Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

ΜΕΓΑ ΘΑΥΜΑ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ!


Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ(;) ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ...



Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ κυκλοφορεί σαν αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού στον Έβρο;

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Είναι άραγε αλήθεια ή φήμη ή πλάνη ;

Εμείς οφείλουμε να το διηγηθούμε τέτοιες ώρες και ο καιρός θα δείξει και ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ θα αποδείξει.

Εβρίτης ιερέας πηγαινοέρχεται αυτές τις δύσκολες μέρες κατά μήκος της συνοριογραμμής  μας στο ποτάμι για να βοηθήσει και να ευλογήσει. 

Εκεί λοιπόν συναπαντούσε πολλές φορές πάνω – κάτω ένα τζιπ του Ελληνικού Στρατού να το οδηγεί μόνος του ένας άγνωστος του αξιωματικός με χαρακτηριστικά έντονα που τα συγκράτησε ο ιερέας.

Στην προσπάθεια του να τον σταματήσει και  να τον χαιρετήσει από κοντά , αυτός περνούσε σαν σίφουνας , απλώς τον χαιρετούσε και τον χαμογελούσε ιλαρά.

Σκέφτηκε να τον φωτογραφίσει αν και απαγορεύεται, αλλά κάθε φορά στο κινητό του αποτυπωνόταν μόνο η σκόνη που άφηνε πίσω του το στρατιωτικό όχημα.

Ήταν τόσο αποφασισμένος ο ιερέας να μάθει ποιος ήταν, που αποφάσισε προχθές να χρησιμοποιήσει κάθε μέσο για να σταματήσει το τζιπ με τον άγνωστο αυτό αξιωματικό.

Το βράδυ που σκεφτόταν αυτά, του παρουσιάστηκε ο άγνωστος του  αυτός αξιωματικός, κατ όναρ όπως μας είπε και του λέει αυστηρά:
-       
  Εμένα δεν μπορεί να με σταματήσει κανένας μόνο ο ΚΥΡΙΟΣ μου.
-         
Αν ρωτάς ποιος είμαι δες αύριο το τέμπλο στο ναό που λειτουργείς και θα καταλάβεις.
-         
Αυτές τις ώρες είμαι κοντά στα παιδία μου και καμαρώνω  αξιωματικούς και στρατιώτες που τρέχουν και αυτοί μαζί μου.
-      
   Να πεις ότι όσο προσευχή γίνεται στους Ιερούς Ναούς της πατρίδας σου από πολλούς πιστούς,  τόσο εγώ « ο ΜΙΧΑΗΛ» θα είμαι ΠΑΡΩΝ στα σύνορα για μην περάσει ούτε πουλί πετάμενο .
-        
 Και εσύ καλά κάνεις που πας και ευλογείς τα παιδιά μου.

Αυτά μας είπε ο κληρικός κλαίγοντας γιατί ο κόπος και το συγκινησιακό φορτίο στους ηρωικούς Εβρίτες κορυφώνεται.

Κατασυγκινημένοι και εμείς προσπαθήσαμε να σας τα μεταφέρουμε όσο μπορούσαμε απλά και όπως τα ακούσαμε.

ΑΔΕΛΦΟΙ - ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-  ΔΕΗΣΗ- ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ  για τα μαχόμενα παιδιά μας , στρατεύσιμους , αξιωματικούς , σώματα ασφαλείας , πολιτικό δυναμικό και σε κάθε ψυχή που μοχθεί εκεί πάνω.


ΣΤΩΜΕΝ καλώς

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας


ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΙΜΟΥ-ΑΘΗΝΑΣ

Ο υπέρτιτλος και ο τίτλος είναι του ιστολογίου μας, ενώ ο κανονικός τίτλος του άρθρου είναι με μπλε γράμματα άνωθεν του ονόματος του συγγραφέα.

7 σχόλια:

  1. 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
    😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
    Δόξα σοι ο Θεός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Αγώνα & Καλό... Μαρτύριο να έχουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ταξιάρχη μου σώσε τον κόσμο σου ολο Αμήν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΥΤΕ ΕΦΗΜΗΣΩΜΕΝ οι πιστοι τους ΔΥΟ ΦΩΣΤΗΡΑΣ τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΤΑΥΓΕΙΣ ,,ΜΙΧΑΗΛ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΚΑΙ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΝ ΘΕΙΟ τους δυο ΤΑΞΙΑΡΧΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή