Κυριακή 8 Μαρτίου 2020

ΛΟΓΟΣ ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΙΟΥ ΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΘΕΙΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΟΥ…



ΜΕΓΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
+++  

 Τριάς Αγία δίδω λόγον τον ιερόν, 
γράψε και μην διστάζεις ό,τι Εγώ σου πω, 
μιλώ ο Τρισυπόστατος και Άγιος Θεός, 
φως λίγο να ρίξω, στο σκότος σας αυτό.

Σας τύφλωσε ολοτελώς, 
ο βρωμερός εχθρός 
και για όπλο εναντίον σας 
έχει τον ΠΑΝΙΚΟ. 

Γιατί όταν πανικοβάλλεστε, 
δεν σκέπτεστε σωστά, 
και τότε οι αρμόδιοι σας διαχειρίζονται,
 καθώς ορίζουν τα σχέδιά τους τα σατανικά.

 Αφήνετε στην άκρη, 
την όποια λογική σας,
 κι αφήνεστε ως άβουλοι 
άλλοι να ορίζουνε, 
την μοίρα την δική σας. 

Με νύχια και με δόντια,
 πασχίζει ο εχθρός, 
για να σας αποκόψει,
 από Εμένα τον Θεό.

Αλλοίμονό σας δύστυχοι, 
σαν φύγετε από κοντά Μου, 
και χάσετε την προστασία Μου 
και την βοήθειά Μου,
 θα κατασπαραχθείτε, 
δύστυχα εσείς παιδιά Μου.

 Αυτό που σας κάνει ΑΤΡΩΤΟΥΣ 
 στην λύσσα του εχθρού, 
είναι Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ, 
που είναι ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ 
 ΕΜΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

 Θυσία Εγώ έγινα, 
διά να σας λυτρώσω, 
ΦΑΡΜΑΚΟ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ 
Εγώ για να σας δώσω. 

ΑΝΤΙΔΟΤΟ στον θάνατο 
του βρωμερού εχθρού, 
ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ, 
ΖΩΗ ΧΑΡΙΖΕΙ ΑΘΑΝΑΤΟ,
 ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΠΙΣΤΟΥ.

Ύστατο διαγώνισμα, 
βάζω ο Δημιουργός σας, 
την πίστη να μετρήσω, 
σε Μένα τον Θεό σας.

 Να δω πόσοι θα μείνουνε
 σε Μένανε πιστοί, 
που δεν θα φοβηθούνε τον θάνατο, 
που χρησιμοποιούν οι βρωμεροί εχθροί.

ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ, 
ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ,
 ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ Ο ΘΕΟΣ,
 ΕΓΩ ΤΙΣ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ, 

πασχίζουν οι αντίχριστοι, 
ει δυνατόν να κλείσουνε 
όλες τις εκκλησίες. 

Αφού απώτερο έχουνε σκοπό, 
να είναι όσο γίνεται, 
μεγαλύτερες οι ανθρώπινες απωλείες. 
Να εξαφανίσουν θέλουνε
 ολόκληρες κοινωνίες, 
και εμπόδιο στο έργο τους αυτό, 
είναι οι Θείες Λειτουργίες.

Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου, 
εσείς για να βιαστείτε, 
κοντά Μου για να έρθετε, 
εσείς ν’ ασφαλιστείτε 
και τότε κανέναν ΚΟΡΟΝΑΪΟ 
εσείς μην φοβηθείτε. 

ΕΣΑΣ ΘΑ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΙΟΙ 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ,
ΑΦΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ
 ΘΑ ΓΕΥΕΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.

Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου, 
εσείς να μην φοβάστε, 
τα Θεία Μου τα λόγια, 
παιδιά Μου να θυμάστε. 

Σας τάχω τέκνα Μου ειπεί, 
άπειρες Εγώ φορές, 
την μοίρα σας θα κρίνουν,
 οι δικές σας οι επιλογές. 

ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ 
ΟΙ ΘΕΙΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΟΥ,
 θέλουν να ξεχωρίσουν, 
ποιοι είναι ιδικοί Μου, 

να τους διαφυλάξουν , 
αυτούς απ’ την οργή Μου, 
όλοι οι άλλοι θα υποστούν, 
την εγκατάλειψή Μου 
και θα τους κατασπαράξουνε
 οι βρωμεροί εχθροί Μου.


Γι’ αυτό σας λέω τέκνα Μου, 
εσείς να μην φοβάστε,
 αμέριμνοι να μείνετε, 
ήσυχα να κοιμάστε. 

Όποιος στραμμένο εις Εμέ,
 έχει το δικό του βλέμμα, 
πάντα πάνω από τις τρικυμίες 
και τα κύματα θα περπατά, 
αυτός μαζί με Μένα. 

Κλείστε τ’ αυτιά σας τέκνα Μου,
 σας τόχω ξαναπεί, 
για να μην σας παραπλανήσουνε, 
οι σειρήνες, της σατανικής της εποχής.

 ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ,
 Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, 
όλοι οι άλλοι σας παραμυθιάζουνε,
 τους έγινε συνήθεια, 
βλέπετε, αυτό πουλάει πιο πολύ 
και όχι η αλήθεια. 

Ο θεός του κέρδους κυβερνά, 
ολόκληρη την γη σας 
και αφού τον προσκυνήσατε ,
 πάρτε τώρα δύστυχα,
 εσείς την αμοιβή σας, 

Ο ΠΡΟΟΡΟΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ 
ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΑΣ,
 ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΤΕΚΝΑ ΜΟΥ, 
Ο ΜΕΓΑΣ Ο ΚΡΙΤΗΣ ΣΑΣ. 

 Αμήν και τω Τριαδικώ Θεώ δόξα. 

+++


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου