Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2024

ΒΑΔΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ

2024: Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 



Γράφει ο Κιτ Knightly

Η παγκόσμια κυβέρνηση είναι το τελικό παιχνίδι. Αυτό το γνωρίζουμε.

Απόλυτος έλεγχος κάθε πτυχής της ζωής για κάθε άτομο στον πλανήτη, αυτός είναι ο στόχος.

Αυτό ήταν εμφανές σε όποιον έδινε προσοχή εδώ και χρόνια, αν όχι δεκαετίες, και κάθε μικρό μέρος της εναπομείνασας αμφιβολίας αφαιρέθηκε όταν κυκλοφόρησε ο Covid και τα μέλη του κατεστημένου άρχισαν να το λένε ευθέως.

Ο Covid σηματοδότησε μια επιτάχυνση της ατζέντας της παγκοσμιοποίησης, μια τρελή εξόρμηση στη γραμμή τερματισμού που φαίνεται να έχει χάσει τη δυναμική της μακριά από τη νίκη, αλλά ο αγώνας συνεχίζεται. 

Ο στόχος δεν έχει αλλάξει, ακόμη και αν τα χρόνια που ακολούθησαν μπορεί να είδαν την ατζέντα να υποχωρεί ελαφρώς πίσω στις σκιές.

Ξέρουμε τι θέλουν εννοιολογικά, αλλά τι σημαίνει αυτό πρακτικά;

Πώς μοιάζει πραγματικά μια πιθανή «παγκόσμια κυβέρνηση»;

Πρώτα απ 'όλα, ας μιλήσουμε για το τι ΔΕΝ πρόκειται να δούμε.

1 – Δεν πρόκειται να δηλώσουν τον εαυτό τους. Όχι, είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα υπάρξει ποτέ επίσημη «παγκόσμια κυβέρνηση», τουλάχιστον όχι για πολύ καιρό ακόμα. Αυτό είναι ένα μάθημα που έμαθαν από τον Covid - βάζοντας ένα όνομα και ένα πρόσωπο στην παγκοσμιοποίηση υποδαυλίζει μόνο τη συλλογική αντίσταση σε αυτήν.

2 – Δεν πρόκειται να καταργήσουν την εθνική υπόσταση. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι ο Klaus Schwab (ή οποιοσδήποτε άλλος) δεν πρόκειται ποτέ να εμφανιστεί ταυτόχρονα σε κάθε τηλεόραση στον κόσμο ανακοινώνοντας ότι είμαστε όλοι πολίτες του ze vurld τώρα και ότι τα εθνικά κράτη δεν υπάρχουν πλέον.

Εν μέρει επειδή αυτό είναι πιθανό να εστιάσει την αντίσταση (βλ. σημείο 1), αλλά κυρίως επειδή ο φυλετισμός και ο εθνικισμός είναι πολύ χρήσιμοι σε όλους τους επίδοξους χειραγωγούς της κοινής γνώμης. 

Και, φυσικά, η συνέχιση της ύπαρξης εθνικών κρατών σε καμία περίπτωση δεν αποκλείει την ύπαρξη ενός υπερεθνικού συστήματος ελέγχου, όπως και η ύπαρξη του Ρόουντ Άιλαντ, της Φλόριντα ή του Τέξας αποκλείει την ύπαρξη της ομοσπονδιακής κυβέρνησης.

3 – Ουδέποτε θα υπάρξει απροκάλυπτη δήλωση αλλαγής συστήματος. Δεν θα μας πουν ότι είμαστε ενωμένοι κάτω από ένα νέο μοντέλο, αντίθετα η ψευδαίσθηση της περιφερειακότητας και της επιφανειακής διακύμανσης θα καμουφλάρει την έλλειψη πραγματικής επιλογής σε όλο το πολιτικό τοπίο. Ένα λεπτό πολυσυστηματικό δέρμα τεντωμένο σφιχτά πάνω από έναν μονοσυστηματικό σκελετό.

Καπιταλισμός, κομμουνισμός, σοσιαλισμός, δημοκρατία, τυραννία, μοναρχία... Αυτές οι λέξεις θα αραιωθούν σταθερά σε νόημα, ακόμη περισσότερο από ό, τι έχουν ήδη, αλλά ποτέ δεν θα εγκαταλειφθούν.

Αυτό που θα μας φέρει η παγκοσμιοποίηση – προτείνω – είναι μια συλλογή εθνών-κρατών σε μεγάλο βαθμό μόνο κατ' όνομα, που λειτουργούν επιφανειακά διαφορετικά συστήματα διακυβέρνησης, όλα χτισμένα στις ίδιες βασικές υποθέσεις και όλα λογοδοτούν σε μια μη εκλεγμένη και αδήλωτη ανώτερη αρχή.

... Και αν αυτό ακούγεται οικείο, είναι επειδή είναι ουσιαστικά αυτό που έχουμε ήδη.

Οι μόνες σημαντικές πτυχές που λείπουν είναι οι μηχανισμοί με τους οποίους αυτό το τραχύ μοντέλο μπορεί να μετατραπεί σε ένα ρέον δίκτυο, όπου όλες οι γωνιές διαβρώνονται και όλες οι γνήσιες κυρίαρχες δυνάμεις γίνονται εντελώς υποτυπώδεις.

Εδώ υπεισέρχονται οι τρεις βασικοί πυλώνες της παγκόσμιας κυριαρχίας:Ψηφιακό χρήμα
Ψηφιακή ταυτότητα
«Δράση για το κλίμα»

Ας ρίξουμε μια ματιά στο καθένα με τη σειρά.

1. ΨΗΦΙΑΚΌ ΧΡΉΜΑ

Πάνω από το 90% των εθνών του κόσμου βρίσκονται επί του παρόντος στη διαδικασία εισαγωγής ενός νέου ψηφιακού νομίσματος που εκδίδεται από την κεντρική τους τράπεζα. Η OffG - και άλλοι - καλύπτουν την ώθηση για ψηφιακά νομίσματα της Κεντρικής Τράπεζας (CBDC) εδώ και χρόνια, σε σημείο που δεν χρειάζεται να αναμασήσουμε παλιά σημεία συζήτησης εδώ.

Με απλά λόγια, το εξ ολοκλήρου ψηφιακό χρήμα επιτρέπει την πλήρη παρακολούθηση κάθε συναλλαγής. Εάν το νόμισμα είναι προγραμματιζόμενο, θα επέτρεπε επίσης τον έλεγχο κάθε συναλλαγής.

Μπορείτε να διαβάσετε τον εκτενή κατάλογό μας για τα CBDC για περισσότερες λεπτομέρειες.

Είναι σαφές ότι τα CBDC είναι ένας δυνητικά δυστοπικός εφιάλτης που θα παραβιάσει τα δικαιώματα οποιουδήποτε αναγκάζεται να τα χρησιμοποιήσει ... αλλά πώς είναι ένα δομικό στοιχείο της παγκόσμιας κυβέρνησης;

Η απάντηση σε αυτό είναι η "διαλειτουργικότητα".

Ενώ τα εθνικά CBDC του κόσμου θα είναι θεωρητικά ξεχωριστά το ένα από το άλλο, η πλειοψηφία κωδικοποιείται για να αναγνωρίζει και να αλληλεπιδρά μεταξύ τους. Σχεδόν όλα αναπτύσσονται σύμφωνα με κατευθυντήριες γραμμές που παράγονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών και άλλα παγκοσμιοποιημένα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και όλα προγραμματίζονται από την ίδια χούφτα τεχνολογικών γιγάντων.

Μια έκθεση του Ιουνίου 2023 για το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ σημείωσε τη σημασία των «Αρχών Παγκόσμιας Διαλειτουργικότητας Ψηφιακού Νομίσματος της Κεντρικής Τράπεζας» και κατέληξε:


Είναι ζωτικής σημασίας για τις κεντρικές τράπεζες να δώσουν προτεραιότητα στα ζητήματα διαλειτουργικότητας σε πρώιμο στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού, τηρώντας ένα σύνολο κατευθυντήριων αρχών. Για να διευκολυνθεί ο παγκόσμιος συντονισμός και να διασφαλιστεί η αρμονική εφαρμογή των CBDC, η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συνόλου αρχών και προτύπων καθίσταται επιτακτική. 

Με βάση προηγούμενες έρευνες και συνεργατικές προσπάθειες, αυτό το σύνολο αρχών μπορεί να χρησιμεύσει ως ισχυρό θεμέλιο, καθοδηγώντας τις κεντρικές τράπεζες να εξετάσουν προληπτικά τη διαλειτουργικότητα από την αρχή των πρωτοβουλιών CBDC. Υιοθετώντας αυτές τις αρχές, οι κεντρικές τράπεζες μπορούν να εργαστούν για τη δημιουργία ενός συνεκτικού και διασυνδεδεμένου οικοσυστήματος CBDC.

Σχολιάζοντας την έκθεση, η ιστοσελίδα του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ σημείωσε:


Για να διασφαλιστεί η επιτυχής εφαρμογή και να προωθηθεί η διαλειτουργικότητα, ο παγκόσμιος συντονισμός καθίσταται υψίστης σημασίας [...] Τηρώντας τις αρχές της διαλειτουργικότητας, τα CBDC μπορούν να προχωρήσουν αρμονικά, οδηγώντας σε αποτελεσματικά και διασυνδεδεμένα συστήματα ψηφιακών πληρωμών.

Δεν χρειάζεται ιδιοφυΐα για να αποκωδικοποιήσει κανείς τον «παγκόσμιο συντονισμό», το «συνεκτικό οικοσύστημα», την «αρμονική πρόοδο» και τα «διασυνδεδεμένα συστήματα πληρωμών».

Δεν υπάρχει πρακτική διαφορά μεταξύ 195 «διαλειτουργικών» και διασυνδεδεμένων ψηφιακών νομισμάτων και ενός ενιαίου παγκόσμιου νομίσματος.

Στην πραγματικότητα, η «διαλειτουργικότητα» είναι το σύνθημα για όλες τις παγκοσμιοποιημένες δομές εξουσίας που προχωρούν. Αυτό μας οδηγεί τακτοποιημένα σε...

2. ΨΗΦΙΑΚΉ ΤΑΥΤΌΤΗΤΑ

Η παγκόσμια ώθηση για υποχρεωτικές ψηφιακές ταυτότητες είναι ακόμη παλαιότερη από την ατζέντα των ψηφιακών νομισμάτων, που χρονολογείται από τις αρχές του αιώνα και τις «εθνικές ταυτότητες» του Τόνι Μπλερ.

Για δεκαετίες ήταν μια «λύση» που τέθηκε σε κάθε «πρόβλημα».

Τρομοκρατία? Η ψηφιακή ταυτότητα θα σας κρατήσει ασφαλείς.

Παράνομη μετανάστευση; Η ψηφιακή ταυτότητα θα διασφαλίσει τα σύνορα.

Πανδημία? Η ψηφιακή ταυτότητα θα παρακολουθεί ποιος εμβολιάζεται και ποιος όχι.

ΑΙ; Η ψηφιακή ταυτότητα θα αποδείξει ποιος είναι άνθρωπος.

Φτώχεια? Η ψηφιακή ταυτότητα θα «προωθήσει την οικονομική ένταξη»

Σαφώς, όπως και με τα CBDC, μια εκτεταμένη υπηρεσία ψηφιακής ταυτότητας αποτελεί απειλή για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Και, όπως και με τα CBDC, εάν διασυνδέσετε εθνικές πλατφόρμες ψηφιακής ταυτότητας, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα παγκόσμιο σύστημα.

Και πάλι, όλα έχουν να κάνουν με τη «διαλειτουργικότητα». Χρησιμοποιούν ακριβώς την ίδια γλώσσα.



Η διαλειτουργικότητα είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη αποτελεσματικών, βιώσιμων και χρήσιμων οικοσυστημάτων ταυτότητας.

Οι υπουργοί Ψηφιοποίησης της Σκανδιναβίας και της Βαλτικής ζήτησαν δημοσίως «διασυνοριακές» λειτουργικές ψηφιακές ταυτότητες.

Μκο όπως το Open Identity Exchange (OIX) δημοσιεύουν εκθέσεις σχετικά με την «ανάγκη για πρότυπα δεδομένων που θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα των ψηφιακών ταυτοτήτων τόσο σε ομοσπονδίες εντός ενός οικοσυστήματος ταυτότητας όσο και σε όλα τα οικοσυστήματα ταυτότητας».

Ο κατάλογος των εθνικών κυβερνήσεων που εισάγουν ψηφιακές ταυτότητες, «συνεργάζονται» με εταιρικούς γίγαντες για να το πράξουν ή/και προωθούν τη «διασυνοριακή διαλειτουργικότητα» είναι μακρύς και αυξάνεται συνεχώς.

Τον Οκτώβριο του 2023, το Πρόγραμμα Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών δημοσίευσε τις «κατευθυντήριες γραμμές» του για τον σχεδιασμό και τη χρήση ψηφιακών ταυτοτήτων.

Δεν υπάρχει πρακτική διαφορά μεταξύ 195 δικτυωμένων πλατφορμών ψηφιακής ταυτότητας και ενός ενιαίου παγκόσμιου προγράμματος ταυτότητας.

Εντάξει, έτσι έχουν παγκόσμια προγράμματα νομισμάτων και ταυτότητας. Τώρα μπορούν να ελέγχουν και να παρακολουθούν τις κινήσεις όλων, τις οικονομικές συναλλαγές, την υγεία και πολλά άλλα. Αυτός είναι ο μηχανισμός επιτήρησης και ελέγχου, που όλα αντιμετωπίζονται σε ένα κατανεμημένο μοντέλο σχεδιασμένο να συσκοτίζει την ίδια την ύπαρξη μιας παγκόσμιας κυβέρνησης.

Τι γίνεται όμως με την πολιτική;

Πώς αυτή η παγκόσμια κυβέρνηση παραδίδει πολιτική και νομοθεσία χωρίς να αποκαλύψει την ύπαρξή της;

Η κλιματική αλλαγή, ετσι.

3. «ΔΡΆΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΊΜΑ»

Η κλιματική αλλαγή βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ατζέντας της παγκοσμιοποίησης εδώ και χρόνια. Είναι ο δούρειος ίππος του αντιανθρώπινου τεχνοκράτη.

Ήδη από το 2010, οι «ειδικοί» της κλιματικής αλλαγής πρότειναν ότι «οι άνθρωποι δεν έχουν εξελιχθεί αρκετά» για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και ότι «μπορεί να είναι απαραίτητο να τεθεί η δημοκρατία σε αναμονή για λίγο».

Πιο πρόσφατα, το 2019, το Bloomberg δημοσίευσε άρθρα με τίτλους όπως «Η κλιματική αλλαγή θα σκοτώσει την εθνική κυριαρχία όπως την ξέρουμε» και οι ακαδημαϊκοί μας λένε:

Τα κράτη θα παραμείνουν ανίκανα να επιλύσουν παγκόσμιες κρίσεις όπως η κλιματική αλλαγή μέχρι να εγκαταλείψουν την κυριαρχία τους

Για χρόνια η κλιματική αλλαγή έχει πλασαριστεί ως ο λόγος που μπορεί να «αναγκαστούμε» να εγκαταλείψουμε τη δημοκρατία ή την κυριαρχία.

Παράλληλα, υπάρχει μια παρατεταμένη προπαγανδιστική αφήγηση αφιερωμένη στην αλλαγή της «κλιματικής αλλαγής» από περιβαλλοντικό ζήτημα σε ζήτημα των πάντων.

Σε αυτό το σημείο, όλες οι εθνικές κυβερνήσεις συμφωνούν ότι η «κλιματική αλλαγή» είναι ένα επείγον πρόβλημα που απαιτεί παγκόσμια συνεργασία για την επίλυσή του. Φιλοξενούν μαζικές συνόδους κορυφής στις οποίες υπογράφουν διεθνείς συμφωνίες, δεσμεύοντας τα εθνικά κράτη σε ορισμένες πολιτικές, για χάρη του πλανήτη.

Έχοντας καθιερώσει αυτό το μοντέλο, τώρα διευρύνουν το πεδίο εφαρμογής της «κλιματικής αλλαγής». Μετατρέποντας την «κλιματική αλλαγή» σε απάντηση σε κάθε ερώτηση:

Προφανώς, η «κλιματική αλλαγή» θα επηρέαζε πάντα την ενέργεια και τις μεταφορές.

Μετά τον Covid, η «κλιματική αλλαγή» έχει ήδη μετονομαστεί σε «κρίση υγείας».

Τώρα μας λένε ότι η «κλιματική αλλαγή» δημιουργεί μια επισιτιστική κρίση.

Μας λένε ότι το διεθνές εμπόριο πρέπει να έχει επίγνωση του κλίματος.


Μας λένε από το ΔΝΤ ότι κάθε χώρα στον κόσμο πρέπει να φορολογεί τον άνθρακα και, σε ένα πρόσφατο επεισόδιο διασταύρωσης, ότι τα CBDC μπορούν να είναι καλά για το περιβάλλον.

Δείτε πώς λειτουργεί;

Γεωργία και τρόφιμα, δημόσια υγεία, ενέργεια και μεταφορές, εμπόριο, φορολογική και φορολογική πολιτική, ακόμη και εκπαίδευση. Σχεδόν κάθε τομέας της κυβέρνησης καλύπτεται πλέον δυνητικά από την ομπρέλα της «κλιματικής αλλαγής».

Δεν χρειάζονται πλέον μια παγκόσμια κυβέρνηση, χρειάζονται μόνο μια ενιαία ομάδα «αμερόληπτων διεθνών εμπειρογνωμόνων για την κλιματική αλλαγή» που εργάζονται για να σώσουν τον πλανήτη.

Μέσα από το πρίσμα της «κλιματικής αλλαγής», αυτοί οι εμπειρογνώμονες θα εξουσιοδοτηθούν να υπαγορεύσουν – συγγνώμη, να συστήσουν – κυβερνητική πολιτική σχεδόν σε κάθε τομέα της ζωής σε κάθε έθνος στον πλανήτη.

Το βλέπετε ακόμα;

Αυτή είναι η παγκόσμια κυβέρνηση στον σύγχρονο κόσμο, όχι συγκεντρωτική αλλά κατανεμημένη. Υπολογιστικό νέφος. Ένας υπερεθνικός εταιρικός-τεχνοκράτης hivemind. Χωρίς επίσημη ύπαρξη ή εξουσία, και ως εκ τούτου χωρίς λογοδοσία, και διοχετεύοντας όλες τις πολιτικές αποφάσεις τους μέσω ενός φίλτρου – της κλιματικής αλλαγής.

Δεν θα υπάρχει ενιαίο παγκόσμιο νόμισμα, θα υπάρχουν δεκάδες και δεκάδες «διαλειτουργικά» ψηφιακά νομίσματα δημιουργώντας ένα «αρμονικό οικοσύστημα πληρωμών».

Δεν θα υπάρχει μια ενιαία παγκόσμια υπηρεσία ψηφιακής ταυτότητας, θα υπάρχει μια σειρά από «διασυνδεδεμένα δίκτυα ταυτότητας» που θα ασχολούνται με την «ελεύθερη ροή δεδομένων για την προώθηση της ασφάλειας».

Δεν θα υπάρξει παγκόσμια κυβέρνηση, θα υπάρξουν διεθνείς επιτροπές «αμερόληπτων εμπειρογνωμόνων», διορισμένων από τον ΟΗΕ που κάνουν «συστάσεις πολιτικής».

Οι περισσότερες ή όλες οι χώρες του κόσμου θα ακολουθήσουν τις περισσότερες ή όλες τις συστάσεις, αλλά όποιος αποκαλεί αυτές τις ομάδες παγκόσμιες κυβερνήσεις θα προωθηθούν έλεγχοι γεγονότων από το Snopes ή το Politifact, τονίζοντας ότι «οι ομάδες εμπειρογνωμόνων του ΟΗΕ ΔΕΝ αποτελούν παγκόσμια κυβέρνηση επειδή δεν έχουν νομοθετική εξουσία».

Αυτός, προτείνω, είναι ο τρόπος με τον οποίο θα διαμορφωθεί η παγκόσμια κυβέρνηση το 2024 και μετά.

Κατακερματισμένο, εντελώς αμφισβητήσιμο... αλλά πολύ, πολύ πραγματικό.




4 σχόλια:

  1. - Γιατί ΔΕΝ θα γίνει ΠΟΤΕ παγκόσμια κυβέρνηση;
    - Για τους ίδιους λόγους που ΔΕ χτίστηκε ο πύργος της Βαβέλ στο παρελθόν

    Ο πύργος της Βαβέλ! Διαβάσατε στην Αγία Γραφή για τον πύργο της Βαβέλ; Έλκος της γης! Έλκος της ανθρωπότητας μετά τον κατακλυσμό του Νώε. Όσο οι άνθρωποι ήταν ανήθικοι πριν τον Κατακλυσμό τόσο μετά τον Κατακλυσμό ήταν άθεοι. Πότε πρόλαβαν; Πότε πρόλαβαν να ξεχάσουν το Θεό, οι απόγονοι του Νώε; Ο Νώε ήταν ο μοναδικός που σώθηκε από το Θεό μετά τον Κατακλυσμό, λόγω της πίστης του και της δικαιοσύνης του. Ο Κατακλυσμός, η τιμωρία του Θεού δεν βοήθησε καθόλου τους απογόνους του Νώε; Βοήθησε κάποιους -ποτέ ο κόσμος δεν ξέμεινε από δίκαιους ανθρώπους- αλλά πολλούς δεν τους βοήθησε. Τότε αυτοί οι πολλοί αποφάσισαν να χτίσουν τον πύργο της Βαβέλ για να δοξαστούν, λέγοντας τα εξής: Ας χτίσουμε για τον εαυτό μας πόλη και πύργο του οποίου η κορυφή θα φτάνει μέχρι τον ουρανό, για να δοξαστούμε προτού διασκορπιστούμε στη γη (Γεν. 11,4).

    Τι σημαίνουν αυτά τα λόγια; Όταν έλεγαν πως θα χτίσουν την πόλη, σημαίνει πως ήθελαν να ρυθμίσουν όλη την προσωπική, και την κοινωνική ζωή τους χωρίς την ευλογία του Θεού. Όταν είπαν πως θα χτίσουν πύργο μέχρι τον ουρανό, έδειξαν πείσμα στον ουράνιο Θεό, εμπιστευόμενοι περισσότερο τις δυνάμεις τους παρά Αυτόν. Όταν είπαν για να δοξαστούμε, σημαίνει πως επιθύμησαν να δοξαστούν ανάμεσα στους ανθρώπους, επιθύμησαν να τους θαυμάζουν οι άνθρωποι, επιθύμησαν οι άνθρωποι να υποκλίνονται μπροστά τους. Όταν είπαν να μη διασκορπιστούν, αυτό σημαίνει πως ήθελαν να τακτοποιήσουν τη ζωή τους σύμφωνα με τη θέλησή τους και σύμφωνα με τα σχέδιά τους, μη δίνοντας σημασία στο θέλημα του Θεού και στην πρόνοια του Θεού. Με μία λέξη: Όλα τα έκαναν για τη δική τους δόξα σε πείσμα του Θεού.

    Αν θέλετε να ξέρετε, τι όψη είχαν αυτοί οι απόγονοι του δίκαιου Νώε, οι οποίοι τόσο γρήγορα ξέχασαν το Θεό, γυρίστε από την Ανατολή στη Δύση και κοιτάξτε το σύγχρονο πύργο της Βαβέλ. Οι στόχοι του χτισίματος του ασιατικού πύργου της Βαβέλ και του σύγχρονου πύργου είναι ολόιδιοι. Η ίδια αρρώστια και στους παλιούς και στους σύγχρονους χτίστες: Η απομάκρυνση από το Θεό. Το κίνητρο και στις δύο περιπτώσεις ήταν: Προσωπική και εθνικιστική δόξα, εναντίωση στο Θεό και στους ανθρώπους που πιστεύουν στο Θεό. Οι στόχοι του χτισίματος ήταν: Να κάνουν τους εαυτούς τους θεούς, να ρυθμίζουν τα πάντα με τη λογική, χωρίς να δίνουν καμία σημασία στον Δημιουργό τους.

    Μπορεί μία τέτοια πόλη να επιβιώσει; Μπορεί ένας τέτοιος πύργος να φτάσει μέχρι τον ουρανό; Με τίποτε. Ο πύργος γκρεμίζεται και η πόλη ερημώνει. Πραγματοποιείται το θέλημα του Θεού και όχι το θέλημα του ανθρώπου. Όταν ο Θεός θα θελήσει, τότε θα σηκωθούν όλοι οι λαοί του κόσμου εναντίον αυτού του νέου πύργου της Βαβέλ και θα έρθουν να τον καταστρέψουν συθέμελα.

    Και όπως όλος ο κόσμος γελάει, διαβάζοντας την ιστορία για το χτίσιμο του πρώτου πύργου της Βαβέλ λέγοντας: Παρ’ όλο που είχανε το παράδειγμα του προπάτορά τους, του δίκαιου Νώε, δεν ακολούθησαν το δρόμο του. Έτσι θα γελάνε και οι μελλοντικές γενιές με τους λαούς του σύγχρονου πύργου της Βαβέλ και θα λένε: Είχανε το Χριστό, το Ευαγγέλιο, την Εκκλησία, τους άγιους ανθρώπους του Θεού, τους προπάτορές τους, αλλά δεν ακολούθησαν το παράδειγμά τους. Αντίθετα τους γύρισαν την πλάτη και μιμήθηκαν το παράδειγμα των άθεων χτιστών του πρώτου πύργου της Βαβέλ. Έτσι ο Θεός τους χτύπησε και τους τιμώρησε.

    Δόξα και αιώνια ευχαριστία. Αμήν.

    (ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ “ΑΦΥΠΝΙΣΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ. ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ”)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Ἱνατί ἐφρύαξαν ἔθνη καί λαοί ἐμελέτησαν κενά;» Γιατί μερικοί ἄνθρωποι βάλθηκαν νά γκρεμίσουν τοῦ Θεοῦ τό ἔργο μέ καινές καί προπάντων κενές (κούφιες) θεωρίες καί πρακτικές; Γιατί στοχοποίησαν τό κύτταρο τῆς κοινωνίας, τήν οἰκογένεια καί μέ πρωτοφανεῖς στήν ἱστορία τῆς πολιτισμένης ἀνθρωπότητας νόμους ἐπιδίωξαν νά τήν ἀποδυναμώσουν, νά τήν εὐτελίσουν; Ὅταν λαοί καί ἔθνη, πού θεωροῦνται πολιτισμένα, θέσπισαν νόμους, πού ἀνασυνθέτουν ἕναν ἄλλον οἰκογενειακό ἱστό, ὁρίζοντας ἄλλου εἴδους οἰκογένεια. Οἰκογένεια ὄχι ὅπως εἶναι τοῦ Παναγάθου Θεοῦ τό αἰώνιο Θέλημα ἕνας ἄνδρας καί μία γυναίκα, ἀλλά δύο πρόσωπα τοῦ ἴδιου φύλου. Συνήθεια βέβαια, γιά νά εἴμαστε εἰλικρινεῖς, ὄχι τοῦ καιροῦ μας, ἀλλά καί ἄλλων σκοτεινῶν ἐποχῶν, τήν ὁποία ὅμως μέ ἀποτροπιασμό καταδίκασε ὁλόψυχα ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἐξ Ὀνόματος τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ.

      «Ἱνατί…» γιατί ρωτοῦμε καί ἐμεῖς συμβαίνουν αὐτά τά φοβερά καί ἀνήκουστα; Πολλές αἰτίες βρίσκουν ὅσοι τίς ἀναζητοῦν γιά νά ἠρεμήσει ἡ ψυχή των. Αἰτίες πού συνδέονται μέ θέματα διεθνῆ ἤ μέ θέματα πολιτικά ἤ μέ θέματα ἀκόμη καί οἰκονομικά. Θέματα, πολύ ἐρεβώδη καί δυσδιάκριτα, πού εἶναι ἀδύνατον νά τά ἐρευνήσουμε μέ τίς μικρές καί περιορισμένες μας γνωστικές δυνάμεις. Κυρίως ἀσφαλῶς γιά τούς πιστούς μία εἶναι ἡ κύρια αἰτία: Ὁ ἀδιάκοπος, ὁ λυσσώδης, ὁ ἀδυσώπητος, ὁ αἰώνιος πόλεμος τοῦ καλοῦ μέ τό κακό. Ἤ καλύτερα τοῦ ἄρχοντος τοῦ σκότους μέ τό Ἐσφαγμένον Ἀρνίον, τόν Κύριον ἠμῶν Ἰησοῦν Χριστόν, ὁ Ὁποῖος πάντως εἶναι προορισμένος νά νικήσει. Αὐτή ἡ γλυκειά ἐλπίδα στήν τελική Νίκη Του ἄς καθησυχάσει τή ψυχή μας καί ἄς μᾶς ἐνθαρρύνει στόν δικό μας πνευματικό ἀγώνα.

      Μητροπολίτου Ελευθερουπόλεως κ. Χρυσοστόμου

      Κύριο ἄρθρο «ΑΜΒΩΝΟΣ ΠΑΓΓΑΙΟΥ»

      Διαγραφή
  2. 1 Ἱνατί ἐφρύαξαν ἔθνη, καὶ λαοὶ ἐμελέτησαν κενά;
    2 Παρέστησαν οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς, καὶ οἱ ἄρχοντες συνήχθησαν ἐπὶ τὸ αὐτὸ κατὰ τοῦ Κυρίου καὶ κατὰ τοῦ χριστοῦ αὐτοῦ. (διάψαλμα)
    3 Διαρρήξωμεν τοὺς δεσμοὺς αὐτῶν καὶ ἀπορρίψωμεν ἀφ’ ἡμῶν τὸν ζυγὸν αὐτῶν.
    4 Ὁ κατοικῶν ἐν οὐρανοῖς ἐκγελάσεται αὐτούς, καὶ ὁ Κύριος ἐκμυκτηριεῖ αὐτούς.
    5 Τότε λαλήσει πρὸς αὐτοὺς ἐν ὀργῇ αὐτοῦ καὶ ἐν τῷ θυμῷ αὐτοῦ ταράξει αὐτούς.
    6 Ἐγὼ δὲ κατεστάθην βασιλεὺς ὑπ’ αὐτοῦ ἐπὶ Σιὼν ὄρος τὸ ἅγιον αὐτοῦ,
    7 διαγγέλλων τὸ πρόσταγμα Κυρίου. Κύριος εἶπε πρός με· υἱός μου εἶ σύ, ἐγὼ σήμερον γεγέννηκά σε.
    8 Αἴτησαι παρ’ ἐμοῦ, καὶ δώσω σοι ἔθνη τὴν κληρονομίαν σου καὶ τὴν κατάσχεσίν του τὰ πέρατα τῆς γῆς.
    9 Ποιμανεῖς αὐτοὺς ἐν ράβδῳ σιδηρᾷ, ὡς σκεύη κεραμέως συντρίψεις αὐτούς.
    10 Καὶ νῦν, βασιλεῖς, σύνετε, παιδεύθητε, πάντες οἱ κρίνοντες τὴν γῆν.
    11 Δουλεύσατε τῷ Κυρίῳ ἐν φόβῳ καὶ ἀγαλλιᾶσθε αὐτῷ ἐν τρόμῳ.
    12 Δράξασθε παιδείας, μή ποτε ὀργισθῇ Κύριος καὶ ἀπολεῖσθε ἐξ ὁδοῦ δικαίας.
    13 Ὅταν ἐκκαυθῇ ἐν τάχει ὁ θυμὸς αὐτοῦ, μακάριοι πάντες οἱ πεποιθότες ἐπ’ αὐτῷ.


    Ἑρμηνευτικὴ ἀπόδοσις

    1 Τί παράπονον ἔχουν καὶ ποίαν ὠφέλειαν περιμένουν οἱ ἐθνικοὶ καὶ εἰδωλολάτραι, αὐτοί, ποὺ σὰν ἵπποι ἀχαλίνωτοι καὶ ἀτίθασοι ἀνεστατώθησαν καὶ ἀφηνίασαν, διατί δὲ καὶ οἱ λαοὶ αὐτοὶ συνέλαβαν σχέδια ἀνόητα καὶ μωρά;
    2 Ἐστάθησαν εἰς ἀπειλητικὴν παράταξιν οἱ βασιλεῖς τῆς γῆς καὶ συνηθροίσθησαν οἱ ἄρχοντες ἀπὸ συμφώνου καὶ εἰς τὸν αὐτὸν τόπον κατὰ τοῦ κυριάρχου τῶν πάντων Θεοῦ καὶ κατ’ ἐκείνου τὸν ὁποῖον Αὐτὸς ὁ ἴδιος ἔχρισε προφήτην καὶ ἀρχιερέα καὶ βασιλέα.
    3 Τὸ ἐπαναστατικόν των σύνθημα ὑπῆρξε τοῦτο: Ἂς σπάσωμεν τοὺς δεσμοὺς τῆς ὑποτελείας μας πρὸς τὸν Κύριον καὶ πρὸς τὸν Χριστόν του καὶ ἂς ἀποτινάξωμεν μακρὰν ἀπὸ ἐπάνω μας τὸν ζυγὸν καὶ τῶν δύο. Ἂς καταλύσωμεν τὴν κυριαρχίαν των καὶ ἂς ἐκμηδενίσωμεν τὸ κράτος των.
    4 Ἀλλ’ αὐτός, ποὺ κατοικεῖ εἰς τοὺς οὐρανούς, θὰ γελάσῃ περιφρονητικῶς εἰς βάρος των καὶ ὁ Κύριος θὰ τοὺς περιπαίξῃ καὶ θὰ τοὺς χλευάσῃ.
    5 Γρήγορα δὲ μὲ ἀγανάκτησιν θὰ ὁμιλήσῃ πρὸς αὐτοὺς καὶ μὲ τὴν τρομερὰν ἔκρηξιν τοῦ θυμοῦ του θὰ τοὺς συνταράξῃ.
    6 Ἐγὼ δὲ ὁ Χριστὸς τοῦ Κυρίου παρὰ τὰς ἀντιδράσεις τῶν ἀσεβῶν ἐγκατεστάθην καὶ ἐνεθρονίσθην ὑπὸ τοῦ Κυρίου βασιλεὺς εἰς τὸ ὄρος τὸ ἅγιον τῆς Σιών, εἰς τὴν πόλιν Ἱερουσαλήμ,
    7 διὰ νὰ ἐξαγγέλω καὶ νὰ κηρύττω τὸ πρόσταγμα τοῦ Κυρίου. Ἰδοὺ δὲ καὶ τὸ πρόσταγμά του μὲ τὸ ὁποῖον μὲ ἀνεβίβασεν ἐπὶ τοῦ θρόνου μου: Ὁ Κύριος εἶπε πρὸς ἐμέ· Υἱός μου, τὸν ὁποῖον ἐκ τῆς οὐσίας μου ἀϊδίως ἐγέννησα, εἶσαι Σύ. Ἐγὼ σὲ ἐγέννησα σήμερον, ὅτε ἀνέστησα ἐκ τοῦ τάφου καὶ ἐδόξασα τὴν ἀνθρωπίνην φύσιν τὴν ὁποίαν ὑπερφυσικῶς, ἐκ Πνεύματος Ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου, σοῦ ἔδωκα.
    8 Ζήτησε ἀπὸ ἐμὲ καὶ θὰ σοῦ δώσω ὡς κληρονομίαν ὅλα τὰ ἔθνη καὶ θὰ θέσω ὑπὸ τὴν ἀπόλυτον κυριαρχίαν σου ὅλην τὴν γῆν μέχρι τῶν ἄκρων καὶ τῶν περάτων αὐτῆς.
    9 Θὰ τοὺς κυβερνήσῃς μὲ ράβδον σιδερένιαν καὶ ἄθραυστον, καὶ ὅλους ἐκείνους ποὺ θὰ ἀνθίστανται εἰς σέ, θὰ τοὺς συντρίψῃς μὲ τόσην εὐκολίαν, σὰν νὰ ἦσαν ἀπὸ ἐκεῖνα τὰ εὔθραυστα ἀγγεῖα ποὺ ἀπὸ πηλὸν κατασκευάζει ὁ κεραμεύς.
    10 Καὶ ἀφοῦ τόσον εὔκολα θὰ συντριβῇ κάθε ἀντίστασίς σας, βάλετε ἐγκαίρως γνῶσιν καὶ συνετίσθητε, ὦ βασιλεῖς· παιδαγωγήθητε ἀπὸ τὰ παθήματά σας καὶ γίνετε φρόνιμοι ὅλοι οἱ ἄρχοντες ποὺ κρίνετε καὶ δικάζετε τοὺς λαοὺς τῆς γῆς.
    11 Διὰ τῆς εὐλαβοῦς τηρήσεως τῶν θείων ἐντολῶν δουλεύσατε μὲ φόβον καὶ σεβασμὸν τὸν Κύριον καὶ δοκιμάσατε τὴν εἰρήνην καὶ ἀγαλλίασιν ποὺ γεννᾷ εἰς τὰς καρδίας ὁ τρόμος, μήπως διὰ τῆς ἁμαρτίας ἐξοργίσητε τὸν Κύριον.
    12 Σπεύσατε μὲ ὅλην σας τὴν δύναμιν νὰ ἐγκολπωθῆτε καὶ νὰ κρατήσητε στερεὰ τὴν σύνεσιν καὶ φρόνησιν, τὴν ὁποίαν χαρίζει ἡ θεία διδασκαλία τοῦ Υἱοῦ, μήπως ὀργισθῇ ἐναντίον σας ὁ Κύριος καὶ καταντήσετε εἰς τὸν ὄλεθρον, ὁ οποῖος ἐπιφυλάσσεται εἰς τοὺς ἀπομακρυνομένους ἐκ τῆς εὐθείας ὁδοῦ τῆς ἀρετῆς.
    13 Ἐντὸς ὀλίγου θὰ ἀνάψῃ ὡς κάμινος ὁ θυμὸς τοῦ Κυρίου, καὶ τότε μακάριοι θὰ εἶναι ὅλοι ὅσοι θὰ ἔχουν στηριγμένην τὴν ἐλπίδα καὶ πεποίθησίν των εἰς αὐτόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχιμανδρίτης π. Ελπίδιος Βαγιανάκης, Ιεραπόστολος στην Αφρική:

    1) Ο καβαλάρης του τρόμου ξεκίνησε:

    https://www.youtube.com/watch?v=V8c80kY3Q5Y

    2) Τρεις Πάπες και τρία βασίλεια:

    https://www.youtube.com/watch?v=HAAfqJ6pDwM

    ΑπάντησηΔιαγραφή