Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

ΤΟ ΑΚΡΟΝ ΑΩΤΟΝ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΤΙΚΩΝ


ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΉΣΟΥΜΕ;...




Γράφει ο Ηλίας Χατζηγεωργίου.


Νοιάζονται για να μην αρρωστήσω!!! Ποιοι;

Αυτοί που δέκα χρόνια τώρα με έριξαν στα μνημόνια;

Αυτοί που παρέδωσαν την χώρα στην οποία ΖΩ στους τοκογλύφους;

Αυτοί που παρέδωσαν στους ξένους την εθνική μου κυριαρχία ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ;

Αυτοί που έσωσαν τις τράπεζες στην πλάτη μου;

Αυτοί που μας λέγανε «ΟΤΙ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ»;

Αυτοί που μου έκοψαν την σύνταξή;

Αυτοί που με έστειλαν στην ανεργία;

Αυτοί που με έκαναν να αυτοκτονήσω στην πλατεία ΣΥΝΤΆΓΜΑΤΟΣ μέρα μεσημέρι;

Αυτοί που έκλεισαν την επιχείρησή μου;

Αυτοί που πλειστηριάζουν το σπίτι μου;

Αυτοί που με σκοτώνουν 3000 φορές στον δρόμο κάθε χρόνο;

Αυτοί που με τις πολιτικές τους μου προκάλεσαν κατάθλιψη και καρκίνο;

Αυτοί που με διέσυραν στον πλανήτη χαρακτηρίζοντάς με διεφθαρμένο και φοροφυγά;

Αυτοί που με έστειλαν μετανάστη στο εξωτερικό;

Αυτοί που με γέμισαν ληγμένα χημικά στο Σύνταγμα;

Αυτοί που το 120% χρέος ως προς το ΑΕΠ το θεώρησαν αιτία για ΔΝΤ και τώρα το έφτασαν στο 200%;

Αυτοί που μου έκαναν το μισθό χαρτζιλίκι;

Αυτοί που έκαναν το παιδί μου να λιποθυμάει στο σχολείο;

Αυτοί σκότωσαν το παιδί μου με το μαγκάλι;

Αυτοί που θα με πολεμήσουν γιατί είμαι λέει ΝΑΤΙΒΙΣΤΗΣ αντικαθιστώντας με με …άλλους;

Αυτοί που απαγόρευσαν να ανακοινώνονται οι αυτοκτονίες τις οποίες αυτοί (με την πολιτική τους) προκάλεσαν;

Αυτοί που γράφανε στα παλιά τους τα παπούτσια του περιορισμούς όταν επρόκειτο για εγκαίνια και
προβολή;


Αυτοί που την κρίση την κάνανε ευκαιρία;

Αυτοί που την «πανδημία» την έκαναν εργοστάσιο για μάσκες;

Αυτοί που έκλεισαν και συγχώνευσαν τα νοσοκομεία;

Αυτοί που φωνάζανε ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΩ ΚΙΟΛΑΣ για να σωθεί το ασφαλιστικό;

Αυτοί που με σκοτώνουν κάθε μέρα με χίλιους διαφορετικούς τρόπους;

ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΣΩΣΟΥΝ;;;

Ας έδειχναν την ίδια σπουδή και για τα παραπάνω και θα τους αναγνώριζα τον καημό τους για την μάσκα και τα λοιπά!!!

Τουλάχιστον θα μου μοιράσουν τσάμπα παγουρίνο!!!

Α!!! Ας κάνουν και το ΝΕΤFLIX δωρεάν γιατί άρτο μπορεί να μην έχουμε, ας έχουμε όμως θεάματα!!!
Ή μήπως να φάμε παντεσπάνι!!!

ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ τον οποίο κάποιοι δυστυχώς δεν διαθέτουν!!!
Συνωμοσιολογία τι να πεις!!!


Υ.Γ. Ισχύει για όλους Πράσινους, Μπλέ, Κόκκινους, Ροζ, Μαύρους!!!


1 σχόλιο:

  1. Η Συγκλονιστική Ομιλία του Ρ. Κένεντι στο Βερολίνο ενάντια στα Μέτρα για την "Πανδημία"
    ...το μονο πραγμα που χρειαζεται μια κυβερνηση για να μετατρεψει τους ανθρωπους σε σκλαβους, ειναι ο φοβος, κιαν βρειτε κατι που να μπορει να τους τρομαξει, μπορειτε να τους κανετε ο,τι θελετε.!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=YV28mjptIK8

    ΑπάντησηΔιαγραφή