Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΕΤΗΡΑ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ...

Η ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ ΣΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ: ΑΠΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ ΤΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ, ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ!



«Αν είναι κάτι απαράδεκτο κ. Μητσοτάκη, είναι το ίδιο το γεγονός και όλα όσα έχετε ξεστομίσει για το έγκλημα των Τεμπών» τονίζει η Μ. Καρυστιανού.

Η Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών 2023 και μητέρα της 20χρονης Μάρθας Ψαροπούλου που έχασε τη ζωή της στη φονική σύγκρουση των τρένων με αφορμή τη συνέντευξη Τύπου Μητσοτάκη στο πλαίσιο της ΔΕΘ και όσα ανέφερε για το δυστύχημα, τον καλεί να αποποιηθεί την ασυλία του και να κληθεί να καταθέσει στη δίκη.

«Αν είναι κάτι απαράδεκτο κ. Μητσοτάκη, είναι το ίδιο το γεγονός και όλα όσα έχετε ξεστομίσει για το έγκλημα των Τεμπών» τονίζει η Μ. Καρυστιανού υπενθυμίζοντας στον πρωθυπουργό, ότι «δύο δικογραφίες για το μπάζωμα έχουν μεταβιβαστεί στην Βουλή (λογικά τις κρατάει στο συρτάρι του ο κ. Τασούλας) και αφορούν τον εντεταλμένο σας κ. Τριαντόπουλο».

«Όσον αφορά στην καταφανή παρεμβατικότητα σας ως προς την δικαιοσύνη, τι να πούμε … Είναι πλέον γνωστό τοις πάσι ότι αρέσκεστε σε αυτό και μάλιστα το θεωρείτε δικαίωμα σας!!! 

Ως εδώ!» τονίζει η Μ. Καρυστιανού καλώντας τον Κ. Μητσοτάκη αναφορικά με την «επιμονή να ξεκινήσει γρήγορα η δίκη και να αποδοθούν οι ευθύνες στους υπεύθυνους» να αποποιηθεί της ασυλίας του «ζητώντας να την ακολουθήσουν και όλοι οι εμπλεκόμενοι υπουργοί ώστε να δείξετε: Σεβασμό στον Θεσμό της Δικαιοσύνης

Σεβασμό στους νεκρούς και σε εμάς Σεβασμό σε 1.500.000 πολιτών που επιθυμούν διαύγεια και άρση ασυλίας στο έγκλημα των Τεμπών».

«Οφείλετε, ως πρωθυπουργός που παραμένει στα καθήκοντα του, παρά τις καταγγελίες και τις αυξανόμενες φήμες που σας ακολουθούν, να καθαρίσετε το όνομά σας και την εικόνα του κομματικού χώρου που εκπροσωπείτε. 

Αυτό δεν είναι επιλογή κ. Μητσοτάκη. Είναι υποχρέωσή σας» τονίζει καταλήγοντας η πρόεδρος του συλλόγου συγγενών και θυμάτων-πληγέντων των Τεμπών 2023.

Αναλυτικά η ανάρτηση της Μαρίας Κρυστιανού:
«ΔΕθ 2024. Ομιλία Πρωθυπουργού!

Στη μία και μοναδική ερώτηση που επετράπη να τεθεί για τα Τέμπη (τόσο απαλή ωσάν σκηνοθετημένη..) ο ΠΘ απάντησε ότι οι κατηγορίες για το μπάζωμα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ.

Αν είναι κάτι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ κ. Μητσοτάκη, είναι το ίδιο το γεγονός και όλα όσα έχετε ξεστομίσει για το ΕΓΚΛΗΜΑ των Τεμπών.

Πρωθυπουργέ, δεν έχετε ενημερωθεί ότι ΔΥΟ δικογραφίες για το μπάζωμα έχουν μεταβιβαστεί στην Βουλή (λογικά τις κρατάει στο συρτάρι του ο κ. Τασούλας) και αφορούν τον εντεταλμένο σας κ. Τριαντόπουλο;

“Εξωπραγματικοί” εισαγγελείς εντόπισαν ΠΟΙΝΙΚΑ αδικήματα Υπουργών πολύ κοντά στο πρόσωπό σας.

Τις ίδιες αλήθειες που εξαρχής και επανειλημμένα φωνάζουμε κάποιοι συγγενείς ενώ αποκαλούμαστε από εσάς “εξωπραγματικοί και ψεκασμένοι”…. Εμείς που προσπαθούμε να αποκαλύψουμε όσα περισσότερα στοιχεία έχουν σκοπίμως χαθεί και συγκαλυφθεί.

Σας ενημερώνω λοιπόν ότι αυτή είναι η ΑΙΤΙΑ της καθυστέρησης… η συγκάλυψη από την μεριά των ενόχων και η ανάγκη της αποκάλυψης της ΑΛΗΘΕΙΑΣ από την δίκη μας μεριά.

Όσον αφορά στην καταφανή παρεμβατικότητα σας ως προς την δικαιοσύνη, τι να πούμε ….Είναι πλέον γνωστό τοις πάσι ότι αρέσκεστε σε αυτό και μάλιστα το θεωρείτε δικαίωμα σας!!! Ως εδώ!

Παρατηρώντας την επιμονή σας όμως να ξεκινήσει γρήγορα η δίκη και να αποδοθούν οι ευθύνες στους υπεύθυνους γιατί δεν προχωράτε στο αυτονόητο;;

Αποποιηθείτε της ασυλίας σας ζητώντας να την ακολουθήσουν και όλοι οι εμπλεκόμενοι Υπουργοί ώστε να δείξετε

Σεβασμό στον Θεσμό της Δικαιοσύνης
Σεβασμό στους νεκρούς και σε εμάς
Σεβασμό σε 1.500.000 πολιτών που επιθυμούν διαύγεια και άρση ασυλίας στο έγκλημα των Τεμπών.

Έτσι θα οδηγηθούμε πιο γρήγορα σε δίκη χωρίς να υπάρχει ο τωρινός κίνδυνος της προχειρότητας και της συγκάλυψης.
ΜΟΝΟ οι ένοχοι φοβούνται την απολογία. Οι αδίκως εμπλεκόμενοι, την επιζητούν.

Οφείλετε, ως πρωθυπουργός που παραμένει στα καθήκοντα του, παρά τις καταγγελίες και τις αυξανόμενες φήμες που σας ακολουθούν, να καθαρίσετε το ΟΝΟΜΑ σας και την εικόνα του κομματικού χώρου που εκπροσωπείτε .

Αυτό δεν είναι επιλογή κ. Μητσοτάκη. Είναι υποχρέωσή σας.

ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΑΤΕ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ;;;;

Γιατί κάηκε το παιδί μου;;;;;»







1 σχόλιο:

  1. Ὁ πνευματικά θεραπευμένος ἄνθρωπος ἔχει ξεπεράσει τό φόβο τοῦ θανάτου, καί τῆς κολάσεως. Δέν τρομάζει στήν ἰδέα ὅτι θά πεθάνει, διότι εἶναι μέ τόν νικητή τοῦ θανάτου, ζεῖ μέ τόν Χριστό, πού πάτησε τό θάνατο μέ τό δικό Του ἑκούσιο θάνατο. «Ἀφότου ἔγινα μοναχός», ἔλεγε ὁ ἅγιος Πορφύριος, «πίστευσα ὅτι δέν ὑπάρχει θάνατος. Ἔτσι ἔνιωθα καί νιώθω πάντα, ὅτι εἶμαι αἰώνιος καί ἀθάνατος. Τί ὡραῖα!»!!!

    Ὁ θεραπευμένος πνευματικά ἄνθρωπος δέν ἔχει ἐγωισμό, δέν ἔχει δικό του θέλημα. Προσπαθεῖ πάντα νά ἐφαρμόζει τό θέλημα τοῦ Θεοῦ. Ποτέ δέν στενοχωριέται καί δέν καταθλίβεται, γιατί ἔχει τήν ὑπακοή, ἡ ὁποία εἶναι ἐφαρμοσμένη ταπείνωση. Αὐτός ὁ ἄνθρωπος ἔλεγε ὁ ἅγιος Γέροντας «ἔχει πάντα τήν χαρά τοῦ Χριστοῦ, καί στά δυσάρεστα»[37]. Ὁ πνευματικά ὑγιής ἄνθρωπος κάνει ὑπακοή καί ὅλα τοῦ γίνονται ὅπως τά θέλει, διότι δέν θέλει τίποτα δικό του, ἀλλά πάντα αὐτό, πού θέλει ὁ Θεός. Ὅποιος ἔχει θέληματα καί ἐπιθυμίες, αὐτός βασανίζεται καί βασανίζει[38].Ὁ πνευματικά ὑγιής ἄνθρωπος ἀναπαύει τούς γύρω του, ἐνῶ ὁ ἀσθενής καί δαιμονοκρατούμενος ταλαιπωρεῖ τό περιβάλλον του, χωρίς νά τό θέλει[39].
    Ὁ πνευματικά ὑγιής δέν ὑποκύπτει στόν κακό λογισμό, ἐξ ἀρχῆς[40]. Ὁ πνευματικά ὑγιής δέν ἀποζητᾶ τήν ἀγάπη τῶν ἄλλων, οὔτε τό ἐνδιαφέρον τους γι’ αὐτόν. «Σήμερα οἱ ἄνθρωποι», δίδασκε ὁ ὅσιος Γέροντας, «ζητοῦν νά τούς ἀγαπήσουν καί γι’ αὐτό ἀποτυγχάνουν. Τό σωστό εἶναι νά μήν ἐνδιαφέρεσαι ἄν σέ ἀγαποῦν, ἀλλά ἄν ἐσύ ἀγαπᾶς τόν Χριστό καί τούς ἀνθρώπους. Μόνο ἔτσι γεμίζει ἡ ψυχή»[41]. Τό πᾶν εἶναι νά ἀγαπήσει ὁ ἄνθρωπος τό Χριστό καί ὅλα τά προβλήματα τακτοποιοῦνται. Ὁ πνευματικά ὑγιής προσεύχεται ἀδιάλειπτα, ὁπότε ἐμποδίζει τόν πονηρό νά κυριαρχήσει ἐπάνω του. Ὅταν δέχεται δαιμονική προσβολή, δέν ταράζεται ἀλλά προσεύχεται. Τότε, παρατηροῦσε ὁ ἅγιος Πορφύριος, καί ὁ πονηρός ἀπομακρύνεται.

    Ἄς παρακαλοῦμε τόν Πανάγιο Τριαδικό Θεό διά πρεσβειῶν καί τοῦ ἁγίου Πορφυρίου νά μᾶς χαρίζει τήν ἀληθινή πνευματικότητα καί ζωή ὥστε νά Τόν δοξάζουμε εἰς τούς αἰῶνας. Ἀμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή