Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ ΟΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


ΟΜΙΛΟΝ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΤΙΣ 10 μ.μ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΑΪΟ:
«ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ» 



Γράφει ο Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης

Όσο μπορείς να ελέγχεις τη ζωή σου, να μην την ξεφτιλίζεις και να μην επιτρέπεις να σου την ξεφτιλίζουν.

Εσύ εγώ όλοι  μας.

Νισάφι αρκετά  ως εδώ,πολλά μας κάνουν και ανεχόμαστε.

Όμως αυτό παραείναι τρελό,άνω ποταμών κατά την παλιά μου  φιλόλογο στο γυμνάσιο.

Κάθομαι ήρεμος στο σπιτάκι μου ωρα 10 το βράδι και βγάζει τον σύγχρονο βρωμοκινητό της  γυναίκας μου, 
έναν απαίσιο ήχο και η ΓΓΠΟ με διατάζει να μην κυκλοφορώ έξω από αύριο και να αμπαρωθώ μέσα για το καλό μου.

Το δικό μου μοντέλο του 2011 παραμένει αμέτοχο και σιωπηλό, καλό αυτό, δεν το αλλάζω με τίποτε.

Απορώ είναι τρελοί ή αλήτες και σπείρουν τέτοιο πανικό εισβάλλοντας στο σπίτι μου τέτοια ώρα;

Με ποιό δικαίωμα βρωμιάρηδες μπουκάρετε στο απαραβίαστό μου,για να με σώσετε από τι;

Ποιος θα με σώσει από τους σωτήρες που μας σώζουν τόσα χρόνια;
άστε με να κάνω λάθος είμαι μεγάλος έφηβος πιά,πέρασα τα 64, τι να βοβηθώ;
Μη χάσω την σύνταξη;

Σιγά τα ωά.

Τον θάνατο για να μην πεθάνω;

Άπαξ και δεν τον αισθάνεσαι τόσο όσο οι άλλοι γύρω που παραμένουν.

Είχα διαβάσει κάποτε στο Όρος το εξείς : αν πεθάνεις πριν πεθάνεις, δεν θα πεθάνεις όταν πεθάνεις.

Άρα δώστε το νόημα ή ρωτήστε κανένα πνευματικό γεροντάκι.
Εξ άλλου όλοι έχουμε μεγάλη αβάνταπισινή και άσο στο  μανίκι μας.

Υπάρχει ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Τι κάνουμε ;

Πάμε φουλ επίθεση και κόντρα .

Μεταλαμβάνουμε οσο πιο τακτικά μπορούμε, κάθε Κυριακή.

Αν τολμήσουν να κλείσουν τις εκκλησίες, ευκαιρία να βγουν οι παπάδες στο πεζοδρόμιο.

Έτσι για να  μετρηθούμε.

Κωνσταντινος Καλιμαυκιδης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου