ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΙ ΕΣΤΙ;
ΣΑΣ ΕΞΗΓΩ.
ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++
ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΣΟΥ σε ρωτώ άνθρωπε της γης.
Πολλοί, όταν ακούσουν τη λέξη αυτή, χτυπούν ξύλο ευθύς.
Όμως δεν ξέρουν, αγνοούν την ορθότητα,
την σημασία αυτού.
Ο θάνατος είναι η συνέπεια της αμαρτίας.
Όμως κάτι εδώ το πολύ σημαντικό ΚΥΡΙΟΣ θα τονίσω,
την αλήθεια θα σας προσδιορίσω.
Υπάρχουν δύο θάνατοι.
Ο ένας είναι ο χωρισμός της ψυχής από το σώμα.
Ο έτερος είναι ο διαχωρισμός της ψυχής ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ,
από ΕΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΜΕΣΣΙΑ.
Και ΑΛΙ στον άνθρωπο που ταύτην την αλήθεια τώρα αγνοεί
ή εν πνευματική αδιαφορία περνά αυτήν.
ΑΙΩΝΙΩΣ ΘΑ ΑΠΩΛΕΣΤΕΙ
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ‘ΧΩ ΚΥΡΙΟΣ ΞΑΝΑΠΕΙ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ
ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ.
Μη, λοιπόν, εσείς άνθρωποι της γης
φοβάστε τον θάνατο του σώματος.
Να φοβάστε ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.
Βέβαια η ψυχή δεν πεθαίνει γιατί αθάνατη εστί,
πεθαίνει όμως ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ,
αν διά της αμαρτίας αυτή τοποθετηθεί
στης αιωνίας κολάσεως την τομή.
Μη γελάς, ίσως, τώρα άπιστε ειρωνικά
γιατί αυτό είναι αδιάσπαστη ΑΛΗΘΕΙΑ.
Θα την βρεις ψυχή μπροστά,
μα δυστυχώς τότε αργά για σωτηρία.
Μόνος σου θα ‘χεις διαλέξει εσύ την απώλεια.
Δώσε στο ΑΓΙΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΓΡΑΠΤΟ την προσοχή σου,
είναι ΘΕΜΑ ΖΩΗΣ Η ΘΑΝΑΤΟΥ διά την αθάνατο ψυχή σου.
Γιατί η ψυχή διά του θανάτου
μεταβαίνει ή στην αιώνια ευτυχία του παραδείσου
ή στο χείλος, στο κράτος της αβύσσου.
Τί είναι, σε ρωτώ, η ζωή η εδώ, εμπρός στο ΑΙΩΝΙΟ;
ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ, μια μικρή πυγολαμπίδα,
μια σκιά και μετά Η ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.
Γι’ αυτό τόσοι Άγιοι, για την αιωνιότητα αυτή,
θυσίασαν τα ΠΑΝΤΑ στη γη,
πλούτη, δόξα, ηδονή, αξιώματα, όλη την κοσμική ροή,
έδωσαν και το αίμα τους τελικά κ
αι τώρα ΕΣΑΕΙ χαίρονται εν απείρω ευτυχία
στου παραδείσου τα τοπία.
Προσπάθησε παιδί μου να τους μιμηθείς,
αν όχι στο μαρτύριο, στην αγνή, στην καθαρή ζωή τους.
Κι αν αυτό ποιήσεις, από τον πόνο της γης,
στην αιώνια ευτυχία κι εσύ παιδί μου θα μεταπηδήσεις.
ΑΜΗΝ
+++
+ ΑΜΉΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήσώσε μας Παναγία μου+
Εύχομαι η γλυκειά μας Παναγία να σε κάνη καλά κατ’ άμφω, να μετριάζη το πνεύμα της λύπης σου, να σου το αντικαθιστά με το πνεύμα της παρακλήσεως δι’ Αγίου Πνεύματος.
ΔιαγραφήΌλα τα λυπηρά, μας αποστέλλονται, πέραν πάσης αμφιβολίας, δια θεραπείαν της νοσούσης ψυχής μας, όπως δια των θλίψεων εμέση το φαρμάκι της ηδυπαθείας και παντός πάθους. Κυρίως δια των θλίψεων καταφαίνεται η αγάπη του ουρανίου Πατρός εις τα ιδικά Του παιδιά, όπως μεταλάβουν της αγιότητος Αυτού και προστεθή αιώνιον βάρος δόξης!
Όσον και αν θλιβώμεν εις αυτόν τον εφήμερον κόσμον, μίαν ημέραν θα παύσουν τα θλίβοντα ημάς. Από τα θλιβερά εκείνα τα μετά θάνατον, την κόλασιν, κ.λ.π. να μας λυτρώση καθ’ ολοκληρίαν ο Χριστός μας και η Παναγία μας, να μη τα ίδουν τα μάτια μας, διότι, εάν μόνον η σκέψις της κολάσεως είναι κάτι τρομερόν, πόσον μάλλον, όταν κανείς καταδικασθή αιώνια να βιώση εν αυτή!
Ας παρακαλώμεν να μας λυπηθή ο Θεός, και ας μας αξιώση πάντα με ταπείνωσιν να ζητώμεν το θείον Του έλεος και την συγχώρησιν, διότι είπεν Αυτός δια του Αγίου Του Υιού:
«Πάντα όσα εάν αιτήσητε εν τη προσευχή πιστεύοντες, λήψεσθε» ( Ματθ. 21,22 ) και «αιτείτε και δοθήσεται». Ναι, αιτούμεν κάθε ημέραν και στιγμήν Αυτόν, όπως μας ελεήση και παραβλέψη τα εν γνώσει και αγνοία πεπραγμένα μας και ελπίζομεν εις τους θείους Του λόγους ότι θα ποιήση έλεος μετά της ταπεινώσεως ημών.
Αμήν.
ΑΓΙΟΣ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑ
ΠΑΤΕΡΙΚΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟΔΡΟΜΙΟΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριακὴ ΙΓ΄ Λουκᾶ.
https://kirigmata.blogspot.com/2022/11/blog-post_25.html
* * *
Τελικά τι είναι η αμαρτία;
Ομιλεί ο Αρχιμανδρίτης π. Νικηφόρος Κοντογιάννης, (14-11-2024).
https://www.youtube.com/watch?v=3r1VjoZdhH8
* * *
Η Ερμηνεία του Πάτερ Ημών.
(Πέντε σχετικές ομιλίες).
Ιερά Μονή Αγίου Νικοδήμου Πυργετού.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLiqsN_cBhKfFv82GD3EDql-8itSLUfmph
* * *
Μητροπολίτης Λεμεσού, Αθανάσιος: Γνωριμία με τον μοναχισμό στην Μονή Σταυροβουνίου και πρώτη επίσκεψη στο Άγιον Όρος.
https://www.youtube.com/watch?v=ogqfITvrk60
Θέλεις να δεις τη φιλανθρωπία του Θεού;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμιλεί ο Αρχιμανδρίτης π. Νικηφόρος Κοντογιάννης, (21-11-2024).
https://www.youtube.com/watch?v=64ZJe35WhFI
Σήμερα η περικοπή προς Γαλάτας μιλάει για την περιτομή των Εβραίων και την ακροβυστία των Εθνικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι χριστιανοί Εβραίοι είχαν την περιτομή, μετά καταργήθηκε στον χριστιανικό κόσμο.
Βέβαια, εγώ προτείνω στους βιαστές της Βασιλείας του Θεού περιτομή καρδίας.
Τι να κάνω για να κληρονομήσω την αιώνια ζωή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙερά Μονή Αγίου Νικοδήμου Πυργετού.
https://www.youtube.com/watch?v=b5C-yWPDhvI
Κανένα κακό και κανένα ελάττωμα δεν είχαν θέση στον προπτωτικό άνθρωπο. Μολονότι πεπερασμένος, είχε την πληρότητα της ομοιότητας με τον Θεό, πληρότητα απαραίτητη για την εκπλήρωση του προορισμού του. Και ποιος ήταν ο προορισμός του;
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Να γίνει ναός του άπειρου, αΐδιου και υπερτέλειου Θεού.
2) Νους του ανθρώπου πρέπει να είναι ο νους του Θεού,
3) λόγος του να είναι ο λόγος του Θεού, το πνεύμα του να είναι ενωμένο με το Πνεύμα του Θεού,
4) οι ιδιότητες του χαρακτήρα του να είναι θεοειδείς.
Η κατοίκηση του Θεού μέσα στον άνθρωπο συνιστά, μ' άλλα λόγια, συνένωση του Θεού με τον άνθρωπο. Έτσι, ο άνθρωπος-πλάσμα γίνεται μέτοχος της θείας φύσεως. Όποιος φτάνει σ' αυτή την κατάσταση, ονομάζεται και γίνεται πραγματικά θεός κατά χάρη! Σε τέτοια κατάσταση κληθήκαμε όλοι μας από τον Πλάστη κατά την πλάση των προπατόρων μας!
ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ, ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΔΗ - ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΓΑ 6 (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ
Ο Θεός, ο Αόρατος, ο Αθάνατος, το Αιώνιον, το Άπειρον, το Ατελεύτητον το Ανεξιχνίαστον, το Αμετάβλητον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θεός ο ποιήσας τον ουρανόν και την γην και πάντα τα εν αυτοίς· τον ήλιον, την σελήνην, τους αστέρας, τας θαλάσσας, τους ωκεανούς και πάντα τα εν αυτοίς κινούμενα ζώα.
Ο Θεός ο καθήμενος επί θρόνου δόξης και επιβλέπων αβύσσους.
Ο γλυκύτατός μας Ιησούς. Μύριαι μυριάδες και χίλιαι χιλιάδες παρεστηκότες άγγελοι και αρχάγγελοι κύκλω της απροσίτου Σου δόξης, τα πολυόμματα Χερουβείμ και τα εξαπτέρυγα Σεραφείμ, τα κυκλούντά Σε και αναβοώντα τον γλυκύτατον και ακατανόητον ύμνον: Άγιος, Άγιος, Άγιος.
Η μεγάλη γέφυρα, η μεγάλη διαλλαγή, η μεγάλη συμφιλίωσις, ο μεγάλος σύνδεσμος ημών των πεπτωκότων και αχαρίστων ανθρώπων με τον Άναρχόν Σου και λελυπημένον Πατέρα Σου.
Ο γενόμενος το θύμα.
Ο αναλαβών τας αμαρτίας ημών και εκφέρων αυτάς εις τον Σταυρόν.
Δος και εις ημάς τους αμαρτωλούς μίαν ακτίνα της χάριτός Σου και βοήθησον ημάς και δίδαξον ημάς και φώτισον ημάς:
Πώς θα Σε ακολουθήσουμε;
Πώς θα Σε αναπαύσουμε;
Πώς θα Σε ευαρεστήσουμε;
Ίνα γίνωμεν και ημείς μέτοχοι εκείνων των ανεκλαλήτων αγαθών, των οποίων ετοίμασε η πατρική Σου αγάπη. Ταις πρεσβείαις της γλυκυτάτης Σου Μητρός και πάντων Σου των Αγίων των απ' αιώνός Σοι ευαρεστησάντων. Αμήν.
(Απομαγνητοφωνημένη αυτοσχέδια προσευχή)
Όσιος Εφραίμ ο Κατουνακιώτης