Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ ΤΟΙΣ ΚΥΣΙ....

 ΒΕΒΗΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ! ΣΥΝΑΥΛΙΑ LGBT ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ!!
ΒΙΝΤΕΟ


Βεβηλώνουν την Ιερουσαλήμ! Μια συναυλία LGBT πραγματοποιήθηκε κοντά στον Πύργο του Δαβίδ στην Ιερουσαλήμ

Ένας (μια) drag queen και μέλος της LGBT κοινότητας που εμφανίστηκε στην Ιερουσαλήμ λέει ότι η συναυλία του-ης κοντά στον Πύργο του Δαβίδ είναι μια νίκη.

Η Ισραηλινή τραβεστί και εκπρόσωπος των LGBT Erika Kolosov πραγματοποίησε συναυλία μπροστά από τον Πύργο του Δαβίδ στο ιστορικό τμήμα της Ιερουσαλήμ.

Ο/Η Kolosov δημοσίευσε ένα σύντομο βίντεο από τη συναυλία του-ης στο Instagram , γράφοντας ότι η πραγματοποίηση της εκδήλωσης στον Πύργο του Δαβίδ, η οποία σχεδόν ακυρώθηκε, είναι μια «νίκη».


«Η κοινότητά μου υπάρχει, είναι ζωντανή και ενεργή. Προσφέρεται εθελοντικά και παλεύει… Έτσι μου φαίνεται η νίκη», έγραψε ο/η Kolosov.

Το βίντεο δείχνει ότι οι τοίχοι κοντά στον Πύργο του Δαβίδ είναι γεμάτοι με σύμβολα LGBT και πολλοί άνθρωποι ήρθαν στη συναυλία του/της “drag performer”, όπως αυτοαποκαλείται ο/η Kolosov.

Ο Πύργος του Δαβίδ πήρε το όνομά του από τους Βυζαντινούς Χριστιανούς, οι οποίοι πίστευαν ότι στη θέση αυτή υπήρχε το παλάτι του αγίου προφητάναξ Δαυίδ.

Το όνομα “Πύργος του Δαβίδ” χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για τον Ηρωδιανό πύργο τον 5ο αι. μ.Χ. από τους Βυζαντινούς Χριστιανούς, οι οποίοι πίστευαν ότι η τοποθεσία ήταν το παλάτι του βασιλιά Δαβίδ. [4] [3] 

Δανείστηκαν το όνομα «Πύργος του Δαβίδ» από το Άσμα Ασμάτων, που αποδίδεται στον Σολομώντα, γιο του βασιλιά Δαβίδ, ο οποίος έγραψε: «Ο λαιμός σου είναι σαν τον Πύργο του Δαβίδ κτισμένος με πυργίσκους, στον οποίο κρέμονται χίλιες ασπίδες, όλος ο οπλισμός των ισχυρών ανδρών»

Eίναι ίδιον της εποχής όχι η κατάργηση του ιερού αλλά η βεβήλωση απο-ιεροποίηση του! Η δικαιωματιστική-woke Ατζέντα.. η κοσμοπολιτική, αναθεωρητική υποκουλτούρα…




4 σχόλια:

  1. Σόδομα και Αίγυπτος, [= η Ιερουσαλήμ θα είναι βεβηλωμένη από Σοδομισμό και Αιγυπτιακή μαγεία],

    .
    «Αλλά όταν τελειώσουν την μαρτυρία τους, το θηρίο που ανεβαίνει από την άβυσσο (ο Αντίχριστος) θα κάνει πόλεμο εναντίον τους και θα τους νικήσει και θα τους σκοτώσει. Τα πτώματα τους θα αφεθούν στην πλατεία της πόλης της μεγάλης, η οποία αλληγορικώς καλείται Σόδομα και Αίγυπτος, [= η Ιερουσαλήμ θα είναι βεβηλωμένη από Σοδομισμό και Αιγυπτιακή μαγεία], όπου και ο Κύριος τους σταυρώθηκε. Και άνθρωποι από τους λαούς, τις φυλές, τις γλώσσες και τα έθνη θα βλέπουν τα πτώματα τους επί τρεις και μισή ημέρες και δεν θα επιτρέψουν να ταφούν σε μνήμα. Οι κάτοικοι της γης θα χαρούν για τον θάνατο τους και θα ευφρανθούν και θα στείλουν ο ένας στον άλλο δώρα, διότι οι δύο αυτοί προφήτες βασάνισαν τους κατοίκους της γης. Και μετά τις τρεις και μισή ημέρας πνοή ζωής από τον Θεό μπήκε μέσα τους και στάθηκαν στα πόδια τους, και φόβος μεγάλος κατέλαβε εκείνους που τους έβλεπαν. Τότε άκουσα φωνή δυνατή από τον ουρανό που τους έλεγε, “Ανεβείτε εδώ”. Και ανέβηκαν στον ουρανό μέσα σε σύννεφο, και οι εχθροί τους τους είδαν. Κατ’ εκείνη την ώρα έγινε μεγάλος σεισμός και το δέκατο της πόλης έπεσε και σκοτώθηκαν από τον σεισμό επτά χιλιάδες, οι υπόλοιποι φοβήθηκαν και δόξασαν τον Θεό του ουρανού. Το δεύτερον ουαί πέρασε το τρίτον ουαί έρχεται γρήγορα. (Αποκάλυψη 11:7-13).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. “Η γυναίκα του Λωτ”, Jebel Usdum, Ισραήλ
    Το αλατένιο αυτό άγαλμα, μια κυριολεκτική στήλη άλατος, εξακολουθεί και στέκει στο ίδιο σημείο, εδώ και αιώνες, κοιτάζοντας πάντοτε προς τα πίσω, εκεί που κάποτε υπήρχαν τα Σόδομα και τα Γόμορρα, ωσάν μια ατέρμονη υπενθύμιση της ανθρώπινης ανηθικότητας και της θεϊκής οργής, που εξαπολύθηκε για να τη σταματήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άραγε, ξαναβρέθηκε ποτέ το δέντρο, που έδινε τα καταραμένα “Μήλα των Σοδόμων”; Κατά τους αρχαίους συγγραφείς, το δέντρο αυτό ήταν μεγαλοπρεπέστατο και έδινε καρπούς φαινομενικώς όμορφους και ορεκτικούς. Μόλις, όμως, κάποιος άγγιζε έναν από αυτούς, αμέσως ξεκολλούσε απ’ το κλαδί του, έπεφτε καταγής και ευθύς, γινόταν στάχτη! Έτσι, τουλάχιστον, έλεγαν οι θρύλοι…
    Λοιπόν, το δέντρο αυτό, που οι βοτανολόγοι το ονόμαζαν “Calotropis Procera” και φυόταν κυρίως στη νοτιοανατολική Αφρική, είχε χαρακτηριστικά γνωρίσματα σχεδόν όμοια. Όταν ο καρπός του, ο οποίος έμοιαζε με μήλο, ωρίμαζε, πολύ γρήγορα ξεραινόταν από το εσωτερικό του, ενώ εξωτερικώς έμενε αμετάβλητος στη μορφή και στο χρώμα.
    “Calotropis Procera”, το φερόμενο ως “Μήλο των Σοδόμων”
    Επομένως, ήταν εύκολο να ξεγελαστεί κάποιος, νομίζοντας πως έκοβε ένα λαχταριστό και ζουμερό φρούτο. Μα, μόλις το ξεφλούδιζε, απογοητευόταν, καθώς η σάρκα του ήταν κατάξερη και έμοιαζε με αποκρουστικά πριονίδια.
    Καλύτερα, όμως, έτσι, εφόσον τα “Μήλα των Σοδόμων” ήταν καρπός φαρμακερός και όσοι τα δοκίμασαν, έχασαν τη ζωή τους. Θα έλεγε κανείς ότι έκλεινε μέσα του τη θεϊκή κατάρα, που εξαπολύθηκε εναντίον των Σοδόμων και ότι ξεράθηκε, όχι από τη φλόγα του ήλιου της Αφρικής, αλλά μάλλον από την ίδια φωτιά, που κατέστρεψε τις δύο αμαρτωλές πόλεις, τα Σόδομα και τα Γόμορρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μία μικρή διαφορά:
    To ουράνιο τόξο του Δημιουργού έχει 7 χρώματα ενώ η επίσημη σημαία LGBT κάνει χρήση μόνο 6 χρωμάτων.
    Στις Γραφές ο αριθμός 7 αντιπροσωπεύει την ολοκλήρωση και την τελειότητα ενώ το 6 αντιπροσωπεύει το εκπεσόν είδος,την απομίμηση δηλαδή τον διάβολο.
    Το χρώμα που «παραλείπεται» στη σημαία LGBT είναι το μπλε
    Το μπλε παραπέμπει στον ουρανό είναι χρώμα βασιλικό και αντιπροσωπεύει την πνευματική γνώση και την σοφία συνδέοντας συχνά τη Γη με τον Ουρανό.Οι LGBT δεν επιθυμούν να είναι συνδεδεμένοι με τα ουράνια.
    Ο Δημιουργός Δημιουργεί ,ο διάβολος κάνει απομιμίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή