ΟΙ ΟΛΙΓΑΡΧΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Από τη Ρόντα Γουίλσον
Η θεωρία της «Μεγάλης Αντικατάστασης» υποστηρίζει ένα εσκεμμένο σχέδιο για την αντικατάσταση του ευρωπαϊκού πολιτισμού με την εισροή μεταναστευτικών πληθυσμών.
Κάποιοι ισχυρίζονται ότι αυτή η θεωρία στηρίζεται σε προσωπικότητες όπως ο Renaud Camus και ο Peter Sutherland, ωστόσο ο Iain Davis υποστηρίζει ότι τα λόγια τους συχνά παρερμηνεύονται και χρησιμοποιούνται για να τροφοδοτήσουν το αφήγημα της ξενοφοβίας προς όφελος εκείνων που ωθούν τον κόσμο να γίνει τεχνικός.
Το παρακάτω είναι ένα précis του άρθρου του Iain Davis «Sutherland, Kalergi, Camus, Replacism and Technocracy». Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο ΕΔΩ.
Οι αριστερές πολιτικές ταυτότητας υποστηρίζουν σε μεγάλο βαθμό ότι τα κράτη επιβάλλουν δομική ανισότητα ευκαιριών στους ανθρώπους με βάση τα προσωπικά τους χαρακτηριστικά – όπως η εθνικότητα, η θρησκεία, το φύλο, ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η αναπηρία τους.
Το κίνημα κατά της ηλεκτρονικής ταυτότητας βρίσκεται σε γενικές γραμμές σε αντίθεση με τις σχετικές πολιτικές των κυβερνήσεων.
Εκείνοι που αντιτίθενται στην πολυπολιτισμικότητα αντιλαμβάνονται τις πολιτικές ταυτότητας ως μια σκόπιμη προσπάθεια να αραιώσουν ή ακόμα και να εξαλείψουν τον πολιτισμό τους.
Και έτσι το ο κίνημα κατά της ηλεκτρονικής ταυτότητας γίνεται αντιληπτό ως δεξιό.
Αυτές οι κοινωνικοπολιτικές και φιλοσοφικές έννοιες έχουν τεράστια «επιρροή» στην πολιτεία, τον δημόσιο λόγο και την κοινωνία μας. Το παράδειγμα της δεξιάς εναντίον της αριστεράς δημιουργείται και διαιωνίζεται μέσω της συνεχώς αναφερόμενης σύγκρουσης μεταξύ του ταυτοτικού κινήματος και των πολιτικών ταυτότητας.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η στάση της λεγόμενης ακροδεξιάς για τη μετανάστευση λέγεται ότι καθοδηγείται από τη «θεωρία συνωμοσίας της Μεγάλης Αντικατάστασης».
Σύμφωνα με το ισχυρό παγκόσμιο think tank Institute for Strategic Studies ("ISD"), η θεωρία της "Μεγάλης Αντικατάστασης" επινοήθηκε για πρώτη φορά από τον Γάλλο συγγραφέα Renaud Camus.
Εκείνοι που ασπάζονται τη θεωρία της Μεγάλης Αντικατάστασης συχνά αναφέρουν τα σχόλια του Peter Sutherland ως απόδειξη ότι υπάρχει ένα συνεκτικό «σχέδιο» για την αντικατάσταση του ευρωπαϊκού πολιτισμού.
Ο Σάντερλαντ ήταν τραπεζίτης, επιχειρηματίας, δικηγόρος και πολιτικός. Ήταν μέλος της διευθύνουσας επιτροπής της Bilderberg και πρόεδρος του ευρωπαϊκού τμήματος της Τριμερούς Επιτροπής και του κινήματος της Ευρωπαϊκής Στρογγυλής Τραπέζης.
Ο Sutherland ήταν μέλος της «Superclass», σύμφωνα με τον David Rothkopf του Συμβουλίου Εξωτερικών Σχέσεων («CFR»). Αυτή η ομάδα επηρεάζει εκατομμύρια παγκοσμίως.
Η άποψη του Rothkopf ευθυγραμμίζεται με έναν κλάδο της πολιτικής επιστήμης που ονομάζεται «θεωρία της ελίτ», η οποία υποστηρίζει ότι οι πλούσιοι ολιγάρχες ωφελούν την κοινωνία, μια θεωρία που αντικρούεται από πολλούς.
Στη Βουλή των Λόρδων το 2012, ο Sutherland μίλησε για την ανάγκη εσωτερικής μετανάστευσης για την ενίσχυση του μειούμενου πληθυσμού της Ευρώπης.
Πίστευε ότι η πολυπολιτισμικότητα ήταν απαραίτητη για την εξέλιξη της κοινωνίας. Σημείωσε επίσης ότι χώρες όπως οι ΗΠΑ και η Αυστραλία ενσωματώνουν καλύτερα τους μετανάστες λόγω του ιστορικού τους να είναι οι ίδιοι μετανάστες.
Το BBC ανέφερε σχετικά με τις απόψεις του Σάδερλαντ, «Η ΕΕ θα πρέπει να "υπονομεύσει την εθνική ομοιογένεια", λέει ο επικεφαλής μετανάστευσης του ΟΗΕ» και σημείωσε άτυπα ότι ο Σάδερλαντ «έχει παρευρεθεί σε συνεδριάσεις της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ». Για το ταυτοτικό κίνημα, αυτό ήταν «απόδειξη» του σχεδίου της ΕΕ να εξαλείψει τον πολιτισμό τους.
Από την άλλη πλευρά, το Hope Not Hate ("HNH") ενστερνίζεται:
Το λεγόμενο «σχέδιο Καλλέργη» είναι ένα όλο και πιο δημοφιλές στέλεχος της θεωρίας συνωμοσίας της λευκής γενοκτονίας, η οποία ισχυρίζεται ότι υπάρχει ένα εσκεμμένο σχέδιο υπονόμευσης της ευρωπαϊκής λευκής κοινωνίας με μια εκστρατεία μαζικής μετανάστευσης, ενσωμάτωσης και επιμειξίας που διεξάγεται από μοχθηρές (και συχνά εβραϊκές) ελίτ.Exposed: For Britain and the White Genocide Conspiracy Theory, Hope Not Hate, 18 Απριλίου 2019
Το υποτιθέμενο θεμέλιο αυτού του ακόμη πιο «ακραίου» στελέχους της θεωρίας της Μεγάλης Αντικατάστασης είναι η συλλογή δοκιμίων που δημοσιεύθηκε το 1925 από τον κόμη Richard von Coudenhove-Kalergi.
Ο Ντέιβις εξετάζει το έργο του Richard von Coudenhove-Kalergi, ιδρυτή του κινήματος Pan-Europa, σημειώνοντας ότι ενώ μερικά από τα γραπτά του χρησιμοποιούνται για να υποστηρίξουν τη θεωρία της Μεγάλης Αντικατάστασης, ήταν προϊόν της εποχής του, ιδιαίτερα εκκεντρικός και επηρεασμένος από την ευγονική.
«Εκείνοι που επισημαίνουν την υποτιθέμενη "Μεγάλη Αντικατάσταση", ως σκόπιμη διάλυση του πολιτισμού τους μέσω της πολυπολιτισμικότητας, επιλέγουν αποσπάσματα από τα γραπτά του Καλλέργη και αγνοούν άλλα», έγραψε ο Davis.
Προσθέτοντας, «Οι δεξαμενές σκέψης, όπως η ISD, και οι «φιλανθρωπικές οργανώσεις» των ΜΚΟ, όπως η HNH, αγνοούν επίσης τις περισσότερες από τις ιδέες του Καλλέργη και του Καμύ. Αν αναφέρονται καθόλου, τείνουν μόνο να τονίζουν την πραγματεία που φαίνεται να είναι ρατσιστική ή μισαλλόδοξη και να αγνοούν τα υπόλοιπα».
Ο Καλλέργης ήταν μικτής φυλής και το όραμά του για μια ευρωπαϊκή ουτοπία βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στην ερμηνεία του για την απαξιωμένη ψευδοεπιστήμη της ευγονικής. Οραματίστηκε μια αταξική κοινωνία όπου μια «φυσική ιεραρχία της ανθρώπινης τελειότητας» αντικαθιστά τις παραδοσιακές ιεραρχίες, που ενεργοποιούνται από την τεχνολογία και καθοδηγούνται από μια τεχνολογική ελίτ.
«Ενώ το ταυτοτικό κίνημα ισχυρίζεται ότι το λεγόμενο «Σχέδιο Καλλέργη» είναι περαιτέρω απόδειξη που υποστηρίζει την ιδέα της εθνο-πολιτισμικής αντικατάστασης, ο Καλλέργης – ίσως εν αγνοία του – στην πραγματικότητα πρόλαβε την προβλεπόμενη μετάβαση σε μια ηπειρωτική τεχνοκρατία», έγραψε ο Davis.
Η τεχνοκρατία είναι ένα σύστημα όπου οι τεχνικοί εμπειρογνώμονες κυβερνούν την κοινωνία με βάση τις δεξιότητές τους, ενδεχομένως σε παγκόσμια κλίμακα, χρησιμοποιώντας τεχνολογία για έλεγχο και επιτήρηση.
Ο Ντέιβις υποστηρίζει ότι γεγονότα όπως η πανδημία covid και η έννοια της «πολυκρίσης» χρησιμοποιούνται για να δικαιολογήσουν τη μετάβαση στην τεχνοκρατία, με οργανισμούς όπως τα Ηνωμένα Έθνη και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ να προωθούν αυτή τη στροφή. Η τεχνοκρατία απευθύνεται στην ολιγαρχική τάξη – την «υπερτάξη» του Rothkopf – επειδή είναι το πιο ολοκληρωμένο σύστημα κοινωνικού ελέγχου που επινοήθηκε ποτέ.
Η τεχνοκρατία έγινε δημοφιλής στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της Προοδευτικής Εποχής (1901-1929). Περισσότερο από τρεις δεκαετίες αργότερα, το 1970, ο Zbigniew Brzezinski, συνιδρυτής μαζί με τον David Rockefeller της Τριμερούς Επιτροπής – της οποίας οι Sutherland και Keir Starmer ήταν εξέχοντα μέλη – έγραψε το «Between Two Ages: America's Role In The Technetronic Era». Ο Μπρεζίνσκι και οι Τριμερείς επιτάχυναν τη μετάβαση στην τεχνοκρατία.
Ενώ ο Καμύ δεν αναφέρει ρητά την τεχνοκρατία, ο Ντέιβις προτείνει ότι η κριτική του Καμύ για την «υπερδημοκρατία» και τον τεϋλορισμό, επίσης γνωστή ως επιστημονική διαχείριση, ευθυγραμμίζεται με την κριτική της τεχνοκρατίας στην αποτελεσματικότητα και τον έλεγχο.
«Ο ισχυρισμός εναντίον του Renaud Camus, που διατυπώθηκε από δεξαμενές σκέψης όπως η ISD, είναι ακριβής μόνο σε περιορισμένο βαθμό. Οι παγκόσμιες δεξαμενές σκέψης παραλείπουν τις επικρίσεις του Καμύ, ουσιαστικά, για την τεχνοκρατία», έγραψε ο Ντέιβις.
Η κεντρική θέση του Καμύ περιγράφεται καλύτερα ως «αντικατάσταση». Επέκρινε αυτό που αποκάλεσε «υπερδημοκρατία», την οποία χαρακτήρισε ως εμμονική επιβολή της «ισότητας» που οδηγεί στην εξάλειψη «όλων» της κουλτούρας.
Είδε τη μαζική μετανάστευση στην Ευρώπη από τον Παγκόσμιο Νότο ως την αιτία της υπερδημοκρατίας. Αναφέρθηκε σε αυτό ως «γενοκτονία με αντικατάσταση».
Ο Καμύ έβλεπε τους μηχανισμούς του «επαναπλασισμού», που δεσμεύουν την ανθρωπότητα στο καθεστώς ενός αντικαταστάσιμου πόρου που θα χρησιμοποιηθεί από το σύστημα, ως μια μορφή κοινωνικοπολιτικής βίας που ονόμασε «ευγένεια». Ο Καμύ παρατήρησε ότι η «ευγένεια» είναι η επιβολή του «επανατοποθετισμού», που ουσιαστικά μας αποκτηνώνει όλους.
Η παρερμηνεία των ιδεών του Καμύ και του Καλλέργη από την πραγματική ακροδεξιά καθώς και από τους κυρίαρχους υποστηρικτές των πολιτικών ταυτότητας επιτρέπει την πλαισίωση της διαφωνίας εναντίον του αναδυόμενου Technate ως «εξτρεμισμού» από τις παγκόσμιες δεξαμενές σκέψης και την παγκόσμια σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα. Davis έγραψε:
Η πραγματική «ακροδεξιά», αν και σε μεγάλο βαθμό αναποτελεσματική και ως επί το πλείστον άσχετη, βλέπει αυτό που θέλει να δει στα λόγια του Σάδερλαντ, στα γραπτά του Καλλέργη και στη φιλοσοφία του Καμύ. Χρησιμοποιεί την παρερμηνεία αυτών των ιδεών για να δικαιολογήσει τον ρατσισμό και τη θρησκευτική μισαλλοδοξία της.
Ομοίως, οι υποστηρικτές των πολιτικών ταυτότητας – οι οποίοι είναι κοινωνικά και πολιτικά κυρίαρχοι – επικεντρώνονται αποκλειστικά στη «θεωρία συνωμοσίας της Μεγάλης Αντικατάστασης».
Αγνοούν εντελώς τις πιο ορθολογικές ανησυχίες του ταυτοτικού κινήματος που περιγράφεται από τον Καμύ και άλλους. Έτσι, χαρακτηρίζοντας κάθε κριτική του δικού τους ήθους «ακροδεξιά» και σκοντάφτοντας τυφλά προς την τεχνοκρατία.
Ομοίως, οι παγκόσμιες δεξαμενές σκέψης, όπως η ISD και το CEIP, οι οποίες αναμφίβολα κατανοούν ότι ο Καλλέργης προέβλεψε και υποστήριξε τη μετάβαση στην τεχνοκρατία και ότι ο Καμύ προειδοποίησε εναντίον της, χαρακτηρίζουν επίσης λανθασμένα τέτοιες ιδέες ως τίποτα περισσότερο από μια «ακροδεξιά θεωρία συνωμοσίας».
Οι ολιγάρχες που επιθυμούν να δουν την τεχνοκρατία να εγκαθιδρύεται μπορούν να κεφαλαιοποιήσουν τις ασυναρτησίες της πραγματικής ακροδεξιάς μειοψηφίας, πλαισιώνοντας κάθε διαφωνία εναντίον της αναδυόμενης Technate ως «εξτρεμισμό».
Για την παγκόσμια σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, που συσπειρώνεται γύρω από τα παγκόσμια συστήματα διακυβέρνησης του ΟΗΕ, που επιδιώκει να χρησιμοποιήσει την «ευγένεια» για να διευκολύνει την «αντικατάσταση» που είναι απαραίτητη για την τεχνοκρατία, η ρατσιστική μισαλλοδοξία της γνήσιας «ακροδεξιάς» είναι ένα δώρο.
Είναι σίγουρα προς το συμφέρον τους να προωθήσουν τη λεγόμενη ακροδεξιά απειλή.Sutherland, Kalergi, Camus, Replacism and Technocracy, Iain Davis, 15 Σεπτεμβρίου 2024
Προτεινόμενη εικόνα: Κίνημα τεχνοκρατίας, Wikipedia μέσω EncycloReader
Μην τους δίνετε σημασία ρε, αξιολύπητοι φουκαράδες είναι που μισούν αφόρητα την ψυχή τους. Σημασία να δίνετε στα λόγια της Ευχής. Ένα φύσημα είναι: ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ (στην εισπνοή) ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ (στην εκπνοή)
ΑπάντησηΔιαγραφή