Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΕΙ, ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ.(ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ)..


ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

4 ΒΙΝΤΕΟ




Γράφει ο Άρης Στεφανίδης

Σεβασμιώτατοι,

Αρχικά ζητώ συγγνώμη, που τολμώ να σας γράψω, ενώ δέν είμαι ούτε άγιος, ούτε θεολόγος, ούτε ιερεύς ούτε μοναχός αλλά ο τελευταίος των πιστών, αμαρτωλός, αμαρτωλότατος, αλλά μετέχω στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας. Ας έχω την ευλογία σας, όπως έχω του πνευματικού μου για να σας απευθύνω αυτή την επιστολή.


Eυρισκόμενος στην Παράκληση της Θεοτόκου (Ι.Ν.Παναγίας Ελευθερώτριας Κηφισιάς ~3 ή 4 Αυγ.2020) και ακούγοντας προσεκτικά το κήρυγμα του εκ υμών σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κηφισίας-Αμαουσίου-Ωρωπού κ.Κυρίλλου σας, με κατέλαβε μια θλίψη.

 Είπα να το αφήσω πίσω μου. Αλλά ακούγοντας ακόμα πιο προσεκτικά σαν σε "βίντεο ρεπετισιόν" το νέο κήρυγμά του, πάλι σε Παράκληση της Θεοτόκου (Ι.Ν.Αγ.Νεκταρίου Κηφισιάς ~ 13 Αυγ.2020) συνειδητοποιώντας διάφορα ένας οίκτος αντικατέστησε τη θλίψη, Ίσως η παρουσία του Αγίου Νεκταρίου (που μου θύμισε πως τα σοφίσματα κατά της Πίστης αυτοαναιρούνται)... Μη μπορώντας να το ξεπεράσω αποφάσισα να σας γράψω.

Ήταν τεράστια έκπληξη αρχικά να ακούω επίσκοπον (αποστολικόν διάδοχον) από αρχιερατικού θρόνου με πετραχήλι να προβαίνει σε κρίσεις όπως "ανόητος", "ανεύθυνος", "εμπαθής", "άσχετος" κλπ για άτομα, που του άσκησαν δημόσια κριτική και κάποια από αυτά επώνυμα (αφού είπε ότι τα γνωρίζει).

 Αν πίστευε ότι τον ονείδισαν για την Πίστη του γιατί δεν αναπαύεται στο «μακάριοι έστε όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ' υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού» (Ματθ.5.11);

 Η κριτική του όμως αφορούσε και ορθοδόξους επισκόπους (πέραν του ελλαδικού χώρου), που λένε τα ίδια, όπως και καταξιωμένοι θεολογικά ιερείς, που σεις διορίσατε σε αντιαιρετικές υπηρεσίες... 

Θυμήθηκα τι διηγόταν ο μακαριστός γ.Εφραίμ Φιλοθεϊτης-Αριζονίτης για τον γέροντά του Όσιο Ιωσήφ Ησυχαστή : "Άλλοι απέξω μας δημιουργούσαν προβλήματα, συκοφαντούσαν τον Γέροντα, τον κατηγορούσαν, αλλά ο γ.Ιωσήφ έλεγε «αυτοί ας λένε, εμείς να μην πούμε»" και άμεσα τον Όσιο Εφραίμ Κατουνακιώτη, που έλεγε : 

«Ο ιερέας πρέπει νὰ μιλάει πάντα με γλυκύτητα. 
 Να είναι προσεκτικός στα λεγόμενά του, γιατί του ιερέα πιάνονται και οι ευχές και οι κατάρες. Να μην καταράται, αλλά πάντα να εύχεται. Να μιλάει με καλοσύνη στους συνανθρώπους του. 

 Νὰ προσέχει ακόμη, όταν πρόκειται να λειτουργήσει. Να μην έχει το παραμικρό στην ψυχή του εναντίον κάποιου. Άν κάτι τον βαραίνει, πρέπει οπωσδήποτε να ζητήσει συγχώρηση. 

 Διαφορετικά δεν μπορεί να πιάσει τα Άγια», βασιζόμενος σε Έξοδ.19.22 «και οι ιερείς οι εγγίζοντες Κυρίω τω Θεώ αγιασθήτωσαν, μη ποτέ απαλλάξη απ' αυτών Κύριος» (ακόμα και οι ιερείς που με πλησιάζουν, πρέπει να εξαγνιστούν για να μην οργιστώ εναντίον τους).

ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ

Ομολογώ ότι ήχησε άσχημα στα αυτιά μου το "εγώ τόσα χρόνια έχω στην εκκλησία". Ποτέ δεν διάβασα Αποστόλους να μιλήσουν για τους εαυτούς τους. Και ο αποστολικός διάδοχος;;; Αναφορικά δε στο "ας έρθουν αυτοί να τα κάνουν καλύτερα" που είπε, πως θα γίνει όταν για να γίνεις κληρικός ή μοναχός πρέπει να έχεις "κλήση και κλίση". 

 Καλά η "κλίση" αλλά η "κλήση", δεν "καλύπτεται" εύκολα. Ας μην θεωρούμε ότι η "κλήση" είναι σίγουρα Χάρη αλλά σταυρός ζωής, που η αγόγγυστη ανάληψή του φέρνει τη Χάρη. 

 Ο επίσκοπος δεν επιβάλλεται δυναστικά, εμπνέει και παρακαλεί πατρικά όπως ο απόστολος Παύλος και όταν παραγγέλλει, παραγγέλλει όχι εξ ονόματός του, τι είναι εκείνος, αλλά εξ ονόματος Εκείνου που ορκίσθηκε την ώρα της χειροτονίας του να είναι θεματοφύλακας και μυσταγωγός! 

 Ο απόστολος Παύλος όταν έλεγε την γνώμη του, έγραφε : «Τούτο λέγω κατά την εμήν γνώμην, ου κατ' επιταγήν». Τόση ταπείνωση ο εκ των θεμελιωτών της Εκκλησίας μας, ο Πρωτοκορυφαίος!

ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ – ΙΑΤΡΙΚΗ - ΥΠΑΚΟΗ

Ο σεβασμιώτατος, αναφέρθηκε στο κήρυγμά του (τεκμηριώνοντας βεβαίως τα λεγόμενά του με τα αντίστοιχα χωρία Παλαιάς και Καινής Διαθήκης) στο αυτεξούσιο του ανθρώπου, το μεγάλο αυτό δώρο του Δημιουργού και εξήγησε την κακή χρήση του από τον άνθρωπον, το προπατορικό αμάρτημα, την απαρχή των δεινών μας.  
Αναφέρθηκε και στην ιατρική γνώση, που κι αυτή μας χαρίστηκε από τον Δημιουργό, τεκμηριώνοντας και αυτό στην Αγία Γραφή. Και κατέληξε (με τεθλασμένη πορεία όμως) να κάνουμε υπακοή στην ιατρική αφού είναι χαρισμένη από τον Δημιουργό. 

 Γιατί δεν αναφέρθηκε όμως στην κακή χρήση της ιατρικής, όπως αντίστοιχα του αυτεξούσιου; Γιατί παραγκώνισε την ύβρη της "σύγχρονης" ιατρικής προς τον Δημιουργό; 

 Μια "σύγχρονη" ιατρική, που "εκτελεί" τόσες αμβλώσεις (από τα μέγιστα αμαρτήματα σήμερα, όπως όλοι οι εκκλησιαστικοί λειτουργοί σήμερα δηλώνουν, μάλιστα κάποιοι από αυτούς μεταφέροντας τον αποτροπιασμό του Χριστού). 

 Μην πείτε ότι εκτελεί εντολές της πολιτικής ηγεσίας γιατί και η ιεραρχία εξ ίσου "υπάκουη" είναι. Μόνοι σας το ομολογείτε!!! Μια σύγχρονη ιατρική, που προβαίνει σε στείρωση 15χρονων άνευ συγκαταθέσεως των γονέων (ΗΠΑ) αντιβαίνοντας το "αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι" του Δημιουργού. 

 Μια "σύγχρονη" ιατρική, που προβαίνει σωρηδόν και αναιτίως σε αλλαγή φύλου των ανθρώπων (ύψιστη ύβρη προς τον Δημιουργό), που επιδιώκει αλλαγή του ανθρώπινου DNA, που παρέχει δολοφονικά φάρμακα, που χρησιμοποιεί ύποπτες θεραπείες και αποκρύπτει παραδοσιακές δοκιμασμένες στους αιώνες θεραπείες και τόσα άλλα. 

 Αυτήν την ιατρική λοιπόν επικαλείσθε και σε αυτή να κάνουμε υπακοή; Μια ιατρική παραδομένη σήμερα στο Σατανά, όπως καταδεικνύεται τεκμηριωμένα και εμφατικά από πλήθος πεπραγμένων της; 

 ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΧΑΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΝΟΕΙ ή ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΕΙ;;; 

Σας απασχόλησε αυτό;;; Κι αν αύριο σας/μας ζητήσει την αρμοδιότητα των ψυχών μας μέσου του κλάδου της Ψυχιατρικής/Ψυχολογίας, θα συναινέσετε, επειδή η Ιατρική είναι δώρο του Θεού, έχοντας ανοίξει ήδη την Κερκόπορτα της ανθρώπινης φύσης; 

 Ξεχνάτε όμως ότι ο Χριστός έδωσε κι αυτή την ιατρική : «προσκαλεσάμενος τους δώδεκα μαθητάς αυτού έδωκεν αυτοίς εξουσίαν πνευμάτων ακαθάρτων ώστε εκβάλλειν αυτά και θεραπεύειν πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν. ...

 Τούτους τους δώδεκα απέστειλεν ο Ιησούς παραγγείλας αυτοίς λέγων· Εις οδόν εθνών μη απέλθητε, και εις πόλιν Σαμαριτών μη εισέλθητε· πορεύεσθε δε μάλλον προς τα πρόβατα τα απολωλότα οίκου Ισραήλ.


 Πορευόμενοι δε κηρύσσετε λέγοντες ότι ήγγικεν η βασιλεία των οὐρανών. ασθενούντας θεραπεύετε, λεπρούς καθαρίζετε, νεκρούς εγείρετε, δαιμόνια εκβάλλετε· δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε» (Ματθ.Ι,1,5-8).


 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ; Αποστολικοί διάδοχοι δεν είστε; Χάσατε στο δρόμο της ιστορίας αυτή την δωρεά, ΠΟΥ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ;

ΠΕΡΙ ΥΠΑΚΟΗΣ ΣΤΟΥΣ "ΕΙΔΙΚΟΥΣ" – ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ;

Σεβασμιώτατοι, ο Αρχιεπίσκοπος είπε θα ακούσουμε (υπακοή ;;;) τους ειδικούς. Υπακοή κάνουμε ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, που απαράβατα πρέπει να τηρούμε. 

 Μόνος του όμως ο Αρχιεπίσκοπος δήλωσε ότι κάνουμε υπακοή στους ειδικούς, δηλαδή σε κυβέρνηση και ιατρικόν εσμόν γύρω της, που κι αυτοί κάνουν υπακοή στον Παγκόσμιον Οργανισμόν Υγείας (Π.Ο.Υ), όπως οι ίδιοι δηλώνουν. 

 Και ο Π.Ο.Υ. κάνει υπακοή στον κάθε Bill Gates, που αυτοανακηρύσσεται μέγας μάγιστρος ιατρικής και ανθρωπότητας ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΑΤΡΟΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ. 

 Αυτόν τον ειδικόν επαγγέλθηκε ο Αρχιεπίσκοπος; Αυτόν που οι δραστηριότητες του ιδρύματός του και τα εμβόλιά του προκάλεσαν μαζικά εγκλήματα σε χιλιάδες ανθρώπους σε Αφρική και Ινδία; Αυτά δεν είναι θεωρίες συνωμοσίας. 

 Στη Μαύρη Ήπειρο τα εμβόλια του ζεύγους Gates, άφησαν άγονες (στείρωσαν) χιλιάδες Αφρικανές, ενώ στην Ινδία, τα εμβόλια κατά της μηνιγγίτιδας που διένειμε έφεραν παραλυσία σε χιλιάδες Ινδούς. 

 Έγιναν μετά τον εμβολιασμόν ανάπηροι, παρέλυσαν μέλη του σώματός τους και επενέβη επίσημα η ινδική κυβέρνηση για να σταματήσει η δραστηριότητα του ιδρύματος Bill & Melinda Gates. 

Και τώρα ετοιμάζεται μία από τις εταιρίες του να βγάλει "εμβόλιο κορωναϊού" στην πιο ακριβή τιμή, όπως διαβάζουμε, των 60$ ανά δόση (εταιρία συμφερόντων Gates Moderna), που μάλιστα όπως ο ίδιος ανερυθρίαστα επαγγέλεται δεν θα είναι εμβόλιο αλλά κάτι άλλο, πιο επικίνδυνο, αλλαγή του DNA. 

 Στο δε ελληνικό σχήμα συντονισμού των μέτρων παραμένει ο Σωτήρης Τσιόδρας, εισηγητής της προ ετών πανάκριβης αγοράς των εμβολίων Η1Ν1, που πετάχτηκαν στη χωματερή. Τα αγοράσαμε από τη GlaxoSmithKline, που κατά σύμπτωση είναι χορηγός του κου Τσιόδρα, χωρίς να ενοχλεί καθόλου αυτό την κυβέρνηση (βλ. ΔΙΑΥΓΕΙΑ).

Το θέμα επιπλέον είναι ότι ο Bill Gates είναι υπέρμαχος της μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού. Πόσο εωσφοριστής μπορεί να είναι κάποιος, που "παίζει" με τη ζωή του κοσμάκη; Αυτόν επιβάλει σαν ειδικόν ο Αρχιεπίσκοπος; 

 Γιατί για υποταγή και επιβολή πρόκειται και προσέξτε καλά γιατί μόνον ο Εωσφόρος και τα τσιράκια του επιβάλουν και ποτέ ο Παντοδύναμος Χριστός, σεβόμενος το ανθρώπινον αυτεξούσιο. Δεν μπορεί να δέχεστε και να επιβάλετε τι λένε οι σατανιστές σαν τον Gates γιατί «ου δύνασθαι δυσίν κυρίοις δουλεύειν».

 Προσέξτε λοιπόν μην επιβάλετε γιατί θα χαρακτηριστείτε ατρέπτως. Επανάληψη : ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟ (εκ του παλαιού ανθρώπου, προς άρση πιθανής παρεξήγησης).

Αναφέρθηκε ο σεβασμιώτατος στο γεγονός ότι δεν νομοθετεί η ιεραρχία αλλά η πολιτική. Η αποποίηση όμως των ευθυνών και η επίρριψη αυτών στους "ειδικούς" μήπως τελικά θυμίζει τους πρωτόπλαστους, που ο καθένας έρριχνε τις ευθύνες στον άλλον; 

Μήπως αγνοεί η ιεραρχία το «ου βασιλέων εστί νομοθετείν τη Εκκλησία» (Αγ.Ιωάννης Δαμασκηνός); Ποιός τελικά είναι χαριτωμένος και εντεταλμένος για την προστασία των πιστών; Προσέξτε μήπως κάποια στιγμή ακούσετε το «Αδάμ, που εί;».

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Δεν παραγνωρίζω ότι τα ιατρικά θέματα ξεπερνούν τις κοσμικές γνώσεις σας και δεν θα περίμενα κάτι περισσότερο από την ιεραρχία σαν ιατρική γνώση. 

 Αλλά θυμίζω ότι όταν ξέσπασε η "πανδημία" (κατά φαντασία βέβαια, αφού δεν πληρούνταν ούτε κατά προσέγγισιν τα κριτήρια, που οι ίδιοι οι "ειδικοί" είχαν θέσει...) ακούστηκε (αλλά και προωθήθηκε) από εκκλησιαστικούς κύκλους ότι ο Χριστός μας έκλεισε τις εκκλησίες για τις αμαρτίες μας, τις οποίες δεν αμφισβητώ σε καμμιά περίπτωση! 

 Για να μην ξεχνιόμαστε όλοι (πιστοί και ιερείς) σε ένα καζάνι βράζουμε αφού «δώσω υμίν άρχοντας κατά τας καρδίας υμών» PG 89, 476BC). Όπως δεν αμφισβητώ την διαρκή επικοινωνία του Χριστού (ή λειτουργών του – αγίων και αγγέλων) με μέλη της στρατευομένης Εκκλησίας. 

 Αναφερόμενος σε γέροντες, που πολλοί ήδη αγίασαν, είναι αδύνατον να την αρνούμαι! Αφού λοιπόν υπήρξε αυτή η επικοινωνία (δεν περνάει καν από το νου μου να έβαλαν λόγια στο στόμα του Χριστού – μαύρο φίδι αν το έκαναν...) 

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΟΥΝ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; 

 Γιατί δεν Τον ρωτούν αν πρέπει να φοράμε μάσκα στους ναούς, μη τυχόν γελοιοποιούμε τα Μυστήρια της Εκκλησίας; Γιατί δεν Τον ρωτούν αν τελικά έχουν Χάριν τα Μυστήρια, έτσι όπως τελούνται; 

Θα μάθατε βέβαια ότι στην Αμερική ήδη κοινωνούν με πλαστικά κουταλάκια!!! (μήπως τα δούμε σύντομα κι εδώ;) Μήπως να κοινωνούμε και με οδοντογλυφίδες, τσιμπώντας την Σάρκα εν είδει μεζέ; 

 Γιατί ακόμα και το αντίδωρο ήδη προσφέρεται συσκευασμένο σαν μαρόν γκλασέ – Oh, leur Dieu, tres tragique!!! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ο αγιασμός του ναού να καλύπτει την Θεία Κοινωνία αλλά όχι 2-3 μέτρα παραπέρα, που προσφέρεται το αντίδωρο ή προσκυνούνται οι εικόνες; 

 Άραγε η απαγόρευση χειροφιλήματος του ιερέα κατάργησε το «σημεία δε τοις πιστεύσασι ταύτα παρακολουθήσει· εν τω ονόματί μου … επί αρρώστους χείρας επιθήσουσι, και καλώς έξουσιν» (Μαρκ.16-18); Είπε ο Χριστός ότι δεν ισχύει πλέον;


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;

Ασφαλώς δεν έχω ούτε τις γνώσεις, ούτε την αποστολική εντολή, πολύ δε περισσότερο δεν είμαι χαριτωμένος για να σας πω τι θα κάνετε. Αλλά η ιεραρχία περιβεβλημένη το αγγελικό σχήμα γιατί δεν ρωτά τον Κύριον; 

Αυτός δεν είπε : «Αιτείτε, και δοθήσεται υμίν· ζητείτε, και ευρήσετε· κρούετε, και ανοιγήσεται υμίν. πας γαρ ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και τω κρούοντι ανοιγήσεται» (Ματθ.7,7-8); 

 Είναι δυνατόν να είναι Πανάγαθος και Φιλεύσπλαχνος και να μας κλείνει την πόρτα; Κι αν δεν "σας απαντάει στο τηλέφωνο" θυμηθείτε την Εκκλησιαστική Ιστορία και

ΚΑΝΤΕ Ο,ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΠΑΝΤΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ : Συμπροσευχηθείτε όλοι μαζί και ΑΙΤΗΘΕΙΤΕ!!! 

 Γόνατα και δάκρυα δεν μάθατε από τους Άγιους Πατέρες; "Δώσε αίμα να λάβεις Πνεύμα" δεν λένε οι γεροντάδες; Πως συντελέστηκαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι; Πως ξεπεράστηκαν τα "άλυτα" Εκκλησιαστικά προβλήματα; 

Εγώ θα σας τα μάθω; Μάλλον ξεχάσατε την Εκκλησιαστική Ιστορία, γιατί από Μητροπολίτες καταγγέλθηκε η καταστρατήγηση του Συνοδικού συστήματος και κυρίως φαίνεται από τον Αρχιεπίσκοπον, που πουθενά δεν ανέφερε "συμπροσευχηθήκαμε και το Άγιο Πνεύμα μας φώτισε να ....". 

 Αααχχχχ, πως ξεχνάτε ... «χωρίς Εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν» (Ιω.15,5). Απαιτείτε υπακοήν από τους πιστούς αλλά σεις ποιό καλό παράδειγμα δίνετε κάνοντας υπακοή στο Θέλημα του Χριστού; 

 Αδυνατείτε να δείξετε την απαραίτητη ταπείνωση ενώπιον του Βασιλέως Παρακλήτου και να πείτε "έγιναν λάθη, κάναμε κι εμείς λάθη, ΔΙΔΑΞΟΝ ΜΑΣ ΤΟΥ ΠΟΙΕΙΝ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ και ΙΘΥΝΟΝ ΗΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΣΟΥ"; 

Από μας τους πιστούς πως το απαιτείτε στη Θεία Εξομολόγηση; Απαιτείτε υπακοή στις μάσκες όταν σεις δεν δείχνετε την απαραίτητη ταπείνωση να συμπροσευχηθείτε παρακαλώντας τον Κύριο; Ανέφερα τα περί Οικουμενικών συνόδων σε ιερομόναχον και μου απάντησε : "Που να βρεθεί τέτοια Πίστη σήμερα;" 

 Έμεινα άφωνος. Δηλαδή ξεμείναμε από Πίστη; Δηλαδή είμαστε καταδικασμένοι («μετά Φόβου Θεού, Πίστεως και Αγάπης προσέλθετε»); Τέτοια ανομολογία Πίστης δεν περίμενα να ακούσω από περιβεβλημένον το αγγελικό σχήμα.

ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΕΙΔΙΚΟΥΣ" ΜΙΛΑΜΕ;

Όντας κατά κόσμον επιστήμονας και προσπαθώντας κατά τις δυνάμεις μου να το τιμώ (κι όχι σαν αυτούς τους ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ που μας επιβάλλουν) θυμάμαι τον Πλάτωνα να λέει «πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής πανουργία φαίνεται» (Μενέξενος 247,α). 



Ο δε Ιπποκράτης όρισε στον Όρκο του ότι καμμία ιατρική πράξις δεν γίνεται άνευ συγκαταθέσεως του ασθενούς, τη στιγμή που ετοιμάζονται να επιβάλλουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ένα δήθεν εμβόλιο, αμφίβολης αποτελεσματικότητας με σαφή εωσφορική προαίρεση. Διακρίνετε πουθενά την αρετή, που αναφέρει ο Πλάτωνας; 



Ποιά αρετή μπορεί να κρύβει το γεγονός ότι οι ίδιοι (συστημικοί) ιατροί προ μηνών έλεγαν ότι η μάσκα δεν βοηθά) και ξαφνικά την επιβάλλουν. 


Ο λοιμωξιολόγος Σωτήριος Τσιόρδας, προ και κυρίως κατά τη διάρκεια του lock down, διατύπωσε την επιστημονική θέση ότι οι μάσκες προστατεύουν μόνο τους πάσχοντες και όχι τους υγιείς, και ότι η χρήση της ενέχει σοβαρούς κινδύνους για τον γενικό πληθυσμό.



  



Παρόμοια επιστημονική θέση διατύπωσε και ο επίσης λοιμωξιολόγος Νικόλαος Σύψας, αναφέροντας ότι η απόλυτη αυτή θέση στηρίζεται σε δεκάδες μελέτες σχετικά με τη χρήση μάσκας και την προστασία που παρέχει έναντι όλων των αναπνευστικών ιών.






 Επίκληση των ίδιων μελετών έκανε και ο κ.Τσιόδρας, ο οποίος επικαλέστηκε επίσης και τον Π.Ο.Υ.


Πλην όμως, αιφινιδιαστικά οι ίδιοι ως άνω λοιμωξιολόγοι διατύπωσαν την εκ διαμέτρου αντίθετη επιστημονική θέση και σήμερα υποστηρίζουν ότι η χρήση μάσκας επιβάλλεται για τον γενικό πληθυσμό, ότι δεν προστατεύει μόνο τους υγιείς αλλά και τους πάσχοντες, και ότι η χρήση της δεν ενέχει κινδύνους. 

Τη νέα αυτή θέση δεν την έχουν τεκμηριώσει επιστημονικά, ήτοι δεν έχουν παρουσιάσει στοιχεία και επιστημονικές μελέτες που να αποδεικνύουν ότι άλλαξαν τα παγκόσμια επιστημονικά δεδομένα βάσει των οποίων είχαν διατυπώσει την αρχική αντίθετη θέση τους. 

Χώρια που τελικά μιλούν για μια απλή γρίππη, όπως δήλωσε ο ιατρός Χαράλαμπος Γώγος, εκ του κυβερνητικού εσμού.





Πόσο επιστήμονες (~επίστανται) της αληθείας της επιστήμης τους; 


Αυτούς λοιπόν τους κομπογιαννίτες (δεν είναι κρίση αλλά τεκμηριωμένη διαπίστωση αφού δεν "επίστανται" της γνώσης) επικαλείται ο Αρχιεπίσκοπος για ειδικούς; 


Το αξιοπρόσεκτο δε είναι ότι πάμπολλοι καταξιωμένοι επιστήμονες, σε Ελλάδα και εξωτερικό, μιλούν εμπεριστατωμένα και τεκμηριωμένα κατά των κρατικών μέτρων αντιμετώπισης του ιού ενώ οι συστημικοί "επιστήμονες" δεν παραθέτουν στοιχεία και έρευνες παρά μόνον τον κομπογιαννιτισμό τους και την οίηση λόγω στήριξης της εξουσίας και των ΜΜΕ ασφαλώς. 

Κάτι αντίστοιχο δυστυχώς και με την ιεραρχία, που απαξιεί να ερμηνεύσει τεκμηριωμένα και γραπτά τα περί "υπακοής", ενώ πλήθος άλλων καταξιωμένων κληρικών και θεολόγων παραθέτουν σωρεία θεολογικών στοιχείων. Περίεργο, ε;;;

ΠΕΡΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΥΠΑΚΟΗΣ

Η Επιστήμη είναι η προσπάθεια γνώσης του κτιστού κόσμου, μια ελλιπής γνώση, ό,τι από τον Δημιουργό παραχωρήθηκε και κάποιοι προσπαθούν να την επιβάλλουν στο άκτιστο, στη Πνοή του Θεού. Δέχεστε το κτιστό, το κατώτερο, το ατελές, το ελλιπές υπεράνω του άκτιστου, του όλου, του τέλειου, του ανώτερου; 

Περίμενα περισσότερη ευαισθησία από την ιεραρχία, όταν δέχεται εν ονόματι κάποιας προβαλλόμενης (δήθεν) ηθικής (η ηθική είναι πάντα επιβαλλόμενη) να επικαλύπτεται το ήθος, που αναβλύζει από την συνείδηση, από την ψυχή, από τη θεϊκή μας φύση. 

Κλασσικό παράδειγμα ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. Σε κάθε τέχνη και επιστήμη κάθε όρος του γνωστικού πεδίου πρέπει να ορίζεται επακριβώς, ώστε να μπορούμε να συνεννούμαστε και να αναφερόμαστε στο ίδιο αντικείμενο. 

Δεν μπορεί ο ένας να λέει βίδα και ο άλλος να εννοεί παξιμάδι... Κάποιοι από σας, που σπούδασαν Νομικά, ξέρουν ότι το δικαστήριο θα δικάσει με βάσει κάποιους νόμους, όπου σαφώς αναφέρεται και περιγράφεται το συγκεκριμένο αδίκημα κι όταν δεν υπάρχει το σωστό νομικό πλαίσιο (ή και καθόλου) τότε ξέρετε τι χάος επικρατεί. 

Η αρχική αναφορά μου στον Άγιο Νεκτάριο, που έλεγε ότι τα σοφίσματα κατά της Πίστης αυτοαναιρούνται, δεν ήταν διόλου τυχαία και με ώθησε να αρχίσω από την αρχή (όπως ο Αριστοτέλης υποδεικνύει) και να διαβάσω τι είναι η "υπακοή" εκκλησιαστικά. 

Γιατί όπως ξέρετε καλύτερα από μένα πάρα πολλοί εκκλησιαστικοί όροι έχουν εντελώς διαφορετική έννοια από τους αντίστοιχους κοσμικούς. 

Παράδειγμα οι έννοιες "δούλος", "έρωτας", "αγάπη" ή και "μαλακία" κ.α. Ανέτρεξα λοιπόν στην Κλίμακα του Αγ.Ιωάννου Σιναϊτου και βρήκα την περιγραφή της "υπακοής".

Κόντεψα να πέσω από τη καρέκλα μου από την έκπληξη και την απορία τελικά πόσοι από σας τους εκκλησιαστικούς λειτουργούς την έχετε διαβάσει και εμπεδώσει. 

"Υπακοή σημαίνει ενέργεια χωρίς εξέτασι, θάνατος εκούσιος, ζωή χωρίς περιέργεια, αμεριμνία για κάθε σωματικό κίνδυνο, αμεριμνία για το τι θα απολογηθείς στον Θεό, να μη φοβήσαι τον θάνατο".


. Σήμερα "επιβάλεται" η υπακοή επειδή φοβόμαστε τον θάνατο; Στέκει;;; Η υπακοή δεν είναι "σκυλίσια αγωγή", όπως την προωθείτε, αλλά αρετή και σαν αρετή ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ. 

Υπακοή θα κάνεις με το ήθος σου, κατεβάζοντας ελεύθερα και ειρηνικά τον νου στη καρδία και ποτέ επιβαλόμενα, ώστε να επιτευχθεί η νοερά προσευχή. «Όστις θέλει οπίσω Μου ελθείν». ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ, δεν ανάγκασε κανένα και θα αναγκάσει η ιεραρχία κατ' επιταγήν των εωσφοριστών; 

Η ιεραρχία, που έχασε τα δωρισμένα για το καλό των πιστών χαρίσματα; Πέραν της υπακοής δείτε αν έχουν πληρωθεί οι αρετές των προηγουμένων κλιμάκων για να εφαρμοστεί η υπακοή. Στα θέματα Πίστης δεν κομπογιαννίζουμε. 

Κι αν η υπακοή βρίσκεται στη 4η κλίμακα του Αγίου Ιωάννου Σιναϊτη, η διάκριση βρίσκεται στην 26η κλίμακα!!! Ίσως έτσι δικαιολογείται η ... λάθος εκτίμηση περί υπακοής... Να μη μιλήσουμε για την Αγάπη, που είναι στην 33η κλίμακα...

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΠΙΣΤΗΣ ΜΙΛΑΜΕ;

Ο Χριστός ενανθρωπίστηκε πριν 2000 χρόνια για να βγάλει από την ψυχή του ανθρώπου τον φόβο, ειδικά δε του θανάτου. Όλη η διδασκαλία του είναι προσανατολισμένη στο ότι η βιοτή έχει χρόνο λήξης αλλά η ζωή είναι αιώνια και πως θα την χαρούμε από τον Παράδεισο, την ένωση με Αυτόν, το «ίνα ώσιν εν». 


Όλο το κήρυγμα Του είναι : Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΑΣ, Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΑΣ και Η ΨΥΧΟΥΛΑ ΣΑΣ, πως θα τη σώσουμε. Ίδια ακριβώς οι Απόστολοι και οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας. 

Κι έρχεται η ιεραρχία σήμερα, οι διάδοχοι των Αποστόλων, να λέει Η ΖΩΟΥΛΑ ΣΑΣ, Η ΖΩΟΥΛΑ ΣΑΣ και Η ΖΩΟΥΛΑ ΣΑΣ (το τομαράκι μας δηλαδή πως θα το σώσουμε) αφανίζοντας από το τοπίο τον κύριον και πρωτεύοντα και αποκλειστικόν στόχον, την θέωσιν και ενσπείροντας όχι απλά τον φόβον αλλά τρόμο και πανικό στους πιστούς. 

Γιατί ακόμα κι αν δίνατε σημασία στα ελάσσονα «ταύτα μεν έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι». Αναρωτιέμαι πως μπορείτε να κάνετε κήρυγμα μέσα στις Εκκλησίες, στη σκιά όλων των αγιογραφημένων ΖΩΝΤΩΝ αγίων, που όλοι θυσίασαν τη ζωούλα τους για τη ψυχούλα τους. 

Με φόβο όχι ιού αλλά εωσφορικής σχεδίασης φριχτών βασανιστηρίων δεν σκέφτηκαν καν να σώσουν τη ζωούλα τους αλλά μόνον την ψυχούλα τους. 

ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΗΡΥΞΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ; ΜΗΠΩΣ ΤΙΝΑΞΑΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ; ΜΗΠΩΣ ΔΙΑΓΡΑΨΑΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ, ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΥ ΛΙΘΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ; 

Η ποιμαντική σας είναι εντελώς αντιδιαμετρική αυτής των αγίων Πατέρων. Τολμώ να πω : "ιεραρχία, ιεραρχία, μεριμνάς και τυρβάζη περὶ πολλά· ενός δε έστι χρεία· Άγιοι δε την αγαθήν μερίδα εξελέξαντο και εποίμανον, ήτις ουκ αφαιρεθήσεται απ' αυτών και των ακολουθούντων αυτούς". 

Μήπως τελικά γι αυτό κάποιοι προωθούν την μεταπατερική θεολογία ενοχλούμενοι από τους Αγίους Πατέρες; Πόσο ανόητοι αν πιστεύουν ότι θα το πετύχουν...

Οι Πατέρες της Εκκλησίας από αιώνων διδάσκουν ότι στη βιοτή μας διεξάγουμε έναν διαρκή πόλεμο κατά του πονηρού, προσπαθώντας να "ανακτήσουμε το έδαφος" μετά την ήττα μας στον Παράδεισο.

Για να ανακτήσουμε αυτό που χάσαμε, την αιώνια ζωή και αφθαρσία ο αγώνας είναι λυσσώδης, θυσιάζουμε τα πάντα για την "αγαθή μερίδα" ακόμα και την επίγεια ζωή μας. 

Κάθε πόλεμος έχει θύματα, αλλά αυτά τα θύματα είναι οι ήρωες όταν η θυσία είναι για αγαθό σκοπό, ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΝΑΪΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΠΑΚΟΗ ΑΦΟΥ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΜΕΡΙΜΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ & ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΟΒΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ. 


Έρχεται δε η ιεραρχία σήμερα και λέει "μη πεθάνετε" παραγνωρίζοντας τι γινόταν σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, το χειρότερο όμως είναι ότι παραινεί να αποφεύγουμε τον σωματικό θάνατο για να κάνουμε τι;;; να ληρωδούμε; τι προτείνει σαν στόχο ζωής; να τρώμε αμάσητη τη εωσφορική παραμύθα; 

Δεν μπορώ να φανταστώ σε πόλεμο τον αξιωματικό να λέει "προσέξτε μη σκοτωθείτε". Ταιριάζει αυτό ειδικά στον Ελληνισμόν, τον πρωτοπόρο σε ανάδειξη αγίων και ηρώων;


"ΑΡΤΖΙ-ΜΠΟΥΡΤΖΙ ΚΑΙ ΛΟΥΛΑΣ"

(αταίριαστο στο ύφος του κειμένου αλλά το πιο ταιριαστό στη κατάσταση)

Η αντιμετώπιση των ασθενειών ισχύει από προπατορικού αμαρτήματος. Όμως η Πίστη μας δίδαξε αυτό που λέει το μεγαλυνάριο στην Θεοτόκο : «από των πολλών μου αμαρτιών, ασθενεί το σώμα, ασθενεί μου και η ψυχή· προς σε καταφεύγω την Κεχαριτωμένην, ελπίς απηλπισμένων, συ μοι βοήθησον». 

 Το ανέφερα και πριν, ξεχείλισε η αμαρτία και κατά την ταπεινή μου άποψή ξεπεράσαμε το προπατορικό αμάρτημα αφού πλέον δεν αμφισβητούμε τις ιδιότητες του Θεού αλλά την συνολική Του Ύπαρξη. Αλλά η ιεραρχία τι κάνει; Μόνο κριτική σους πιστούς; Ξεκινά από την αυτοκριτική;

 Πρώτα δεν καθαρίζουμε τους εαυτούς μας; Πόσο εντατικοποιεί τις οφειλόμενες από την χειροτονία της Θείες υποχρεώσεις; Τι περισσότερο κάνει από την προ ψευτο-πανδημίας εποχή; Ποιός θα κηρύξει την μετάνοια;  Εγώ, που "δεν με ξέρει ούτε ο θυρωρός μου" ή ο εντεταλμένος γι αυτό; 

 Αντ' αυτού τι κάνετε; 

Υποταγή στις εωσφορικές επιταγές ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΩΡΙΣΜΕΝΗΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΕ ΣΑΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ κι αντί να αυτοχαρακτηριστείτε ανάλγητοι και απάνθρωποι, που δεν σώζετε ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ τη ζωή των πιστών, για την οποία χειροτονηθήκατε από τον Κύριον, έρχεστε να κατηγορείτε σαν απάνθρωπους όσους από το ποίμνιο δεν υπακούν τα εωσφορικά κελεύσματα. 

 Το βρίσκετε ορθόδοξον αυτό; Δηλαδή όσους ανά τους αιώνες "κόλλησαν" τους άλλους την ασθένειά, τους κατακρίνετε τη στιγμή που δεν μπορείτε να δείτε στο καθρέφτη το πρόσωπό σας; Μήπως γι αυτό φοράτε και επιβάλλετε σε μας τη μάσκα; 

 Πού δείχνετε την πατρικήν αγάπη σας για τους πιστούς; 

 Μήπως ο λόγος σας ακούγεται σαν κύμβαλο αλαλάζον χωρίς αγάπη; Σας ξαναρωτώ : Πού και πώς δείχνετε την αγάπη σας, που απαραίτητα για να είναι Αγάπη πρέπει να έχει Χριστόν, αφού μόνον τότε είναι Αγάπη, ο Χριστός ορίζει την Αγάπη (ξαναδείτε στην 33 Σιναϊτική Κλίμακα τα περί Αγάπης – σας βάζω κανόνα). 

Και όταν μας καλείτε σε υπακοή (μη διευκρινίζοντας που!!!) γιατί σεις δεν κάνετε υπακοή στον 62ο κανόνα της Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου (που ορίζει ότι οι Χριστιανοί πρέπει να ατενίζουν τον Θεό κατά πρόσωπον και να κοινωνούν αλλήλοις κατά πρόσωπον, γινόμενοι ενεργητικές εικόνες του νοητού Ηλίου - Χριστού); 

 Μήπως αύριο για να μας πείσετε για τη χρήση μάσκας, την φορέσετε στις αγιογραφίες των αγίων; Και γιατί ενώ η ιεραρχία ΣΥΝΙΣΤΑ ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ, ο κάθε ιεράρχης στη μητρόπολή του ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ;

 Με άλλο πνεύμα λειτούργησε στις συνοδικές αποφάσεις (λέμε τώρα...) και με άλλο στη μητρόπολή του; Η αλήθεια σας δεν είναι Μία;

ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΙΛΑΜΕ;

Η ιεραρχία έχει χάσει προ αιώνων το τεκμήριον της αυθεντίας στην Αλήθεια. Τόσες αιρέσεις ξεκίνησαν από μεγαλόσχημους ιεράρχες, ακόμα και Πατριαρχες αλλά δεν θυμάμαι μια από μη ιερωμένον! 

Έναν αιώνα ταλάνισε την Εκκλησία ο αρειανισμός και την εποχή του Αγίου Γρηγορίου, του Θεολόγου όλους τους άλλους ναούς (πλην του Πατριάρχου Γρηγορίου) κατείχαν αρειανιστές. Πατριάρχης Κων/πόλεως ήταν ο Νεστόριος! 

 Όλη η ιεραρχία είχε ταχθεί υπέρ της ψευδοενώσεως με τους παπικούς στη σύνοδο της Φεράρας-Φλωρεντίας! Ας μην είχε αντιδράσει μόνος ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός («Μάρκος ουχ υπέγραψε, λοιπόν εποιήσαμεν ουδέν» είπε τότε ο πάπας) και θα βλέπαμε αν υπήρχε σήμερα Ορθοδοξία. 

 Αλλά και τον διχασμό νεοημερολογιτών-παλαιοημερολογιτών ποιός τον επέβαλε; Λάνθανεν ο γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος, που σε επιστολή του το 1930 προς τον μητροπολίτη Αιτωλοααρνανίας Ιερόθεον έγραψε : "Εάν όλοι οι χριστιανοί ακολουθούσαν κατά γράμμα τους επισκόπους, σε όλα, ούτε Εκκλησία, ούτε και ορθόδοξος χριστιανός θα υπήρχε!";

 Γι αυτό η λύση είναι μία : ταπείνωση και συμπροσευχή στον Παράκλητο να σας φωτίσει στην Αλήθεια. ΔΥΝΑΣΘΕ;;;

Θα σας δώσω ένα σημερινό τρανταχτό δείγμα. Νοιάζεστε τόσο για τις μάσκες με τόσες εγκυκλίους και ανακοινώσεις. Για θέματα Πίστης γιατί δεν μεριμνάτε αντίστοιχα; 

 Έχω βαρεθεί να ακούω τους (εκόντες ή άκοντες) υποβολιμαίους διαβολισμούς περί της Θεοπνευστίας της Παλαιάς Διαθήκης (τους οποίους ομολογώ ότι κάποτε ηλιθιωδώς ασπαζόμουν). 

 Πόσο δύσκολο είναι για την ιεραρχία να υποστηρίξει θεολογικά με το όποιο κύρος της την ΠΔ; Τόσοι και τόσοι έγκυροι θεολόγοι το έχουν κάνει. 

Γιατί δεν υιοθετεί μια ήδη υπάρχουσα έγκυρη θεολογική ανάλυση και να πει : "όποιος δεν δέχεται την θεοπνευστία της ΠΔ είναι αιρετικός" και να μην προσέρχεται στον ναό; 

 Δεν αντιλαμβάνεστε ότι γελοιοποιείστε στα μάτια των σκανδαλισμένων με την ΠΔ, όταν ψέλνετε τον 50ο ψαλμόν πριν την Μεγάλη Είσοδον ή όταν συνιστάτε να διαβάζουμε το Ψαλτήρι; 

Γιατί υπάρχει αντίστοιχη απαγόρευση για τη μάσκα; Γιατί επιτρέπει η ιεραρχία να διασπείρεται ο "ιός" κατά της ΠΔ αλλά για τη μάσκα δείχνει αντίστοιχη μέριμνα; Ερωτώ : «ταύτα μεν έδει ποιήσαι κακείνα ... αφιέναι;;;».

 Αλλά πως θα το κάνει όταν υπάρχει μητροπολίτης παπικότερος του παπισμού που δηλώνει δημόσια ότι αν πέρναγε από το χέρι του θα άλλαζε (όχι μόνο την ΠΔ αλλά) την Αγία Γραφή, για να τη φέρει στα μέτρα του θέλω των πιστών ΑΜΦΙΣΒΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΡΑ ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ; 

 Μετά τι μπορούμε να περιμένουμε από τους πιστούς; Μήπως να λέμε και πάλι καλά που δεν έχουμε κυλήσει ακόμα χειροτερα; Πως είπατε; Δεν τον έχετε ακούσει; "Χαρείτε" τον! 



 (Απομαγνητοφώνηση : Εκκλησία δεν είμαι εγώ, αλίμονο αν η Εκκλησία είχε εμένα ως μαντρόσκυλο (πολύ ωραία ως εδώ). Εγώ θα πω αυτό που λέει η Εκκλησία, δηλαδή το πλήρωμα των πιστών, θα αφουγκραστώ τους χριστιανούς τι λένε, ποιό θεωρούν σωστό, ακόμα κι αν αυτό οι χριστιανοί μας θεωρούν σωστό, ακόμα κι αν είναι αντίθετο με το Ευαγγέλιο, εγώ θα υπερασπιστώ αυτό που λένε οι χριστιανοί, γιατί οι χριστιανοί μας έφτιαξαν το Ευαγγέλιο, δεν έφτιαξε το Ευαγγέλιο την Εκκλησία(!!!)

 – Μπα;;; δεν το ήξερα αυτό).

ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ;;; 

 Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, ούτε η μίτρα τον επίσκοπο!!!

ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗ ΠΕΡΙ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ

Τα άξια παληκάρια, ηρωικοί αγωνιστές του 1821 προσεύχονταν «Θεέ μου Παντοδύναμε, Μεγάλο τ' Όνομά Σου! φύλλο δεν πέφτει απ'το δεντρί, χωρίς το Θέλημά Σου..!!» μια ακριβέστατη παραπομπή στο Ευαγγέλιο, που λέει ότι οι τρίχες της κεφαλής μας είναι αριθμημένες. 

 Αυτή η αμόλυντη Πίστη έκανε τον Χριστό να τους αξιώσει να κάνουν στο Όνομά Του το μεγαλύτερο θαύμα επί γης, την ανάσταση ενός όχι τριημέρου ή τετραημέρου αλλά 400 ετών κεκοιμημένου γένους!!! 

 Όταν μιλάμε για εκκλησιαστική μετάνοια εννοούμε τη στροφή του νου προς τον Θεόν κι ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ή ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ («από Θεού άρχεσθαι»). 

Σήμερα τι κάνουμε; Ακούμε τον κάθε εωσφοριστή (εκόντα ή άκοντα) για το πως μεταδίδεται ο ιός και νομίζουμε ότι ένα πανί, που τα κενά μεταξύ των ινών είναι πολυυυύ μεγαλύτερα από τον ιό, θα μας προστατέψει... 

 Η Πίστη λέει ότι η ανθρώπινη βιοτή ξεκινά από την εμφύσηση πνοής του Δημιουργού εξ άκρας συλλήψεως και τελειώνει "μαχαίρι" όταν δοθεί από τον Δημιουργόν εντολή στον Αρχάγγελο να Του φέρει πίσω την ψυχή. 

 Δεν πάει να χτυπιούνται 500 καθηγητάδες ιατροί, όταν πει ο Θεός "τέλος χρόνου" ΤΕΛΟΣ!!! Άρα, το ποιός θα κολλήσει τον ιό είναι καθαρά θέμα Θείου Σχεδίου.

 ΠΡΟΣΟΧΗ : σε καμμιά περίπτωση δεν ισχυρίζομαι ότι εκπειράζουμε τον Θεό γιατί τότε αλοίμονό μας. Αλλά όποιες προφυλάξεις παίρναμε στις αντίστοιχες ασθένειες αιώνες τώρα, τις ίδιες θα πάρουμε σήμερα.

 Δεν είμαστε σαν τον Μέγα Βασίλειο που έγλειφε τις πληγές των λεπρών... Τα πρώτα χρόνια του Χριστιανισμού σε λοιμική επιδημία στην Αλεξάνδρεια, οι μεν ειδωλολάτρες πέταγαν τους συγγενείς τους στους δρόμους, οι δε χριστιανοί τους περιέθαλπαν σαν δικούς τους. 

 Τα αποτελέσματα ήταν απίθανα κι έκαναν την Αλεξάνδρεια να στραφεί στον Χριστιανισμό. Εκεί είναι η Παντοδυναμία του Θεού!!! Δεν υπήρξε ποτέ ασθένεια που άλλαξε τη ζωή του ανθρώπου αλλά οι τρομολάγνοι "προφήτευσαν" ότι τώρα θα αλλάξει η ζωή μας. Που το ξέρουν; Προφήτες είναι;

Αλλά και η ποιμαντική των Αγίων και γεροντάδων μας στο θέμα των ασθενειών πόρω απέχει της σημερινής ποιμαντικής της ιεραρχίας. Ακούσαμε ποτέ πανικό από γέροντα, που αρρώστησε; 

Σαν δώρο Θεού την αντιμετώπιζαν, σαν κίνητρο ασκήσεως για νέα άθληση λέγοντας "ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ". Μας αναφέρε ο αρχικά αναφερθείς μητροπολίτης το παράδειγμα του Αποστόλου Παύλου, που τρις του αρνήθηκε ο Χριστός την θεραπεία. 

 Εδώ βέβαια χλώμιασα γιατί (και στα 2 κηρύγματά του) ανέφερε ότι ο Χριστός του είπε δις "ΠΟΤΕ", που δεν αναφέρεται στο Ευαγγέλιο. Ο Χριστός του είπε (όπως αναφερε) «αρκεί σοι η Χάρις μου» ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ (που το ξέχασε) «η γαρ δύναμίς Μου εν ασθενεία τελειούται» (Β'Κορ.12.9). 

 Γιατί ακόμα κι αν επέλθει ο σωματικός θάνατος θα επακολουθήσει η ένωση με τον Θεόν (εννοείται αν πληρούνται τα κριτήρια). Εκει είναι η κορύφωση της τελειώσεως της Θείας Δυνάμεως. 

 Αντί λοιπόν να προσαρμόζεται εκεί η ποιμαντική της ιεραρχίας, καταλήγει σε μια φοβική τρομολαγνεία, ροπή των πιστών για αντιμετώπιση των άλλων σαν λεπρούς, θυμίζοντας εποχές προ Χριστού. Μη δούμε και σχίσμα στην Εκκλησία μεταξύ "μασκομάχων και μασκολατρών"...

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΠΟΛΥ, ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΗΣΕΤΕ !!!

Όμως δημιουργείται ένα θέμα από εγκληματική αμέλεια και ανοησία, που θα οδηγήσει σε εγκλήματα και το λέω με πλήρη αίσθηση ευθύνης. Ιστορικά δεν υπήρξε ποτέ θεραπεία, θεραπευτικό μέσο, φάρμακο ή αγωγή χωρίς προδιαγραφές, αντενδείξεις ή παρενέργειες. 

 Δεν υπάρχει φάρμακο, που να μην προειδοποιεί γι αυτά κάπου στις προδιαγραφές του. Είδατε κάπου να λαμβάνεται αυτό υπ όψιν στη χρήση μασκών; Πέραν αυτού από πουθενά δεν αποδεικνύεται επιστημονικά η βοηθεια των μασκών, όπως προανέφερα.

 ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΝ και δεν δόθηκαν ούτε προδιαγραφές υλικού για τη μάσκα, ούτε προδιαγραφές χρήσης, κυρίως όμως ΔΕΝ ΛΗΦΘΗΚΕ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΟΜΑΔΕΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΜΕ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, που μπορεί να έχουν ήδη πρόβλημα υποξίας ή υπερκαπνίας ή άλλες πνευμονικές παθήσεις, όπως ΧΑΠ, εμφύσημα ή πνευμονική ίνωση, όπου Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ!!!

 Πόσο εωσφορικό είναι αυτό, όταν υποδεικνύει παντελή έλλειψη ανθρωπιάς και επιστημονικότητας, κυρίως όμως ανείπωτη υποκρισία αφού από τη μια προωθεί το μέτρο για να ζήσουν κάποιοι και από την άλλη στέλνει άλλους στο σωματικό θάνατο, οι πολλοί δε με εμμένουσα α-νοησία να μην προβληματίζονται. 

 Και πόσο α-νόητο είναι για ιερομόναχον από Ιερού Βήματος να φωνασκεί "δεν ακούω τίποτα, απαγορεύεται χωρίς μάσκα στο ναό" (το «ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω» το ξέχασε – όμοια και το «πάταξον μεν, άκουσον δε») αγνοώντας τον επιστημονικόν κίνδυνον (εκεί είναι η α-νοησία, άρα δεν κατακρίνω αλλά τεκμηριωμένα διαπιστώνω) να απαιτεί όσους δεν φορούν μάσκα να βγουν εκτός ναού (σημειώνω ότι οι τρέχουσες υποδείξεις της ιεραρχίας και του Μένουμε σπίτι είναι ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ η μάσκα). 

 Το ότι ο ναός είναι "τσιφλίκι του Πατέρα του" δεν αμφισβητείται (αλλά εξ ίσου και του δικού μας – δεν είμαστε παιδιά ενός κατώτερου θεού), εκείνος όμως συμπεριφέρεται στα αδέλφια του σαν Κάιν προς Άβελ, στέλνοντας στο θάνατο (με αυτοκτονία) πολλά ευπαθή γερόντια (ή και νεότερους), νομίζοντας αυτοί ότι κάνουν Θεία υπακοή!!! 

Το αίμα των αδικοχαμένων από αυτές τις α-νοησίες θα τους βαραίνει αιώνια. Ο Χριστός, που τον χειροτόνησε διάκονό Του δεν του έδωσε κανένα δικαίωμα να συμπεριφέρεται έτσι στη συγκεκριμένη περίσταση, ειδικά στους "αγαπώντες την ευπρέπειαν του οίκου του Θεού". 

 «Τούτο λέγω κατά την εμήν γνώμην, ου κατ' επιταγήν» έλεγεν ο αιθεροβάμων Απόστολος Παύλος, αυτός δεν έμαθε να τον μιμείται, αν και περιβεβλημένος το αγγελικό σχήμα; 

 Επιτρέπεται να σκανδαλίζει τόσο φωναχτά; Ας θυμηθούμε και τον Άγιο Γρηγόριον Νύσσης «Αν ξεπλύνεις την ακαθαρσία από την καρδιά σου, θα λάμψει στη μορφή σου το θεόμορφο κάλλος». Μήπως αυτό θέλουν να μας κρύψουν με τις μάσκες;

ΚΑΝΩ ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ

Προσωπικά δεν πρόκειται να κάνω καμμιά υπακοή σε άνθρωπο παρά μόνο στον Θεό. «Πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις» είπεν ο Απόστολος Πέτρος και το κάνω επίσημα με την βούλα του Παράκλητου, τεκμηριωμένα με χρήση Μυστηρίου της Εκκλησίας. 

Με το άνοιγμα των ναών και την αρχική εντολή για μάσκα, πήγα στον γέροντα και εξομολογήθηκα με πλήρη ειλικρίνεια ακριβώς αυτό που γράφω : "δεν έκανα την επιβαλόμενη υπακοή σχετικά με τη μάσκα, γιατί η συνείδησή μου θεώρησε ότι αυτό είναι ευτελισμός του Θείου Μυστηρίου κι είμαι πρόθυμος αν έσφαλα να δεχτώ το όποιο επιτίμιο και να φροντίσω να μεταστρέψω τη συνείδησή μου (~μετάνοια)".

 Δεν δέχτηκα κάποιο επιτίμιο ούτε πρόσκληση για αλλαγή της συνείδησης, παρόλη την ειλικρινή πρόθεσή μου. Αν με αμφισβητείτε, σας προκαλώ να με καλέσετε για εξομολόγηση στο πετραχήλι σας και θα προσέλθω άμεσα με πλήρη Πίστη ότι ο Παράκλητος λέει πάντα την Αλήθεια, που μόνο μία είναι. 

Περιμένοντας τη πρόσκληση, παρακινώ όλους όσους ειλικρινά πιστεύουν το ίδιο να πράξουν ομοίως. Αυτό δεν είναι πρόσκληση ανυπακοής αλλά παρακίνηση να ακούσουν το θέλημα του Θεού μέσω του ιερού Μυστηρίου της Εξομολογήσεως και προφανώς δεν ρυθμίζω εγώ το τι θα ακούσουν.  

ΥΠΑΚΟΗ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΝ ΘΕΟ. 

 Να ξέρετε, ότι αν σεις δεν καταφεύγετε στην Αλήθεια του Παρακλήτου, η Πίστη μας δίνει εναλλακτικές διόδους της Αλήθειας. Παντοδύναμος γαρ, αλοίμονο αν επαφιόταν στους χοϊκούς ανθρώπους. Αυτοί τον σταύρωσαν!

ΑΝΑΠΝΟΗ, ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟΝ ΑΓΑΘΟ

Σεβασμιώτατοι, ο άνθρωπος χωρίς τροφή ζει πολλούς μήνες (ειδικά αν τρέφεται με ρήματα του Θεού). Χωρίς νερό μόνο 3 μέρες. Χωρίς αναπνοή ελάχιστα λεπτά. 

 Αυτό το αναγκαίο για την επιβίωση του ανθρώπου δέχεστε να το "μπασταρδεύουμε" (συγχωρέστε μου την γλώσα του δρόμου αλλά κι αυτή είναι λίγη να προσεγγίσει το επιβαλόμενο όνειδος); Πέραν αυτού η αναπνοή έχει συνδυαστεί με ανώτερες καταστάσεις, πχ. αναπνέω αέρα ελευθερίας κ.α. 

 Η υγεία ήταν ανέκαθεν συνυφασμένη με την ποιότητα του εισπνεόμενου αέρα. Φεύγουμε από την πόλη για την εξοχή για να αναπνεύσουμε καθαρό αέρα. Οι ασθενείς πήγαιναν στο βουνό ή στα σανατόρια για να βελτιωθεί η αναπνοή τους.

Ξαφνικά κηρύχτηκε εν διωγμώ το πανάρχαιο δικαίωμα του ανθρώπου : ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ. 

 Αναρωτιέμαι πολλοί από σας, θιασώτες του Διαφωτισμού και των ελευθεριών του ατόμου (και ελευθερία εκφράσεως και λόγου – μην ξεχνιόμαστε) πως το δέχεστε; Ούτε turbo αυτοκίνητα να είμασταν και να ανακυκλώνουμε τα καυσαέριά μας.

 Σε λίγο θα μας επιβάλουν να παίρνουμε και 2-3 τζούρες από την εξάτμιση των αυτοκινήτων γιατί πιθανόν να μας παρουσιάσουν μελέτη ότι μπολιάζει για τον ιό. Μην γελάτε, από τους σατανάδες όλα να τα περιμένετε. 

 Πως δέχεστε λοιπόν την πολιτεία να πολεμά το δικαίωμα της ελεύθερης αναπνοής (και της εκφράσεως για την υποστήριξή της) και να κάνουμε ΥΠΟΤΑΓΗ (ξεχάστε την υπακοή) στη πολιτεία, που περιφρουρεί όμως το δικαίωμα να "τον παίρνεις παντοιοτρόπως" (συγχωρέστε την ελευθεροστομίαν αλλά κάποιες φορές εκφράζει τις "διαβολοκαταστάσεις" ακριβέστερα);

Υπάρχει όμως μια ακόμα διάσταση, εωσφορικότατη. Στα πλαίσια άσκησης της (δοσμένης από τον Δημιουργό μας) ιατρικής δεχόμαστε να χρησιμοποιηθούν βοηθήματα υγείας για ίαση και προστασία ασθενών ή ιατρικού προσωπικού. 

 Η καθολική επιβολή όμως αυτών συνιστά ΥΒΡΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ, αφού είναι σαν να λέμε ότι δεν τα κατασκεύασε "καλά λίαν" («και είδεν ο Θεός τα πάντα, όσα εποίησε, και ιδού καλά λίαν» - Γεν.1.31). Είναι δική μου ευθύνη να πω αυτό; Αλλά αναγκάζομαι...

Σεβασμιώτατοι,

Σας έγραψα αυτά όχι γιατί έχω κάτι προσωπικό μαζί σας αλλά όπως είπε ο Άγ.Ιωάννης Χρυσόστομος «όταν οι Θείοι νόμοι υβρίζονται και εμείς διατελούμε εν σιγή και αδιαφορία, τότε, η κόλαση μας περιμένει» κι αυτό ήταν το μόνο μου κίνητρο για να γράψω. 

 Πιθανά να ενταχθώ στη λίστα των μνημονευόμενων, που σας ασκούν κριτική. ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΝΑ'ΝΑΙ («μακάριοι έστε όταν ονειδίσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ' υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού» Ματθ.5.11). 

 Αλλά το λειτούργημα σας επιβάλει την θεολογική υπόδειξη στις όποιες πλάνες μας, για να διορθωθούν. 

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΥΠΑΚΟΗ, επιβαλόμενον από την χειροτονία σας ενώπιον του ανωτάτου Κριτού Ιησού Χριστού και την ποιμαντική εντολή που λάβατε. 

 Προσωπικά πονώ γι αυτά που βλέπω από τους αδελφούς επισκόπους και νοιάζομαι γι αυτούς γιατί ΚΑΙΡΟΣ ΕΓΓΥΣ. Δεν θα ήθελα να μείνουν σαν τις μωρές παρθένες εκτός γάμου.

 Γι αυτό ΘΑΡΣΕΙΤΕ και ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ. Η μετάνοια και ταπείνωση δεν έβλαψαν ποτέ κανένα, αντίθετα είναι πανάκεια «δια πάσαν νόσον και μαλακίαν».

Επειδή μιλώ με αρκετό κόσμο, που μοιράζεται τις ίδιες ανησυχίες, βασικά όμως μας ενώνει η Πίστη στον Χριστό και την Εκκλησία Του, σας διαβεβαιώ ότι έχουμε αποφασίσει να φθάσουμε ως το τέλος, με την ακράδαντη Πίστη ότι ο Χριστός θα μας δικαιώσει για την προσπάθειά μας και στα όσα μπορούμε περισσότερα βήματα προς Εκείνον, θα κάνει πολλαπλάσια προς εμάς (γ.Παϊσιος) αφού μόνον Εκείνος μπορεί να μας δώσει την σωτηρία. 

 Είμαστε αποφασισμένοι να φτάσουμε ακόμα και χωρίς επισκόπους, αν εκείνοι δεν συναισθάνονται τον κοινόν αγώνα μας. 

Παρόλο δε ότι το να φθάσουμε ακέφαλοι στο τέλος θα μας δώσει επιπλέον μισθό, δεν το προτιμούμε γιατί δεν πρέπει να κοιτάμε μόνο το τομαράκι μας αλλά το σύνολο της Εκκλησίας και της ανθρωπότητας. 

 Πρόβλημα είναι των επισκόπων, γιατί μόνοι σας στο τέρμα δεν θα φθάσετε ΠΟΤΕ χωρίς το ποίμνιο. ΠΟΤΕ!!! 

 Ο όσιος Εφραίμ ο Σύρος, αναφερόμενος στην Δευτέρα Παρουσία, αναφέρει ότι θα ζητηθεί από σας τους επισκόπους πέραν των άλλων λόγος αν χάθηκε από αμέλεια κάποιο πρόβατο, που παραλάβατε από τον αρχιποιμένα Χριστόν και το αίμα του θα ζητηθεί από σας (και όμοια από κάθε ιερέα ή φωνασκώντα ιερομόναχον για την ενορία του).

 Γι αυτό γίνετε πιο δεκτικοί και ευήκοοι στην όποια κριτική και που ξέρετε, μπορεί να είναι και εκ Θεού... Δείξτε την κληροδοτηθείσα πατρική στοργή των Αποστόλων. 

 Η ιεραρχία όμως, πέρα από κραυγές (σαν κύμβαλα αλαλάζοντα) δεν απαντά ποτέ και ειδικά εγγράφως σε τόσα όσα της αποδίδονται κι ας είναι καλοπροαίρετα ή τεκμηριωμένα θεολογικά έστω σε κάποιο βαθμό, πανταχού απούσα πέραν των πανηγυριών. 

 Σε κανένα δεν αναγνωρίζει έστω μερική γνώση και απαντάει "αρσακειακώς - η σιωπή μου προς απάντησή σας" κρυβόμενη πίσω από την ποιμαντορική ράβδον. Είναι όμως δυνατόν να κρυφτεί πίσω από μια ράβδο η πνευματική γύμνια; Είναι αυτό εκπλήρωση των όρκων της χειροτονίας τους; 

 Που είναι η μεγαθυμία, που έδειξαν οι Απόστολοι και την οποία σας κληροδότησαν με ιερό τρόπο; Με πιάνει καημός να βλέπω επίσκοπον στη Κύπρον μας να πραγματώνει αυτό που ποθώ. Άρα γίνεται...

Σεβασμιώτατοι, σας αφιερώνω κάποια παραρτήματα στο τέλος της επιστολής μου. Δώστε λίγη προσοχή.

Πάλιν έρχομαι νά ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη, γιατί τόλμησα να γράψω. Είμαι ένας απλός πιστός προσπαθών, όσο μπορώ, να απεκδύομαι τον παλαιόν άνθρωπον και να βοηθώ τους άλλους και την Εκκλησία, μέσω του Θεού με την προσευχή. Αμαρτωλός, αμαρτωλότατος αλλά ΟΧΙ ΑΝΟΜΟΣ. 

 Ας ευχηθοῦμε όλοι όπως δώσει ὁ Θεός την χάριν Του κι ο καθείς εξ ημών ας βοηθήσει με τόν τρόπον του προς δόξαν του Θεού μας Ιησού Χριστού και της Εκκλησίας που ίδρυσε την Πεντηκοστή.

Με πολύ σεβασμόν

ο Ορθόδοξα προσπαθών


ΑΡΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ

01 Σεπ.2020 (1η Ινδίκτου)





ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2 - Δρ.Μ.Σπύρου - Νευροχειρουργός. MD, PhD.



1 σχόλιο:

  1. Δόξα το θεό αδερφέ.
    Χαίρομαι για αυτά που έγραψες. Ο Κύριος να σε φωτίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή