένας δεν θα ήθελε να είναι ο ή η Β΄ , ούτε πολίτης Β΄κατηγορίας, δηλαδή επί το ελληνικότερον <μπάς κλάς>.
Το καημένο το βήτα πάντοτε δεύτερο έρχεται.

Μόνο σε μια μεγάλη περίοδο ακμής της ιστορίας μας, απέκτησε πρωτεύοντα ρόλο και μάλιστα έγινε και σημαία, το μοναδικό αυτό γράμμα σημαία.

Είναι η περίφημη ένδοξη σημαία των Παλαιολόγων με τα 4Β.
Συμβολίζουν το ρητό προσευχή προς τον Βασιλέα Χριστό και την επίγνωση του βασιλιά -αυτοκράτορα για το μέγεθος της ισχύος και της εξουσίας του.

Βασιλεύ Βασιλέων, Βασιλεί Βοήθει.

ΒΑΣΙΛΙΆ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ 
ΒΟΗΘΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ.

Παλιά ένδοξα σύμβολα και σημασίες.

Σήμερα το Β επανήλθε στα κανονικά του και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό .

Κυριολεκτικά εκφράζει απόλυτα τα σημερινά δεδομένα σε όλες τις πτυχές της ζωή μας σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο.

-Στην πολιτική,στην παιδεία, στην εκκλησία ,στην δικαιοσύνη, παντού για να μην επεκταθώ.

Ακόμα και στην σχέση των πολιτών με το κράτος και την συνάφεια των νόμων με το σύνταγμα,με την θέση των πολιτών 
σε σχέση με τους παλιούς και νέους εισαγόμενους αιτουμένους άσυλο, επιδόματα, δάνεια, διορισμούς και εργασία .

Β κατηγορίας ο Ελληνας πολίτης που ψάχνει τα σκουπίδια ,όταν δίνονται επιδόματα και στέγη στους εισαγόμενους.

Β ο πιστός, που του κλείνουν τις εκκλησίες και του βάζουν μάσκες και φερετζέ.

Β και ο πνευματικός του ηγέτης ο Τζερώνυμο (συνωνυμία απλή με τον σοφό μαχητή ινδιάνο αρχηγό, μακάρι να του έμοιαζε) που κρύβει τα σύμβολά του απέναντι σε αλλόθρησκους που χέζουν μέσα στους ναούς της δικαιοδοσίας του .

Β που υπακούει στον Β-Κούλη και όχι στον Ενα το ΑΛΦΑ και το ΩΜΕΓΑ.

Β μετά όλοι οι βαυκαλιζόμενοι που μας το παίζουν Άλφα .
Κούληδες, Τσούρδες, Χαβαλέδες,υποκείμενοι του Π.Ο.Υ του Γκέι-τς ,τσ τσ ,τσ τσ τσ.

Β οι Πρωτοκλασάτοι δικαστές,στρατηγοί, επιστήμονες,θεσμικοί κλπ οι ανυπάκουοι στο ΑΛΦΑ του συντάγματος.

Β η Κατερίνα η Προεδρίνα δεύτερη και καταϊδρωμένη ,μετά τον διδάξαντα Πάκη και άκυρη μπροστά στον συνάδελφό της 
τον Σαρτζετάκη του ΖΗΤΑ,ποιός το θυμαται;
Άπειρα τα Β της αναφοράς

Έχω απτό παράδειγμα την Β κατηγορίας πολίτη άνεργη κόρη μου.
Μητέρα μονογονεΪκής οικογένειας που ψάχνει για δουλειά ως ιθαγενής Β κατηγορίας. 

Τώρα οι μαμελούκοι είναι στο Άλφα και ζητούν και παίρνουν ιθαγένεια και όχι υπηκοότητα και καπελώνουν σε μόρια τους γηγενείς ιθαγενείς.

Αρα Β η Ελληνίδα μάνα που γέννησε δυο ελληνάκια,το ένα πάει φαντάρος σε δυό τρία χρόνια για να υπηρετήσει την πατρίδα ή τους Βητάδες; 

Πώς του το εξηγείς να μην τα συγχέει;

'Ετσι η σημαία με τα τέσσερα Β που φαίνεται ,εκφράζει πολλά και πολλούς από Β και προτείνω να υιοθετειθεί ως συλογικό σύμβολο.
Δείτε μερικούς συνδυασμούς και παραδείγματα στους άρχοντες της εξουσίας.

Βουλευτές Βλαπτικοί, Βαρβάρων Βαστάζοι.

Βουλή Βοόντων Βολεμένων Βοοειδών 

Βλάσφημοι Βακτηριοφόροι (βακτηρία=μπαστούνι,ράβδος) 

Βασιλείς Βουβαλιών<όχι λογικού ποιμνίου>

Βάναυσοι Βίαιοι Βολεμένοι Βασιβουζούκοι (τραμπούκοι)

Βάτραχοι βρωμεροί βάλτου βυθισμένοι.

Βαλτοί, Βολεμένοι, Βουλόμενοι Βλάκες,

αυτά για τους ηγέτες.

και ένα Β για τον λαό που εκφράζουν τα σύμβολα

Βόδια Βουστασίου Βελάζοντα Βουκεντριζόμενα 

και αλλά πολλά άπειρα τα Β των χαρακτηρισμών.

μόνο ο σταυρός αδικείται ανάμεσα στα Β

 και μπορεί να αφαιρεθεί 

κατά την πάγια επιδίωξη των ανωτέρω Βητάδων.

Κωνσταντίνος Καλιμαυκίδης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου